.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بیانیه شدیداللحن دفتر هاشمی رفسنجانی در مورد اظهارات آیت الله محمد خامنه ای
شمال نیوز: کاش آقای محمد خامنه‌ای فقط با توهین و تهمت به «هاشمی عزیز» (در تعبیر امام راحل) روح بغض‌آلود خود را تسکین می‌داد، اما گویا کینه‌های او نسبت به شخص آیت‌الله هاشمی آن‌قدر عمیق است که ابایی ندارد برای تخریب ایشان، اندیشه‌های امام را به آتش بکشد و بر تفکرات مدبرانه ایشان، خاکستر فریب بپاشد و بگوید که انقلاب از اساس طرح آمریکایی‌ها بود! (ادامه)
شمال نیوز : فرزند شهید بهشتی با اشاره به اینکه نمی‌توانیم بپذیریم که عده‌ای تصور کنند اسلام دین شمشیر است، خاطرنشان کرد: هیچ حرکتی به طور دائمی به زور و قدرت نمی‌تواند جوامع را بشکافد و ماندگار شود... « بهشتی » در همایش اصلاح طلبان مازندران چه گفت ؟
شمال نیوز : فرزند شهید بهشتی با اشاره به اینکه نمی‌توانیم بپذیریم که عده‌ای تصور کنند اسلام دین شمشیر است، خاطرنشان کرد: هیچ حرکتی به طور دائمی به زور و قدرت نمی‌تواند جوامع را بشکافد و ماندگار شود...(ادامه)
صادقعلی رنجبر لزوم بازپیمایی در فراز و فرودهای مراسم عاشورایی(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
در منطقه پرآشوب و پرتلاطم خاورمیانه، ایران یکی از با ثبات ترین و امن ترین‌ کشورهای این منطقه است.همه کشورهای منطقه باید در نظر داشته باشند که، همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم،در مسائل سیاسی و اجتماعی، تا امنیتی و نظامی، همۀ ما نیازمند...

سلطه ایران بر کشورهای همسایه افسانه‌ای بیش نیست/ تنها راه پرونده هسته‌ای مذاکره است
در منطقه پرآشوب و پرتلاطم خاورمیانه، ایران یکی از با ثبات ترین و امن ترین‌ کشورهای این منطقه است.همه کشورهای منطقه باید در نظر داشته باشند که، همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم،در مسائل سیاسی و اجتماعی، تا امنیتی و نظامی، همۀ ما نیازمند... (ادامه)
سید حسن خمینی: گرفتار تحریف ها شده ایم
تولیت آستان مقدس امام خمینی گفت: وقتی برخی ابعاد یک مکتب پررنگ شد از دل آن داعش بیرون می آید.(ادامه)
صادقعلی رنجبر لزوم پرهیز از تساهل و تسامح در مواجهه فرهنگی!(ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
حمید روحانی به علی مطهری: زشت ترین صداها، صدای الاغ است
آقاعلی مطهری اگر به جای رو آوردن به سیاست‌بازی‌های نفرت‌انگیز و کودکانه و جاه‌طلبی‌های ناشیانه به دنبال درس و تحصیل می‌رفت و پایه‌‎های علمی خود را استواری می‌بخشید، شاید اینگونه آلت دست نابکاران نمی‌شد و دین و دنیای او دستخوش هوس‌های آنی و آرزوهای دست‌نیافتنی قرار نمی‌گرفت.(ادامه)
جواد محمد قلی نیا نقدی مشفقانه بر رویه گفتاری و رفتاری دکتر ربیعی در سازمان بهزیستی(ديدگاه)
جواد محمد قلی نیا(ادامه)
شمال نیوز: معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: من مطمئن هستم با مدیریت دکتر صادقلو به عنوان استاندار، گلستان، گلستان تر از قبل خواهد شد. با مدیریت دکترصادقلو گلستان،گلستان تر ازقبل خواهد شد
شمال نیوز: معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: من مطمئن هستم با مدیریت دکتر صادقلو به عنوان استاندار، گلستان، گلستان تر از قبل خواهد شد. (ادامه)
اتاق فکر تخریب علیه دولت تشکیل شده است
(ادامه)
ناطق نوری: امریکایی ها برای مذاکره دنبال ایران آمدند
(ادامه)
شمال نیوز: تأسیس استان جدید به معنای خودمختاری، تاج و تخت‎سازی نیست؛ بلکه به مثابه تلاش دولت در توزیع بیشتر و بهتر منابع و دسترسی آسان‎تر مردم به مسئولان استانی است. واکنش نویسنده گلستانی به نامه منتشره حسین اسلامی
شمال نیوز: تأسیس استان جدید به معنای خودمختاری، تاج و تخت‎سازی نیست؛ بلکه به مثابه تلاش دولت در توزیع بیشتر و بهتر منابع و دسترسی آسان‎تر مردم به مسئولان استانی است.(ادامه)
انتقاد تند فرزند شهید کشوری از فیلم "چ"
(ادامه)
دعوای طلبگی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت
(ادامه)
حاجی‌بابایی سکوت را شکست
(ادامه)
شمال نیوز: دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران در خصوص سخنان وزیر ارشاد، پرونده سعید مرتضوی و پرونده تیراندازی مداح معروف مطالبی را عنوان کرد. وزیر ارشاد در سطحی نیست برای قوه قضائیه تعیین تکلیف کند/ فرد همراه محمود کریمی شلیک کرده/ مرتضوی ممنوع الخروج است(خبر)
شمال نیوز: دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران در خصوص سخنان وزیر ارشاد، پرونده سعید مرتضوی و پرونده تیراندازی مداح معروف مطالبی را عنوان کرد.(ادامه)
سيد روح الله ساداتي دریای مازندران (کاسپین) یا خزر ؟(ديدگاه)
سيد روح الله ساداتي(ادامه)
لیست نمایندگان دریافت کننده کارت هدیه به مجلس
سعید مرتضوی با صدور جوابیه‌ای اعلام کرد که پرداخت‌ها به نمایندگان مجلس از سوی سازمان تأمین اجتماعی اختصاص به دوره خاص ندارد و تقریبا در اکثر دوره‌ها در همین حد پرداختی صورت گرفته است.(ادامه)
پاسخ انصاری به سخنان فرزند منتظری
محمدعلی انصاری مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در خصوص نامه ۶ فروردین امام خمینی(ره) به آیت‌الله منتظری، توضیحاتی را ارائه کرد.(ادامه)
مهدی انشایی مداحی و مساله ای به نام «زبان حال»(يادداشت)
مهدی انشایی (ادامه)
گزارش/ 13آبان طلیعه محرم
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس قوه قضاييه درباره شكل‌ گيري يك جريان «خزنده» فرهنگي با ابعاد سياسي و امنيتي در كشور هشدار داد. این بساط ها جمع شود/ قوه قضاییه ساکت نمی‌ماند که هر کاری بخواهند انجام دهند/ در برخورد با فتنه تردیدی به‌خود راه نمی‌دهیم
شمال نیوز: رئیس قوه قضاييه درباره شكل‌ گيري يك جريان «خزنده» فرهنگي با ابعاد سياسي و امنيتي در كشور هشدار داد.(ادامه)
واکنش فرزندان شهدا به اظهارات اشراقی
(ادامه)
بازتاب گسترده جعل اظهارات روحانی
(ادامه)
اخبار ویژه روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
حسین رضایی کیاسری مذهب شیعه جعفری؛ مکتب روشنگری دینی(ديدگاه)
حسین رضایی کیاسری(ادامه)
واکنش بقایی به انتشار سند 16 میلیاردی
(ادامه)

 محمود کاشانی، استاد تاریخ دانشگاه و فرزند آیت‌الله کاشانی از رهبران نهضت ملی ایران در یک سخنرانی بحث برانگیز گفت: با قاطعیت اعلام می‌کنم که آنچه در مرداد سال ۱۳۳۲ اتفاق افتاد، کودتا نبوده است.
آنچه در مرداد ۳۲ اتفاق افتاد کودتا نبود
محمود کاشانی، استاد تاریخ دانشگاه و فرزند آیت‌الله کاشانی از رهبران نهضت ملی ایران در یک سخنرانی بحث برانگیز گفت: با قاطعیت اعلام می‌کنم که آنچه در مرداد سال ۱۳۳۲ اتفاق افتاد، کودتا نبوده است. (ادامه)
شمال نيوز: نامه به بوش سیاسی نبود و آن را با وضو نوشتم/ سیاست خارجی با یک چایی خوردن و قهوه خوردن حل نمی شود / مدام مي‌گوييم صلح و دوستي و بهار ... احمدی نژاد: نام من در دنیا محبوب شده/ در سفرهای خارجی از 96 ساعت سفر، 54 ساعت در هواپیما بودیم(خبر)
شمال نيوز: نامه به بوش سیاسی نبود و آن را با وضو نوشتم/ سیاست خارجی با یک چایی خوردن و قهوه خوردن حل نمی شود / مدام مي‌گوييم صلح و دوستي و بهار ...(ادامه)
شمال نیوز: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارك رمضان، ماه بهار قرآن از سوی مفسر قرآن و رئیس ستاد اقامه نماز حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، نامه سوزمندانه و در خور تأملی به فرهنگیان قرآنی جامعه به ویژه مبلغین و دلسوزان قرآن نوشته اند. 
نامه دردمندانه قرائتی درباره مهجوریت قرآن(خبر)
شمال نیوز: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارك رمضان، ماه بهار قرآن از سوی مفسر قرآن و رئیس ستاد اقامه نماز حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، نامه سوزمندانه و در خور تأملی به فرهنگیان قرآنی جامعه به ویژه مبلغین و دلسوزان قرآن نوشته اند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.