.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معجزه زیتون در درمان بسیاری از بیماری‌ها
زیتون به عنوان یک میوه بسیار مفید شناخته شده است و در درمان بسیاری از بیماری‌ها معجزه می‌کند.(ادامه)
ویتامین‌هایی برای کاهش مشکلات تنفسی
محققان انگلیسی دریافتند مصرف ویتامین‌های A، E ، D موجب کاهش مشکلات تنفسی در بزرگسالان می‌شود.(ادامه)
واکنش وکیل برانکو به محرومیت پرسپولیس
وکیل سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید بازیکنان جدید این تیم قانونی جذب شده و پیش از محرومیت به ثبت رسیده‌اند.(ادامه)
خواص معجون عسل و کشمش
عسل یکی از بهترین مواد طبیعی برای درمان بیماری‌هاست. شما می‌توانید برای تقویت حافظه و قلب از ترکیبات عسل با کشمش یا مویز استفاده کنید.(ادامه)
واردات واکسن آنفلوآنزا به مشکل تحریم خورد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید اصل را بر این بگذاریم که کل کشور در شرایط قرمز کرونا است و حداکثر فاصله بین نمازگزاران رعایت شود تا بتوانیم مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه را برگزار کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر بهداشت گفت: کووید ۱۹، پدیده عجیبی است. اوایل هم اعلام کردم که این ویروس با هیچ یک از اجدادش تشابهی ندارد و کاملاً متفاوت است که نامش را شتر گاو پلنگ گذاشتم..... وزیر بهداشت: دیشب به خاطر خیز جدید کرونا نخوابیدم/تقسیم بندی مناطق غلط است
شمال نیوز : وزیر بهداشت گفت: کووید ۱۹، پدیده عجیبی است. اوایل هم اعلام کردم که این ویروس با هیچ یک از اجدادش تشابهی ندارد و کاملاً متفاوت است که نامش را شتر گاو پلنگ گذاشتم.....(ادامه)
بهترین جایگزین‌های سم سفید را بشناسید
متخصصان تغذیه می‌گویند مصرف زیاد شکر می‌تواند عوارض بسیار بدی برای بدن داشته باشد.(ادامه)
کرونا، فرصتی برای تغییر آموزش در جهان
با جهش در آموزش‌های مجازی تهدید کرونا به فرصت تبدیل می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : روحیه و منش و ایمان عملی مدافعان سلامت، همسنگ مدافعان دفاع مقدس، مدافعان امنیت و مدافعان حرم بوده و اجر این مجاهدت و به خصوص اجر شهدای سلامت.... پیام تقدیر رئیس رسانه استانی تبرستان از کادر درمان مازندارن
شمال نیوز : روحیه و منش و ایمان عملی مدافعان سلامت، همسنگ مدافعان دفاع مقدس، مدافعان امنیت و مدافعان حرم بوده و اجر این مجاهدت و به خصوص اجر شهدای سلامت....(ادامه)
زمان برگزاری کلاس‌های درس ۳۵ دقیقه خواهد بود
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال تحصیلی جدید گفت: حضور بیش از ۳۵ دقیقه در یک محل خطر ابتلا به کرونا را بالا می‌برد، بنابراین کلاس‌ها بیشتر از ۳۵ دقیقه طول نکشد.(ادامه)
معجزه عسل و دارچین در درمان ۲۰ بیماری
در این مقاله با عسل و دارچین، درمان کننده بسیاری از بیماری‌ها آشنا می‌شویم(ادامه)
۱۰ روش موثر برای تقویت حافظه
نوع غذایی که می‌خورید و غذاهایی که در رژیم غذایی خود نادیده می‌گیرید، نقش بسیار مهمی در بهبود و نگه داشتن حافظه بازی می‌کند. (ادامه)
منابع بلوکه شده ایران در کره‌جنوبی چقدر است؟
رییس اتاق بازرگانی ایران و کره گفت: در حدود ۶.۵ تا ۹ میلیارد دلار از منابع کشور در کره جنوبی بلوکه شده است و هنوز کره‌ای ها برای همکاری با ما و آزادسازی منابع اقدامی نکرده‌اند. (ادامه)
نحوه برگزاری امتحانات، از ابتدایی‌ها تا پایه دوازدهمی‌ها
(ادامه)

در مکتب مدیریتی انقلاب و دفاع مقدس، "یادگیری جمعی هوشمند" توأم با "آموزش دوجانبه یا آموزش متقابل"، سبب شد تا جبهه­‌های دفاع مقدس به یک دانشگاه جامع، تبدیل شود. یادداشت محسن رضایی در مقدمه کتاب شهید سلیمانی
در مکتب مدیریتی انقلاب و دفاع مقدس، "یادگیری جمعی هوشمند" توأم با "آموزش دوجانبه یا آموزش متقابل"، سبب شد تا جبهه­‌های دفاع مقدس به یک دانشگاه جامع، تبدیل شود.(ادامه)
رییس پارک علم و فناوری مازندران از ساخت بومی دستگاه تنفس مصنوعی ونتیلاتور توسط فناوران پارک علم و فناوری مازندران خبر داد. ساخت دستگاه تنفس مصنوعی توسط پارک علم و فناوری مازندران
رییس پارک علم و فناوری مازندران از ساخت بومی دستگاه تنفس مصنوعی ونتیلاتور توسط فناوران پارک علم و فناوری مازندران خبر داد.(ادامه)
سی نکته درباره حداقل دستمزد کارگران
محمد فاضلی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در یادداشتی درباره‌ی حداقل دستمزد کارگران در کانال شبکه توسعه نوشت:(ادامه)
اکنون زمان انجام برنامه ریزی های مهم است که تأثیر بیشتری در پیشبرد تجارت شما خواهد داشت. این به شما در ساختن یک شرکت با ارزش تر کمک می کند. از این فرصت برای نوآوری مجدد شغل خود استفاده کنید. اقدامات اساسی برای پایداری کسب و کار شما در جنگ کرونا!!(يادداشت)
اکنون زمان انجام برنامه ریزی های مهم است که تأثیر بیشتری در پیشبرد تجارت شما خواهد داشت. این به شما در ساختن یک شرکت با ارزش تر کمک می کند. از این فرصت برای نوآوری مجدد شغل خود استفاده کنید.(ادامه)
نگرانی از ابتلا به کرونا امری طبیعی است، اما زمانی که این نگرانی تبدیل به اضطراب وسواس گونه شود می‌تواند برای سلامتی خطرناک باشد. راه حل هایی فوق العاده برای درمان وسواس کرونا
نگرانی از ابتلا به کرونا امری طبیعی است، اما زمانی که این نگرانی تبدیل به اضطراب وسواس گونه شود می‌تواند برای سلامتی خطرناک باشد.(ادامه)
آمدن بهار، همیشه برای ایرانی‌ها با شادی همراه نبوده و در ایام مختلف از بیماری‌های واگیردار تا سیل و بمباران را به چشم دیده‌اند، اما فصل مشترک همه این ماجراها استقامت مثال زدنی و امید به آینده ای روشن بوده و بس. خیلی دور، خیلی نزدیک ؛ تقویم نوروزهای متفاوت در ایران(ديدگاه)
آمدن بهار، همیشه برای ایرانی‌ها با شادی همراه نبوده و در ایام مختلف از بیماری‌های واگیردار تا سیل و بمباران را به چشم دیده‌اند، اما فصل مشترک همه این ماجراها استقامت مثال زدنی و امید به آینده ای روشن بوده و بس.(ادامه)
شمال نیوز : وی در پاسخ به اینکه آیا سهیمه‌بندی بنزین قرار است تغییری کند و سهمیه به جای خودرو به شخص تعلق گیرد یا اینکه آیا برای عید نیز سهمیه‌ای برای سفرهای نوروزی اعلام می‌شود، گفت: ما پیشنهادی برای تغییر سهمیه‌بندی در دست نداریم..... تغییری در طرح سهمیه‌بندی بنزین وجود ندارد / انسان عمر دارد اما خودرو در ایران عمر ندارد
شمال نیوز : وی در پاسخ به اینکه آیا سهیمه‌بندی بنزین قرار است تغییری کند و سهمیه به جای خودرو به شخص تعلق گیرد یا اینکه آیا برای عید نیز سهمیه‌ای برای سفرهای نوروزی اعلام می‌شود، گفت: ما پیشنهادی برای تغییر سهمیه‌بندی در دست نداریم.....(ادامه)
۸ علامت کمبود ویتامین ث در بدن
همه می‌دانیم که ویتامین‌ها نقش مهمی در زندگی و سلامت بدن ما ایفا می‌کنند و این حقیقت بر کسی پوشیده نیست. این مغذی‌ها برای سلامتی و اطمینان از عملکرد صحیح بدن ضروری هستند. در بین مواد ضروری برای بدن، ویتامین ث یکی از شناخته‌شده‌ترین و مهم‌ترین آنهاست. به همین دلیل اگر کمبود ویتامین ث در بدن وجود داشته باشد، خطر بزرگی برای سلامتی خواهد بود.(ادامه)
نخ دندان؛ پیش یا پس از مسواک؟!
شما می توانید روتین مراقبت از دهان و دندان های خود را بر اساس ترجیحات شخصی و این که در چه زمانی از روز احتمال بیشتری دارد برای پاکسازی دندان های خود وقت بگذارید، تنظیم کنید.(ادامه)
دانستنی‌هایی درباره ویتامین F
حفظ یک نسبت سالم از اسید لینولئیک به اسید آلفا لینولنیک در رژیم غذایی ممکن است عاملی کلیدی برای بهینه سازی فواید ویتامین F باشد.(ادامه)
چندی پیش بود که خبر دیدار دبیرکل این جبهه با آیت الله موحدی کرمانی و برخی اعضای موتلفه خبری شد. دیداری که گفته می شد نوید همراه شدن پایداری ها با تحرکات انتخاباتی شورای ائتلاف اصولگرایان است....(خبر)
(ادامه)
۳۰ دقیقه ورزش روزانه با بدن شما چکار می‌کند؟
آخرین بررسی‌ها نشان داده اند افرادی که فعالیت‌های ورزشی مداوم مانند دویدن یا شنا را به طور منظم انجام می‌دهند، کمتر از دیگران به مشکلات روانی مبتلا می‌شوند.(ادامه)
کاهش ۱۵۰میلیون تومانی قیمت ویلا در شمال
خبرآنلاین: در پی تشدید رکود خرید و فروش مسکن در شهرهای بزرگ ، قیمت ویلا در شمال کشور خصوصا در استان مازندران کاهشی چشمگیر را تجربه کرد.(ادامه)
ارتباط چای کیسه‌ای و سلامت چشم!
برخی مطالعات علمی نشان داده اند که چای ممکن است خواص شفابخش داشته و خطر ابتلا به بیماری های مزمن چشم را کاهش دهد.(ادامه)
شمال نیوز: حمید هاشمی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر آمل به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.... شهردار جدید آمل مشخص شد/ « هاشمی » منتخب شورا
شمال نیوز: حمید هاشمی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر آمل به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد....(ادامه)

نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور نسبت به مواضع اخیر وی درباره مذاکره با آمریکا تذکراتی را گوشزد کردند. نامه فوری نمایندگان مجلس به روحانی درباره مذاکره با آمریکا
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور نسبت به مواضع اخیر وی درباره مذاکره با آمریکا تذکراتی را گوشزد کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.