.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: اسفندیار رحیم‌ مشایی عصر امروز در مراسم سومین روز درگذشت خبرنگار رامسری و نخستین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و گیلان حضور یافت.... اسفندیار رحیم‌مشایی آفتابی شد +‌ تصاویر
شمال نیوز: اسفندیار رحیم‌ مشایی عصر امروز در مراسم سومین روز درگذشت خبرنگار رامسری و نخستین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و گیلان حضور یافت....(ادامه)
شمال نیوز: پس از دو شکایت محمود احمدی نژاد از اسحاق جهانگیری و اشرفی اصفهانی، این بار نوبت به اسفندیار مشایی رسید که وارد گود شکایت شده و از وزیر دادگستری دولت تدبیر و امید شکایت کند.
شکایت از پورمحمدی پس از شکایت از جهانگیری و اشرفی اصفهانی
شمال نیوز: پس از دو شکایت محمود احمدی نژاد از اسحاق جهانگیری و اشرفی اصفهانی، این بار نوبت به اسفندیار مشایی رسید که وارد گود شکایت شده و از وزیر دادگستری دولت تدبیر و امید شکایت کند. (ادامه)
واکنش نمایندگان به سخنان اخیر پورمحمدی
وزیر دادگستری برگ تازه‌ای رو کرده و به روزنامه ایران خبر داده «اسفندیار رحیم‌مشایی در پرونده سه‌هزار میلیاردی نقش قابل‌توجهی داشت».(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی قوه قضائیه گفت: اگر متهمی در دادگاه تقاضا کند فلان فرد در جلسات حضور پیدا کند، اینطور نیست که قاضی الزام داشته باشد هر کسی را که وی درخواست کرد به دادگاه دعوت کند.


مشایی بازداشت نشده/بدنبال اجرای حکم مهدی هاشمی/بابک زنجانی می گوید،اگر خودم باشم می توانم پول ها را برگردانم/صدورحکم مرتضوی طی چندروز آینده(خبر)
شمال نیوز: سخنگوی قوه قضائیه گفت: اگر متهمی در دادگاه تقاضا کند فلان فرد در جلسات حضور پیدا کند، اینطور نیست که قاضی الزام داشته باشد هر کسی را که وی درخواست کرد به دادگاه دعوت کند. (ادامه)
اخبار ضد و نقیض از وضعیت اسفندیار مشایی
همزمان با انتشار خبر و گزارش‌های مرتبط با همایش یاران احمدی‌نژاد، خبر بازداشت یکی دیگر از حلقه نزدیکان رئیس دولت سابق هم رسانه‌ای شده است. (ادامه)
دستور تخریب به احمدی‌نژادی‌ها ؟
اواسط سالن نشسته بودم تا مراسم در نوبت عصر آغاز شود. «محمود احمدی‌نژاد» پیش از ورود به سالن نگاهی به داخل می‌کند؛ من هم نگاهی به او. چشم تو چشم شدیم و به رسم همیشگی‌اش دستی تکان داد و من هم برایش دست بلند کردم. (ادامه)
شایعات تازه پیرامون نزدیکان احمدی‌نژاد
(ادامه)
شمال نیوز: طی روزهای اخیر شایعه ای در فضای مجازی مجددا قوت گرفته است مبنی بر این که اسفندیار رحیم مشایی از چهره‌های نزدیک به رئیس‌جمهور گذشته دستگیر شده و در زندان به سر می‌برد. آیا اسفندیار رحیم مشایی هم دستگیر شد ؟
شمال نیوز: طی روزهای اخیر شایعه ای در فضای مجازی مجددا قوت گرفته است مبنی بر این که اسفندیار رحیم مشایی از چهره‌های نزدیک به رئیس‌جمهور گذشته دستگیر شده و در زندان به سر می‌برد.(ادامه)
وزرایی که با رئیس جمهورخود هیچ ارتباطی ندارند+جدول
(ادامه)
مرور واقعه سوم‌ تیر پس از ١٠ سال/ احمدی‌نژاد چگونه احمدی‌نژاد شد
وقتی انگشت جوهرآلودش بالا رفت و برگه رأیی ‌که روی آن نوشته شده بود: «محمود احمدی‌نژاد» توسط دوربین عکاسان ثبت شد؛ سوم تیر ١٣٨٤ بود. تابستان ١٠ سال پیش، مردی ایستاده در صف، تکیه‌زده به دیوار مسجد جامع نارمک، با کاپشنی خاکی‌رنگ و لبخندی بر لب و حلقه دوستانی که در کنارش ایستاده و در روزهای داغ تابستان در انتظار شنیدن اخباری دلگرم‌کننده برای سرنوشت سیاسی‌شان بودند. (ادامه)
احمدی‌نژاد و مشایی در یادبود همسر رحیمی
دقایقی پیش محمود احمدی‌نژاد به همراه مجتبی هاشمی‌ثمره در این مراسم شرکت کرد.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی دستگاه قضا اعلام کرد که حمید بقایی معاون رئیس جمهور سابق امروز بازداشت شده است.

حمید بقایی بازداشت شد
شمال نیوز: سخنگوی دستگاه قضا اعلام کرد که حمید بقایی معاون رئیس جمهور سابق امروز بازداشت شده است. (ادامه)
وقتی «احمدی‌نژادی‌ها» تکذیب می‌کنند
می‌گویند اسبش را برای در دست گرفتن مجلس آینده زین کرده. می‌گویند وزرای کابینه‌اش به صف شده‌اند تا در استان‌های مختلف سرلیست حلقه یارانش باشند. می‌گویند جلسات هفتگی با وزرا و ماهانه با فرماندارانش مقدمه‌ای برای حضور نمایندگانش در مجلس دهم است. درباره فعالیت‌های این روزهای محمود احمدی‌ نژاد صحبت‌های زیادی مطرح می شود، اما واقعیت چیست؟(ادامه)
شمال نیوز : احمدی نژاد چه در آن زمان که شهردار تهران بود و چه در آن روزها که راهی خیابان پاستور بود، یک تفاوت عمده با تمام سیاستمدارن ایران داشت و آن هم نوع لباس پوشیدنش بود. کاپشن معروف او، که سبک جدیدی را هم به وجود آورد و در بازار .... تفاوت های دو رئیس جمهور ؛ از کاپشن‌پوشی تا عبای نجفی !
شمال نیوز : احمدی نژاد چه در آن زمان که شهردار تهران بود و چه در آن روزها که راهی خیابان پاستور بود، یک تفاوت عمده با تمام سیاستمدارن ایران داشت و آن هم نوع لباس پوشیدنش بود. کاپشن معروف او، که سبک جدیدی را هم به وجود آورد و در بازار ....(ادامه)
سرنوشت‌ فامیل‌های رئیس‌جمهور‌ سابق!
شمال نیوز: هشت سال دولت‌های احمدی‌نژاد به پایان رسید و اکنون تنها این سوال باقی مانده که سرنوشت خویشاوندان احمدی‌نژاد که در دولت بودند یا درآن دولت صاحب منصبی شدند، به کجا انجامیده است؟ (ادامه)
محاکمه یک نماینده به اتهام تبلیغ علیه نظام
احمد توکلي امروز درحالي براي دفاع از خود در دادگاه حاضر خواهد شد که اتهاماتش به همان اندازه که براي اهالي رسانه‌هاي اصلاح‌طلب آشناست، انتساب آنها به اهالي رسانه‌هاي اصولگرا، بسيار کم‌سابقه است.(ادامه)
اطلاعیه دفتر مشایی درباره انتخابات مجلس
دفتر اسفندیار رحیم مشایی با صدور اطلاعیه ای که در فضای مجازی منتشر کرد، ورود وی به فعالیتهای سیاسی را رد کرد. (ادامه)
شکایت 5 تن از نزدیکان احمدی‌ نژاد از توکلی
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در دادگاه حاضر شده و به شکایات پنج نفر از اطرافیان آقای احمدی‌نژاد که علیه بنده شکایاتی را مطرح کرده‌اند، حاضر شدم و ۲۷ اردیبهشت جلسه تشکیل دفاعیات خواهد بود.(ادامه)
شباهت عجیب آقای بازیگر با رحیم مشایی
شباهت عجیب علی عمرانی بازیگر نقش برقی در فیلم آرایش غلیظ با اسفندیار رحیم مشایی(ادامه)
شمال نیوز: یکی از نزدیکان مشایی اعتقاد دارد که هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس خبرگان آینده رد صلاحیت می‌شود.
داوری: رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی در انتخابات آینده مجلس خبرگان / درخواست‌ها ادامه پیدا کند احمدی نژاد در انتخابات 96 حضور پیدا می‌کند
شمال نیوز: یکی از نزدیکان مشایی اعتقاد دارد که هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس خبرگان آینده رد صلاحیت می‌شود. (ادامه)
احمدی‌مقدم: با احمدی‌نژاد نسبتی ندارم
سردار احمدی مقدم، درحالی جایش را به سردار اشتری می دهد که در مدت ۱۰ سال فرماندهی، اظهارنظرهای مهمی درباره موضوعات مختلف داشته است.(ادامه)
گاف مشاور روحانی سوژه العربیه والجزیره شد
سخنان نسنجیده دستیار ویژه رئیس جمهور درباره عراق منجر به موج جدیدی از ایران هراسی شده و این سخنان در شرایط پیچیده فعلی در منطقه به بهانه‌ای برای تصفیه حساب با محور مقاومت بدل شده است.(ادامه)
«نه سازش نه تسلیم، انرژی هسته‌ای»، «قسم به هر‌چی مَرده، احمدی‌ برمی‌گرده» و... این‌ها نمونه شعارهایی است که در دیدار مردمی محمود احمدی‌نژاد با ساکنان شهر ری و در مسجد جامع المهدی دولت‌آباد شهرری سر داده شد. شعارهایی که بار دیگر یادآور روزهای قبل از انتخابات یازدهم و...
شعار جدید هوادارن احمدی‌نژاد: «قسم به هر‌چی مَرده، احمدی‌ برمی‌گرده» / «به زودی می‌آییم» تعبیر می‌شود؟
«نه سازش نه تسلیم، انرژی هسته‌ای»، «قسم به هر‌چی مَرده، احمدی‌ برمی‌گرده» و... این‌ها نمونه شعارهایی است که در دیدار مردمی محمود احمدی‌نژاد با ساکنان شهر ری و در مسجد جامع المهدی دولت‌آباد شهرری سر داده شد. شعارهایی که بار دیگر یادآور روزهای قبل از انتخابات یازدهم و... (ادامه)
رپرتاژ میلیاردی برای نامزد اتاق بازرگانی!
(ادامه)
یک ازدواج سیاسی دیگر در ایران
برادر زاده سید محمد خاتمی به عقد فرزند علی عادلی درآمد.(ادامه)
مشایی هیچ جایی نرفته و خیال همه باید راحت باشد؛ احتمال دارد او در اتاق کناری محل مراسم افتتاح سایت بوده باشد یا چند کیلومتر آن طرف‌تر در نور با خانواده‌اش به گردش می‌پردازد.
مشایی این روزها کجاست و چه می‌کند؟
مشایی هیچ جایی نرفته و خیال همه باید راحت باشد؛ احتمال دارد او در اتاق کناری محل مراسم افتتاح سایت بوده باشد یا چند کیلومتر آن طرف‌تر در نور با خانواده‌اش به گردش می‌پردازد. (ادامه)
مقایسه دو عکس از نقش زنان در دولت روحانی و احمدی‌نژاد
نگته قابل تامل اینکه حاشیه های فوق در همایشی که با موضوعی "دینی" برگزار شده است، به چشم می خورد. مشابه همین اتفاقات در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد حاشیه ساز شده بود. (ادامه)
نوباوه: اصولگرایان،احمدی نژاد را قبول ندارند
(ادامه)
این روزها دیگر ماه عسل دولت یازدهم و اعضای کابینه نیز به پایان رسیده و روزهای سخت روحانی چه در داخل دولت و چه در مواجهه با منتقدان خارج از دولت فرارسیده است. حالا باید منتظر ماند و دید که رئیس دولت امید، چه تدبیری برای جلوگیری از به وجود آمدن اختلافات درون جناحی در بین وزرا و مسئولان دولت یازدهم می اندیشد.
کار سخت روحانی برای مدیریت وزرای دولت(خبر)
این روزها دیگر ماه عسل دولت یازدهم و اعضای کابینه نیز به پایان رسیده و روزهای سخت روحانی چه در داخل دولت و چه در مواجهه با منتقدان خارج از دولت فرارسیده است. حالا باید منتظر ماند و دید که رئیس دولت امید، چه تدبیری برای جلوگیری از به وجود آمدن اختلافات درون جناحی در بین وزرا و مسئولان دولت یازدهم می اندیشد. (ادامه)
شمال نیوز: بهمن شریف زاده گفت: ممکن است احمدی نژاد هیچ گاه اقدام به تاسیس حزب، دسته، گروه، بنیاد و موسسه نکند چرا که اعتقاد چندانی به این معانی ندارد اما برای پیدایش یک گفتمان و جریان الزاما تاسیس حزب، ضروری نیست، تاسیس موسسه یا بنیاد ضرورت ندارد، بلکه انسان می تواند حزب خود را در قلب مردم تاسیس کند.

شریف زاده : " احمدی نژاد " حزب خود را در قلب مردم تاسیس کرد
شمال نیوز: بهمن شریف زاده گفت: ممکن است احمدی نژاد هیچ گاه اقدام به تاسیس حزب، دسته، گروه، بنیاد و موسسه نکند چرا که اعتقاد چندانی به این معانی ندارد اما برای پیدایش یک گفتمان و جریان الزاما تاسیس حزب، ضروری نیست، تاسیس موسسه یا بنیاد ضرورت ندارد، بلکه انسان می تواند حزب خود را در قلب مردم تاسیس کند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.