.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کارخانه قند ورامین هم تعطیل شد +‌تصاویر
تعطیلی کارخانه تصفیه‌خانه قند ورامین، کام 400 کارگر این کارخانه قدیمی را تلخ کرد. حال و روز این کارخانه قدیمی و کارگران آن را از دریچه دوربین خبرنگار مشرق مشاهده می‌کنید.(ادامه)
ناطق نوری نماد پهلوانی گرفت +تصاویر
حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری برای انجام ورزش در زورخانه شهید فهمیده تهران حضور یافت و طی مراسمی شال پهلوانی بر گردن وی انداخته شد.(ادامه)
حمیدرضا صدر با محمدعلی در آن زمستان سرد سرد(يادداشت)
حمیدرضا صدر(ادامه)
تصاویر دیده نشده از قیام ۱۵ خرداد
علیرغم حضور گسترده مردم بسیاری از شهرهای بزرگ ایران در قیام تاریخی ۱۵ خرداد در اعتراض به دستگیری امام خمینی(ره) توسط رژیم پهلوی، مستندات تاریخی اندکی از این قیام وجود دارد.آنچه که در ادامه خواهید دید عکس های عمدتا رنگی و دیده نشده ای از قیام 15 خرداد در شهر تهران است که تظاهرات خیابانی مردم، اعتصاب بازاریان تهران، حضور نظامیان رژیم پهلوی در خیابان و حرکت برخی اراذل و اوباش خیابانی در حمایت از شاه مخلوع را نمایش می دهد.(ادامه)
عکس: تصویر «بختک» در یک کتاب تاریخی
این تصویر خیالی مربوط به جن کابوس یا بختک است که در کتاب البلهان، کتابی دستنویس به زبان عربی و مربوط به قرون 4 هجری و 15میلادی که شامل تصاویر و مطالبی از طالع بینی، ستاره شناسی و پیش گویی است.(ادامه)
هدایای نایاب مودی به رهبرانقلاب و رئیس‌جمهور +تصاویر
نخست‌وزیر هند هدایای نایابی شامل نسخه قرآن کریم منسوب به امام علی (ع) را به رهبر معظم انقلاب و دیوان فارسی «مرزا غالب» شاعر بزرگ شبه قاره هند را به رئیس جمهور کشورمان هدیه کرد.(ادامه)
پژوهشگر خوش ذوق رامسری و راه اندازی موزه+ تصاویر
پژوهشگر خوش ذوق رامسری موزه مردم شناسی راه اندازی کرد.(ادامه)
درب 50 ساله حرم امام علی(ع) +تصاویر
یکی از درب های حرم امیرالمومنین (ع) که رو به ضریح باز می شد، پس از ۵۰ سال از جای درآورده شد و جهت تعمیر و مرمت به بخش مهندسی نگهداری این حرم تحویل داده شد.(ادامه)
احمدی نژاد قبل از روحانی خود را به کرمان رساند + حواشی و تصاویر
در حالی که گفته می شود در این ماه قرار است روحانی سفری به کرمان داشته باشد اما رییس جمهور پیشین خود را قبل از وی به کرمان رساند و سخنرانی خود را با سوال"مشکل کجاست"آغاز کرد.(ادامه)
تخریب آثار 1300 ساله در سوادکوه + تصاویر
سرپرست گروه باستان شناسی غار اسپهبد خورشید گفت: پس از اقدام برخی از راه سازان ، اینک معدن کاران هم با تجاوز به بزرگترین غار دژ طبیعی دنیا ؛ویرانی این اثر هزار و سیصد ساله را دامن زده اند.(ادامه)
فریب دختران پایتخت در آستانه سال نو/ ماجرا چه بود؟ +تصاویر
دختران پایتخت نشین در آستانه سال نو فریب کسانی را خوردند که تنها به دنبال اسکناس هستند. به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگار جوان؛ (ادامه)

رسول جعفریان رویدادهای شام و عراق و روایات آخر الزمانی(ديدگاه)
رسول جعفریان(ادامه)
اولین سالنامه روزشمار تاریخ مازندران رونمایی شد
نخستین سالنامه روز شمار تاریخ مازندران روز چهارشنبه با حضور استاندار مازندران در پژوهشکده ساری شناسی رونمایی شد. (ادامه)
تشییع شکوهمند هنرمندانقلابی «فرج الله سلحشور» +تصاویر
مراسم تشییع پیکر هنرمند انقلابی کشورمان فرج الله سلحشور در امامزادگان باغ فیض با شکوه هر چه تمام با حضور انبوهی از هنرمندان و دوستداران وی در حال برگزاری است.(ادامه)
انتشار تصاویر انقلاب 57 در روزنامه گاردین
روزنامه گاردین در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اقدام به انتشار تصاویری از انقلاب شکوهمند 57 که توسط مریم زندی از عکاسان شناخته شده ایرانی گرفته شده است، کرد.(ادامه)
همراهان امام خمینی (ره) در پرواز انقلاب+تصاویر
حدود ۱۲۰ خبرنگار خارجی و چند خبرنگار ایرانی و ۳۰ نفر از همراهان و علاقه‌مندان امام که برای دیدار او به نوفل لوشاتو رفته بودند، در این پرواز حضور داشتند(ادامه)
ماجرای شبح دختر سفیدپوش در تصاویر تاریخی روسیه + عکس
میزان- کارمندان یک موزه در کراسنویارسک در سیبری پس از مشاهده عکس های قدیمی به طور تصادفی متوجه دختری شدند که در بیش از 20 تصویر لباس سر تا سر سفید بر تن و در همه تصاویر ژست کاملا مشابهی به هم دارد.(ادامه)
در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر
در حاشیه گفت و گوی زنده عادل فردوسی پور با محمد خاکپور در برنامه نود سرمربی تیم امید خودکاری را در دست داشت که مدام با این خودکار بازی می کرد و آن را فشار می داد.اتفاقی که در نهایت باعث شد تا این واکنش فردوسی پور را به همراه داشته باشد:«بهتر است یک آیتم ببینیم تا من این خودکار را از دست شما بگیرم.از بس که "تق تق" صدای این خودکار را درآوردید.اعصابم خرد شد!»(ادامه)
زیارتگاه عالم ایرانی در کشمیر+تصاویر
مدفن آیت‌الله‌ سید‌ حسین‌ رضوی‌ قمی(ره) عالم بزرگ و از شخصیت‌های معنوی در کشمیر است که مردم احترام زیادی برای وی قائل هستند.(ادامه)
عکس/ جو بایدن و همسرش در مسجد
جو بایدن معاون رئیس جمهور ایالات متحده امریکا و همسرش در روز آخر سفر به ترکیه، از مسجد سلیمانیه دیدن کردند و مقامات در آنجا اطلاعاتی درباره این مسجد تاریخی در اختیار آن‌ها گذاشتند. بایدن پس از بازدید از این مسجد به فرودگاه رفت تا ترکیه را ترک کند. بایدن در بحبوحه دیدگاه‌های مختلف نسبت به بحران سوریه، اواخر روز جمعه برای مذاکرات رسمی با مقامات سیاسی ارشد ترکیه وارد استانبول شد. بایدن در جریان این سفر با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری، احمد داوود اوغلو، نخست وزیر و درویش اروغلو، رئیس جمهور قبرس ترک نشین دیدار کرد.(ادامه)
تصاویر/ فرار شاه از ایران
26 دی سالروز فرار تاریخی شاه مخلوع ایران است؛ فراری که سقوط رژیم شاه را حتمی کرد و باعث شد کمتر از یکماه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسد.(ادامه)
(تصاویر) فرار شاه از ایران؛ یک قدم تا پیروزی
26 دی سالروز فرار تاریخی شاه مخلوع ایران است؛ فراری که سقوط رژیم شاه را حتمی کرد و باعث شد کمتر از یکماه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسد.(ادامه)
دروازه قرآن با قدمتی چندین ساله + تصاویر
دروازه قرآن که یکی از آثار تاریخی شیراز بوده و همچنان هم وجود دارد قدمتی بسیار طولانی را به خود اختصاص داده است.این دروازه در ابتدای دوران عضدادوله دیلمی ساخته شده و مسافران با عبور از زیر آن متبرک می شدند.(ادامه)
تصاویر خانه تاریخی داروغه مشهد
(ادامه)
دلایل خداحافظی خانواده هاشمی از کتاب درسی+تصاویر
رئیس گروه مطالعات اجتماعی و عضو هیأت علمی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: بحث خانواده آقای هاشمی، از این جنبه که به صورت داستان و تلفیقی طراحی شده بود، کار ابتکاری بود اما چند نکته وجود داشت.(ادامه)
آقا می‌گویند: «ما به مسلمان‌ها قرآن هدیه می‌دهیم. اگر می‌توانستم یک انجیل خوب پیدا کنم، می‌آوردم. این انجیل‌های الان، عموماً روایت هستند نه کلام وحی. البته یوحنا، لوقا، پتروس و... بزرگان مسیحیت هستند که بعضاً هم شهید شدند.»
مسیحیان ایران از انقلاب و جنگ سربلند بیرون آمدند(خبر)
آقا می‌گویند: «ما به مسلمان‌ها قرآن هدیه می‌دهیم. اگر می‌توانستم یک انجیل خوب پیدا کنم، می‌آوردم. این انجیل‌های الان، عموماً روایت هستند نه کلام وحی. البته یوحنا، لوقا، پتروس و... بزرگان مسیحیت هستند که بعضاً هم شهید شدند.» (ادامه)
قدیمی‌ترین عکس‌ها از حرم امام رضا(ع)
حرم مطهر امام رضا(ع) از دیرباز برای ایرانیان از جایگاه و مرتبه بالایی برخوردار بوده و این امر در اوایل ورود دوربین عکاسی به ایران باعث شد تنی چند از مهمترین عکاسان درباری برای عکاسی از حرم رضوی به مشهد بیایند.(ادامه)
در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر
شمال نیوز: برنامه نود این هفته از ساعت 22:38 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت. (ادامه)
این نامه با اشاره به قضیه تروریستی اخیر در فرانسه و کشورهای دیگری مانند عراق و فلسطین نقش داعش را مورد اشاره قرار داده و با محتوایی مبنی بر تاکید بر اسلام واقعی، معرفی دین اسلام به عنوان دین دوستی، ضرورت دوری از خشونت، شناخت منشا خشونت و ... منتشر خواهد شد.
طبعاً یک‌ونیم میلیارد مسلمان هم از عاملان و مسبّبان فجایع اخیر، منزجر و بیزارند
این نامه با اشاره به قضیه تروریستی اخیر در فرانسه و کشورهای دیگری مانند عراق و فلسطین نقش داعش را مورد اشاره قرار داده و با محتوایی مبنی بر تاکید بر اسلام واقعی، معرفی دین اسلام به عنوان دین دوستی، ضرورت دوری از خشونت، شناخت منشا خشونت و ... منتشر خواهد شد. (ادامه)
تصاویر : دیدار بسیجیان با آیت الله خامنه ای در دهه 60
حضرت آیت الله سید علی خامنه ای، 2 مهر 1365 با بسیجیان سراسر کشور دیدار می کنند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.