.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محسن رضایی ضمن حضور به بررسی مساله تحریم‌های آمریکا علیه ایران، فشارهای گوناگون سیاسی و اقتصادی ترامپ بر ایران و آینده برجام ومناسبات ایران و آمریکا پرداخت.
ما همیشه برای دفاع، دستمان روی ماشه است/ عربستان شبح ما را در یمن می بیند
محسن رضایی ضمن حضور به بررسی مساله تحریم‌های آمریکا علیه ایران، فشارهای گوناگون سیاسی و اقتصادی ترامپ بر ایران و آینده برجام ومناسبات ایران و آمریکا پرداخت. (ادامه)
در حقیقت با انتشار اسناد محرمانه آن روزها به درستی می توان دریافت که حقیقت کودتا و یا براندازی، حداکثر یکماه و نیم پس از روی کارآمدن دکتر مصدق در دستور کار انگلیس و....(خبر)
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
دیانت منهای امامت ناقص است/ غدیر عید تبلیغ است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت عید غدیرخم، غدیر را عید تبلیغ و رساندن حقایق دانست و گفت: دیانت منهای امامت ناقص است.(ادامه)
تصویر باکیفیت از لحظه انفجار بیروت
تصویری از لحظه انفجار مهیب روز سه‌شنبه 4 آگوست/14 مرداد در بندر بیروت را ببینید.(ادامه)
واکنش مهاجرانی به حادثه انفجار در بیروت
(ادامه)
پاسخ به چند سئوال درباره انفجار بیروت / نتانیاهو سال ۲۰۱۸ درباره این بندر چه گفته بود؟ / چه کسانی از بسته شدن شاهراه اقتصادی لبنان سود می‌برند؟ / شدت انفجار دوم به حدی بود که تصاویر و فیلم هایی که از انفجار، امواج انفجار و خرابی ها و ویرانه ها .... + تصاویر(خبر)
(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۱۶ مرداد
(ادامه)
حجم تخریب انفجار بیروت به روایت تصویر ماهواره‌ای+ عکس
تصویری گویا از حجم و قدرت انفجار بیروت را می‌بینید. مساحت دایره حدود ۲ هکتار هست. (ادامه)
پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی حادثه انفجار در بیروت
رئیس قوه قضائیه گفت: ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی پیگیری حقوقی برای لغو این فشارها و دفاع از حقوق مردم رنج دیده لبنان را در دستور کار خود قرار خواهد داد.(ادامه)
اینفوگرافی| همه چیز درباره انفجار بیروت
عصر روز گذشته انفجار شدیدی معادل ۲۰۸ تن تی‌ان‌تی بندر شهر بیروت، پایتخت لبنان را نابود کرد. علت انفجار نیترات آمونیوم بوده است. (ادامه)
عکس/ غرق شدن کشتی معروف در بندر بیروت
غرق شدن کشتی معروف در بندر بیروت«مرعی ابو مرعی» از بزرگترین تاجران لبنان و صاحب کشتی عظیم «اورینت کوین» از غرق شدن این کشتی به طور کامل در بندر بیروت بر اثر انفجار شب گذشته و کشته شدن دو نفر و زخمی شدن هفت نفر از سرنشینان آن خبر داد. (ادامه)
عکس/ اوج انفجار بیروت در یک قاب
در پی وقوع آتش‌سوزی گسترده‌ در یکی از انبارهای مواد محترقه واقع در بندر بیروت، عصر سه‌شنبه انفجار مهیبی رخ داد.(ادامه)
عکس: ساحل بیروت قبل و بعد از انفجار هولناک
تصاویری از ساحل بیروت قبل و بعد از انفجار را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
واعظی: کنکور برگزار می‌شود
رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: قرار است آزمون سراسری با رعایت تمام دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شود.(ادامه)
شمال نیوز : شب گذشته رسانه‌ها از ایجاد مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایرانی بر فراز سوریه خبر دادند. جزئیات تنش هوایی میان ایران و آمریکا در بیروت + تصویر
شمال نیوز : شب گذشته رسانه‌ها از ایجاد مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایرانی بر فراز سوریه خبر دادند.(ادامه)
تصویر کمتر دیده شده از حاج احمد متوسلیان در کنار رهبر انقلاب
درست ۳۸ سال شد؛ ۱۴ تیر ماه سال ۶۱ بود که ماشین حاج احمد متوسلیان و سه همراهش در یک ایست بازرسی نزدیک بیروت متوقف شد و دیگر کسی از آن‌ها خبری نداشت؛ امروز نزدیک به چهار دهه است که از آن اتفاق می‌گذرد و حالا در سالروز مفقود شدنشان خبر بازگشت پیکرهایشان به کشور به گوش می‌رسد. در همین راستا تصویری قدیمی از حاج احمد متوسلیان در کنار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای منتشر شده است.(ادامه)
خبر بازگشت حاج احمد متوسلیان بعد از ۳۸ سال
رؤیا و تصّور بازگشت «حاج احمد متوسلیان» و سه همرزم کهف نشین و فراموش شده او پس از ۳۸ سال دوری و بی خبریِ مطلق، در همین روزها و روزگارِ پرحادثه به میهن عزیزمان، الحق که شیرین و گواراست. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حقیقت آن است که مسئله‌ ای به عظمت فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفس روزافرون ملتهای مسلمان اجازه فراموش شدن آن را بدهد. اصلی‌ترین توصیه، تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین‌های فلسطینی است و بی‌گمان ویروس صهیونیسم دیری نمی‌پیماید و با همت و ایمان و غیرت جوانان، از این منطقه ریشه‌کن و ازاله خواهد شد ....(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حقیقت آن است که مسئله‌ ای به عظمت فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفس روزافرون ملتهای مسلمان اجازه فراموش شدن آن را بدهد. (ادامه)
دیدار دختر سردار سلیمانی با سید حسن نصرالله
«زینب سلیمانی» دختر سپهبد «سردار قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت وگو کرد.(ادامه)

یکی دیگر از منابع اطلاعاتی ما در حزب‌الله گفت که برنامه سفر سلیمانی از 36 ساعت قبل مشخص شده بود و مشخص است که فردی او را لو داده است. به نظر می‌رسد که وی از لحظه ورودش به دمشق از تهران در روز پنجشنبه تا بامداد جمعه که در بغداد ترور شد، تحت نظر بوده است. جزییات ادعایی از آخرین ساعات زندگی سردار سلیمانی
یکی دیگر از منابع اطلاعاتی ما در حزب‌الله گفت که برنامه سفر سلیمانی از 36 ساعت قبل مشخص شده بود و مشخص است که فردی او را لو داده است. به نظر می‌رسد که وی از لحظه ورودش به دمشق از تهران در روز پنجشنبه تا بامداد جمعه که در بغداد ترور شد، تحت نظر بوده است. (ادامه)
شنال نیوز : دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به ویژه در سال‌های اخیر عاشق شهادت بودند. کسانی که در جبهه‌های جنگ بین گلوله‌ها و ترکش‌ها مبارزه می‌کردند نگران بودند که مبادا شهید نشوند..... چه کسی را بزنیم که هم‌وزن حاج قاسم باشد؛ کفش سلیمانی ارزشش از سر ترامپ بیشتر است/ اگر حکومت عراق نیروهای آمریکا را اخراج نکند، نیروهای مقاومت یک سرباز را هم زنده نخواهند گذاشت
شنال نیوز : دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به ویژه در سال‌های اخیر عاشق شهادت بودند. کسانی که در جبهه‌های جنگ بین گلوله‌ها و ترکش‌ها مبارزه می‌کردند نگران بودند که مبادا شهید نشوند.....(ادامه)
تصویر سردار سلیمانی در مسیر فرودگاه لبنان
(ادامه)
تصویر حاج قاسم در خیابان‌های لبنان
کانال تلگرامی لیبانیران تصاویری از حاج قاسم در خیابان های لبنان را منتشر کرد. (ادامه)
آخرین عکس سردار سلیمانی در بیروت
روزنامه لبنانی «النهار» با انتشار عکس زیر نوشت، این عکس در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است و گفته می‌شود مربوط به آخرین حضور «قاسم سلیمانی» در لبنان است.(ادامه)
این تجاوز آمریکایی ها در سایه افزایش نگرانی اسرائیل از بالا رفتن قدرت موشکی محور مقاومت به رهبری ایران و در حالی اتفاق افتاد که عراق در شرایط داخلی حساسی قرار دارد و ....(خبر)
(ادامه)
عراق - بحرین؛ مساوی بهترین نتیجه برای ایران
عصر سه شنبه شاهد یکی از مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 بین دو تیم عراق و بحرین هستیم که نتیجه آن برای تیم ملی ایران اهمیت فراوانی دارد.(ادامه)
مکر شیطان در بیروت و بغداد(ديدگاه)
(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله لبنان در جشن دومین سالروز آزادسازی ارتفاعات این کشور از اشغال گروه‌های تروریستی تکفیری تاکید کرد مقاومت در مرحله گذشته برای جلوگیری از اجرای پروژه تجزیه منطقه مبارزه کرد. با پروژه تجزیه منطقه مبارزه کردیم/ از حالا به بعد هر هواپیمای متجاوز اسرائیلی را سرنگون خواهیم کرد(خبر)
دبیرکل حزب‌الله لبنان در جشن دومین سالروز آزادسازی ارتفاعات این کشور از اشغال گروه‌های تروریستی تکفیری تاکید کرد مقاومت در مرحله گذشته برای جلوگیری از اجرای پروژه تجزیه منطقه مبارزه کرد.(ادامه)
بازتاب پخش «گاندو» در رسانه‌های خارجی/ دست و پا زدن صهیونیست‌ها برای تبرئه جیسون رضائیان
جروزالم پُست: نمایش تلویزیونی جدید ایران در تلاش است تا به شیوه‌ای نو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خوب نشان بدهد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.