.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
6 توصیه برای آنهایی که ورزش می کنند!
زمانی که با یک آسیب دیدگی مواجه هستید و می دانید که انجام ورزش می تواند موجب تشدید آن شود، دنبال کردن برنامه ورزشی عادی شما منطقی به نظر نمی رسد.(ادامه)
امارات برای خروج آبرومند از یمن دست‌ به دامن ایران شد
یک روزنامه لبنانی نوشت، امارات در پی فهم وضع خود در قبال ایران و یمن، تصمیم گرفت به صورت آبرومندانه از یمن خارج شود و برای همین یک نماینده به تهران فرستاد و سه پیشنهاد به ایران داد.(ادامه)
سقوط هوابرد در مازندران کشته بر جا گذاشت
سرپرست جمعیت هلال احمر عباس آباد اعلام کرد که جوانی بر اثر سقوط هوابرد (فلای بورد) در ساحل کم عمق دریا در سلمانشهر این شهرستان کشته شد. (ادامه)
20 معجزه "شادی" در بدن!
نتایج چندین مطالعه نشان داده اند افرادی که شادتر هستند، کمتر بیمار می شوند. احساس رضایت و خوشبختی می تواند سدی واقعی در برابر سرماخوردگی و آنفلوآنزا ایجاد کند.(ادامه)
نتایج شگفت انگیز مصرف روزانه پیاز
پیاز محصولی بسیار مغذی و حاوی ویتامین C، فیبر، اسید فولیک، کلسیم و آهن است. اما آنچه پیاز را خاص می سازد، آنتی اکسیدانی به نام کوئرستین است که روند آسیب اکسیداتیو به سلول ها و بافت های بدن را کند می سازد.(ادامه)
اقتصاد هوشمند ابر فرصت پیش رو(يادداشت)
(ادامه)
11 نسخه گیاهی برای مغز!
هیچ مقاله ای درباره تقویت مغز بدون اشاره به گیاه دارویی قدرتمند جنسینگ کامل نمی شود. جنسینگ عملکرد ذهنی و مغز را از جهات مختلف تقویت می کند.(ادامه)
روی مثبت اضطراب و استرس!
احتمالا شنیده اید که استرس برای سلامت انسان مضر است و بی تردید، این مساله در بلند مدت درست است. اما پژوهشگران در دانشگاه استنفورد بر این باورند که استرس کوتاه مدت ممکن است سیستم ایمنی را تحریک کرده و در واقع به تقویت آن کمک کند.(ادامه)
نتایج شگفت انگیز مصرف روزانه پیاز
پیاز محصولی بسیار مغذی و حاوی ویتامین C، فیبر، اسید فولیک، کلسیم و آهن است. اما آنچه پیاز را خاص می سازد، آنتی اکسیدانی به نام کوئرستین است که روند آسیب اکسیداتیو به سلول ها و بافت های بدن را کند می سازد.(ادامه)
نتایج شگفت انگیز مصرف روزانه پیاز
پیاز محصولی بسیار مغذی و حاوی ویتامین C، فیبر، اسید فولیک، کلسیم و آهن است. اما آنچه پیاز را خاص می سازد، آنتی اکسیدانی به نام کوئرستین است که روند آسیب اکسیداتیو به سلول ها و بافت های بدن را کند می سازد.(ادامه)
غذاهایی که شما را پیر می‌کنند
دو عامل اصلی وجود دارند که پروسه‌ی پیری پوست را سرعت می‌دهند: قرار گرفتن در معرض نور خورشید و محصولات نهایی گلیکاسیون (AGEs).(ادامه)
اقتصاد ایران در سال۹۸ چگونه خواهد بود؟(ديدگاه)
(ادامه)
امروزه با توجه به اشراف وسایل الکترونیک از جمله موبایل و تبلت بر زندگی مردم و استفاده از آنها توسط گروه‌های مختلف سنی، برخی خانواده‌ها برای داشتن چند لحظه سکوت و دوری از هیاهوی نوزادان و کودکان خود، این وسایل را بدون توجه به ضررهای آن در اختیارشان قرار می‌دهند. بچه هایی که بیشتر دست به کارهای خطرناک می زنند!
امروزه با توجه به اشراف وسایل الکترونیک از جمله موبایل و تبلت بر زندگی مردم و استفاده از آنها توسط گروه‌های مختلف سنی، برخی خانواده‌ها برای داشتن چند لحظه سکوت و دوری از هیاهوی نوزادان و کودکان خود، این وسایل را بدون توجه به ضررهای آن در اختیارشان قرار می‌دهند.(ادامه)
استاندار مازندران اعلام کرد: تنخواه سیل اخیر مازندران به مبلغ 100میلیارد ریال که هفته پیش از سوی دولت به مازندران ابلاغ گردید، به استانداری پرداخت شد. ‎ شارژ 100 میلیارد ریالی دولت برای تنخواه سیل مازندران
استاندار مازندران اعلام کرد: تنخواه سیل اخیر مازندران به مبلغ 100میلیارد ریال که هفته پیش از سوی دولت به مازندران ابلاغ گردید، به استانداری پرداخت شد. ‎(ادامه)
مرکز پژوهش‌های مجلس با انتقاد از ناهماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط با تولید و تجارت در سال جاری اعلام کرد:تقریباً همه فعالان اقتصادی معتقدند در ماههای اخیر «تحریم داخلی»، بسیار بیشتر از تحریم خارجی به فعالیت تولیدی آنها آسیب زده است. تحریم داخلی بیش از تحریم خارجی به تولید آسیب زد
مرکز پژوهش‌های مجلس با انتقاد از ناهماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط با تولید و تجارت در سال جاری اعلام کرد:تقریباً همه فعالان اقتصادی معتقدند در ماههای اخیر «تحریم داخلی»، بسیار بیشتر از تحریم خارجی به فعالیت تولیدی آنها آسیب زده است.(ادامه)
بودجه ۹۸ در کمیسیون تلفیق بسته شد
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ گفت: کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ را در یک سقف و با رقم ۱۷۳۹ هزار میلیارد تومان تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده است.(ادامه)
نامه‌ روحانی به رهبر انقلاب
رئیس جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیانیه راهبردی ایشان را به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، موجب زدوده شدن القائات دشمنان از چهره انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد که دولت تحقق منویات آن حضرت را اولویت خود قرار خواهد داد. (ادامه)


 به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی، حضرت آیت الله خامنه‌ای در بیانیه‌ای مهم و راهبردی با تشکر از حضور سرافرازانه و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند... مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه زیان‌بار است/ به برخی دولت‌های اروپایی اعتماد نداریم/ ادامه مسیر انقلاب وظیفه جوانان است/ راه‌حل مشکلات، تسلیم و بوسه‌زدن بر پنجه گرگ نیست/ میدان‌دادن به ویژه‌خوار و مدارا با فریبکاران اقتصادی ممنوع(خبر)
به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی، حضرت آیت الله خامنه‌ای در بیانیه‌ای مهم و راهبردی با تشکر از حضور سرافرازانه و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند... (ادامه)
کلسترول بالا چه اثراتی بر روی بدن می‌گذارد؟
کلسترول یک ماده مومی شکل است که در خون و سلول‌های شما یافت می‌شود. بیشترِ کلسترولِ بدنِ شما را کبدتان می‌سازد و مابقی آن از غذا‌هایی که می‌خورید حاصل می‌شود. کلسترول در خون همراه با ترکیباتی جابجا می‌شود که لیپوپروتئین نامیده می‌شوند.(ادامه)
چه کسانی به پیشواز انتخابات ریاست‌جمهوری رفته‌اند؟
این روزها علی لاریجانی محتمل‌ترین گزینه انتخاباتی ۱۴۰۰ با بیشترین حرف و حدیث است.(ادامه)
از فواید شگفت انگیز آب اسفناج
سطوح بالای پتاسیم در آب اسفناج می تواند به افرادی که دارای فشار خون بالا هستند، کمک کند.(ادامه)
کاهش خطر تصلب شریان با مصرف دوز بالای ویتامین D
به گفته محققان، مصرف دوز بالا ویتامین D. احتمالا ریسک سفتی عروق و تصلب شریان را که فاکتور پرخطر اصلی بیماری‌های قلبی-عروقی و مرگ است را در افراد چاق مواجه با کمبود این ویتامین کاهش می‌دهد.(ادامه)
آثار خطرناک کمبود خواب
اگر از بی خوابی رنج می برید، ممکن است با افزایش احتمال ابتلا به بیماری های مزمن نیز مواجه باشید.(ادامه)
گسترش همکاری دستگاه قضایی و رسانه ملی در مازندران + تصاویر
رئیس کل دادگستری مازندران بر گسترش همکاری در راستای اطلاع رسانی مطلوب و هنرمندانه به مردم تاکید کرد.(ادامه)
پوکی استخوان در کمین دیابتی‌ها
دیابت بیماری متابولیک و شایعی است که بین نوع یک آن و پوکی استخوان ارتباط واضحی یافت شده است. سطح بالای قند خون در دراز مدت به اندام‌های متفاوتی از بدن آسیب زده و منجر به ناتوانی‌های متعدد در آن می شود. با توجه به افزایش شیوع دیابت در جوامع مختلف هم اکنون مدیریت این بیماری و عوارض ناشی از آن در اولویت است، یکی از این عوارض پوکی استخوان است.(ادامه)
آیا حمام سونا وزن را کاهش می‌دهد؟
برخی معتقدند که حمام سونا موجب کاهش وزن می‌شود اما این گونه نیست بلکه سونا مزایای بسیار دیگری دارد.(ادامه)
از فواید شگفت انگیز آب اسفناج
سطوح بالای پتاسیم در آب اسفناج می تواند به افرادی که دارای فشار خون بالا هستند، کمک کند.(ادامه)
۸ خاصیت و فوائد تمشک/ خوردن آب تمشک چه فوایدی دارد؟
اگر می‌خواهید درباره تمشک، فواید و خواص آب تمشک، خواص تمشک سیاه، خواص تمشک برای زن باردار، مضرات تمشک و خواص درمانی تمشک بدانید با ما همراه شوید.(ادامه)
سرپرست استانداری مازندران:وقف های اجتماعی و مشارکتی گسترش یابد
سرپرست استانداری مازندران خواهان برنامه ریزی برای گسترش وقت های اجتماعی و مشارکتی در جامعه شد.(ادامه)
پرسپولیس سوژه فیفا شد
سایت رسمی فیفا گزارشی از بازگشت سرخپوشان تهرانی به روزهای اوج خود منتشر کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.