.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در پاویون، یکی از برادران پاسدار گفت که برادر محسن تماس گرفته و گفته که در کرمانشاه منافقین قصد حمله دارند؛ به کرمانشاه بروید. برادرها شک کردند؛ من برای اطمینان از دفتر فرماندهی کل سپاه کسب اطلاع کردم و بعد از بررسی مطمئن شدیم که خبر درست است....(خبر)
(ادامه)
هشتمین دوره رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا در حالی با قهرمانی تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان به پایان رسید که چهار ایرانی در جمع بهترین‌ها معرفی شدند. پاراتکواندوکاران ایران قهرمان آسیا شدند
هشتمین دوره رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا در حالی با قهرمانی تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان به پایان رسید که چهار ایرانی در جمع بهترین‌ها معرفی شدند.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار امیرعبداللهیان با اشاره به وضعیت کنونی مقاومت لبنان و فلسطین، تصریح کرد: اگر از صهیونیست‌ها رفتاری مبتنی بر محاسبه خطا سرزند، با واکنش پشیمان کننده مقاومت مواجه خواهند شد. صهیونیست‌ها خطا کنند، پشیمان می‌شوند/ نقش جمهوری اسلامی ایران در قبال منطقه و لبنان سازنده است
دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار امیرعبداللهیان با اشاره به وضعیت کنونی مقاومت لبنان و فلسطین، تصریح کرد: اگر از صهیونیست‌ها رفتاری مبتنی بر محاسبه خطا سرزند، با واکنش پشیمان کننده مقاومت مواجه خواهند شد.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به بیروت با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد. دیدار امیرعبداللهیان با سید حسن نصرالله در بیروت
وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به بیروت با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.(ادامه)
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر لزوم توقف دخالت های آمریکا در این کشور تاکید کرد و گفت که تا زمانی که این دخالت ها متوقف نشود، لبنان رهایی نخواهد یافت، حتی اگر ثروت های نفتی و گازی در دریا داشته باشد. حزب الله: رهایی لبنان در گرو توقف دخالت آمریکا است/ بزودی وارد قدس می‌شویم
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر لزوم توقف دخالت های آمریکا در این کشور تاکید کرد و گفت که تا زمانی که این دخالت ها متوقف نشود، لبنان رهایی نخواهد یافت، حتی اگر ثروت های نفتی و گازی در دریا داشته باشد.(ادامه)
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر لزوم توقف دخالت های آمریکا در این کشور تاکید کرد و گفت که تا زمانی که این دخالت ها متوقف نشود، لبنان رهایی نخواهد یافت، حتی اگر ثروت های نفتی و گازی در دریا داشته باشد. حزب الله: رهایی لبنان در گرو توقف دخالت آمریکا است/ بزودی وارد قدس می‌شویم
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر لزوم توقف دخالت های آمریکا در این کشور تاکید کرد و گفت که تا زمانی که این دخالت ها متوقف نشود، لبنان رهایی نخواهد یافت، حتی اگر ثروت های نفتی و گازی در دریا داشته باشد.(ادامه)
محور مقاومتی که از لبنان تا فلسطین، تبدیل به بزرگترین کابوس آمریکا و اسرائیل در منطقه شده، بارزترین ثمره انقلاب اسلامی ایران در روند مبارزه با اشغالگری محسوب می‌شود. امام خمینی و انقلابی که بزرگترین کابوس آمریکا و اسرائیل شد(يادداشت)
محور مقاومتی که از لبنان تا فلسطین، تبدیل به بزرگترین کابوس آمریکا و اسرائیل در منطقه شده، بارزترین ثمره انقلاب اسلامی ایران در روند مبارزه با اشغالگری محسوب می‌شود.(ادامه)
ایستاده در بهشت/ فرمانده‌ای که در تاریخ ماندگار شد
پس از گذشت ۴۱ سال از ربایش حاج احمد متوسلیان و هیئت همراهش هنوز خبر دقیقی از سرنوشت این ۴ تن منتشر نشده است.(ادامه)
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته) اسراری کمتر شنیده شده از قبل از تولد و نحوه تولد حضرت فاطمه زهرا (س)+اسناد دقیق
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته)(ادامه)
همه ما حقایقی از عالم برزخ شنیده ایم اما در این مطلب اطلاعات جالبی را درمورد این عالم که میان زندگی و حیات دنیوی تا روز قیامت است برای شما جمع آوری کرده ایم که در ادامه خواهید خواند. آیا مردگان همدیگر را میبینند؟ + حقایق خواندنی از عالم برزخ
همه ما حقایقی از عالم برزخ شنیده ایم اما در این مطلب اطلاعات جالبی را درمورد این عالم که میان زندگی و حیات دنیوی تا روز قیامت است برای شما جمع آوری کرده ایم که در ادامه خواهید خواند.(ادامه)
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم. روایت روح‌الامینی از تسخیر سفارت امریکا در سیزدهم آبان ۱۳۵۸
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم.(ادامه)
دبیر کل حزب الله لبنان ، تأکید کرد که در مسئله مرزبندی دریایی با رژیم صهیونیستی، هنوز توافق نهایی امضا نشده و حزب الله فقط در پی حفظ منافع لبنان است / وجود رژیم صهیونیستی، شادی را از ما می‌گیرد/ مسلمانان باید همبستگی عملی داشته باشند....(خبر)
(ادامه)
رژیم صهیونیستی که در چند سال اخیر حملات مکرری را به سوریه انجام داده بود، این روز‌ها جهت حملات خود را تغییر داده و به مناطق تحت نفوذ روسیه هم حمله می‌کند. در تازه‌ترین اقدام، صهیونیست‌ها با چند موشک شهر طرطوس در فاصله چند کیلومتری پایگاه روس‌ها را مورد هدف قرار دادند که طی آن چند تن کشته و زخمی شدند. حمله تل‌آویو به نزدیکی پایگاه روسیه در سوریه
رژیم صهیونیستی که در چند سال اخیر حملات مکرری را به سوریه انجام داده بود، این روز‌ها جهت حملات خود را تغییر داده و به مناطق تحت نفوذ روسیه هم حمله می‌کند. در تازه‌ترین اقدام، صهیونیست‌ها با چند موشک شهر طرطوس در فاصله چند کیلومتری پایگاه روس‌ها را مورد هدف قرار دادند که طی آن چند تن کشته و زخمی شدند.(ادامه)
شهدای روحانی مازندران 10 درصد از شهدای روحانی کشور را تشکیل می‌دهند
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه بیشترین توصیه شهدا توحید، ایمان به خداوند و استقامت در راه خدا بوده است، گفت: شهدای روحانی استان 10 درصد از شهدای روحانی کل کشور را تشکیل می‌دهند. (ادامه)
پیرو تصمیمات و جابجایی‌های جدید در سازمان صداوسیما، محسن برمهانی، جایگزین حمید شاه‌آبادی در معاونت سیما شد.

معاون سیما تغییر کرد
پیرو تصمیمات و جابجایی‌های جدید در سازمان صداوسیما، محسن برمهانی، جایگزین حمید شاه‌آبادی در معاونت سیما شد. (ادامه)
به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت داده می‌شود/ از هر گروه مبارزی علیه رژیم صهیونیستی در دنیا پشتیبانی می‌کنیم/ دیر نباشد که فتح قدس را ببینیم / هرکجا تشخیص بدهیم برخورد جدی با صهیونیست‌ها خواهیم کرد و آن‌ها کوچکتر از آن هستند که با ما هماوردی کنند.....(خبر)
(ادامه)
زمینه انتقام از آمریکایی‌ها را از درون خانه‌هایشان فراهم می‌کنیم‌/ فرزندان جبهه مقاومت ‌این انتقام را بگیرند/ ریشه آمریکا ‌از منطقه کنده خواهد شد‌ / جمهوری اسلامی ایران که مورد تحریم قرار گرفته، نه تنها خودش را آبرومندانه اداره می‌کند بلکه در تمام دوره‌ها....(خبر)
(ادامه)
عکس/ دیوارنگاره‌ای جدید از حاج قاسم در بیروت
با نزدیک شدن به دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، دیوارنگاره‌ای جدید در جاده فرودگاه لبنان نصب شد.(ادامه)
زمان اردوی تیم ملی فوتبال مشخص شد
زمان اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال به منظور کسب آمادگی جهت دیدار برابر لبنان و سوریه مشخص شد.(ادامه)
نگاهی به سوابق اعضای کابینه موقت طالبان
طالبان روز گذشته پس از چند روز تاخیر که گفته می شد به علت اختلافات داخلی و ادامه جنگ در پنجشیر بود اعضای کابینه موقت افغانستان را اعلام کرد. (ادامه)
ارشا اقدسی بدلکار مشهور درگذشت
ارشا اقدسی، بدلکار ایرانی که مشغول کار در پروژه‎ای در بیروت بود، هنگام بازسازی صحنه تصادف دچار سانحه شد و باوجود تلاش پزشکان طی ۷۲ ساعت گذشته لحظاتی پیش درگذشت. (ادامه)
میزبانی آزادی برای تیم ملی تایید شد +عکس
کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی ورزشگاه آزادی از بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی را تایید کرد.(ادامه)

فضایل و کمالات امام موسی بن جعفر علیه السلام بی شمار و برای جویندگان آن ها واضح و روشن است. نگاهی به فضائل و کمالات امام کاظم علیه السلام(يادداشت)
فضایل و کمالات امام موسی بن جعفر علیه السلام بی شمار و برای جویندگان آن ها واضح و روشن است.(ادامه)
ورود ۹ میلیون دُز واکسن کرونا به کشور تا ماه آینده
رئیس جمعیت هلال احمر: بر اساس هماهنگی انجام شده به زودی ۹ میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور خواهد شد.(ادامه)


هیئت سعودی شامل ۶ نفر، از جمله مشاور عالی رتبه امنیتی ولیعهد عربستان و به سرپرستی خالد بن علی الحمیدان، رئیس سازمان اطلاعات عربستان سعودی بود. در مورد هیئت ایرانی نیز قابل ذکر است که این هیأت ۵ نفره بود و ریاست آن را یک مقام عالی رتبه در ایران بر عهده داشت و نمایندگان کلیه نهاد‌های ایرانی از جمله سپاه پاسداران و "نیروی قدس" در آن حضور داشتند. جزئیات مذاکرات ایران و عربستان / نتایج نخستین نشست «بسیار مثبت» بوده / هفته ی آینده، جلسه ی دوم / چه شد که سعودی در قبال تهران تغییر موضع داد؟(خبر)
هیئت سعودی شامل ۶ نفر، از جمله مشاور عالی رتبه امنیتی ولیعهد عربستان و به سرپرستی خالد بن علی الحمیدان، رئیس سازمان اطلاعات عربستان سعودی بود. در مورد هیئت ایرانی نیز قابل ذکر است که این هیأت ۵ نفره بود و ریاست آن را یک مقام عالی رتبه در ایران بر عهده داشت و نمایندگان کلیه نهاد‌های ایرانی از جمله سپاه پاسداران و "نیروی قدس" در آن حضور داشتند.(ادامه)
عکسی کمیاب از سیدحسن نصرالله در بدو تاسیس حزب‌الله
تصویری بسیار کمیاب و دیده نشده از سیدحسن نصرالله در میان رزمندگان حزب الله در ضاحیه جنوبی بیروت در اوایل دهه ۱۹۸۰ و بدو تاسیس حزب الله(ادامه)
دبیر کل جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان با بیان اینکه فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم جنگ حضور داشت، گفت او پرورش‌یافته مکتب امام خمینی (ره) بود و در جنگ ۳۳ روزه، کمک زیادی به لبنان کرد ....(خبر)
(ادامه)

سید عطاءالله مهاجرانی در توئیتی از توجه حاج قاسم به کتاب "حاج آخوند" نوشت. روایت عطاءالله مهاجرانی از لطفی که سردار سلیمانی در حقش کرد
سید عطاءالله مهاجرانی در توئیتی از توجه حاج قاسم به کتاب "حاج آخوند" نوشت.(ادامه)


یکی از شبهاتی که در ایام محرم بیان می‌شود این است که می‌گویند: شیعیان، امام حسین (ع) را فرا خواندند و خود آنها امام خویش را به شهادت رساندند. آیا قاتلان امام حسین (ع) و یارانش از شیعیان بودند؟
یکی از شبهاتی که در ایام محرم بیان می‌شود این است که می‌گویند: شیعیان، امام حسین (ع) را فرا خواندند و خود آنها امام خویش را به شهادت رساندند.(ادامه)
آیا امام حسین(ع) با ایرانیان دشمن بود؟
یکی از شبهاتی که همه ساله در ایام محرم الحرام و سوگواری سالار شهیدان توسط دشمنان دین و اهل بیت (ع) منتشر می‌شود، شبهاتی است که مضمون آن‌ها دشمنی سیدالشهدا با ایرانیان است!(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.