.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اگر حقایق را روایت نکنید دشمن با دروغ و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ اصرار دارم این دولت مسئله‌ تعرفه‌ پرستاری را به طور جدی دنبال کند/ در روایت سختی‌ کار پرستاران کمبود روایت هنری داریم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک سخنرانی گفت: پس از انقلاب مسئولی در ایران داشتیم که آرزو داشت در راهرو دستشویی سازمان ملل با رئیس جمهور آمریکا دست بدهد، اول اسمش «ر» بود! مسئولی داشتیم که آرزوی دیدار با رئیس جمهور آمریکا در دستشویی را داشت؛ اول اسمش «ر» بود
شمال نیوز: حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک سخنرانی گفت: پس از انقلاب مسئولی در ایران داشتیم که آرزو داشت در راهرو دستشویی سازمان ملل با رئیس جمهور آمریکا دست بدهد، اول اسمش «ر» بود!(ادامه)
انتشار نامه عذرخواهی آذری قمی از رهبر معظم انقلاب
روابط عمومی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در پاسخ به نامه موسسات تاریخی درباره عذرخواهی مرحوم آذری قمی از مقام معظم رهبری، اطلاعیه‌ای منتشر کرد. (ادامه)
القای این پنداره که «دولت رئیسی دولت رهبری است»، صورتی جدید اما ذات و جوهری ثابت دارد. در گذشته هم جبهه تجدیدنظرطلب و اصلاح طلبان افراطی درصدد القای یکدست بودن حاکمیت و قدرت و نیز انتساب نهادهای انتخابی به رهبری و بنابراین، تشکیک و تردید در جمهوریت نظام بوده اند. پاسخی به یک شایبه تکراری(يادداشت)
القای این پنداره که «دولت رئیسی دولت رهبری است»، صورتی جدید اما ذات و جوهری ثابت دارد. در گذشته هم جبهه تجدیدنظرطلب و اصلاح طلبان افراطی درصدد القای یکدست بودن حاکمیت و قدرت و نیز انتساب نهادهای انتخابی به رهبری و بنابراین، تشکیک و تردید در جمهوریت نظام بوده اند.(ادامه)
 برخی رسانه ها شایعه ای را در باره واکسن اسپوتنیک وی و تولید مشترک آن در ایران مطرح کردند که بلافاصله با تکذیب قاطع کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه مواجه شد.

پاسخ سفیر ایران در روسیه به یک شایعه عجیب در باره واکسن *اسپوتنیک وی"
برخی رسانه ها شایعه ای را در باره واکسن اسپوتنیک وی و تولید مشترک آن در ایران مطرح کردند که بلافاصله با تکذیب قاطع کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه مواجه شد. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: کل منطقه اسلامی عزم راسخ خود بر مقابله با هر نوع دخالت و شرارت از سوی آمریکا و همراهانش را بی‌لکنت ابراز می‌دارند. کل منطقه اسلامی، میدان مقاومت در مقابل آمریکا و همراهانش است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: کل منطقه اسلامی عزم راسخ خود بر مقابله با هر نوع دخالت و شرارت از سوی آمریکا و همراهانش را بی‌لکنت ابراز می‌دارند.(ادامه)
پیام مهم رهبر انقلاب به حجاج بیت الله الحرام
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به مسلمانان جهان به‌مناسبت ایام حج، استمرار حسرت دل‌های مشتاق از حضور در ضیافت بیت‌الله را امتحانی گذرا خواندند و با تأکید بر لزوم کمرنگ نشدن پیام‌های حج، مقاومت در برابر قدرت‌های متجاوز به‌ویژه آمریکا را از جمله این پیام‌های متعالی دانستند. (ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه بعضی ها واقعیت ها را نمی بینند و سیاه نمایی می کنند، تأکید کرد: عده ای فکر می کنند اگر چهره دولت را سیاه کنند چهره نظام سفید می شود. این کم عقلی را کجا ببریم؟ روحانی: مگر یک صندلی ریاست جمهوری چقدر ارزش دارد که آدم بخاطر آن دروغ بگوید
رئیس جمهور با بیان اینکه بعضی ها واقعیت ها را نمی بینند و سیاه نمایی می کنند، تأکید کرد: عده ای فکر می کنند اگر چهره دولت را سیاه کنند چهره نظام سفید می شود. این کم عقلی را کجا ببریم؟(ادامه)

«از دیدگاه بنده و بر اساس اطلاعاتی که دارم این تحلیل را عرض می‌کنم که این حرکت برنامه‌ریزی شده بوده نه تصادفی؛ نگرانی ما این است که نکند تاریخ را در تاریک خانه بنویسند، تحریف کنند و افتخارات ملت را تضعیف و به آن خدشه وارد کنند.» هرگز فراموش نمی کنیم / انگار مفهوم شهادت را نمی دانید / اگر کسی در حق شهدا ظلم کند عاقبت خوبی ندارد
«از دیدگاه بنده و بر اساس اطلاعاتی که دارم این تحلیل را عرض می‌کنم که این حرکت برنامه‌ریزی شده بوده نه تصادفی؛ نگرانی ما این است که نکند تاریخ را در تاریک خانه بنویسند، تحریف کنند و افتخارات ملت را تضعیف و به آن خدشه وارد کنند.»(ادامه)
 قطعاً «دشمن» یک مفهوم خیالی نیست و واقعیت دارد؛ اما در وزن‌دهی به نقش دشمن و موضع‌گیری دشمن که مسئله‌ای مناقشه‌برانگیز است، با توجه به تمام آنچه گفته شد، در انتخاب اشخاص یا قضاوت در مورد افراد یا حوادث یا توافق‌ها، توجه به دشمن باید در آخرین مرحله قرار بگیرد و مرحلۀ نخست باید نگاه به امور ایجابی باشد.
نقدی بر تحلیل‌های سیاسی «دشمن‌محور»(ديدگاه)
قطعاً «دشمن» یک مفهوم خیالی نیست و واقعیت دارد؛ اما در وزن‌دهی به نقش دشمن و موضع‌گیری دشمن که مسئله‌ای مناقشه‌برانگیز است، با توجه به تمام آنچه گفته شد، در انتخاب اشخاص یا قضاوت در مورد افراد یا حوادث یا توافق‌ها، توجه به دشمن باید در آخرین مرحله قرار بگیرد و مرحلۀ نخست باید نگاه به امور ایجابی باشد. (ادامه)
شمال نیوز : در تاریخ تقریبا 250 ساله شیعه و امامت 11 امام بزرگوار(به غیر از دوران غیبت) سخت ترین دوران مربوط به امامت 34 ساله امام سجاد(ع) بود. جامعه اسلامی پر بود از فتنه ها و اضطراب ها و نگرانی ها و سختی های فراوان .... آمد امامی که به بندگی آبرو داد/ چرا لقب صاحب پینه‌ها را به امام چهارم دادند؟/ دعای امام سجاد (ع) هنگام شیوع بیماری‌ها
شمال نیوز : در تاریخ تقریبا 250 ساله شیعه و امامت 11 امام بزرگوار(به غیر از دوران غیبت) سخت ترین دوران مربوط به امامت 34 ساله امام سجاد(ع) بود. جامعه اسلامی پر بود از فتنه ها و اضطراب ها و نگرانی ها و سختی های فراوان ....(ادامه)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: در مبعث سنگین‌ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش‌های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد. اسلام سیاسی همین چیزی است که در نظام ایران تحقق پیدا کرده / ایجاد سلاح و اقتدار برای ترساندن دشمن است؛ بحث غیر دشمن نیست / حضور ما در منطقه نظامی نیست؛ آنجایی که نظامی‌های ما هم بوده‌اند، مستشاری بوده / جوانان به عنوان افسران جنگ نرم از فضای مجازی استفاده کنند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: در مبعث سنگین‌ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش‌های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب: جوانان ما در فضای مجازی امیدآفرینی کنند/ دشمن می‌خواهد زنجیره توصیه به حق و صبر را در جامعه قطع کند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: در مبعث سنگین‌ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش‌های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد.(ادامه)
سید محمود علوی دوشنبه شب از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) و ناگفته های ترور شهید فخری زاده سخن گفت و تاکید کرد : دشمنان به دنبال برهم زدن امنیت کشور هستند اما جمهوری اسلامی در یکی از مقاطع پرامنیت به سر می‌برد ....(خبر)
(ادامه)
واکنش‌ها به سخنان روحانی درباره صلح حسنی
آقای روحانی اصرار دارد صلح امام حسن را مصادره به مطلوب کندو به خیانت برخی خواص لشکر امام نپردازد (ادامه)
با هماهنگی و موافقتی که با اعضای خانواده شریف آن سردار همیشه زنده به عمل آمده بود قرار بود تا دقایقی دیگر با ورود پیکر مطهر شهید سلیمانی مراسم تشییع آن عزیز برگزار شود... چرا تشییع پیکر «حاج قاسم» در حرم امام(ره) لغو شد؟
با هماهنگی و موافقتی که با اعضای خانواده شریف آن سردار همیشه زنده به عمل آمده بود قرار بود تا دقایقی دیگر با ورود پیکر مطهر شهید سلیمانی مراسم تشییع آن عزیز برگزار شود...(ادامه)
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه باید با دنیا تعامل گسترده سازنده داشته باشیم، گفت: وزارت صنعت معدن و تجارت درخط مقدم مبارزه در شرایط تحریم است و بار مسئولیت تامین کالاهای اساسی و ضروری و بخش بزرگی از تولید را بر عهده دارد. این حرف غلط را مدام تکرار نکنید که نگاه دولت به بیرون است؛ ما گفته‌ایم «تعامل سازنده»، رهبری هم فرمودند «تعامل گسترده سازنده» / از نقشه کشیدن علیه یکدیگر فاصله بگیریم؛ اگر در مسیر رقابت‌های حزبی و جناحی باشیم، به هدف نمی‌رسیم / تا زمانی که اقتصاد و تولید در اختیار دولت باشد، مسائل کشور حل نمی شود؛ باید رقابت آزاد شود(خبر)
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه باید با دنیا تعامل گسترده سازنده داشته باشیم، گفت: وزارت صنعت معدن و تجارت درخط مقدم مبارزه در شرایط تحریم است و بار مسئولیت تامین کالاهای اساسی و ضروری و بخش بزرگی از تولید را بر عهده دارد.(ادامه)
ربیعی: هر کسی در آمریکا روی کار بیاید، به راحتی سیاست‌های ترامپ را کنار نخواهد گذاشت / برخی به دلایل سیاسی حتی از به کار بردن کلمه «تحریم» نیز گریزانند؛ فکر می‌کنند سخن گفتن از وجود جنگ اقتصادی، یعنی تایید دولت / گویی «تحریم» قرار است اسم رمز یک جناح علیه جناحی دیگر باشد....(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به شکست‌های مداوم ایران در جنگ های یکی دو قرن اخیر در دوره قاجار و در دوره پهلوی و تحقیر سران ایران در آن دوران، فرمودند: ملت ایران در دفاع مقدس توانست در مقابل قدرت های شرق و غرب و کشورهای وابسته به آنها بایستد و با سربلندی پیروز شود و بر همین اساس این دفاع پیروزمندانه، بخشی از هویت ملی ایران است. دفاع مقدس یکی از عقلانی‌ترین حرکات ملت ایران بود/ دست تحریف در کمین دفاع مقدس است / دفاع مقدس بخشی از هویت ملی ما است/ پذیرش قطعنامه از سوی امام (ره) مبتنی بر عقلانیت و تدبیر بود/ امسال زیارت اربعین را در منزل بخوانیم (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به شکست‌های مداوم ایران در جنگ های یکی دو قرن اخیر در دوره قاجار و در دوره پهلوی و تحقیر سران ایران در آن دوران، فرمودند: ملت ایران در دفاع مقدس توانست در مقابل قدرت های شرق و غرب و کشورهای وابسته به آنها بایستد و با سربلندی پیروز شود و بر همین اساس این دفاع پیروزمندانه، بخشی از هویت ملی ایران است. (ادامه)
 نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت 17 مرداد بزرگداشت روز خبرنگار پیامی صادر کرد. پیام نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت روز خبرنگار
نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت 17 مرداد بزرگداشت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز  با انتشار توئیت اخیر مشاور یکی از نمایندگان شاید چنین فرضیه‌ای مطرح شود که مجلس اصولگرا می‌خواهد آغازگر این تغییر عظیم باشد. هرچند آخرین دیدگاهی که رهبر انقلاب درباره این موضوع مطرح کردند همان است که: «مشکلات نظام پارلمانی برای کشور بیش از مشکلات نظام ریاستی است» .... باز هم سخن از نظام پارلمانی / مجلس یازدهم آغازگر تغییر بزرگ؟
شمال نیوز با انتشار توئیت اخیر مشاور یکی از نمایندگان شاید چنین فرضیه‌ای مطرح شود که مجلس اصولگرا می‌خواهد آغازگر این تغییر عظیم باشد. هرچند آخرین دیدگاهی که رهبر انقلاب درباره این موضوع مطرح کردند همان است که: «مشکلات نظام پارلمانی برای کشور بیش از مشکلات نظام ریاستی است» ....(ادامه)
«در همین فاصله که نامه ایشان منتشر شده و استقبال دشمنان را در پی داشته، برخی از هم حزبی‌های بسیار نزدیک وی از تهیه و انتشار این نامه و مخصوصاً از اینکه نامه وی بازگوکننده آرزوهای آمریکاست به‌شدت ابراز نگرانی کرده‌اند.» پاسخ تند حسین شریعتمداری به موسوی خویینی ها
«در همین فاصله که نامه ایشان منتشر شده و استقبال دشمنان را در پی داشته، برخی از هم حزبی‌های بسیار نزدیک وی از تهیه و انتشار این نامه و مخصوصاً از اینکه نامه وی بازگوکننده آرزوهای آمریکاست به‌شدت ابراز نگرانی کرده‌اند.»(ادامه)
امام حسین (ع) نام زیبای «علی» را برای او برگزید تا نام و یاد پدرش علی مرتضی در خاطره‌ها زنده بماند و فروغ پر نور امامت تداوم یابد. امام زین العابدین (ع) در دورانی به امامت رسید که جامعه، روزگار پر فراز و نشیبی را پشت سر می‌گذاشت و همه ارزش‌های....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند: یک عده ای به خطا تصور می کنند که این مفاهیمی مثل عدالت و آزادی اجتماعی از غرب به اسلام آمده است و آنجا معمول بوده است، این کاملا اشتباه است. غرب با این مفاهیم سه چهار قرن بیشتر نیست که آشنا شده است. درحالیکه قبل از آن هزار و ۴۰۰ سال قبل اسلام این مفاهیم را به طور روشن در قرآن بیان کرده است. برخی به غلط تصور می‌کنند عدالت و آزادی از غرب آمده/سیستم اطلاعاتی برخی کشورها علیه ما هستند/ اگر قدرت سیاسی نباشد، قلدرها و تنبل‌ها زیر بار نمی‌روند/ آمریکا خبیث‌ترین دشمن ماست که مسئولانی دروغ‌گو، تروریست و شارلاتان دارد (خبر)
رهبر انقلاب فرمودند: یک عده ای به خطا تصور می کنند که این مفاهیمی مثل عدالت و آزادی اجتماعی از غرب به اسلام آمده است و آنجا معمول بوده است، این کاملا اشتباه است. غرب با این مفاهیم سه چهار قرن بیشتر نیست که آشنا شده است. درحالیکه قبل از آن هزار و ۴۰۰ سال قبل اسلام این مفاهیم را به طور روشن در قرآن بیان کرده است.(ادامه)


آخرین پیام انقلاب ایران به حاج قاسم دل ها(يادداشت)
(ادامه)
اعتراض باشگاه پرسپولیس به شماره دربی
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به شماره برگزاری دربی روز پنجشنبه اعتراض دارد.(ادامه)
تاری دید و ۱۴ دلیل برای آن
خطر ابتلا به بیماری آب سیاه با افزایش سن بیشتر می شود و آنچه این بیماری را خطرناک‌تر می کند این است که تاری دید و علائم دیگر معمولا زمانی ظاهر می شوند که بیماری بسیار پیشرفت کرده است.(ادامه)
یادواره ۴۲۰ شهید فاوا مازندران برگزار شد
چهارمین یادواره ۴۲۰ شهید فاوا استان مازندران با حضور مردم شهیدپور و جمعی از مسئولان در بابل برگزار شد.(ادامه)

آمریکا از آبان ۴۳ که رژیم دست‌نشانده‌اش در ایران، امام عزیز ما را تبعید کرد تا آبان سال ۹۸ هیچ تغییری نکرده؛ آمریکا همان آمریکاست؛ همان گرگ‌صفتی و دیکتاتوریِ جهانی و بین‌المللی، همان شرارت و حدنشناسی، امروز هم [در] آمریکا هست. بله، امروز آمریکا از سال ۴۳ ضعیف‌تر شده لکن درعین‌حال وحشی‌تر و وقیح‌تر شده است. مذاکره با آمریکا هیچ نتیجه‌ای ندارد، چون قطعا هیچ امتیازی نمی‌دهند/ آمریکا با مذاکره به ‌دنبال نمایش به زانو درآوردن ایران و تحمیل خواسته‌های جدید است/ معطل ماندن برای برجام و برنامه فرانسوی‌ها کشور را دچار رکود و عقب‌ماندگی می‌کند(خبر)
آمریکا از آبان ۴۳ که رژیم دست‌نشانده‌اش در ایران، امام عزیز ما را تبعید کرد تا آبان سال ۹۸ هیچ تغییری نکرده؛ آمریکا همان آمریکاست؛ همان گرگ‌صفتی و دیکتاتوریِ جهانی و بین‌المللی، همان شرارت و حدنشناسی، امروز هم [در] آمریکا هست. بله، امروز آمریکا از سال ۴۳ ضعیف‌تر شده لکن درعین‌حال وحشی‌تر و وقیح‌تر شده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.