.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دفتر کار خشایار الوند بعد از او +عکس
خشایار الوند نویسنده کشورمان روز پنجشنبه ۹ اسفند ماه به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
حسین محب اهری بازیگر درگذشت
حسین محب اهری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که از مدتی پیش با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، در بیمارستان لاله تهران درگذشت.(ادامه)
زننده اولین گل ایران در جام جهانی درگذشت
ایرج دانایی فر پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان چهارشنبه به علت عارضه کبدی در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.(ادامه)
درمان فشار خون با یک روش جدید
عوارض جانبی داروهای کاهنده‌ی فشار خون می‌تواند شامل اسهال، سرگیجه، سردرد، حالت تهوع، استفراغ و حتی مشکلات نعوظ در مردان شود. تقریباً از هر چهار نفر مردم جهان یک نفر از فشار خون بالا رنج می‌برد. اگر فشار خون مدام بالا باشد فشار مضاعفی به قلب وارد می‌کند که با احتمال بالای حملات قلبی، ایست قلبی و سکته و همچنین بیماری‌های کلیوی و حتی زوال عقل در ارتباط است.(ادامه)
پیکر مرحوم بهرام شفیع تشییع شد
پیکر گزارشگر، مجری تلویزیون و رئیس فدراسیون هاکی صبح روز پنجشنبه از محل سازمان صدا و سیما تشییع شد.(ادامه)
اصابت صاعقه با بدن انسان چه کار می‌کند؟ +تصاویر
تصاویری از افرادی را مشاهده می کنید که صاعقه به بدنشان اصابت کرده است. (ادامه)
شمال نیوز: پس از آنکه مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز در استان های بندرعباس، فارس، هرمزگان، خراسان جنوبی و البرز جان 10ها انسان را گرفته بود، مازندران نیز به جمع این استان‌ها اضافه شد.
مشروب الکلی دست‌ساز در مازندران هم قربانی گرفت
شمال نیوز: پس از آنکه مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز در استان های بندرعباس، فارس، هرمزگان، خراسان جنوبی و البرز جان 10ها انسان را گرفته بود، مازندران نیز به جمع این استان‌ها اضافه شد. (ادامه)
ماجرای زنده شدن یک دختر فوت شده
(ادامه)
خداحافظ قهرمان شهرم/ گلستانی که ابراهیم به یادگار گذاشت
پیکر آتش‌نشان شهید ابراهیم اسماعیلی از امام‌زاده یحیی، خیابان جمهوری، میدان ساعت، خیابان 18 دی، میدان شهدا و خیابان ملامجدالدین به سمت گلزار شهدای ساری تشییع و به خاک سپرده شده است.(ادامه)
 ابراهیم اسماعیلی حدود سه هفته پیش در عملیات اطفای حریق هنرستان خیری‌مقدم ساری دچار سانحه‌ای شد که این مسئله منجر به قطع نخاع شدنش شد. آتش‌نشان فداکار ساروی به شهادت رسید
ابراهیم اسماعیلی حدود سه هفته پیش در عملیات اطفای حریق هنرستان خیری‌مقدم ساری دچار سانحه‌ای شد که این مسئله منجر به قطع نخاع شدنش شد. (ادامه)
فوتبالیست سابق به چه علت درگذشت؟ +پاسخ همسر
یکی از نزدیکان مجید غلام‌نژاد همه شایعات را تکذیب کرد.(ادامه)
مدافع چپ سابق تیم فوتبال استقلال و تیم ملی فوتبال ایران در 35 سالگی و به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. بازیکن اسبق استقلال و تیم‌ملی درگذشت+عکس
مدافع چپ سابق تیم فوتبال استقلال و تیم ملی فوتبال ایران در 35 سالگی و به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
خبر‌های ضدونقیض از فوت فردی که مقابل شهرداری خودسوزی کرد
علیرغم انتشار خبر‌های ضدونقیض مبنی بر اینکه مردی که چند روز پیش مقابل شهرداری تهران خودسوزی کرده بود، درگذشته، برادر او این خبر را تکذیب کرد.(ادامه)
مرگ کوهنورد 57 ساله در ارتفاع 3600 متری قله دماوند
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از مرگ یک کوهنورد 57 ساله در ارتفاع 3600 متری قله دماوند بر اثر ایست قلبی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: عزت‌الله انتظامی آقای بازیگر سینمای ایران که مدت ها دچار کسالت بود، صبح امروز جمعه ۲۶ مرداد بر اثر ایست قلبی در سن ۹۴ سالگی دار فانی را وداع گفت. عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت درگذشت + عکس و بیوگرافی
شمال نیوز: عزت‌الله انتظامی آقای بازیگر سینمای ایران که مدت ها دچار کسالت بود، صبح امروز جمعه ۲۶ مرداد بر اثر ایست قلبی در سن ۹۴ سالگی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
دوبلور سریالهای ماندگار تلویزیون درگذشت + عکس
محمد عبادی دوبلور پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما، امشب در سن ٧١ سالگی، به دلیل ایست قلبی در بیمارستان درگذشت. (ادامه)
دلیل فوت یک زائر ایرانی در مکه مکرمه
یکی از زائران ایرانی خانه خدا شب گذشته در مکه مکرمه به دلیل ایست قبلی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
هشدارهای قبل از سکته قلبی را جدی بگیرید
کارشناسان بهداشتی به افراد سالمند و میانسال و نیز افرادی که سابقه بیماری‌های قلبی را دارند توصیه می‌کنند نسبت به برخی علائم که هشدار وقوع حمله قلبی است بی توجه نباشند.(ادامه)
رزمنده دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
عبدالله محمدزاده رزمنده و راوی حماسه‌های دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست. (ادامه)
مرگ تلخ دانش‌آموز تیزهوش مازندرانی بر اثر ایست قلبی
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با تأیید فوت دانش‌آموز تیزهوش مازندرانی در مدرسه دخترانه فرزانگان ساری بر اثر ایست قلبی گفت: این دانش‌آموز در مدرسه فوت نکرده است.(ادامه)
مجری و مدیحه سرای برنامه‌های معارف صدا و سیما عصر امروز به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. مجری معروف صدا وسیما درگذشت +عکس
مجری و مدیحه سرای برنامه‌های معارف صدا و سیما عصر امروز به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
قاسم افشار، گوینده‌ای نام‌آشنا که بیش از سه دهه اخبار مهم کشورمان را روایت کرد و ۱۰ سال اخیر زندگی خود را از تلویزیون دور بود، برای همیشه همکارانش را تنها گذاشت و در سن ۶۷ سالگی دار فانی را وداع گفت.
یاد و خاطره قاسم افشار در کلام ۵ گوینده خبر
قاسم افشار، گوینده‌ای نام‌آشنا که بیش از سه دهه اخبار مهم کشورمان را روایت کرد و ۱۰ سال اخیر زندگی خود را از تلویزیون دور بود، برای همیشه همکارانش را تنها گذاشت و در سن ۶۷ سالگی دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
رییس سازمان صداوسیما درگذشت زنده‌یاد قاسم افشار، گوینده باسابقه خبر را تسلیت گفت. تسلیت رییس صداوسیما برای درگذشت مرحوم افشار
رییس سازمان صداوسیما درگذشت زنده‌یاد قاسم افشار، گوینده باسابقه خبر را تسلیت گفت.(ادامه)
زمان و مکان تشییع پیکر قاسم افشار اعلام شد
مراسم تشییع پیکر قاسم افشار گوینده خبر، فردا از مقابل منزلش برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: قاسم افشار گوینده توانمند و با سابقه صدا و سیما دار فانی را وداع گفت.

قاسم افشار، گوینده با سابقه خبر صدا و سیما درگذشت / زمان و مکان تشییع مرحوم افشار
شمال نیوز: قاسم افشار گوینده توانمند و با سابقه صدا و سیما دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی ساری بیان کرد: بلافاصله با دستور رئیس دانشگاه، کمیته‌های مورتالیتی و RCA تشکیل و موضوع علت مرگ این بیمار در دستور بررسی قرار گرفت..... بررسی دلایل مرگ بیمار زن 44 ساله در یک بیمارستان دولتی ساری
شمال نیوز : رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی ساری بیان کرد: بلافاصله با دستور رئیس دانشگاه، کمیته‌های مورتالیتی و RCA تشکیل و موضوع علت مرگ این بیمار در دستور بررسی قرار گرفت.....(ادامه)
ماجرای مرگ زن بیمار بر اثر تزریق خون اشتباه در بیمارستان دولتی ساری
خبرهایی از مرگ یک خانم بر اثر تزریق خون اشتباه در فضای مجازی منتشر شده است که رئیس بیمارستان امام خمینی ساری و مدیرکل پزشکی قانونی مازندران ضمن تایید فوت این بیمار عنوان کردند؛ علت مرگ در دست بررسی است.(ادامه)
شمال نیوز : مهندس عطا دلخواه برادر شهید بزرگوار ضیا دلخواه شب گذشته در سن 62 سالگی بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت..... برادر شهید دلخواه دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : مهندس عطا دلخواه برادر شهید بزرگوار ضیا دلخواه شب گذشته در سن 62 سالگی بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.....(ادامه)
بلایی که فشار خون بالا به همراه دارد
رئیس سازمان جوانان هلال احمر از برپایی 492 ایستگاه سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهر ها خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی تا کنون فشار خونشان اندازه گیری شد.(ادامه)
زنده شدن مرده تا 5 دقیقه پس از مرگ!
متخصصان با بررسی فعالیت مغز بیماران در شرف مرگ، نوسان فعالیتی را مشاهده کردند که به نظر می رسد پیش از خاموشی بیشتر اندام های حیاتی بدن رخ می دهد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.