.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طرح آتش‌بس در جنگ اقتصـادی/هدف فرستاده ویژه مکرون به تهران مشخص شد
(ادامه)
اولین اظهارات نزار زکا در بیروت پس از آزادی
(ادامه)
کاخ سفید در اقدامی خصمانه و مغایر با قوانین بین‌المللی نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را رسما در لیست به اصطلاح تروریستی دولت آمریکا قرار داد.این اولین بار است که کاخ سفید نیروهای مسلح رسمی یک کشور خارجی را به عنوان «سازمان تروریستی» معرفی می‌کند. آمریکا رسما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک «سازمان تروریستی»معرفی کرد
کاخ سفید در اقدامی خصمانه و مغایر با قوانین بین‌المللی نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را رسما در لیست به اصطلاح تروریستی دولت آمریکا قرار داد.این اولین بار است که کاخ سفید نیروهای مسلح رسمی یک کشور خارجی را به عنوان «سازمان تروریستی» معرفی می‌کند. (ادامه)
وضعیت برجام به گونه ای است که اروپا از سازوکار مالی اینستکس رونمایی کرده ولی ایران و امریکا همچنان در فضای منازعه آمیزی به سر می برند، سوالی که مطرح شده این است که آیا احتمال دارد ایران با ارزیابی وضعیت موجود به این نتیجه برسد که باید از برجام خارج شود(خبر)
(ادامه)
عکسی قدیمی از امام خمینی(ره) در بیروت
(ادامه)
کی‌روش؛ مربی دیجیتالی در فوتبال آنالوگ ایران(يادداشت)
(ادامه)
سرنوشت نزدیکان صدام چه شد؟
عدی پسر بزرگ صدام در سال 1996 در حالی که سوار بر خودروی پورشه بود مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و 30 گلوله به سمت وی شلیک و در نتیجه معلول شد. یکی از گلوله ها در کمرش در نزدیکی نخاع قرار گرفت به همین دلیل پزشکان از خارج کردن گلوله خودداری می کردند و این گلوله تا آخر عمرش باقی ماند. (ادامه)
تصویری زیبا از عروس خاورمیانه
لبنان کشوری کوچک در غربی ترین نقطه آسیاست که با عنوان عروس خاورمیانه شناخته می شود. این کشور زیبا، ترکیبی از دیدنی های متفاوت است.منظره ای از شهر بیروت در غروب را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
استقبال از مدال‌آوران مازندرانی کشتی کلاسیک در ساری
مدال‌آوران رقابت‌های بین‌المللی کشتی کلاسیک در بیروت لبنان با حضور برخی از مسؤولان استانی و شهرستانی در ساری به گرمی استقبال شد.(ادامه)
آنچه در برنامه نود گذشت
برنامه ۱۵ مرداد نود با محوریت بررسی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۳:۰۱ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.(ادامه)
ثواب قرائت یک آیه از قرآن در ماه رمضان
امام رضا (ع) در حدیثی به ثواب قرائت یک آیه از قرآن کریم در ماه مبارک رمضان اشاره می‌کند.(ادامه)
نتایج اولیه انتخابات لبنان مشخص شد+جدول
وبگاه «البناء» نوشت: مقاومت، مافوق پیش‌بینی‌ها «پیروز» از انتخابات خارج شد؛ چه از نظر حجم رأی‌دهنده‌ها و چه از نظر تعداد کرسی‌هایی که لیست‌های «الامل و الوفاء»و متحدانش کسب کردند.(ادامه)
مرتبه علمی حضرت‌ فاطمه‌(س) چقدر بود؟
مدیرگروه تاریخ و سیره مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات گفت: امامان معصوم وارث علم الهی هستند به فضائل مادرشان تصریح کرده‎اند، در واقع آنها وارث علم فاطمه(س) هستند.(ادامه)
دبیر کل حزب‌الله لبنان در مراسمی به مناسبت گرامیداشت سران شهید حزب‌الله سخنان مهمی در خصوص رژیم صهیونیستی، مسائل منطقه و مسائل داخلی لبنان ایراد کرد. بشار اسدشخصا دستور سرنگونی جنگنده اشغالگر را صادر کرد/حزب الله می تواند ظرف چندساعت سکوهای نفت و گاز رژیم صهیونیستی را تعطیل کند (خبر)
دبیر کل حزب‌الله لبنان در مراسمی به مناسبت گرامیداشت سران شهید حزب‌الله سخنان مهمی در خصوص رژیم صهیونیستی، مسائل منطقه و مسائل داخلی لبنان ایراد کرد.(ادامه)
پس از پیروزی ارتش سوریه بر تکفیریها در پایگاه ابو الضهور، سردار قاسم سلیمانی مدتی در این ‏منطقه ماند؛ اما به نظر می رسد وی از تحرکات ارتش ترکیه و اشغال اراضی سوریه بدون هماهنگی ‏نظامی با ایران و نظام سوریه، ناخشنود است.‏
پیام تند سردار سلیمانی به فرمانده ارتش ترکیه
پس از پیروزی ارتش سوریه بر تکفیریها در پایگاه ابو الضهور، سردار قاسم سلیمانی مدتی در این ‏منطقه ماند؛ اما به نظر می رسد وی از تحرکات ارتش ترکیه و اشغال اراضی سوریه بدون هماهنگی ‏نظامی با ایران و نظام سوریه، ناخشنود است.‏ (ادامه)
جمله معنادار سردار سلیمانی برای شهید جهاد مغنیه +عکس
صفحه‌ اینستاگرام سردار سلیمانی جمله‌ جدیدی از ایشان را درباره‌ی شهید جهاد مغنیه منتشر کرد.(ادامه)
عکس/ سید حسن نصرالله در گذر زمان
سید حسن نصرالله (زاده ۳۱ اوت ۱۹۶۰ در بیروت) روحانی شیعه و دبیرکل حزب‌الله لبنان است. او پس از ترور شدن سید عباس موسوی به دست نیروهای نظامی اسرائیل در سال ۱۹۹۲ میلادی به مقام دبیرکلی حزب‌الله لبنان رسید.(ادامه)
عکس/ تذکر لبنانی‌ها به همسر ترامپ
تصویری متفاوت از راهپیمایی روزگذشته در ضاحیه ی بیروت خطاب به همسر ترامپ (شوهرتو جمع کن).(ادامه)
کارشناسان بر این باورند که عربستان، اسرائیل و آمریکا به یک همگرایی بی‌سابقه در منافع منطقه‌ای دست یافته‌اند. مهم‌ترین نشانه این همگرایی نیز حوادث لبنان است. جعبه سیاه سفر مرموز «حریری»(يادداشت)
کارشناسان بر این باورند که عربستان، اسرائیل و آمریکا به یک همگرایی بی‌سابقه در منافع منطقه‌ای دست یافته‌اند. مهم‌ترین نشانه این همگرایی نیز حوادث لبنان است.(ادامه)
اظهارات تازه رئيس جمهور فرانسه عليه ايران
رئیس جمهور فرانسه در گفت‌وگو با شبکه اسکای نیوز عربی گفت که اعمال تحریم‌ها علیه ایران می‌تواند گزینه‌ای برای پاسخ به برنامه موشکی این کشور باشد. (ادامه)
هواپیمای «سعد الحریری» وارد بیروت شد
شبکه ال بی سی لبنان گزارش داد که هواپیمای اختصاصی نخست وزیر مستعفی لبنان وارد بیروت شده است. (ادامه)
علت استعفای ناگهانی سعدحریری+تصاویر
نگاهی به توئیت‌های ثامر السبهان وزیر عربستانی که تلاش‌های گسترده‌ای برای تحریک گروه‌های لبنانی علیه حزب الله انجام داد، نشان می‌دهد که وی متهم ردیف اول در استعفای ناگهانی سعدالحریری است که در اقدامی تامل‌برانگیز استعفایش را از ریاض اعلام کرد.(ادامه)
سید حسن نصرالله: علاقه‌ای به نبرد نداریم
شمال نیوز : دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد، ما علاقه‌ای به جنگ و نبرد نداریم، اما اگر مکلف به نبرد شویم، خواهیم جنگید. (ادامه)
شمال نیوز : رمضان نام یکی از ماه های قمری و تنها ماه قمری است که نامش در قرآن آمده است و یکی از چهار ماهی است که خداوند متعال جنگ را در آن حرام کرده است.(مگر جنبه دفاع داشته باشد.)در این ماه کتاب های آسمانی قرآن کریم، انجیل، تورات، صحف و زبور نازل شده است..... رمضان ؛ماه پذیرایی خداوند و بازگشت بندگان است (يادداشت)
شمال نیوز : رمضان نام یکی از ماه های قمری و تنها ماه قمری است که نامش در قرآن آمده است و یکی از چهار ماهی است که خداوند متعال جنگ را در آن حرام کرده است.(مگر جنبه دفاع داشته باشد.)در این ماه کتاب های آسمانی قرآن کریم، انجیل، تورات، صحف و زبور نازل شده است.....(ادامه)
3 دسته‌ای که روز قیامت در پناه خدا هستند
«پیام ماندگار» در ایستگاه حدیث، کلامی از بزرگان است که به‌عنوان سرمشق و چراغ راه زندگی و بندگی، اگر بدان عمل شود، از مشقت‌های دنیای فانی کاسته و آبادی دنیای حقیقی را افزون می‌کند(ادامه)
شایعه‌پراکنی رسانه‌های عربی و غربی درباره سکته بشار اسد
طی ماه‌های گذشته برخی از رسانه‌های منطقه شایعاتی را پیرامون سکته مغزی «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه مطرح کردند و برخی از رسانه‌های غربی نیز به این شایعات دامن زدند اما در نهایت بشار اسد با ظاهر شدن در تلوزیون به تمامی این شایعات پایان داد. (ادامه)
پیام دیدار روحانی و پوتین در مسکو به ترامپ و خاورمیانه
(ادامه)
پیام دیدار روحانی و پوتین در مسکو به ترامپ و خاورمیانه
(ادامه)
برادر محمدرضا شاه که پس از انقلاب در ایران ماند!؟ + تصاویر
«شاه برادر دیگری داشت که در ایران بود. از خاندان سلطنت طردش کرده بودند. فامیلی‌‌اش را "اسلامی" گذاشته بود. خیلی شبیه شاه بود». (ادامه)
کدام عضو خاندان پهلوی پس از انقلاب در ایران ماند؟ + تصاویر
«شاه برادر دیگری داشت که در ایران بود. از خاندان سلطنت طردش کرده بودند. فامیلی‌‌اش را "اسلامی" گذاشته بود. خیلی شبیه شاه بود».(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.