.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیا در روز عاشورا اصحاب امام حسین (ع) با حفر چاه امکان دسترسی به آب را نداشتند؟
در جنگ عاشورا سپاه عمربن‌سعد آب فرات را بر خیمه گاه امام حسین (ع) بستند. دسترسی به آب برای امام حسین (ع) و یارانشان سخت شد. در عاشورا عطش و تشنگی بر امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان غالب گشت. بررسی وقوع این شرایط تشنگی را در ادامه بخوانید.(ادامه)
جیغ هایی که "گاندو "درآورد/ ازتهران تا لندن
«گاندو» که روایتگر یکی از پرونده‌های جنجالی نفوذ است در حالی به ایستگاه پایانی رسید که همچنـان حملات هدفمند ازسوی برخی چهره‌های نزدیک به دولت، رسانه‌های وابسته به این جریان در کنار سایتها و صفحات مجازی برانداز و ضد انقلاب ادامه دارد؛ از تهران تا لندن!(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه با اعلام اینکه قدرت توأم با اقتدار از افتخارات جمهوری اسلامی است، گفت: برخی از کشورها ثروت دارند اما قدرت ندارند، ترامپ به آل‌سعود می‌گوید اگر حمایت‌های ما نباشد شما دوام نمی‌آورید، ائتلاف‌های پولی آل‌سعود در منطقه به شکست منجر شده است
  انتقام شهدای عملیات تروریستی زاهدان را خواهیم گرفت / هشدار می‌دهم ایران را آزمایش نکنید/ با برجام منطقه‌ای می‌خواهند روح و تحرک ایران را بخشکانند / سوال من از دولت پاکستان این است که به کجا می‌روید؟ این تذهبون؟(خبر)
فرمانده نیروی قدس سپاه با اعلام اینکه قدرت توأم با اقتدار از افتخارات جمهوری اسلامی است، گفت: برخی از کشورها ثروت دارند اما قدرت ندارند، ترامپ به آل‌سعود می‌گوید اگر حمایت‌های ما نباشد شما دوام نمی‌آورید، ائتلاف‌های پولی آل‌سعود در منطقه به شکست منجر شده است (ادامه)


 به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی، حضرت آیت الله خامنه‌ای در بیانیه‌ای مهم و راهبردی با تشکر از حضور سرافرازانه و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند... مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه زیان‌بار است/ به برخی دولت‌های اروپایی اعتماد نداریم/ ادامه مسیر انقلاب وظیفه جوانان است/ راه‌حل مشکلات، تسلیم و بوسه‌زدن بر پنجه گرگ نیست/ میدان‌دادن به ویژه‌خوار و مدارا با فریبکاران اقتصادی ممنوع(خبر)
به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی، حضرت آیت الله خامنه‌ای در بیانیه‌ای مهم و راهبردی با تشکر از حضور سرافرازانه و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند... (ادامه)
هرچند به گفته سردار سلیمانی، برخی دنبال عقده گشایی علیه «محسن رضایی» فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس بودند و این فرصت را برای رسیدن به این هدف خود از دست ندادند، از اول هم مثل روز روشن بود که منظور چه بود و چطور شد که عملیات اصلی کربلای 4 به عملیات فریب تبدیل شد و دشمن از آن این گونه برداشت کرد. بسیاری در این روزها راست و دروغ را از نوشته های یک کتاب خیالی تا بیان تعداد چند هزار شهید در جریان عملیات کربلای 4 ... ماجرای کربلای 4 چه بود؟ «محسن رضایی» چه گفت؛ منتقدان چه برداشت کردند؟(يادداشت)
هرچند به گفته سردار سلیمانی، برخی دنبال عقده گشایی علیه «محسن رضایی» فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس بودند و این فرصت را برای رسیدن به این هدف خود از دست ندادند، از اول هم مثل روز روشن بود که منظور چه بود و چطور شد که عملیات اصلی کربلای 4 به عملیات فریب تبدیل شد و دشمن از آن این گونه برداشت کرد. بسیاری در این روزها راست و دروغ را از نوشته های یک کتاب خیالی تا بیان تعداد چند هزار شهید در جریان عملیات کربلای 4 ... (ادامه)
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا: جنگ تحریف تاریخ انقلاب خطرناک است
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، تحریف تاریخ انقلاب را از مهمترین جنگ های پیش روی آینده و خطرناک برشمرد و گفت: روحانیت باید با تحریف مقابله کند.(ادامه)

سربازان ناتو و تحریف تاریخ ایران(ديدگاه)
(ادامه)
“انقلابی‌گری” و جلوگیری از تحریف شخصیت انقلابی امام‌خمینی(ره) یکی از کلیدواژه‌های مهم در بیانات امام خامنه‌ای در سالگرد ارتحال امام راحل در ده سال اخیر است. محورهای بیانات ۱۰ ساله رهبر انقلاب در سالگرد امام‌خمینی(ره)
“انقلابی‌گری” و جلوگیری از تحریف شخصیت انقلابی امام‌خمینی(ره) یکی از کلیدواژه‌های مهم در بیانات امام خامنه‌ای در سالگرد ارتحال امام راحل در ده سال اخیر است.(ادامه)
بازگشت به امام تنها راه کارآمدی نظام (يادداشت)
(ادامه)
مرتبه علمی حضرت‌ فاطمه‌(س) چقدر بود؟
مدیرگروه تاریخ و سیره مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات گفت: امامان معصوم وارث علم الهی هستند به فضائل مادرشان تصریح کرده‎اند، در واقع آنها وارث علم فاطمه(س) هستند.(ادامه)
چهل سالگی انقلاب؛ فصلی تازه از مبارزه(يادداشت)
(ادامه)
رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در پیامی به مستندسازان توصیه کردند، لحن اثر مستند باید ناصحانه و چاره‌جویانه باشد. در انتقاد، لحن خصمانه و یأس‌آلود و هرج‌ومرج‌طلبانه، فایده‌ آن را تبدیل به زیان می‌کند.
مستند به واقعیّات، سرچشمه امید، شوق و حرکت باشید/ لحن نقد باید ناصحانه و چاره‌جویانه باشد(خبر)
رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در پیامی به مستندسازان توصیه کردند، لحن اثر مستند باید ناصحانه و چاره‌جویانه باشد. در انتقاد، لحن خصمانه و یأس‌آلود و هرج‌ومرج‌طلبانه، فایده‌ آن را تبدیل به زیان می‌کند. (ادامه)
خاطره ای از هاشمی رفسنجانی که جنجال آفرید
(ادامه)
شریعتمداری به اصلاح طلبان: در خدمت به مردم، انگشت کوچک احمدی نژاد نمی شوید
مگر احمدی‌نژاد امروزه - و نه دیروز که شما در عمران و آبادانی و خدمت به مردم انگشت کوچک او هم نمی‌شدید- چه مواضعی دارد که شما مدعیان اصلاحات ندارید؟! و آیا در میان مواضع امروز او می‌توانید به موضعی اشاره کنید که با مواضع شما تفاوت و اختلاف اساسی داشته باشد؟! (ادامه)

پیامبر فرمود: ای علی، آن ها را راحت بگذار تا مرا ببویند و آن ها را ببویم. بگذار آن ها از من بهره ببرند و من از آن ها بهره ببرم. دیری نمی گذرد که پس از من به مصیبت و مشکلات بزرگی گرفتار می شوند... واپسین ساعات حیات پیامبر چگونه گذشت؟
پیامبر فرمود: ای علی، آن ها را راحت بگذار تا مرا ببویند و آن ها را ببویم. بگذار آن ها از من بهره ببرند و من از آن ها بهره ببرم. دیری نمی گذرد که پس از من به مصیبت و مشکلات بزرگی گرفتار می شوند... (ادامه)
سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مورد راهبرد جدید آمریکا در قبال ایران و به طور ویژه اعلام پایبندی یا عدم پایبندی ایران به توافق هسته ای (برجام) آغاز شد.
برجام را تأیید نمی کنیم و نخواهم کرد/ اعلام راهبرد چهار محوری برای مقابله با ایران/ اگر نتوانیم با کنگره به توافق برسیم، برجام را لغو می کنیم(خبر)
سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مورد راهبرد جدید آمریکا در قبال ایران و به طور ویژه اعلام پایبندی یا عدم پایبندی ایران به توافق هسته ای (برجام) آغاز شد. (ادامه)
سانسور و تغییر متن سخنرانی ترامپ توسط شبکه خبر
(ادامه)
دفاع مقدس تجلی فرهنگ عاشورایی است
سپاه کربلای مازندران از دفاع مقدس به عنوان تجلی فرهنگ عاشورایی یاد کرد و تفکر اسلام انقلابی را راه برون رفت از مشکلات کشور دانست.(ادامه)
حضرت آیت‎الله خامنه‌ای بر تکرار آنچه که تا کنون از امام و انقلاب گفته شده است، تاکید کردند و فرمودند: انگیزه‎هایی برای تحریف امام و انقلاب وجود دارد. از این رو باید حقایق درباب امام و انقلاب را تکرار کنیم تا مجال تحریف را بگیریم.

جذابیت امام جوان‌ها را وارد میدان کرد /جای شهید و جلاد در دهه ۶۰ عوض نشود/ بعضی می گویند چالش با امریکا هزینه دارد، بله هزینه دارد اما سازش هم (خبر)
حضرت آیت‎الله خامنه‌ای بر تکرار آنچه که تا کنون از امام و انقلاب گفته شده است، تاکید کردند و فرمودند: انگیزه‎هایی برای تحریف امام و انقلاب وجود دارد. از این رو باید حقایق درباب امام و انقلاب را تکرار کنیم تا مجال تحریف را بگیریم. (ادامه)
در پی انتشار مطالبی خلاف واقع درباره عملیات فتح المبین محسن رضایی تاکید کرد: در هیچ عملیاتی در دفاع مقدس با استخاره تصمیم گیری نشده است؛ ولی همیشه از قرآن کمک گرفته شده است.

سرلشکر محسن رضایی: در هیچ عملیاتی از دفاع مقدس با استخاره تصمیم گیری نشده است(خبر)
در پی انتشار مطالبی خلاف واقع درباره عملیات فتح المبین محسن رضایی تاکید کرد: در هیچ عملیاتی در دفاع مقدس با استخاره تصمیم گیری نشده است؛ ولی همیشه از قرآن کمک گرفته شده است. (ادامه)
سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: هشت هزار و سیصد میلیارد تومان فقط از معوقات یک بانک فقط به ۳۱ نفر تعلق دارد. پرونده بقایی باز است/حکم پرونده احمدی‌نژاد صادر نشده/نه دادستانی از احمدی‌نژاد شکایت کرده و نه او از دادستان/یکی از مدیران کانال‌های تلگرا(خبر)
سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: هشت هزار و سیصد میلیارد تومان فقط از معوقات یک بانک فقط به ۳۱ نفر تعلق دارد.(ادامه)
معاون پارلمانی رئیس جمهور سابق با صدور نامه سرگشاده‌ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد: تا زمانی که خودتان را در حلقه خاص زاویه‌دارها محصور کرده‌اید، فرصت‌های خدمت از دست خواهد رفت.
تا زمانی که در حلقه خاص زاویه‌دارها هستید فرصت‌های خدمت از دست می‌رود
معاون پارلمانی رئیس جمهور سابق با صدور نامه سرگشاده‌ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد: تا زمانی که خودتان را در حلقه خاص زاویه‌دارها محصور کرده‌اید، فرصت‌های خدمت از دست خواهد رفت. (ادامه)
یک قاعده کلی؛ احساس ضعف موجب تشویق دشمن به حمله خواهد شد/ احساس ضعف در زمینه اقتصادی اشتباه بود(خبر)
(ادامه)
جزئیاتی از مصاحبه ضبط‌شده با هاشمی درباره ۱۱۰ پاسدار سپاه
جعفر شیرعلی‌نیا با تأکید بر نادرست‌بودن خاطره اخیر علی مطهری از آیت‌الله هاشمی مبنی بر محکوم‌شدن ۱۱۰ پاسدار سپاه در سال ۸۴ گفت که مصاحبه ضبط و ثبت‌شده او از آیت‌الله هاشمی در این باره، ادعای مطهری را کاملاً رد می‌کند.(ادامه)
حقوق هاشمی‌ رفسنجانی چقدر بود؟
آقای هاشمی مصلحت انقلاب را بر مصلحت خود ترجیح می داد و ما به پیروی از ایشان چنین کاری می کنیم. ایشان معتقد بود اگر چه بیان برخی مسائل، آدم را از نظر روحی ارضاء و در نزد افکار عمومی تبرئه می کند اما مصلحت انقلاب ایجاب نمی کند که این مطالب سر زبانها بیفتد.(ادامه)
شمال نیوز: علمای استان مازندران در ایام مبارزات علیه رژیم طاغوت، بیانیه 14 ماده ای را منتشر کردند که حاوی مطالب بسیار مهمی علیه رژیم پهلوی و شخص شاه بود، متن این بیانیه از سوی آیت الله ... بیانیه چهارده ماده ای علمای مازندران علیه رژیم طاغوت
شمال نیوز: علمای استان مازندران در ایام مبارزات علیه رژیم طاغوت، بیانیه 14 ماده ای را منتشر کردند که حاوی مطالب بسیار مهمی علیه رژیم پهلوی و شخص شاه بود، متن این بیانیه از سوی آیت الله ...(ادامه)
معمای شاه؛ چیستی و چرایی آن ؟(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مازندران با اشاره به نشانه‌گیری برخی در فضای مجازی با اهداف نهایی هوشمند و در تعقیب زیرسؤال بردن مسؤولان انقلابی و ولایی نظام گفت: اهداف انتخاباتی در تضعف قوه قضاییه وجود دارد..... تضعیف قوه قضاییه هدف دشمن است
شمال نیوز : سخنگوی مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مازندران با اشاره به نشانه‌گیری برخی در فضای مجازی با اهداف نهایی هوشمند و در تعقیب زیرسؤال بردن مسؤولان انقلابی و ولایی نظام گفت: اهداف انتخاباتی در تضعف قوه قضاییه وجود دارد.....(ادامه)
شمال نیوز : عضو گروه تعیین نام روز ملی مازندران با بیان اینکه می‌توانیم هفته مازندران داشته باشیم و در این هفته به برگزاری برنامه‌های مختلف اقدام کنیم، گفت: ما اعضای تعیین نام روز ملی مازندران زنده هستیم و عده‌ای تلاش می‌کنند تا روز مازندران را تحریف کنند و عادت به تحریف در فضای فرهنگی و اجتماعی مازندران مناسب نیست..... اولین حکومت علوی در آمل بود و سپس ساری و گرگان
شمال نیوز : عضو گروه تعیین نام روز ملی مازندران با بیان اینکه می‌توانیم هفته مازندران داشته باشیم و در این هفته به برگزاری برنامه‌های مختلف اقدام کنیم، گفت: ما اعضای تعیین نام روز ملی مازندران زنده هستیم و عده‌ای تلاش می‌کنند تا روز مازندران را تحریف کنند و عادت به تحریف در فضای فرهنگی و اجتماعی مازندران مناسب نیست.....(ادامه)
فرار یک آقازاده‌ با کیف ۶۰ میلیون دلاری
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: جریان فاسد با جوسازی به دنبال لاپوشانی نقش آقازاده ها در زد و بندهای دکل گم شده ای است که الان در خلیج مکزیک حفاری می کند، طوریکه طلب دولت از طرف یونانی را هم نمی روند بگیرند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.