.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصاویر: بزرگترین قبرستان جهان اسلام در نجف
قبرستان وادی السلام قبرستانی بزرگ و تاریخی در شهر نجف است که برای شیعیان اهمیت مذهبی دارد. مقبره‌های منسوب به هود و صالح از پیامبران پیشین و مقام‌هایی با نام برخی ازامامان و قبور برخی از علمای شیعه در این قبرستان است.(ادامه)
پل ورسک از مشهورترین و زیباترین پل های تاریخی ایرانی است. تصاویر زیبا از پل تاریخی ورسک(خبر)
پل ورسک از مشهورترین و زیباترین پل های تاریخی ایرانی است.(ادامه)
روستای عجیبی که شب‌ها ناپدید می‌شود+تصاویر
در روسیه روستای عجیبی هست که کاملا از شن و ماسه پوشیده شده ماسه‌هایی که بی حرکت نمی‌مانند و با حرکت باد جنان سریع بالا می‌آیند که اگر جلوی آن‌ها را نگیرند می‌توانند کل شهر را در زیر شن و ماسه مدفون کنند.(ادامه)
شمال نیوز : کودکی مدیری اصلا شبیه بچه های دیگر نبود. دوستان زیادی نداشت و احساس تنهایی می کرد. دوست داشت در آن اتاق نشسته و کتاب ها را ورق بزند اسم هایشان را حفظک ند و عکس هایشان را نگاه کند..... ناگفته هایی جالب از زندگی مهران مدیری + تصاویر
شمال نیوز : کودکی مدیری اصلا شبیه بچه های دیگر نبود. دوستان زیادی نداشت و احساس تنهایی می کرد. دوست داشت در آن اتاق نشسته و کتاب ها را ورق بزند اسم هایشان را حفظک ند و عکس هایشان را نگاه کند.....(ادامه)
با تسلط ارتش عراق بر مسجد نوری موصل، جایی که ابوبکر البغدادی در آن سخنرانی خلافت صورت داده بود، تلویزیون دولتی عراق می‌گوید حکومت داعش در موصل ساقط شده است. پایان کار داعش در عراق؛ موصل رسما آزاد شد + تصاویر / نخست وزیر عراق: دولت باطل داعشی به پایان رسید(خبر)
با تسلط ارتش عراق بر مسجد نوری موصل، جایی که ابوبکر البغدادی در آن سخنرانی خلافت صورت داده بود، تلویزیون دولتی عراق می‌گوید حکومت داعش در موصل ساقط شده است.(ادامه)
تصاویر : سوگواری و تشییع تاریخی پیکر حضرت امام خمینی(ره)
تشییع پیکر تاریخی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران. در ۱۴خرداد ماه سال ۱۳۶۸ امام خمینی(ره)، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی به ملکوت اعلی پیوستند.(ادامه)

۱۴ خرداد ماه امسال ۲۸ سال از ارتحال جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی می‌گذرد اما خاطرات ایشان برای شیفتگانش همچنان زنده و ماندنی است(ادامه)
تصاویر قدیمی از دروازه شمیران تهران
دروازه شمیران یکی از محلات قدیمی و تاریخی تهران است که امروزه در مرکز شهر تهران و درمنطقه ۱۲تهران قرار دارد.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم سنتی مذهبی ورف چال هرسال اردیبهشت ماه در دامنه قله دماوند در منطقه "اسک وش" از توابع بخش لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌شود که در این روز زن سالاری حاکم است .
نگاهی به سنت ورف چال در مازندران/ "زن سالاری" یک روزه در روستا + تصاویر
شمال نیوز: مراسم سنتی مذهبی ورف چال هرسال اردیبهشت ماه در دامنه قله دماوند در منطقه "اسک وش" از توابع بخش لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌شود که در این روز زن سالاری حاکم است . (ادامه)
تصاویر جالب تاریخی از تهران قدیم
گاهی اوقات عکس‌های تاریخی از هزار‌ان متن گویا‌تر است در این تصاویر عکس‌های از روز جشن تولد مظفرالدین شاه و آذین بندی بانک ایران و انگلیس تا سردر اولیه مجلس شورای ملی را می‌بینید.(ادامه)
حجاب همراهان نخست وزیر سوئد در تهران/تصاویر
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح روزشنبه از نخست وزیر سوئد در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعد آباد به طور رسمی استقبال کرد.(ادامه)
تصاویر/ مراسم نمادین بیعت تاریخی همافران با امام(ره)
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره حماسه بیعت همافران و کارکنان نیروی هوایی با امام خمینی(ره) در مدرسه علوی با حضور فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.(ادامه)
(تصاویر) مسجدجامعی در منزل آیت‌الله‌هاشمی
احمد مسجد جامعی نماینده مردم تهران در شورای شهر امروز و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در منزل مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی حضور پیدا کرد و جایگاه و نقش تاریخی ایشان در به ثمر نشستن انقلاب و تثبیت و توسعه نظام جمهوری اسلامی را ستود.(ادامه)
تصاویر/ روزهای انقلاب
"دیوید بارنت" عکاس خبری مشهور امریکا یکی از عکاسانی است که حوادث بهمن 1357 را با دوربین خود ثبت و روایت مصوری از انقلاب اسلامی ایران تهیه کرده است. (ادامه)
سرنوشت همراهان امام روی پله هواپیما +عکس
در این خبر تصویری از وضعیت و سرنوشت همراهان امام خمینی (ره) در بدو ورود به کشور را مشاهده خواهید کرد.(ادامه)
تصاویر تاریخی از بازگشت امام خمینی (ره) به ایران
۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ حضرت امام خمینی (ره) پس از ۱۴ سال به ایران بازگشتند.(ادامه)
تصاویر تاریخی از راهی‌شدن امام خمینی به بیمارستان قلب
در روزهای آغازین بهمن ۱۳۵۸ خبر سکته قلبی امام خمینی در قم و بستری‌شدن ایشان در بیمارستان قلب تهران منتشر شد و بسیاری از رویدادهای کشور را تحت الشعاع خویش قرار داد.(ادامه)
عکس | محسن رضایی در سوریه
محسن رضایی تصویری قدیمی ازخود را در شهر سوریه به اشتراک گذاشت.(ادامه)
تصاویر/ جمعه بازار جویبار
جمعه بازار جویبار، بازاری تاریخی است که بصورت هفتگی هر جمعه برپا می‌شود. این بازار در سراجکلا، نزدیکی سیاهرود و در کنار پل خشتی این شهر قرار دارد. در جمعه بازار شهر جویبار انواع پرندگان زنده، میوه، سبزی، پوشاک و... به فروش می‌رسد.(ادامه)
یوش، نماد گردشگری ادبی ایران
مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مازندران پایگاه فرهنگی و تاریخی یوش را نمادی از گردشگری ادبی ایران توصیف کرد.(ادامه)
ترامپ در کنار محمد رضا پهلوی! +عکس
دونالد ترامپ بالاخره دل را به دریا زد و به تحریریه روزنامه ای رفت که به شدت از آن متنفر هست؛ نیویورک تایمز... (ادامه)
ثبت ملی عمارت دخانیات کلاردشت +تصاویر
عمارت دخانیات کلاردشت ثبت ملی شد.(ادامه)
 شمال نیوز: رئیس جمهور سابق کشور که این روزها در پی نهی مقام معظم رهبری برای حضوذ در انتخابات ریاست جمهوری فارغ البال شده است است در یک سفر خانوادگی به استان مازندران آمد. سفر خانوادگی احمدی نژاد به مازندران + تصاویر
شمال نیوز: رئیس جمهور سابق کشور که این روزها در پی نهی مقام معظم رهبری برای حضوذ در انتخابات ریاست جمهوری فارغ البال شده است است در یک سفر خانوادگی به استان مازندران آمد.(ادامه)
تصاویر قدیمی از کربلا در یک قرن پیش
حدود یک قرن پیش، ارنست هرتسفلد ـ باستان‌شناس و ایران‌شناس آلمانی ـ وقتی برای یک سفر تحقیقاتی به نینوا رفته بود، عکس‌هایی از حرم‌های زیارتی در سامرا، کاظمین و کربلا برداشت که حالا هریک حکم سندی تاریخی را دارد.(ادامه)
تشت گذاری آذری های مقیم مازندران+ تصاویر
آذربایجانی های مقیم مازندران دیشب با برگزاری آئین تشت گذاری ، به استقبال محرم رفتند.(ادامه)
نابودی آثار دوران پیامبر (ص) به دست آل‌سعود +عکس
این روزها دیگر تلاش برای یافتن بسیاری از مساجد تاریخی در مکۀ مکرمه یا مناطقی که یادآور دوران مهمی در زندگی پیامبر اسلام (ص) بودند، بی‌نتیجه و بیهوده است.(ادامه)
کوهنوردی سوپراستار با تیپ جالب+ تصاویر
سوپر استار سینمای ایران که مدتی است روی پرده نقره ای سینما حضور ندارد فعالیت کوهنوردی خود را در کلاردشت دنبال می کند.(ادامه)
ستاره‌های معروف سینما در گذر زمان + تصاویر
فیزیک و چهره بازیگران مشهور و تغییرات آن از ورود به دنیای بازیگری تا زمان حاضر برای طیف وسیعی از جامعه همیشه جذابیت‌های خود را داشته است. به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی (ادامه)
تصاویر/ سالروز ورود امام رضا (ع) به نیشابور
25ذی‌القعده سال 200 هجری قمری زمان حرکت کاروان امام رضا (ع) از مدینه به مقصد مرو است. هرساله ورود نمادین کاروان امام رضا (ع) به نیشابور بر اساس روایات تاریخی و با استفاده از کاروان های شتر و لباس ها و لوازمات متناسب با آن دوره بازسازی و اجراء می شود(ادامه)
شمال نیوز: شهید شیخ عبدالوهاب قاسمی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، مجاهد مظلوم و گمنامی که همه وجودش وقف امام و انقلاب شد! فریاد این شهید هنوز در گوش آیت‎الله خامنه ‎ای مانده است+تصاویر
شمال نیوز: شهید شیخ عبدالوهاب قاسمی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، مجاهد مظلوم و گمنامی که همه وجودش وقف امام و انقلاب شد!(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.