.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: پروفسور عطاءالله قبادیان پژوهشگر و استاد برجسته و بین‌المللی دانشگاهی در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی بر اثر ایست قلبی درگذشت. پروفسور عطاءالله قبادیان درگذشت
شمال نیوز: پروفسور عطاءالله قبادیان پژوهشگر و استاد برجسته و بین‌المللی دانشگاهی در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی بر اثر ایست قلبی درگذشت.(ادامه)
-«آن روز خانم طاقت نیاورد و بی‌حرکت روی تخت افتاد. در حالی که از درد به خود می‌پیچید، برای تسکین درد خانم دو قرص خواب‌آور به ایشان دادند و خانم به خواب رفت. متاسفانه وقتی سحر از خواب بیدار شد که امام رحلت کرده بود». آخرین دقایق زندگی امام خمینی از زبان همسر، فرزندان و نزدیکان/ 10 خاطره
-«آن روز خانم طاقت نیاورد و بی‌حرکت روی تخت افتاد. در حالی که از درد به خود می‌پیچید، برای تسکین درد خانم دو قرص خواب‌آور به ایشان دادند و خانم به خواب رفت. متاسفانه وقتی سحر از خواب بیدار شد که امام رحلت کرده بود». (ادامه)
مدیر کل امنیتی ، انتظامی استانداری مازندران داغدار شد
(ادامه)
 شمال نیوز : نادر دست نشان، یکی از مربیان سازنده فوتبال ایران پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

نادر دست‌نشان پیشکسوت فوتبال ایران بر اثر کرونا درگذشت
شمال نیوز : نادر دست نشان، یکی از مربیان سازنده فوتبال ایران پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
عارضه جدید و خطرناک «کرونای انگلیسی»!
یک متخصص بیماری‌های عفونی از بیماری "گیلن باره" به عنوان عارضه جدید و خطرناک کرونای انگلیسی یاد کرد.(ادامه)
عبدالله احمدیه، بازیگر «آینه عبرت» درگذشت
عبدالله احمدیه در سن ۶۸ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.(ادامه)
دو تیم میلادمهر تهران و شهدای بابلسر طبق برنامه قرار بود از ساعت 14 روز دوشنبه در هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید کشوری مقابل هم به میدان بروند اما قبل از آغاز بازی، در کمال تاسف ایست قلبی در زمین فوتبال!/ بهروان: اتفاق تلخی رخ داد
دو تیم میلادمهر تهران و شهدای بابلسر طبق برنامه قرار بود از ساعت 14 روز دوشنبه در هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید کشوری مقابل هم به میدان بروند اما قبل از آغاز بازی، در کمال تاسف(ادامه)
عکس/ همدردی یحیی گل‌محمدی با خانواده هوادار از دست رفته
یحیی گل‌محمدی یک روز پس از بازی تیم‌های پرسپولیس و نساجی و در کمترین زمان ممکن پس از برگزاری فینال باشگاه‌های آسیا روز شنبه ۶ دی ۹۹ به شهر یاسوج سفر کرد تا خانواده مرحوم بهروز خورشیدیان را مورد دلجویی قرار دهد. هواداری که پس از باخت تیم محبوب خود در فینال آسیا به دلیل شدت ناراحتی دچار ایست قلبی شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد. یحیی گل‌محمدی در این دیدار سامی کوچولو فرزند هوادار از دست رفته پرسپولیس را مورد تفقد قرار داد و پیراهنی به امضای بازیکنان و همچنین مدال نایب قهرمانی آسیا را به سامی هدیه داد.(ادامه)
عکس/ گل‌محمدی به خانواده هوادار فوت‌شده؛حلالمان کنید
یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار یک استوری در اینستاگرامش، به خانواده مرحوم بهروز خورشیدیان،هوادار تیم فوتبال پرسپولیس که پس از پایان دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت، تسلیت گفت و از آن ها طلب حلالیت کرد.(ادامه)
۳ روز عزای عمومی در آرژانتین به بهانه درگذشت مارادونا
به بهانه درگذشته دیگو مارادونا اسطوره فوتبال جهان در آرژانتین ۳ روز عزای عمومی اعلام شد.(ادامه)
برادر همسر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. رئیس جمهور عزادار شد | مراسم تشییع برگزار نمی‌شود
برادر همسر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
آیا همه افراد باید «قلب» خود را کنترل کنند؟
متخصص بیماری‌های قلب و عروق گفت: همه مردم نیاز به کنترل وضعیت قلب خود ندارند و این نیاز در زمانی است که فرد بیش از 35 تا 40 سال سن داشته و قصد انجام فعالیت‌های ورزشی را دارد.(ادامه)
آیت الله ممدوحی درگذشت
آیت الله ممدوحی به دلیل وقوع یک عارضه درگذشت.(ادامه)
نماینده اسبق مجلس درگذشت
(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
دمای بدن و ۱۱ حقیقت جالب درباره آن
به گفته کتابخانه ملی پزشکی آمریکا، میانگین دمای عادی بدن به طور کلی 98.6 درجه فارنهایت (37 درجه سلسیوس) در نظر گرفته می شود.(ادامه)
با علامت‌های نادر و خطرناک کرونا آشنا شوید
یک متخصص مغز و اعصاب، التهاب و آسیب حاد عروق نخاع و سندروم «گلین باره» را به عنوان علائم نادر، اما خطرناک ویروس کووید ۱۹ معرفی کرد.(ادامه)
مبتلایان کرونا فلج می شوند؟
متخصص مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، التهاب و آسیب حاد عروق نخاع و سندروم «گیلن باره» را به عنوان علائم نادر، اما خطرناک ویروس کرونا معرفی کرد.(ادامه)
پیشکسوت خبرنگاران آمل درگذشت
علی کرم زاده عمرانی پیشکسوت خبرنگاران شهرستان آمل که نخستین بازنشسته خبری تأمین اجتماعی بوده روزجمعه به دیار باقی شتافت و جامعه خبری این شهرستان را در آخرین روز هفته رسانه داغدار کرد.(ادامه)
مدافع حرمی که شهید سلامت شد
دهمین مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران از جبهه سلامت آمل، آسمانی شد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
۴ تاثیر مهم شکر بر روی بدن
افزایش دسترسی به محصولات عاری از گلوتن روند این تغییرات را برای افرادی که دوست ندارند غلات را از صبحانه خود حذف کنند، راحت‌تر کرده است‌.(ادامه)
تاثیر ویروس کرونا بر بیماران قلبی- عروقی
چند ماه از آغاز شیوع بیماری ناشناخته کرونا در جهان می‌گذرد، بیماری که به سرعت در جهان در حال گسترش است و هر روز اطلاعات تازه‌ای از آن شناسایی می‌شود. در یافته‌های اخیر تاثیر کووید۱۹ بر مشکلات قلبی و عروقی مطرح شده است که یک متخصص قلب و عروق به تشریح جزئیات آن پرداخت.(ادامه)
بازیگر پیشکسوت تلویزیون درگذشت
صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت تئاتر، رادیو و تلویزیون چشم از جهان فروبست.(ادامه)
زنده شدن یک زن پس از حضور 18 ساعته در سردخانه
(ادامه)
پرستارى كه در روز پرستار به پدر شهيدش پيوست
زهرا مستعدی فرزند شهید علیرضا مستعدی، ۴۲ ساله پرستار بیمارستان شهید لبافی نژاد در حین خدمت ایست قلبی کرد. (ادامه)
یک پیرمرد 88 ساله گیلانی به خاطر کاهش هوشیاری در وضعیت وخیمی قرار داشت که با احیای قلبی جان دوباره گرفت پیرمرد گیلانی مُرد و زنده شد!
یک پیرمرد 88 ساله گیلانی به خاطر کاهش هوشیاری در وضعیت وخیمی قرار داشت که با احیای قلبی جان دوباره گرفت(ادامه)
سالگرد مرحوم مهرداد اولادی برگزار نمی‌شود
چهارمین سالگرد درگذشت مهرداد اولادی بازیکن فقید قائمشهری عضو تیم ملی امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور برگزار نمی‌شود.(ادامه)
امید حاجیلی، مهران مدیری را به چالش کشید
امید حاجیلی، نوازنده ساز ترومپت، خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده و آهنگساز، شب گذشته(دوشنبه۱۱ فروردین)،مهمان برنامه «دورهمی» بود و در این برنامه درباره صحبت اشتباه مهران مدیری در برنامه «کتاب باز» صحبت کرد.(ادامه)
حجت الاسلام حاج سیف الله سهرابی مدیرکل اسبق اوقاف استان‌های مازندران، خراسان‌شمالی و گلستان به علت ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. مدیر کل اسبق اوقاف و امور خیریه مازندران دعوت حق را لبیک گفت
حجت الاسلام حاج سیف الله سهرابی مدیرکل اسبق اوقاف استان‌های مازندران، خراسان‌شمالی و گلستان به علت ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.