.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: یک فوتبالیست مازندرانی به دلیل سکته قلبی در حین مسابقه جان خود را از دست داد.




مرگ تلخ فوتبالیست جوان مازندرانی در جریان بازی ؛ امیرحسین شیرچی در ۲۳ سالگی درگذشت+ ویدیو
شمال نیوز: یک فوتبالیست مازندرانی به دلیل سکته قلبی در حین مسابقه جان خود را از دست داد. (ادامه)
استاد عباسعلی براتی‌پور، شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس در ۸۰ سالگی دار فانی را وداع گفت. شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس درگذشت
استاد عباسعلی براتی‌پور، شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس در ۸۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
«کارو پشابادی» 16 ساله، اصالتا کردستانی و ساکن شهرقدس تهران بر اثر بیماری کلیوی، در بیمارستان میلاد فوت کرده اما رسانه‌های ضدانقلاب در جدیدترین دروغ‌پردازی خود، از مرگ این دانش‌آموز به نفع اهداف پلید خود سوء استفاده کردند. دروغ جدید رسانه‌های ضدانقلاب
«کارو پشابادی» 16 ساله، اصالتا کردستانی و ساکن شهرقدس تهران بر اثر بیماری کلیوی، در بیمارستان میلاد فوت کرده اما رسانه‌های ضدانقلاب در جدیدترین دروغ‌پردازی خود، از مرگ این دانش‌آموز به نفع اهداف پلید خود سوء استفاده کردند.(ادامه)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم ویروس کرونا باعث افزایش مراجعه به مراکز درمانی شده است و  مهمترین مسأله برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تزریق واکسن است. هشدار وزیر بهداشت درباره موج هشتم ویروس کرونا
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم ویروس کرونا باعث افزایش مراجعه به مراکز درمانی شده است و مهمترین مسأله برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تزریق واکسن است.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
درگذشت غم‌انگیز فرزند یازده ساله داور دربی
محمدرضا اکبریان در غم درگذشت فرزندش عزادار شد.(ادامه)
در بخشی از گزارش کمیته حقیقت یاب مجلس در مورد فوت مهسا امینی آمده است: هیچ‌گونه ضرب و جرح و برخورد فیزیکی‌ در مواجهه، انتقال و استقرار مرحومه خانم امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است. ....(خبر)
(ادامه)
چه زمانی مرگ در شب اتفاق می افتد؟
همه ما یک سوم زندگی را خواب هستیم بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از افراد در خواب می‌میرند.(ادامه)
یک متخصص قلب و عروق، در ارتباط با مرگ های ناگهانی، توضیحاتی ارائه داد. مرگ ناگهانی چگونه اتفاق می افتد؟
یک متخصص قلب و عروق، در ارتباط با مرگ های ناگهانی، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
امین تارخ درگذشت
امین تارخ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران و مدرس بازیگری ساعاتی قبل بر اثر ایست قلبی درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز: امجد امینی می‌گوید: مسئولان کشوری قول پیگیری و بررسی علت فوت دخترم را به ما داده‌اند تا جائیکه آیت‌الله رئیسی در تماس تلفنی که با خودم داشت، گفتند که موضوع به‌جد بررسی می‌شود و این قوت قلب و امیدی برایمان شده است. قول رسیدگی آیت‌الله رئیسی قوت قلب ما بود/ سوءاستفاده‌کنندگان دلسوز ما نیستند
شمال نیوز: امجد امینی می‌گوید: مسئولان کشوری قول پیگیری و بررسی علت فوت دخترم را به ما داده‌اند تا جائیکه آیت‌الله رئیسی در تماس تلفنی که با خودم داشت، گفتند که موضوع به‌جد بررسی می‌شود و این قوت قلب و امیدی برایمان شده است.(ادامه)
پدر مهسا امینی: قول رسیدگی آیت‌الله رئیسی قوت قلب ما بود/ سوءاستفاده‌کنندگان دلسوز ما نیستند
امجد امینی می‌گوید: مسئولان کشوری قول پیگیری و بررسی علت فوت دخترم را به ما داده‌اند تا جائیکه آیت‌الله رئیسی در تماس تلفنی که با خودم داشت، گفتند که موضوع به‌جد بررسی می‌شود و این قوت قلب و امیدی برایمان شده است.(ادامه)
ترفندی عجیب برای دور زدن قانون / طلاق صوری با اعمال شاقه!
شمال نیوز: معافیت فرزند از سربازی و استفاده از حقوق والد فوت شده دو علت اصلی طلاق صوری است.(ادامه)
ادامه تلاش برای یافتن کوهنورد قائمشهری در دماوند
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران گفت : پس از سه روز از مفقود شدن یک کوهنورد ۵۰ ساله قائمشهری تلاش برای پیدا کردن این کوهنورد همچنان ادامه دارد . (ادامه)
محمود فاطمی هنرمند دوبلاژ ایران یک روز پس از درگذشت همسرش، روز گذشته (۲۶ مرداد ماه) بر ایست قلبی از دنیا رفت. از آثار شاخص این پیشکسوت دوبله می‌توان به گویندگی در فیلم «محمد رسول الله» اشاره کرد. ﭘﺪﺭ محمود فاطمی، ﭘﺮﻭﻓﺴﻮﺭ محمد تقی ﻓﺎﻃﻤﯽ، ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﻮﺩ. گوینده فیلم «محمد رسول الله» درگذشت
محمود فاطمی هنرمند دوبلاژ ایران یک روز پس از درگذشت همسرش، روز گذشته (۲۶ مرداد ماه) بر ایست قلبی از دنیا رفت. از آثار شاخص این پیشکسوت دوبله می‌توان به گویندگی در فیلم «محمد رسول الله» اشاره کرد. ﭘﺪﺭ محمود فاطمی، ﭘﺮﻭﻓﺴﻮﺭ محمد تقی ﻓﺎﻃﻤﯽ، ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﻮﺩ.(ادامه)
همسر شهید سرلشکر خلبان اردستانی به علت ایست قلبی درگذشت. درگذشت همسر شهید اردستانی
همسر شهید سرلشکر خلبان اردستانی به علت ایست قلبی درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سابق اداره صمت مرکز استان مازندران صبح امروز بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

رئیس سابق اداره صمت شهرستان ساری دار فانی را وداع گفت.
شمال نیوز: رئیس سابق اداره صمت مرکز استان مازندران صبح امروز بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
یادی از شخصیت‌های حوزوی که سال ۱۴۰۰ به دیدار حق شتافتند
در سال ۱۴۰۰ چهره‌هایی از حوزه و روحانیت به دیار ابدی سفر کردند که هر کدام منشأ خدمات علمی، اجتماعی و فرهنگی بودند، در میان ایشان بزرگانی از مراجع چون حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی و دانشمندان و عارفانی چون علامه حسن‌زاده آملی بودند.(ادامه)
 اسماعیل جبارزاده معاون اسبق سیاسی وزیر کشور و استاندار اسبق آذربایجان شرقی به دلیل ایست قلبی درگذشت. اسماعیل جبارزاده معاون اسبق سیاسی وزیر کشو درگذشت
اسماعیل جبارزاده معاون اسبق سیاسی وزیر کشور و استاندار اسبق آذربایجان شرقی به دلیل ایست قلبی درگذشت.(ادامه)
دولت فردا را عزای عمومی اعلام کرد؛ قم تعطیل شد
هیأت دولت در پی رحلت آیت‌الله صافی گلپایگانی، فردا چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی و در استان قم تعطیل رسمی اعلام کرد. آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی، از مراجع تقلید قم پس از دوره‌ای بیماری، شب گذشته در پی ایست قلبی درگذشت. (ادامه)
عکس/ بوسه آیت‌الله صافی گلپایگانی بر دست طلبه آفریقایی
آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید شیعه در پی ایست قلبی بامداد امروز ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
تصویری از دیدار حاج قاسم با آیت الله صافی گلپایگانی
آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی پس از دوره‌ای بیماری بامداد امروز ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در پی ایست قلبی به ملکوت اعلی پیوست.(ادامه)
شمال نوز : فرزند پیشکسوت نجات غریق تنکابن در خصوص وعده و وعیدهای وزیر ورزش و جوانان، گفت: آقای سجادی قول نصب تندیس و نامگذاری کوچه به نام پدرم را داد اما هیچ اقدامی صورت نگرفت. وعده هایی که هنوز محقق نشد/ به‌رغم پیگیری‌ها هنوز معوق پدرمان پرداخت نشده است
شمال نوز : فرزند پیشکسوت نجات غریق تنکابن در خصوص وعده و وعیدهای وزیر ورزش و جوانان، گفت: آقای سجادی قول نصب تندیس و نامگذاری کوچه به نام پدرم را داد اما هیچ اقدامی صورت نگرفت.(ادامه)
“فرشاد نقدی” شهردار دهدز در جریان یک تیراندازی در یکی از خیابان های ایذه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد. تیراندازی مرگبار جان شهردار را گرفت+ عکس
“فرشاد نقدی” شهردار دهدز در جریان یک تیراندازی در یکی از خیابان های ایذه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.(ادامه)
پیکر آیت‌الله مجتهد شبستری در حرم حضرت معصومه (س) آرام گرفت
پیکر آیت‌الله مجتهد شبستری عضو فقید مجلس خبرگان رهبری در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد. (ادامه)
آیت‌الله مجتهد شبستری درگذشت
آیت‌الله شیخ محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان شرقی ساعتی قبل در یکی از بیمارستان‌های تهران بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
خواص استفاده از زنجبیل
فشار خون بالا به عنوان «قاتل خاموش» شناخته می شود زیرا اغلب بدون علامت است. با این حال فشار خون بالا فرد را در معرض افزایش خطر بیماری قلبی، ایست قلبی و سکته قرار می دهد.(ادامه)
علی سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل ابتلا به کرونا در سن 50 سالگی درگذشت. بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.
علی سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل ابتلا به کرونا در سن 50 سالگی درگذشت.(ادامه)
علی سلیمانی بازیگر تئاتر و تلویزیون درگذشت
علی سلیمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بعد از یک دوره بستری در بیمارستان بر اثر کرونا درگذشت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.