.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اعلام انزجار مجلس خبرگان از انتشار فایل صوتی جنجالی
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از انتشار فایل صوتی آیت‌الله منتظری که با هدف تطهیر منافقین جنایتکار انجام شده است، اعلام انزجار کرد. (ادامه)
تذکر وزارت اطلاعات به کیهان و پاسخ کیهان به وزارت
در پی انتشار خبری در ستون اخبار ویژه کیهان شنبه، روابط عمومی وزارت اطلاعات توضیحی برای این روزنامه ارسال کرد. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خطاب به بیت امام راحل، گفت: چرا در برابر جفا و سوء رفتار عده‌ای بریده از خط امام سکوت می‌کنید و چرا فتنه‌های 78 و 88 را محکوم نکردید و مع‌الاسف با سران آن واقعه ملاطفت و مصاحبت دارید..... چرا بیت امام با سران فتنه ملاطفت و مصاحبت دارد؟/ حسن خمینی چه پاسخی برای امام آماده کرده است؟
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خطاب به بیت امام راحل، گفت: چرا در برابر جفا و سوء رفتار عده‌ای بریده از خط امام سکوت می‌کنید و چرا فتنه‌های 78 و 88 را محکوم نکردید و مع‌الاسف با سران آن واقعه ملاطفت و مصاحبت دارید.....(ادامه)
شمال نیوز :  یک تفاوت بین اختلاس‌گران 3 هزار میلیاردی و افراد حقوق نجومی‌بگیر این است که آنها دزد و گرگ بودند ولی شما چوپان بودید، شما قرار بود پاسبان و محافظ اموال مملکت باشید در لباس چوپان دست به دزدی و خیانت زدید.....
تفاوت اختلاس گران با دریافت کنندگان حقوق های نجومی از نگاه شریعتمداری
شمال نیوز : یک تفاوت بین اختلاس‌گران 3 هزار میلیاردی و افراد حقوق نجومی‌بگیر این است که آنها دزد و گرگ بودند ولی شما چوپان بودید، شما قرار بود پاسبان و محافظ اموال مملکت باشید در لباس چوپان دست به دزدی و خیانت زدید..... (ادامه)
خط امام خمینی(ره) خاطره نیست که برخی خاطره‌گویی کنند
مدیر مسؤول روزنامه کیهان گفت: خط امام خمینی(ره) خاطره نیست که برخی خاطره‌گویی کنند، برداشت نیست که هرکس مطابق میل خود از آن برداشت کند.(ادامه)
بیانات رهبرانقلاب درباره کشف حجاب
در روز ۲۱ تیر ۱۳۱۴ قیام مردم مشهد در اعتراض به سیاست‌های آمرانه فرهنگی از سوی دولت فروغی از جمله سیاست همسان‌سازی لباس‌ها سرکوب شد.(ادامه)
اعتراض فرزند آیت‌ الله کاشانی به معمای شاه
به دنبال پخش سریال "معمای شاه" و برگزاری یک میزگرد برای بررسی آن در شبکه اول سیما،دکتر محمود کاشانی در نامه ای به رئیس صداوسیما به آن اعتراض کرد. (ادامه)
حمله شدیدالحن کیهان به آیت الله هاشمی
روزنامه کیهان در شماره امروز خود این بار به آیت الله هاشمی حمله کرد. (ادامه)
شمال نیوز: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بارها گفته‌ام هم بعنوان اصل ولایت فقیه باید از رهبری نظام حمایت کرد و هم بعنوان شخص ولی فقیه، کسی بهتر از آیت‌الله خامنه‌ای نداشته و نداریم.

هاشمی انتساب توئیت جنجالی به خود را تکذیب کرد/ دیدگاه واقعی هاشمی درباره توان موشکی ایران / بهتر از آیت‌الله خامنه‌ای نداشته و نداریم
شمال نیوز: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بارها گفته‌ام هم بعنوان اصل ولایت فقیه باید از رهبری نظام حمایت کرد و هم بعنوان شخص ولی فقیه، کسی بهتر از آیت‌الله خامنه‌ای نداشته و نداریم. (ادامه)
زمانی که تاریخ یک کشور فراموش شود راههای نفوذ و سلطه باز می شود
رییس قوه قضاییه گفت: همانهایی که برای متدینین ما نقشه کشیدند به دنبال فراموش کردن تاریخ ما هستند و آن را تحریف می کنند و سعی دارند تاریخ ساختگی به خورد نسل جدید بدهند.(ادامه)
میرزاکوچک‌خان‌درصدد‌تشکیل‌دولت‌تدبیر‌و‌امید‌بود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رویکردهای سردارجنگل در دوران مبارزه گفت: معلوم است میرزا کوچک خان می خواست در آن زمان، دولت تدبیر و امید تشکیل دهد. (ادامه)
اعتراض خانواده شهید جهان‌آرا به سریال کیمیا
خانواده شهید سیدمحمد جهان‌آرا با اعتراض به نمایش تصویر غیرواقعی و تحریف‌شده از فرمانده دلاور سپاه خرمشهر در سریال کیمیا تأکید کردند آنچه در این مجموعه به نمایش درآمده بدون هماهنگی آنها بوده و مورد تأیید نیست.(ادامه)
حسین فدایی نماینده سابق مردم تهران در مجلس در پی مواضع اخیر و تندتر شدن اکبر هاشمی رفسنجانی یک «رنجنامه تاریخی » خطاب به وی منتشر کرد.



آقای هاشمی! توبه کنید و به قطار انقلاب برگردید!
حسین فدایی نماینده سابق مردم تهران در مجلس در پی مواضع اخیر و تندتر شدن اکبر هاشمی رفسنجانی یک «رنجنامه تاریخی » خطاب به وی منتشر کرد. (ادامه)
حمله رسالت به هاشمی و پاسخ برادر آیت‌الله
روزنامه رسالت در سرمقاله خود به قلم محمدکاظم انبارلویی، ضمن انتقاد شدید از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، هشدار داده است که وی سرنوشتی مانند آیت‌الله منتظری داشته باشد. محمد هاشمی، برادر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، نیز به این سرمقاله پاسخ کوتاهی داده است. (ادامه)
کیهان: «آیت‌الله خمینی در برابر آیت‌الله خمینی»!
بازی با نام سید حسن خمینی در آستانه ثبت‌نام از نامزدهای مجلس خبرگان، اقدامی برای استتار بازی اصلی جریان تجدید نظرطلب و نفاق جدید است که پنهان و آشکار با بیگانگان پیوند خورده و در آشوب نیابتی ۱۳۸۸ دچار شکست سهمگین شد. (ادامه)
تصویر جعلی از دجال آخرالزمان (۱۸+)
هر چند وقت یک‌بار ادعای تولد «دجال» به عنوان یکی از نشانه‌های آخرالزمان مطرح می‌شود.(ادامه)
سه گام احمدی نژادی ها به سوی مجلس دهم
نزدیک به سه سال از خیز انتخاباتی نافرجام احمدی نژاد و یارانش گذشته است.(ادامه)
آیین‌های سنتی و مذهبی شهرستان ساری در ماه محرم هر سال در حال تکرار است و حتی برخی از این آیین‌ها رو به زوال رفته است.
نگاهی به آداب و رسوم مردم ساری در ماه محرم
آیین‌های سنتی و مذهبی شهرستان ساری در ماه محرم هر سال در حال تکرار است و حتی برخی از این آیین‌ها رو به زوال رفته است. (ادامه)
مطالعه در ایام محرم و عاشورای حسینی این چند کتاب را بخوانیم(ديدگاه)
مطالعه در ایام محرم و عاشورای حسینی(ادامه)
سانسور هاشمي در صداوسيما
آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت حجاج جان‌باخته، در حسینیه امام خمینی و با حضور آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شده بود، شرکت کرد.(ادامه)
 شمال نیوز: رییس‌جمهور گفت: ما امیدواریم با همسایگان خود در همه عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی همکاری‌های گسترده‌ای داشته باشیم و از طریق همگرایی اقتصادی به تفاهم سیاسی و حتی همکاری‌های ساختاری امنیتی نیز دست یابیم. فصل جدیدی در روابط ایران با جهان آغاز شده است/ عربستان به مسئولیت خود عمل کند
شمال نیوز: رییس‌جمهور گفت: ما امیدواریم با همسایگان خود در همه عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی همکاری‌های گسترده‌ای داشته باشیم و از طریق همگرایی اقتصادی به تفاهم سیاسی و حتی همکاری‌های ساختاری امنیتی نیز دست یابیم.(ادامه)
اهدای قلم حکم اعدام صدام به هاشمی
(ادامه)
نامه همسر و بیت هاشمی به اژه‌ای
همسر و بیت آیت الله هاشمی در نامه ای جداگانه به حجت الاسلام والمسلمین اژه ای، سخنگوی قوه قضائیه به سخنان اخیر وی درباره مهدی هاشمی پاسخ دادند. (ادامه)
فرهاد شعبانی ورکی
ما و شهیدان غوّاص(يادداشت)
فرهاد شعبانی ورکی (ادامه)
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بر اساس مواضع ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، هیچ یک از پرسنل و مسوولان بنیاد حق ورود به جریانات سیاسی ندارند؛ چون شان شهید و شهادت، ایثارگری و خدمت به نبی اکرم و دستگاه عصمت و طهارت، بسیار بالاتر از ورود به این‌گونه مسائل و دسته‌بندی‌ها است.
بنیاد شهید وامور ایثارگران حق ورود به جریانات سیاسی ندارند
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بر اساس مواضع ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، هیچ یک از پرسنل و مسوولان بنیاد حق ورود به جریانات سیاسی ندارند؛ چون شان شهید و شهادت، ایثارگری و خدمت به نبی اکرم و دستگاه عصمت و طهارت، بسیار بالاتر از ورود به این‌گونه مسائل و دسته‌بندی‌ها است. (ادامه)
شمال نیوز: اگر راه امام را گم کنیم، یا فراموش کنیم،‌ یا خدائی نکرده عمدا به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد. هفت محور اصلی محکمات اندیشه امام (ره)/ تحریف امام یعنی تحریف صراط مستقیم ملت ایران
شمال نیوز: اگر راه امام را گم کنیم، یا فراموش کنیم،‌ یا خدائی نکرده عمدا به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد.(ادامه)
مروری بر فیلم‌های افشاگر در عرصه سیاست
فیلمی از مشاجره وزیر امور خارجه و نماینده عضو جبهه پایداری در مجلس منتشر شده که هیچکس مسئولیت آن را برعهده نمی‌گیرد اما واقعیت این است که یک نماینده فضای غیرخبری را خبری کرده است، این اولین بار نیست که فیلم های غیررسمی در کشور خبرساز می‌شود. (ادامه)
وزیر کشور گفت: از صحبت های من درباره ورود پول کثیف به انتخابات و حوزه سیاست و اقتصاد استفاده سیاسی شده و در آن تحریف و انحراف ایجاد کرده اند. آنچه من گفتم صرفا هشدار بود/ از صحبت های من استفاده سیاسی شد / چطور در مورد موضوعی که صحبت نکرده ام، اسامی منتشر کنم
وزیر کشور گفت: از صحبت های من درباره ورود پول کثیف به انتخابات و حوزه سیاست و اقتصاد استفاده سیاسی شده و در آن تحریف و انحراف ایجاد کرده اند.(ادامه)
پاسخ‌های شریعتمداری به اظهارات هاشمی
(ادامه)
برند ضدانقلاب در دست برخی بازیگران+عکس
آرمی شبیه به «هـ» یا «i» دارد، آنچه ظاهرش نشان می‌دهد تنها برندی است که در تی‌شرت‌های تولیدی خود تکه‌های روزنامه قدیمی را به هم چسبانده است یا نشان‌های ایران دوستی و جملات نستعلیق. اما واقعیت چیز دیگری است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.