.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کتاب‌فروشی ۶۰ساله‌ای در گوشه یک پیاده رو در مرکز شهر جا خوش کرده و مشتریان خودش را دارد. عجیب‌ترین کتابفروشی تهران را ببینید
کتاب‌فروشی ۶۰ساله‌ای در گوشه یک پیاده رو در مرکز شهر جا خوش کرده و مشتریان خودش را دارد.(ادامه)
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران از استقرار غرفه جهاد تبیین و ترویج فرهنگ قرآنی در نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خبر داد. استقرار غرفه جهاد تبیین در نمایشگاه کتاب مازندران
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران از استقرار غرفه جهاد تبیین و ترویج فرهنگ قرآنی در نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خبر داد.(ادامه)
عباس گودرزی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره جزئیات لایحه دولت برای تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه را بیان کرد. جزئیات تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه اعلام شد / ساعت کاری ادارات در طول هفته تغییر می‌کند؟
عباس گودرزی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره جزئیات لایحه دولت برای تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه را بیان کرد.(ادامه)
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با روایتی از فشار و محاصره اقتصادی دشمنان علیه ایران گفت: در کشور ما ضعف‌ها و اشکالاتی است، اما کسانی که پشت صحنه ایستاده‌اند و برنامه‌ریزی می‌کنند هدفشان جلوگیری از شکست محاصره اقتصادی است ....(خبر)
(ادامه)
رئیس قوه قضاییه به رئیس سازمان زندان‌ها در خصوص اتخاذ تمهیدات و مقدمات لازم برای تعطیلی هرچه سریع‌تر زندان رجایی‌شهر دستور داد. دستور اژه‌ای برای تعطیلی هرچه سریع‌تر زندان رجایی‌شهر
رئیس قوه قضاییه به رئیس سازمان زندان‌ها در خصوص اتخاذ تمهیدات و مقدمات لازم برای تعطیلی هرچه سریع‌تر زندان رجایی‌شهر دستور داد.(ادامه)
دو تصمیم مهم بانک مرکزی در بازار ارز/ قیمت دلار سه کانال عقب رفت
بازار ارز دیروز و در اولین روز از معاملات پس از سیزده‌به‌در، سه کانال به عقب برگشت و روندی نزولی را تجربه کرد.(ادامه)
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر ضرورت ساماندهی تعطیلات در سطح کشور گفت: باید در وهله اول یک زبان واحد برای تعطیلات آخرهفته در سطح کشور تعریف شود و سپس در مسیر رفع اختلاف بین روزهای تعطیلی با سایر کشورهای دنیا گام برداشت. تلاش مجلس و دولت برای ساماندهی تعطیلات به کجا رسید؟
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر ضرورت ساماندهی تعطیلات در سطح کشور گفت: باید در وهله اول یک زبان واحد برای تعطیلات آخرهفته در سطح کشور تعریف شود و سپس در مسیر رفع اختلاف بین روزهای تعطیلی با سایر کشورهای دنیا گام برداشت.(ادامه)
 سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی. چالش‌های دولت در سال جدید/۱۲ کاری که ابراهیم رئیسی بایستی در ۱۴۰۲ انجام دهد؟(يادداشت)
سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی.(ادامه)
نامه‌نگاری استقلال با AFC برای پرداخت طلب استراماچونی/ زرندی: فتح‌الله‌زاده دنبال فرصتی جدید است آخرین اقدام استقلال برای فرار از حذف آسیایی
نامه‌نگاری استقلال با AFC برای پرداخت طلب استراماچونی/ زرندی: فتح‌الله‌زاده دنبال فرصتی جدید است(ادامه)
۲۲ نانوایی در شهرستان سوادکوه شمالی جهت برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند. معرفی ۲۲ نانوایی سوادکوه شمالی به تعزیرات
۲۲ نانوایی در شهرستان سوادکوه شمالی جهت برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.(ادامه)
به دنبال برکناری وزیر جنگ از سوی نتانیاهو، نهادهای دانشگاهی و سندیکاهای کارگری در سرزمین‌های اشغالی با صدور فراخوانی با اعلام پیوستن به صفوف معترضان ضد نتانیاهو خواستار اعتصابات سراسری شدند. موج جدید ناآرامی/ فلسطین اشغالی از شمال تا جنوب تعطیل می‌شود
به دنبال برکناری وزیر جنگ از سوی نتانیاهو، نهادهای دانشگاهی و سندیکاهای کارگری در سرزمین‌های اشغالی با صدور فراخوانی با اعلام پیوستن به صفوف معترضان ضد نتانیاهو خواستار اعتصابات سراسری شدند.(ادامه)
سال گذشته برخی از کارخانه‌ها به بهانه‌های مختلف اقدام به افزایش قیمت و یا کاهش عرضه مصالح ساختمانی به بازار کرده بودند که زمینه‌ساز رشد قیمت مسکن شد، اما در سال جدید دولت با اقدامات حمایتی و افزایش میزان تولید، سعی خواهد کرد تا آرامش را در این بازار حاکم کند. ۱۴۰۲ سالی آرام برای بازار مصالح ساختمانی
سال گذشته برخی از کارخانه‌ها به بهانه‌های مختلف اقدام به افزایش قیمت و یا کاهش عرضه مصالح ساختمانی به بازار کرده بودند که زمینه‌ساز رشد قیمت مسکن شد، اما در سال جدید دولت با اقدامات حمایتی و افزایش میزان تولید، سعی خواهد کرد تا آرامش را در این بازار حاکم کند.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانداری آمل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد برگزاری کنسرت‌های موسیقی به دلیل ماه مبارک رمضان به ایام دیگری موکول شد. دلیل لغو کنسرت‌ها در آمل مشخص شد
شمال نیوز : فرمانداری آمل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد برگزاری کنسرت‌های موسیقی به دلیل ماه مبارک رمضان به ایام دیگری موکول شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ تأکید کردند: «من با توجه به همه‌ی جهات، هم تورّم، هم تولید داخلی، این چیزهایی که مهم است... مروری بر نکات مهم بیانات رهبر انقلاب درباره «مهار تورم» و «رشد تولید»
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ تأکید کردند: «من با توجه به همه‌ی جهات، هم تورّم، هم تولید داخلی، این چیزهایی که مهم است...(ادامه)
امسال قطعی‌های مکرر برق نداشتیم/ افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی، آب‌شیرین‌کن‌های بوشهر و انتقال آب به دریاچه ارومیه را داشتیم/ دولت تورم ۶۰ درصدی را به ۴۰ رساند/ در تولید خودرو به مرز ۱.۲ میلیون خواهیم رسید/ آثار اقتصادی توافق با عربستان نمایان خواهد شد....(خبر)
(ادامه)
مقامات عراق سه شنبه آینده را به مناسبت عید نوروز تعطیل رسمی اعلام کردند. عراق سه شنبه آتی را به مناسبت عید نوروز تعطیل رسمی اعلام کرد
مقامات عراق سه شنبه آینده را به مناسبت عید نوروز تعطیل رسمی اعلام کردند.(ادامه)
رؤسا و نمایندگان مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور به رئیس‌جمهور نامه نوشتند. نامه مهم سازمان نظام پزشکی کشور به رئیسی
رؤسا و نمایندگان مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور به رئیس‌جمهور نامه نوشتند.(ادامه)
 زمان تحویل سال ۱۴۰۲ روز سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۰ و ۵۴ دقیقه و ۲۸ ثانیه بامداد خواهد بود. در سال جدید ۲۷ روز تعطیل داریم که ۳ روز آن به جمعه افتاده است.

در سال ۱۴۰۲ چند تعطیل رسمی داریم؟
زمان تحویل سال ۱۴۰۲ روز سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۰ و ۵۴ دقیقه و ۲۸ ثانیه بامداد خواهد بود. در سال جدید ۲۷ روز تعطیل داریم که ۳ روز آن به جمعه افتاده است. (ادامه)
وزارت کشور در بیانیه شماره ۴، جزئیات جدیدی از نتایج بررسی‌ها درباره برخی مسایل پیش‌آمده در مدارس منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: طبق آخرین گزارشات دریافتی در استان‌های تهران، قم، زنجان، خوزستان، همدان، فارس، گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و خراسان رضوی بیش از ۱۰۰ نفر ازعوامل موثر در حوادث اخیر مدارس شناسایی، دستگیر و موردتحقیق قرارگرفتند. بیش از ۱۰۰ نفر ازعوامل موثر در این حوادث دستگیر و موردتحقیق قرارگرفتند / افرادی از روی شیطنت از مواد بدبو و بی‌خطر استفاده کرده اند که تذکر دادیم / افرادی هم با انگیزه‌های معاندانه برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام دست به این اقدام زدند(خبر)
وزارت کشور در بیانیه شماره ۴، جزئیات جدیدی از نتایج بررسی‌ها درباره برخی مسایل پیش‌آمده در مدارس منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: طبق آخرین گزارشات دریافتی در استان‌های تهران، قم، زنجان، خوزستان، همدان، فارس، گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و خراسان رضوی بیش از ۱۰۰ نفر ازعوامل موثر در حوادث اخیر مدارس شناسایی، دستگیر و موردتحقیق قرارگرفتند.(ادامه)
وزارت کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس شناسایی، دستگیر و مورد تحقیق قرار گرفتند. دستگیری بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس
وزارت کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس شناسایی، دستگیر و مورد تحقیق قرار گرفتند.(ادامه)
فخاری گفت:عوامل امنیتی کشور سرنخی را از عوامل ایجاد اختلال پیدا کرده‌اند که در زمان مناسب به مردم اطلاع رسانی خواهد شد. مدارس دخترانه تعطیل نخواهد شد/ عوامل امنیتی کشور سرنخی را از عوامل ایجاد اختلال پیدا کرده‌اند
فخاری گفت:عوامل امنیتی کشور سرنخی را از عوامل ایجاد اختلال پیدا کرده‌اند که در زمان مناسب به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.(ادامه)
وزیر کشور با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان، اعلام کرد: در تحقیقات میدانی دستگاه‌های ذیربط، نمونه‌های مشکوکی یافته شده که برای بررسی‌های تخصصی جهت شناسایی علل عوارض ایجاد شده در دانش‌آموزان، در آزمایشگا‌ه‌های معتبر کشور در دست بررسی است.
بیانیه وزارت کشور درباره موضوع مسمومیت دانش‌آموزان/ در تحقیقات نمونه‌های مشکوکی‌ یافت شده که در حال بررسی است
وزیر کشور با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان، اعلام کرد: در تحقیقات میدانی دستگاه‌های ذیربط، نمونه‌های مشکوکی یافته شده که برای بررسی‌های تخصصی جهت شناسایی علل عوارض ایجاد شده در دانش‌آموزان، در آزمایشگا‌ه‌های معتبر کشور در دست بررسی است. (ادامه)
وزیر کشور درباره مسمومیت دانش آموزان توضیحاتی را ارائه کرد. وزیر کشور: هیچ کس بر اثر مسمومیت‌ها فلج نشده است
وزیر کشور درباره مسمومیت دانش آموزان توضیحاتی را ارائه کرد.(ادامه)
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: تاکنون کسی درباره مسمومیت‌ها دستگیر نشده است و هیچ دانش آموزی هم در این رابطه فلج نشده است و این ادعا کذب است. تاکنون کسی در خصوص مسمومیت دانش‌ آموزان دستگیر نشد/ هیچ گزارشی هم از ماده سمی خاصی در این رابطه نداشتیم / منشا این موضوع را پیدا نکردیم / اگر نیروهای امنیتی به سرنخ‌هایی دست یابند و افرادی که وابسته به هر گروهکی باشند، دستگیر شوند ....(خبر)
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: تاکنون کسی درباره مسمومیت‌ها دستگیر نشده است و هیچ دانش آموزی هم در این رابطه فلج نشده است و این ادعا کذب است.(ادامه)
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس نشست مشترک با وزرای آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و نمایندگان وزارت اطلاعات را تشریح کرد. انتشار گاز ان.۲ عامل مسمومیت دانش آموزان
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس نشست مشترک با وزرای آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و نمایندگان وزارت اطلاعات را تشریح کرد.(ادامه)
ثبت رکوردهای عجیب و تاریخی برای قیمت طلا و ارز درحالی این روزها با اعصاب مردم و بازار بازی می‌کند که انتظار می‌رود جناب آقای رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت در اقدامی فوری چاره‌ای برای این نابه‌سامانی‌ها بیندیشند. جنگ اعصاب دلار با روان مردم و بازار/ آقای رئیس جمهور، کاری بکنید
ثبت رکوردهای عجیب و تاریخی برای قیمت طلا و ارز درحالی این روزها با اعصاب مردم و بازار بازی می‌کند که انتظار می‌رود جناب آقای رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت در اقدامی فوری چاره‌ای برای این نابه‌سامانی‌ها بیندیشند.(ادامه)
اینفوگرافیک/ سال آینده چند روز تعطیلی داریم؟
شمال نیوز: تقویم روزشمار سال ۱۴۰۲ منتشر شده و تا این لحظه، تقویم رسمی کشور است. اگر شما هم کنجکاو هستید تا بدانید در سال چند روز تعطیلات داریم می‌توانید مطلب زیر را بخوانید.(ادامه)
پس از حدود ۶ ماه تعطیلی کنسرت‌های موسیقی، در هفته‌های اخیر از سوی خواننده‌های شناخته شده انتشار تک آهنگ و اجرای کنسرت را شاهد بوده ایم. شور و نشاط به سالن‌های کنسرت بازگشت
پس از حدود ۶ ماه تعطیلی کنسرت‌های موسیقی، در هفته‌های اخیر از سوی خواننده‌های شناخته شده انتشار تک آهنگ و اجرای کنسرت را شاهد بوده ایم.(ادامه)
شگرد‌های تخلفات نانوایی‌ها شناسایی شده و نظارت‌های میدانی و هوشمند افزایش داشته است . شگرد‌های تخلفات نانوایی‌ها شناسایی شده است
شگرد‌های تخلفات نانوایی‌ها شناسایی شده و نظارت‌های میدانی و هوشمند افزایش داشته است .(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند. ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی تغییر کرد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 112 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.