.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حضرت علی اکبر (ع) کجا دفن شده است؟
دربارۀ قبر علی بن حسین، حضرت علی اکبر (ع) در اخبار و روایات آمده که آن حضرت در پایین پای پدر بزگوارش به خاک سپرده شد. عین عبارت «الارشاد» این است: «نزدیک پاهای حسین (ع) دفن گردید.»(ادامه)
آیا شمربن ذی الجوشن شیعه بود؟
شمر بن ذی‌الجوشن قبل از واقعه عاشورا در چهار واقعه مهم تاریخی حضور داشت که در تمام آن‌ها به اهل بیت(ع) و شیعیان خیانت کرد و مرتکب جنایت شد و به هیچ وجه نمی‌توان او را شیعه به شمار آورد.(ادامه)
عکس محلی عجیب برای نگهداری زباله
در تصویر زیر حجم انبوهی از زباله را در میان خیابان‌های شهر جدیده لبنان که در شمال بیروت قرار دارد مشاهده می‌کنید.(ادامه)
وصیت ۱۰ ساله امام باقر(ع) در منا چه بود؟
درباره چگونگی شهادت شکافنده علوم، متأسفانه جزئیات اندکی به دست ما رسیده است اما اکثر روایات و مورخین بر مسمویت آن حضرت توسط «ابراهیم بن ولید» و به فرمان هشام بن عبدالملک اتفاق نظر دارند.(ادامه)
آخرین عکس از امام موسی صدر پیش از ناپدید شدنش
تصویر زیر آخرین عکسی است که در نهم شهریور ۱۳۵۷ از امام موسی صدر در فرودگاه بیروت وپیش از سفر به لیبی و ناپدید شدنش گرفته شده است. (ادامه)
خاصیت زیارت امام رضا(ع)
در واقع زیارت قبور ائمه(ع) می‌تواند برای ما فرصتی باشد برای بهره بردن از انوار مقدس این بزرگواران در راستای شناخت ابعاد نورانیتی که امیرالمؤمنین‌(ع) نسبت به آن تأکید و تکمیل ایمان را وابسته به این موضوع معرفی کرده‌اند.‌‌(ادامه)
شهادت فرمانده ارشد حزب الله در حلب+عکس
در درگیری های امروز میان رزمندگان محور مقاومت با تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد یکی از فرماندهان میدانی مقاومت اسلامی حزب الله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.(ادامه)
زنی که امام صادق(ع) بعد از هر نماز او را نفرین می‌کرد
ام‌حکم دختر ابوسفیان چه شخصیتی بود که توسط امام صادق(ع) پس از هر نماز واجب لعن می‌شد؟ (ادامه)
حمیدرضا پهلوی در زندان اوین سال58 +عکس
حمیدرضا به علت عدم ارتباط با خاندان پهلوی، پس از انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ ایران را ترک نکرد.(ادامه)
حزب الله راهپیمایی روز قدس را لغو کرد
حزب الله لبنان مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس را به دلایل امنیتی لغو کرد.(ادامه)
آخرین فیش حقوقی احمد متوسلیان + عکس
تصویری از فیش حقوقی احمد متوسلیان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.(ادامه)

وزیر دفاع اعلام کرد که سردار احمد متوسلیان و ۳ دیپلمات دیگر ایرانی زنده و در اسارت رژیم صهیونیستی هستند. احمد متوسلیان و ۳ دیپلمات ایرانی زنده و در اسارت اسرائیل هستند
وزیر دفاع اعلام کرد که سردار احمد متوسلیان و ۳ دیپلمات دیگر ایرانی زنده و در اسارت رژیم صهیونیستی هستند.(ادامه)
بهائیان قاتل در ایران چه کردند؟ +عکس
بهائیان همواره در عرصه های حقوق بشری یکی از سوژه های تبلیغاتی دنیای غرب علیه ایران بوده اند گویا این جماعت، مظلومان و ساکتان تاریخ بوده اما آنچه کمتر موردتوجه قرار گرفته اعمال شنیع این فرقه در قالب ترور،قتل و کشتار بوده است .(ادامه)
حضور سردارسلیمانی در منزل شهید بدرالدین
فرمانده سپاه قدس با حضور در منزل «مصطفی بدرالدین» فرمانده شهید مقاومت، شهادت وی را به خانواده‌اش تبریک و تسلیت گفت.(ادامه)
تصاویر/ تشییع پیکر شهید بدرالدین
پیکر مصطفی بدر الدین، یکی از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان که توسط تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسیده بود، در حومه جنوبی بیروت تشییع شد.(ادامه)
آخرین ساعات زندگی شهید بدرالدین چگونه گذشت؟
گرچه به‌ندرت در مراسم‌های عمومی حزب‌الله حاضر می‌شد، اما در مراسم شهادت شهید عماد مغنیه و فرزندش جهاد حضور داشت. او در مراسم ختم پدرش نیز حاضر شده و در میان مردم بود. (ادامه)
عکس/ آماده‌سازی خانه‌ ابدی ذوالفقار حزب‌الله
فعالان رسانه ای نزدیک به حزب الله تصاویری از آماده سازی خانه ابدی سردار رشید اسلام "حاج سید مصطفی بدرالدین" فرمانده ارشد نظامی حزب الله در گلزار شهدای روضه الشهیدین شهر بیروت منتشر کرده اند.(ادامه)
حمله هوایی به محل استقرار وی در منطقه حاشیه فرودگاه نظامی دمشق صورت گرفته است که طی آن این مقر منهدم و فرمانده شاخه نظامی حزب الله به همراه گروهی از همراهانش به شهادت رسیده است. شهادت مسئول "واحد 910 " حزب الله /"مصطفی بدرالدین" کیست؟ + تصاویر(خبر)
حمله هوایی به محل استقرار وی در منطقه حاشیه فرودگاه نظامی دمشق صورت گرفته است که طی آن این مقر منهدم و فرمانده شاخه نظامی حزب الله به همراه گروهی از همراهانش به شهادت رسیده است. (ادامه)
آمریکا به تهدید ظریف پاسخ داد
(ادامه)
رییس جمهور تقویت روابط با کشورهای اسلامی را از اولویت‌های اصلی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و با تاکید بر اینکه هر حرکت تفرقه‌افکنانه‌ای در سازمان همکاری اسلامی قطعاً بی‌اعتبار است، اظهارداشت: اختلافات در جهان اسلام، معضل همه ما است و حل‌وفصل اختلافات و سوءتفاهمات صرفاً از مسیر دیپلماتیک و با استفاده از روش‌های مسالمت‌آمیز و انجام مذاکرات میسر است.
هر حرکت تفرقه‌افکنانه‌ای در سازمان همکاری اسلامی قطعاً بی‌اعتبار است
رییس جمهور تقویت روابط با کشورهای اسلامی را از اولویت‌های اصلی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و با تاکید بر اینکه هر حرکت تفرقه‌افکنانه‌ای در سازمان همکاری اسلامی قطعاً بی‌اعتبار است، اظهارداشت: اختلافات در جهان اسلام، معضل همه ما است و حل‌وفصل اختلافات و سوءتفاهمات صرفاً از مسیر دیپلماتیک و با استفاده از روش‌های مسالمت‌آمیز و انجام مذاکرات میسر است. (ادامه)

شبکه المیادین با اشاره به دیدار اعلام نشده سردار «قاسم سلیمانی» با هیأتی از حماس به نقل از وی نوشت: اگر تحریم ها علیه ایران را ۱۰ برابر هم کنند باز به حمایت از فلسطین ادامه می دهیم. از تداوم موضع ایران در فلسطین تا تنها ماموریت ظریف در مذاکرات(خبر)
شبکه المیادین با اشاره به دیدار اعلام نشده سردار «قاسم سلیمانی» با هیأتی از حماس به نقل از وی نوشت: اگر تحریم ها علیه ایران را ۱۰ برابر هم کنند باز به حمایت از فلسطین ادامه می دهیم.(ادامه)
امروز سفارت اسرائیل در خیابان کاخ توسط مردم تسخیر و به مردم فلسطین هدیه شد. بر سردر نمای ساختمان سفارت بر روی یک تخته چوب نام دفتر آزادی بخش فلسطین نوشته شده و روی یک پارچه سفید نیز شعار « مرگ بر بختیار» دیده می شود .
در23 بهمن 1357 چه گذشت؟
امروز سفارت اسرائیل در خیابان کاخ توسط مردم تسخیر و به مردم فلسطین هدیه شد. بر سردر نمای ساختمان سفارت بر روی یک تخته چوب نام دفتر آزادی بخش فلسطین نوشته شده و روی یک پارچه سفید نیز شعار « مرگ بر بختیار» دیده می شود . (ادامه)
انتقاد شدید نقدی از سفر اروپایی روحانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: رخدادهای سفر رم و فرانسه خنجری بر پیکر اقتصاد مقاومتی بود، زیرا این اقدامات بر ضد اقتصاد مقاومتی است و در صورت استمرار آنها باید دانشگاه‌های فنی کشور را تعطیل کنیم. (ادامه)
/ ۱۰ دلیل غیرقابل انکار در حمایت عربستان سعودی از تروریسم
پاسخی به اتهام‌زنی جدید سعودی‌ها علیه ایران (يادداشت)
/ ۱۰ دلیل غیرقابل انکار در حمایت عربستان سعودی از تروریسم (ادامه)
«لیست سیاه» 58 بندی ریاض علیه تهران
وزارت امور خارجه عربستان سعودی در اقدامی تهاجمی و خصمانه، لیستی سراسر «اتهام و ادعا» منتشر و در آن مدعی شد که از زمان انقلاب، جمهوری اسلامی 58 مورد اقدام در حمایت از تروریسم و افراطی‌گری در منطقه و جهان داشته است. (ادامه)
نماز حاجت روز پنج‌شنبه چگونه خوانده می‌شود؟
از جمله اعمال مستحب در روز پنج شنبه خواندن دو نماز است، یکی برای کسب ثواب و غفران الهی و دیگری برای رسیدن به حاجت.(ادامه)
مردم منتظر هجمه دشمنان به شورای نگهبان باشند
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم منتظر هجمه بر شورای نگهبان باشند، گفت: به شخصیت‌ها توجه کنید، امروز دشمن خبرگان را هدف قرار داده است. (ادامه)
وزیر بهداشت وارد بیروت شد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز به دعوت همتای لبنانی خود وارد بیروت شد.(ادامه)
نویسنده دفاع مقدس بر مزار سمیر قنطار+عکس
حمید داودآبادی بر مزار امیر الاسرای لبنانی در بیروت لبنان حاضر شد.(ادامه)
علاقه چشم‏گیر یزید به شعر و شعرسرایى و توصیف مى، مى‏گسارى و معشوقه در اشعار او بیانگر روحیه‏ اى به دور از سیاست و حکومت است. او از شجاعت، دلاورى و رزم‏ هاى مشهور قبیل ه‏اى بهره‏ اى نداشت.
یزید از آغاز تا فرجام؛ به مناسبت سالمرگ یزید
علاقه چشم‏گیر یزید به شعر و شعرسرایى و توصیف مى، مى‏گسارى و معشوقه در اشعار او بیانگر روحیه‏ اى به دور از سیاست و حکومت است. او از شجاعت، دلاورى و رزم‏ هاى مشهور قبیل ه‏اى بهره‏ اى نداشت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.