.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چند تست ساده برای تشخیص سلامت بدن
اگر به دلیل تنفر از بیمارستان و مطب همیشه مراقب سلامت تان هستید بد نیست این مطلب را هم بخوانید مطمئنا برایتان مفید خواهد بود. این مطلب به شما یاد می دهد که با چند نمونه تست سلامت خود را ارزیابی کنید.(ادامه)
ایران در انزوا نیست/ اگر طرف غربی واقع‌بینانه برخورد کند، در کمتر از چند ساعت به مرحله توافق نهایی می‌رسیم/ ما انعطاف‌های زیادی نشان دادیم، نوبت ابتکار و انعطاف طرف غربی است/ هدف ما رسیدن به توافق خوب بوده است.....(خبر)
(ادامه)
فواید بسیار مهم امگا ۳ برای پوست و مو
یکی از مهم ترین مواد برای داشتنی پوستی انعطاف‌پذیر، درخشان و موهایی سالم مصرف اسیدهای چرب امگا ۳ است.(ادامه)
برای مرحله پس از توافق خوب نیازمند این هستیم که گفت‌وگوهایی را با کشورهای مختلف داشته باشیم برای این که آماده بازگشت همه طرفها به تعهداتشان و اجرای توافقات ذیل برجام که در سال ۲۰۱۵ انجام شد، باشیم ....(خبر)
(ادامه)
دیسک کمر چیست و آیا نیاز به جراحی دارد؟
اگر مشکل دیسک کمر دارید، ممکن است تصمیم گرفته باشید طبق توصیه پزشک معالجتان تن به عمل جراحی بدهید. به‌هرحال اطلاعات لازم و درست کمکتان خواهد کرد بهتر متوجه شوید چه انتخاب‌هایی دارید.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر امور خارجه ضمن پاسخ به برخی حاشیه سازی‌ها درباره سفر رئیس جمهور به روسیه تاکید کرد: به صراحت اعلام می‌کنیم که در روابط خارجی هم با شرق و هم با غرب کار می‌کنیم. اما در حوزه استقلال، سیاست نه شرقی نه غربی با قدرت در جای خودش به درستی قرار دارد. پاسخ امیرعبداللهیان به حاشیه‌سازی‌ها درباره سفر رئیس جمهور به روسیه
شمال نیوز : وزیر امور خارجه ضمن پاسخ به برخی حاشیه سازی‌ها درباره سفر رئیس جمهور به روسیه تاکید کرد: به صراحت اعلام می‌کنیم که در روابط خارجی هم با شرق و هم با غرب کار می‌کنیم. اما در حوزه استقلال، سیاست نه شرقی نه غربی با قدرت در جای خودش به درستی قرار دارد.(ادامه)
هشدار شرکت گاز مازندران در مورد افزایش گاز گرفتگی
سرپرست شرکت گاز مازندران در مورد افزایش گاز گرفتگی با گاز مونوکسیدکربن در فصل زمستان هشدار داد.(ادامه)
علائم و نشانه‌های رفلاکس معده
رفلاکس معده زمانی رخ می‌دهد که اسید و سایر محتویات درون معده از دریچه پایینی مری به مری باز می‌گردند.(ادامه)
عکس | آجودان مخصوص رئیس‌جمهوری مشخص شد | وظایف آجودان چیست؟
امیر سید محمدرضا حسینی به‌عنوان آجودان مخصوص رئیس جمهوری انتخاب شد.(ادامه)
عصبانیت شدید هیات ایرانی در مذاکرات وین
یک کشور اروپایی با قرائت بیانیه رابرت مالی، رئیس هیأت آمریکایی، ایران را عصبانی کرده است. هیأت ایران اعتراض کرده و گفته که آمریکا جزو گفت‌وگوها نیست و سپس خطاب به حاضران در اتاق گفته: "ما را تهدید نکنید."(ادامه)
آموزش صرفا مجازی در مدارس ممنوع
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت:آموزش صرفا مجازی در همه مدارس از اول آذرماه ممنوع است.(ادامه)
شمال نیوز : سید محمود حسینی پور، با بیان این که مدیران باید قفل های توسعه استان را با نگاه وسیع و تلاش شبانه روزی باز نمایند، گفت: برای تخصیص بیشترین سهم مسکن به مازندران باید اهتمام ویژه صورت گیرد. ‎ مدیران تلاش کنند تا مازندران، بیشترین سهم را از مسکن ملی دریافت کند / عدالت در توزیع مسکن در مناطق مختلف استان، لحاظ شود / توسعه مازندارن نیازمند تحول در نگاه و عمل است
شمال نیوز : سید محمود حسینی پور، با بیان این که مدیران باید قفل های توسعه استان را با نگاه وسیع و تلاش شبانه روزی باز نمایند، گفت: برای تخصیص بیشترین سهم مسکن به مازندران باید اهتمام ویژه صورت گیرد. ‎(ادامه)
خوشمزه‌هایی که پیرتان می‌کند
محققان می گویند آنچه می‌خورید به معنای واقعی روی صورت شما نمایان می‌شود. برخی غذاهای محبوب و خوشمزه با تغییر التهاب و میکروبیوم روده، عامل پیری چهره هستند.(ادامه)
محسن رضایی: خبرهای خوش اقتصادی در راه است
معاون اقتصادی رئیس‌ جمهور گفت: در راستای پیشرفت اقتصادی کشور از ایرانیان خارج از کشور دعوت می‌کنیم سرمایه‌های فکری و مالی خود را وارد ایران کنند. (ادامه)
نوشیدنی که علائم التهاب مفصل را کاهش می‌دهد
تا کنون درمان موثری برای آرتریت یا التهاب مفصل کشف نشده است، اما برخی مواد غذایی می‌توانند به کاهش علائم آن کمک کند.(ادامه)
القای این پنداره که «دولت رئیسی دولت رهبری است»، صورتی جدید اما ذات و جوهری ثابت دارد. در گذشته هم جبهه تجدیدنظرطلب و اصلاح طلبان افراطی درصدد القای یکدست بودن حاکمیت و قدرت و نیز انتساب نهادهای انتخابی به رهبری و بنابراین، تشکیک و تردید در جمهوریت نظام بوده اند. پاسخی به یک شایبه تکراری(يادداشت)
القای این پنداره که «دولت رئیسی دولت رهبری است»، صورتی جدید اما ذات و جوهری ثابت دارد. در گذشته هم جبهه تجدیدنظرطلب و اصلاح طلبان افراطی درصدد القای یکدست بودن حاکمیت و قدرت و نیز انتساب نهادهای انتخابی به رهبری و بنابراین، تشکیک و تردید در جمهوریت نظام بوده اند.(ادامه)
نشانه‌های بهداشتی محرومیت از خواب را جدی بگیرید!
محروم شدن از خواب می تواند سلامت کلی شما را تحت تاثیر قرار دهد بنابراین مهم است که نشانه های هشداردهنده آن را نادیده نگیرید. (ادامه)
راه‌های غلبه بر استرس روز کنکور
یک کارشناس روانشناسی گفت: استرس را به عنوان جز جدایی نشدنی از زندگی بپذیرید و سعی در مدیریت آن داشته باشید.(ادامه)
۶ نشانه بهداشتی محرومیت از خواب را جدی بگیرید!
محروم شدن از خواب می تواند سلامت کلی شما را تحت تاثیر قرار دهد بنابراین مهم است که نشانه های هشداردهنده آن را نادیده نگیرید.(ادامه)
این اشتباهات مانع کاهش وزن شما می شود
بطور کلی با استفاده از پیاده روی می توان به کاهش وزن اقدام کرد که اگر این روش را برای تناسب اندام انتخاب کرده اید، باید یک سری اصول را نیز رعایت کنید.(ادامه)
۲۲ خاصیت خاص «شیر»
شیر به عنوان یک ماده غذایی بسیار مفید بر اندام های مختلف بدن تاثیر مثبت داشته و سبب استحکام و سلامت آنها می‌شود.(ادامه)
اصلا دعوا و تنشی میان فائزه و محسن به وجود نیامد، بالاخره افراد برای بیان نظراتشان آزادند و همانطور که یاسر گفت این‌گونه اظهارنظرهاست که به آزادی بیان معنا می‌بخشد.» فرزندان هاشمی رفسنجانی چه اختلافی با هم دارند؟
اصلا دعوا و تنشی میان فائزه و محسن به وجود نیامد، بالاخره افراد برای بیان نظراتشان آزادند و همانطور که یاسر گفت این‌گونه اظهارنظرهاست که به آزادی بیان معنا می‌بخشد.»(ادامه)
کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ با شعارهای اقتصادی وارد آوردگاه انتخابات می شوند براین اساس باید فردی سکاندار دستگاه اجرا شودکه علاوه بر ارائه برنامه بتواند همگرایی کامل در ساختار قوه مجریه ایجاد و از همه ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کند. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس : رییس جمهور آینده باید یک اقتصاددان با برنامه باشد
کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ با شعارهای اقتصادی وارد آوردگاه انتخابات می شوند براین اساس باید فردی سکاندار دستگاه اجرا شودکه علاوه بر ارائه برنامه بتواند همگرایی کامل در ساختار قوه مجریه ایجاد و از همه ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کند.(ادامه)
خوردن روزانه بادام چه فوایدی دارد؟
یک متخصص تغذیه فواید خوردن روزانه بادام و تاثیر آن بر سلامت بدن را تشریح کرد. (ادامه)
میزان دستمزد کارگران در سال 1400+ جزئیات
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تعیین دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۰ مبنی بر طرح پرداخت دستمزد منطقه‌ای توضیحاتی داد.(ادامه)
۱۰ نکته مفید برای مصرف منیزیم در رژیم غذایی
منیزیم یک ماده مهم معدنی است که در واکنش های بسیاری در بدن انسان نقش داشته و کمبود آن عوارض مهمی را بدنبال دارد.(ادامه)
مهم‌ترین تهدید دوران قرنطینه برای بچه‌ها
مهم ترین خطری که بچه ها را در دوران قرنطینه تهدید می کند، بی برنامگی و بی نظمی رفتاری در سبک زندگی آنها است.(ادامه)
نامه نظام پزشکی به "جهانگیری" درباره واکسن کرونا
رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای به معاون اول رییس جمهور درخواست کرد که مسئله ثبت سفارش و خرید واکسن ضد کرونا با لحاظ شرایط کشورمان و درایت در انتخاب مبدأ خرید، در اولویت برنامه‌های بهداشتی کشور قرار گیرد.(ادامه)
ورزش نه تنها برای بهبود سلامت جسمی مفید است، بلکه به عنوان نوعی دارو برای بسیاری از چالش های سلامت روان می تواند نقش داشته باشد. با ورزش کردن این ۷ بیماری روانی را از خود دور کنید
ورزش نه تنها برای بهبود سلامت جسمی مفید است، بلکه به عنوان نوعی دارو برای بسیاری از چالش های سلامت روان می تواند نقش داشته باشد.(ادامه)
معجزه زیتون در درمان بسیاری از بیماری‌ها
زیتون به عنوان یک میوه بسیار مفید شناخته شده است و در درمان بسیاری از بیماری‌ها معجزه می‌کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.