.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : حسین توکلی، دارنده مدال طلای وزنه برداری المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در گفت و گویی ، درباره این اتفاق تلخ و پیش بینی هایی که قبل از بروز این ماجرا داشت حرف زد..... هشدار داده بودم وزن سیامند بالاست و سهل انگاری مسئولان علت مرگ او بود!/مراقبت از قهرمان ملی فقط واریز حقوق ماهیانه نیست!
شمال نیوز : حسین توکلی، دارنده مدال طلای وزنه برداری المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در گفت و گویی ، درباره این اتفاق تلخ و پیش بینی هایی که قبل از بروز این ماجرا داشت حرف زد.....(ادامه)
معاون دانشگاه پیام نور استان مازندران داغدار شد
(ادامه)
۷ اثر تکان دهنده بعد از خوردن گوجه فرنگی
مصرف بیش از حد گوجه فرنگی می‌تواند منجر به آلرژی غذایی شود و روی دستگاه تنفس تاثیر منفی بگذارد .(ادامه)
کمبود آهن و نشانه‌های کم خونی
گیاهخواران و وگان ها در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به فقر آهن قرار دارند زیرا از مصرف گوشت قرمز، بزرگترین منبع آهن، در رژیم غذایی خود پرهیز می کنند.(ادامه)
خواص پرتقال برای سلامت بدن
مواد موجود در پرتقال ازجمله فیبر، پتاسیم، ویتامین C و کولین همگی به حفظ سلامت قلب کمک می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : حجت‌‌‌الاسلام‌ و المسلمین احمد روحانی لیموندهی از مبارزان سیاسی پیش از انقلاب به دیار حق شتافت..... 

حجت الاسلام احمد روحانی لیموندهی دار فانی را وداع گفت
شمال نیوز : حجت‌‌‌الاسلام‌ و المسلمین احمد روحانی لیموندهی از مبارزان سیاسی پیش از انقلاب به دیار حق شتافت..... (ادامه)
شمال نیوز: عباس شکیبافر مدير‌كل حراست استانداري مازندران در غم از دست دادن والده داغدار شد. مدير‌ كل حراست استانداري مازندران داغدار شد
شمال نیوز: عباس شکیبافر مدير‌كل حراست استانداري مازندران در غم از دست دادن والده داغدار شد.(ادامه)
ردپای عروس در مرگ مرموز مادرشوهرش
عروس خانم در ماجرای مرگ مرموز مادرشوهر پیرش تحت بازجویی‌های جنایی قرار گرفت.(ادامه)
آخرین آمار فوتی‌های اربعین اعلام شد
رییس سازمان حج و زیارت با علام آمار تازه‌ای از تعداد زائران فوت شده در جریان مراسم پیاده‌روی اربعین، گفت: با افزایش جمعیت زائران، خودروهای عراقی قیمت‌های حمل و نقل را چند برابر کرده‌اند.(ادامه)
مراسم بزرگداشت مرحوم جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران با حضور مسئولان فرهنگی و رسانه‌ای در ساری برگزار شد. تجلیل از مقام شامخ مرحوم معافی در ساری
مراسم بزرگداشت مرحوم جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران با حضور مسئولان فرهنگی و رسانه‌ای در ساری برگزار شد.(ادامه)
تفاوت درد قلب با سوزش سردل!
درد قلب معمولا به واسطه فعالیت بدنی و استرس شکل می گیرد و شرایط با استراحت بهبود می یابد. سوزش سردل ارتباطی با فعالیت بدنی ندارد. در عوض، این شرایط معمولا با گوارش غذا مرتبط است.(ادامه)


جانشین مدیر حج و زیارت مازندران گفت: امروز پایان عملیات مناسک حج تمتع 4هزار و 244 نفر از حجاج مازندران در سرزمین منا است که زائران درحال مراجعت به مکه هستند. حجاج جمعه وارد مازندران می‌شوند
جانشین مدیر حج و زیارت مازندران گفت: امروز پایان عملیات مناسک حج تمتع 4هزار و 244 نفر از حجاج مازندران در سرزمین منا است که زائران درحال مراجعت به مکه هستند.(ادامه)
شمال نیوز: یک زائر 60 ساله مازندرانی دوشنبه شب در جوار خانه خدا در سرزمین وحی آرام گرفت. زائر 60 ساله مازندرانی در مکه مکرمه درگذشت
شمال نیوز: یک زائر 60 ساله مازندرانی دوشنبه شب در جوار خانه خدا در سرزمین وحی آرام گرفت.(ادامه)
هندوانه؛ از فواید تا عوارض!
مطالعات بسیاری نشان داده اند که افزایش مصرف مواد غذایی گیاهی مانند هندوانه خطر چاقی، مرگ و میر کلی، دیابت، و بیماری قلبی را کاهش می دهد.(ادامه)
اخباری در رابطه با انتقال محمدعلی نجفی به بیمارستان منتشر شده است.

اخبار ضدو نقیض درباره ایست قلبی نجفی
اخباری در رابطه با انتقال محمدعلی نجفی به بیمارستان منتشر شده است. (ادامه)
14 عامل خطرآفرین برای بیماری قلبی!
وضعیت سلامت دندان ها و لثه های شما با سلامت قلب مرتبط است. مطالعات مختلف ارتباط بین سلامت دهان و دندان و بیماری قلبی را نشان داده اند.(ادامه)
۷ منبع اصلی پروتئین
محصولات لبنی حاوی تمام ۹ آمینو اسید ضروری، و همچنین ۸ گرم پروتئین در هر وعده هستند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس هیأت مدیره نظام پزشکی شهرستان ساری گفت: پرونده مرگ خانم مازندرانی که به دلیل جراحی کوچک در بیمارستان خصوصی فوت کرد، خارج از نوبت رسیدگی می‌شود. آخرین جزئیات از پرونده مرگ خانم مازندرانی در بیمارستان خصوصی
شمال نیوز: رئیس هیأت مدیره نظام پزشکی شهرستان ساری گفت: پرونده مرگ خانم مازندرانی که به دلیل جراحی کوچک در بیمارستان خصوصی فوت کرد، خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.(ادامه)
پرونده مرگ خانم 54 ساله مازندرانی روی میز نظام پزشکی
معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: کمیته مرگ خانم 54 ساله مازندرانی در بخش خصوصی برگزار شده و مقرر شد که نظام پزشکی مسائل را بررسی و درباره آن اظهار نظر کند.(ادامه)
یک کشته و ۴ مصدوم در حادثه آتش‌سوزی مهیب لنج صیادی در بابلسر
رئیس سازمان آتش‌نشانی بابلسر از کشته و زخمی شدن ۵ نفر در حادثه آتش‌سوزی مهیب لنج صیادی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
14 عامل خطرآفرین برای بیماری قلبی!
وضعیت سلامت دندان ها و لثه های شما با سلامت قلب مرتبط است. مطالعات مختلف ارتباط بین سلامت دهان و دندان و بیماری قلبی را نشان داده اند.(ادامه)
شمال نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران پرونده مرگ خانم مازندرانی که برای جراحی کوچک در بیمارستان امیر مازندرانی ساری فوت کرده را به‌صورت ویژه رسیدگی و نتایج بررسی‌ها را اطلاع رسانی می‌کنم. ورود دانشگاه به حادثه مرگ یک خانم در بیمارستان امیر ساری
شمال نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران پرونده مرگ خانم مازندرانی که برای جراحی کوچک در بیمارستان امیر مازندرانی ساری فوت کرده را به‌صورت ویژه رسیدگی و نتایج بررسی‌ها را اطلاع رسانی می‌کنم.(ادامه)
14 عامل خطرآفرین برای بیماری قلبی!
وضعیت سلامت دندان ها و لثه های شما با سلامت قلب مرتبط است. مطالعات مختلف ارتباط بین سلامت دهان و دندان و بیماری قلبی را نشان داده اند.(ادامه)
نوجوان دختر دچار مرگ مغزی از استان گیلان با اهدای عضو به بیماران نیازمند به پیوند عضو زندگی دوباره بخشید. دختر 13 ساله گیلانی به چند بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید
نوجوان دختر دچار مرگ مغزی از استان گیلان با اهدای عضو به بیماران نیازمند به پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.(ادامه)
عکس | آرامگاه ابدی جمشید مشایخی
تصویری از آرامگاه ابدی جمشید مشایخی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا ببینید.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار اسبق مازندران در غم از دست دادن همسر خود داغدار شد. سید علی اکبر طاهایی استاندار اسبق مازندران داغدار شد
شمال نیوز: استاندار اسبق مازندران در غم از دست دادن همسر خود داغدار شد.(ادامه)
 جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که در طول تعطیلات نوروز در بیمارستان عرفان بستری بود، ساعاتی پیش درگذشت.
جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران درگذشت
جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که در طول تعطیلات نوروز در بیمارستان عرفان بستری بود، ساعاتی پیش درگذشت. (ادامه)
یکی از اتفاقات سال ۹۷ ارتحال شخصیت‌هایی بود که عمری را در راه سیاست، دین و علم این کشور گذرانده و حال با کارنامه‌ای حاصل از زندگی پرفراز و نشیب در پیشگاه الهی حاضر شده‌اند. ۱۰ شخصیت‌ سیاسی و مذهبی که امسال از دنیا رفتند +تصاویر
یکی از اتفاقات سال ۹۷ ارتحال شخصیت‌هایی بود که عمری را در راه سیاست، دین و علم این کشور گذرانده و حال با کارنامه‌ای حاصل از زندگی پرفراز و نشیب در پیشگاه الهی حاضر شده‌اند.(ادامه)
درگذشتگان سیاسی در سال 97
(ادامه)
 شمال نیوز : دکتر ابراهیم حلاجیان ، رئیس سابق دانشگاههای آزاد اسلامی قائم شهر ، چالوس و تهران شرق دقایقی قبل دار فانی را ودلع گفت ..... دکتر ابراهیم حلاجیان درگذشت + زمان و محل تشییع و خاکسپاری
شمال نیوز : دکتر ابراهیم حلاجیان ، رئیس سابق دانشگاههای آزاد اسلامی قائم شهر ، چالوس و تهران شرق دقایقی قبل دار فانی را ودلع گفت .....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.