.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چمران؛ شهید امر مقدس در افق بی‌نهایت(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : شما در این مصاحبه دنبال نوعی همرنگ شدن با جریانی بودید که بحران محبوبیت خود را در آن‌ها جبران کرده و ایفاگر نقش مصلح و یا حداقل مرضی الطرفین باشید .... آقای باهنر ؛ با شوالیه سازی، از خودتان قهرمان خیالی و پوشالی نسازید!
شمال نیوز : شما در این مصاحبه دنبال نوعی همرنگ شدن با جریانی بودید که بحران محبوبیت خود را در آن‌ها جبران کرده و ایفاگر نقش مصلح و یا حداقل مرضی الطرفین باشید ....(ادامه)
هیأت حاکمه فعلی افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم/ باید دولت فراگیر تشکیل شود/ طالبان بخشی از واقعیت افغانستان است/ مسأله حقابه با بیانیه حل نمی‌شود / برجام خوب یا بد، یا دارای نقاط ضعف و قوت، امروز سندی بین‌المللی است که در مقابل ما قرار دارد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد. مصاحبه‌ ماندگار ، جامع ، صریح ، قاطع ، بی طرفانه و تبیین منشور سند تحول
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد.(ادامه)
مساله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل توفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند. عزت در سیاست خارجی یعنی نفی دیپلماسی التماسی/ در همه مسائل جهانی، عزتمندانه و متکی بر اصول حرکت می‌کنیم/تبیین ضوابط ششگانه سیاست خارجی موفق / لزوم نگاه به تحول در نظام جهانی به عنوان یک فرایند پر فراز و نشیب و بلند مدت/ چند سال قبل گفتم: «نرمش قهرمانانه»؛ برخی در خارح و داخل، بد فهمیدند(خبر)
مساله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل توفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود. آیةالله شهید سلیمانی ؛ مرید ولایت، معین نظام و وکیل مردم
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود.(ادامه)
محققان در مطالعه جدیدی به یک ربات جاسوسی ذوب‌شونده اشاره کرده‌اند که روزی می‌تواند اطلاعات را جمع‌آوری کرده و پس از قرارگرفتن در معرض نور فرابنفش یا گرما ذوب شود. عجیب ترین سلاح جاسوسی دنیا
محققان در مطالعه جدیدی به یک ربات جاسوسی ذوب‌شونده اشاره کرده‌اند که روزی می‌تواند اطلاعات را جمع‌آوری کرده و پس از قرارگرفتن در معرض نور فرابنفش یا گرما ذوب شود.(ادامه)
با گذشت حدود ۸ سال از آغاز حمله ائتلاف سعودی به یمن، این پرسش به ذهن می‌رسد که این ائتلاف در ابتدا چه اهدافی در سر داشت و امروز کدام یک از آن اهداف تحقق یافته است؟ واکاوی اهداف و پیامدهای جنگ یمن؛ رؤیای ۸ ساله‌ای که تعبیر نشد
با گذشت حدود ۸ سال از آغاز حمله ائتلاف سعودی به یمن، این پرسش به ذهن می‌رسد که این ائتلاف در ابتدا چه اهدافی در سر داشت و امروز کدام یک از آن اهداف تحقق یافته است؟(ادامه)
وزارت امور خارجه روسیه از تمایل چین برای ایفای نقش در حل و فصل بحران اوکراین از طریق مسالمت آمیز استقبال کرد. روسیه از طرح چین برای حل نزاع در اوکراین استقبال کرد
وزارت امور خارجه روسیه از تمایل چین برای ایفای نقش در حل و فصل بحران اوکراین از طریق مسالمت آمیز استقبال کرد.(ادامه)
ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین با اعلام اینکه قصد دارد با همتای چینی خود دیدار کند، این اقدام را به سود کشورش و امنیت جهان دانست. زلنسکی: قصد دارم با رئیس جمهور چین دیدار کنم
ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین با اعلام اینکه قصد دارد با همتای چینی خود دیدار کند، این اقدام را به سود کشورش و امنیت جهان دانست.(ادامه)
طبق تحقیقات دانشمندان با تغییرات آب و هوایی برخی از حیوانات برای بقا تلاش می‌کنند. تغییرات آب و هوایی چه تاثیری بر موجودات می‌گذارد؟
طبق تحقیقات دانشمندان با تغییرات آب و هوایی برخی از حیوانات برای بقا تلاش می‌کنند.(ادامه)
در زمان‌های خاصمدیریت تولید و مصرف انرژی و اصلاح الگوی آن امر مهمی است که با وجود شعار‌های داده شده طی سال‌های متمادی، برای آن توفیقات زیادی حاصل نشده است و کماکان کشور ما بالاترین سطح مصرف گرایی و هرز منابع را دارد. در زمان‌های خاص(يادداشت)
در زمان‌های خاصمدیریت تولید و مصرف انرژی و اصلاح الگوی آن امر مهمی است که با وجود شعار‌های داده شده طی سال‌های متمادی، برای آن توفیقات زیادی حاصل نشده است و کماکان کشور ما بالاترین سطح مصرف گرایی و هرز منابع را دارد.(ادامه)
پژوهش جدید محققان حاکی از این است که میزان کم تا متوسط استرس، بدن را وادار به استفاده بهینه از مغز می‌کند و حافظه کاری تقویت می‌شود. استرس به میزان کم برای مغز مفید است
پژوهش جدید محققان حاکی از این است که میزان کم تا متوسط استرس، بدن را وادار به استفاده بهینه از مغز می‌کند و حافظه کاری تقویت می‌شود.(ادامه)
رسانه ملی در اولین گام اقدام به راه اندازی قرارگاه رسانه ای و استفاده همزمان از رسانه های مکتوب و مجازی به اندازه حوزه نفوذ هر یک از آنها پرداخت.در این مبارزه نفس گیر که چیزی شبیه عبور از تونل وحشت بود، رسانه ملی عملکردهای ذیل را از خود بجا گذاشت: رسانه ملی، تنها مردِ میدانِ جمهوری اسلامی در نبرد عظیم رسانه ای
رسانه ملی در اولین گام اقدام به راه اندازی قرارگاه رسانه ای و استفاده همزمان از رسانه های مکتوب و مجازی به اندازه حوزه نفوذ هر یک از آنها پرداخت.در این مبارزه نفس گیر که چیزی شبیه عبور از تونل وحشت بود، رسانه ملی عملکردهای ذیل را از خود بجا گذاشت:(ادامه)
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، درباره قطعنامه آمریکا و درخواست برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفت: به اسم “زن”، دیکتاتوری به خرج می‌دهند و اجازه نمی‌دهند زنان مطالب خود را مطرح کنند و تا جایی پیش می‌روند که در صددند ....(خبر)
(ادامه)
اگر روی پوست این علائم را دارید به دیابت مبتلا شده اید
متخصصان پوست، نکاتی را در رابطه با اهمیت مراقبت مناسب از پوست در میان بیماران مبتلا به دیابت، ارائه داده اند.(ادامه)
خشکی مغز و راه های درمان آن
یک متخصص آسیب شناسی سلولی گفت: رعایت اصول تغذیه‌ای و تنظیم مناسب زمان خواب در شبانه روز از کاهش خشکی مغز جلوگیری می‌کند.(ادامه)
۸ ویژگی‌ که اگر در فردی وجود داشته باشد، می‌توانیم او را فردی بسیار باهوش بدانیم. اگر این ۸ ویژگی را دارید فوق العاده باهوش هستید
۸ ویژگی‌ که اگر در فردی وجود داشته باشد، می‌توانیم او را فردی بسیار باهوش بدانیم.(ادامه)
رقم دقیق افزایش حقوق‌ها مشخص شد
میرکاظمی درباره میزان افزایش حقوق توضیح داد: حقوق شاغلان یک میلیون تومان و حقوق بازنشستگان نیز ۹۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد، برای عائله‌مندی ۲۰۰ هزار تومان و برای هر فرزند ۱۰۰ هزار تومان به حقوق اضافه خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: در پی سخنان امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حوادث روزهای اخیر در کشور، حجت الاسلام سیدحسن خمینی  بیانیه ای را منتشر کرد.

بيانيه سيد حسن خميني در خصوص حوادث اخير در كشور ؛ اعتراض حق قانونی همه است و اغتشاش ریشه در دسیسه‌های دشمن دارد
شمال نیوز: در پی سخنان امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حوادث روزهای اخیر در کشور، حجت الاسلام سیدحسن خمینی بیانیه ای را منتشر کرد. (ادامه)

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است. رئیسی: انباشت بی عدالتی موجب حرکات ملت‌ها می‌شود/ محاکمه آمر و مباشر شهادت سپهبد سلیمانی را دنبال خواهیم کرد
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است.(ادامه)
: به گفته محققان، مصرف شکلات تلخ می‌تواند فرکانس امواج مغزی را تغییر دهد و در بهبود حافظه و کاهش استرس مفید باشد. در واقع بهتر است افرادی که عاشق شیرینی‌جات هستند نیز برای حفظ سلامتی خود به سمت جایگزینی انواع و اقسام شیرینی‌های مضر با شکلات تلخ حرکت کنند. معجزه شکلات تلخ برای حافظه!
: به گفته محققان، مصرف شکلات تلخ می‌تواند فرکانس امواج مغزی را تغییر دهد و در بهبود حافظه و کاهش استرس مفید باشد. در واقع بهتر است افرادی که عاشق شیرینی‌جات هستند نیز برای حفظ سلامتی خود به سمت جایگزینی انواع و اقسام شیرینی‌های مضر با شکلات تلخ حرکت کنند.(ادامه)
به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، ایالات متحده پس از دریافت نظرات ایران از طریق اتحادیه اروپا در حال بررسی پاسخ تهران به پیشنهاد اتحادیه اروپا برای بازگشت به توافق هسته‌ای است. آمریکا: در حال بررسی پاسخ ایران هستیم
به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، ایالات متحده پس از دریافت نظرات ایران از طریق اتحادیه اروپا در حال بررسی پاسخ تهران به پیشنهاد اتحادیه اروپا برای بازگشت به توافق هسته‌ای است.(ادامه)
شمال نیوز: استفاده از غذای ضد پیری  anti-aging-foods برای حمایت بدن بعد از 40 سالگی بسیار ضروری به نظر می رسد. پوست زیبا و درخشان ارتباط مستقیمی با نحوه غذا خوردن ما دارد، اما غذاهای ضد پیری می تواند کمک بیشتری کند. آشنایی با ده ماده غذایی که روند پیر شدن را کند می کند
شمال نیوز: استفاده از غذای ضد پیری anti-aging-foods برای حمایت بدن بعد از 40 سالگی بسیار ضروری به نظر می رسد. پوست زیبا و درخشان ارتباط مستقیمی با نحوه غذا خوردن ما دارد، اما غذاهای ضد پیری می تواند کمک بیشتری کند.(ادامه)
خواص شیر برای سلامتی
شیر جز مواد غذایی پرخاصیت است و مصرف آن برای همه رده های سنی مختلف فواید بسیاری را به همراه دارد، البته نگرانی و احتیاط هایی هم در رابطه با مصرف شیر وجود دارد.(ادامه)
21 خاصیت فوق العاده کدو سبز
یکی از سبزیجاتی که در فصل تابستان به وفور دیده می‌شود کدو سبز است. کدو سبز ارزش غذایی بسیاری دارد و دارای خواص ضد پیری بوده و درمان بسیاری از بیماری‌هاست.(ادامه)
فواید نوشیدن آب ولرم به صورت ناشتا
نوشیدن آب به تنهایی فواید مناسبی دارد، اما مصرف آب ولرم به صورت ناشتا و با معده خالی خواص بسیار عالی را برای سلامت بدن انسان به همراه دارد.(ادامه)
علائمی که نشان دهنده مصرف زیاد قند است
آیا شما عاشق خوراکی های شیرین هستید و مدام چای شیرین میل می کنید؟ پس باید از خطرات قند و شکر نیز آگاه باشید زیرا برای سلامت بسیار خطر دارد.(ادامه)
عوارض پشت میز نشینی
بی تحرکی و پشت میز نشینی طولانی مدت برای اغلب افراد یک فاکتور خطرزای بسیار جدی است و در طولانی مدت می تواند حتی زندگی فرد را با خطر مواجه سازد.(ادامه)
۱۳ پیشنهاد برای افزایش IQ در سنین بالا
داشتن یک حافظه قوی و ضریب هوشی بالا، یکی از دغدغه‌های افراد است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.