.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بقایی احمدی ‌نژاد و مشایی را به عنوان نمایندگان تام الاختیار خود جهات ثبت نام به ستاد انتخابات کشور معرفی کرد . در نامه بقایی به ستاد انتخابات کشور آمده است:وفق محمد شریعتمداری و محمدعلی نجفی استعفا دادند/ آغاز به کار ستاد انتخاباتی روحانی/ قالیباف مستقل می آید/تغییر در لیست نامزدهای مورد حمایت جمنا
بقایی احمدی ‌نژاد و مشایی را به عنوان نمایندگان تام الاختیار خود جهات ثبت نام به ستاد انتخابات کشور معرفی کرد . در نامه بقایی به ستاد انتخابات کشور آمده است:وفق(ادامه)
قرار است سناریوی سال ۹۲ تکرار شود و احمدی‌نژاد در حمایت از کاندیداتوری بقایی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور سخنرانی کند؛ گفته می‌شود مشایی نیز کنار آنها خواهد بود. احتمال حضور احمدی نژاد و مشایی در ستاد انتخابات وزارت کشور
قرار است سناریوی سال ۹۲ تکرار شود و احمدی‌نژاد در حمایت از کاندیداتوری بقایی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور سخنرانی کند؛ گفته می‌شود مشایی نیز کنار آنها خواهد بود.(ادامه)
تصاویر/ نشست خبری محمود احمدی نژاد
نشست خبری محمود احمدی نژاد بعد از ظهر امروز چهارشنبه(۱۶ فروردین ماه) با حضورآغاز اسفندیار رحیم‌مشایی ، حمید بقایی ، علی اکبر جوانکر و شیخ السلامی برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : پک هرچند که متاسفانه بخشی از برادران و خواهران اصولگرای ما، هرگز حاضر نشدند چشم بر این حقیقت بگشایند، مردم جناب آقای دکتر احمدی نژاد را نه به عنوان مظهر اصولگرایی بلکه برای انجام تغییرات بیشتر و اعمال جدی تر اصلاحات مورد نظر..... نامه رحیم مشایی به رییس دولت اصلاحات (+متن نامه)
شمال نیوز : پک هرچند که متاسفانه بخشی از برادران و خواهران اصولگرای ما، هرگز حاضر نشدند چشم بر این حقیقت بگشایند، مردم جناب آقای دکتر احمدی نژاد را نه به عنوان مظهر اصولگرایی بلکه برای انجام تغییرات بیشتر و اعمال جدی تر اصلاحات مورد نظر.....(ادامه)
کاندیدایی برای رقابت نکردن(ديدگاه)
(ادامه)
باز هم بازگشته اند، پرحاشیه و پرسروصدا. می گویند پیروز انتخابات هستند و حتی در حال چینش سمت های پاستور هم هستند. حلقه اول اطرافیان احمدی نژاد سودای پاستور به سرشان زده است.

محمود احمدی‌نژاد، «مدودف» بقایی می‌شود / احمدی نژاد ظهور کرده است(خبر)
باز هم بازگشته اند، پرحاشیه و پرسروصدا. می گویند پیروز انتخابات هستند و حتی در حال چینش سمت های پاستور هم هستند. حلقه اول اطرافیان احمدی نژاد سودای پاستور به سرشان زده است. (ادامه)
روایتی جدید از علت مرگ آیت الله هاشمی/استقبال احمدی‌نژاد از انتخاب ترامپ/رجز خوانی مشایی برای روحانی/کدام کشور هدف بعدی داعش خواهد بود؟(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مشایی در حالی به عنوان دست راست احمدی نژاد از بقایی حمایت کرد که رییس دولت نهم و دهم چندی پیش صراحتا اعلام کرده بود که «احمدی نژاد: چنین خبری نیست که از کسی در انتخابات آتی حمایت کنم... اگر نزدیکترین فرد به من هم کاندیدا شد، به من ربطی ندارد.... کسی جرات شوخی با بقایی را ندارد!/ بقایی به احمدی نژاد شبیه تر از من است/ هیچ دلیلی برای رد صلاحیتش وجود ندارد
شمال نیوز : مشایی در حالی به عنوان دست راست احمدی نژاد از بقایی حمایت کرد که رییس دولت نهم و دهم چندی پیش صراحتا اعلام کرده بود که «احمدی نژاد: چنین خبری نیست که از کسی در انتخابات آتی حمایت کنم... اگر نزدیکترین فرد به من هم کاندیدا شد، به من ربطی ندارد.... (ادامه)
اعترافات معاون احمدی‌نژاد درباره او و مشایی
(ادامه)
گذشته از نگاه سیاسی و ایدئولوژیکی مشایی، وی طرفدارنی دارد که می توانند انتخاباتی پرشور را برای کشور رقم بزنند و بدون شک در این بازه زمانی و بدون حضور احمدی نژاد تنها کسی که بتواند مردم را پای صندوق رای بکشاند تا بین گزینه های موجود رای بهتری دهند، مشایی است.
مشایی و باید و نباید های ورود به انتخابات 96
گذشته از نگاه سیاسی و ایدئولوژیکی مشایی، وی طرفدارنی دارد که می توانند انتخاباتی پرشور را برای کشور رقم بزنند و بدون شک در این بازه زمانی و بدون حضور احمدی نژاد تنها کسی که بتواند مردم را پای صندوق رای بکشاند تا بین گزینه های موجود رای بهتری دهند، مشایی است. (ادامه)
شمال نیوز: یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد، انتشار خبر نهی احمدی‌نژاد از نامزدی برای ریاست‌جمهوری را بخشی از عملیات روانی جریان اصولگرا دانسته است.

عبدالرضا داوری: برای حذف روحانی در جریان اصولگرا هم برنامه دارند
شمال نیوز: یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد، انتشار خبر نهی احمدی‌نژاد از نامزدی برای ریاست‌جمهوری را بخشی از عملیات روانی جریان اصولگرا دانسته است. (ادامه)
تب و تاب انتخابات ۹۶، گریبانگیر فضای مجازی شده است تا جایی که خبرهایی فراوان درباره فعالیت‌های انتخاباتی برخی افراد منتشر می‌شود، اما جنجالی‌ترین خبرها درباره حضور آقای احمدی‌نژاد در انتخابات و سفرهای استانی است که از چند ماه پیش برای سازماندهی هواداران در استان‌های گوناگون شروع شده است.
احمدی نژاد توصیه منع حضورش را پذیرا ست
تب و تاب انتخابات ۹۶، گریبانگیر فضای مجازی شده است تا جایی که خبرهایی فراوان درباره فعالیت‌های انتخاباتی برخی افراد منتشر می‌شود، اما جنجالی‌ترین خبرها درباره حضور آقای احمدی‌نژاد در انتخابات و سفرهای استانی است که از چند ماه پیش برای سازماندهی هواداران در استان‌های گوناگون شروع شده است. (ادامه)
مهدی فضائل نهی نامزدی احمدی‌نژاد(يادداشت)
مهدی فضائل(ادامه)
شمال نیوز: حضور مشایی در انتخابات هرچند ممکن است به رد صلاحیت مجدد وی منتهی شود اما برای مدتی طولانی وی و تفکرش را بر سر زبان ها خواهد انداخت و با توجه به سیاست های خاصی که این جریان در طول ادوار مختلف داشته اند می توانند گزینه دیگری را در زیر پوشش حواشی ... مشایی به دنبال نامزد کردن چه کسی است؟
شمال نیوز: حضور مشایی در انتخابات هرچند ممکن است به رد صلاحیت مجدد وی منتهی شود اما برای مدتی طولانی وی و تفکرش را بر سر زبان ها خواهد انداخت و با توجه به سیاست های خاصی که این جریان در طول ادوار مختلف داشته اند می توانند گزینه دیگری را در زیر پوشش حواشی ...(ادامه)
رحیم مشایی بعد از مدت‌ها آفتابی شد +تصاویر
(ادامه)
سخنان عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در مورد تایید صلاحیت‌ها در انتخابات‌های گوناگون جمهوری اسلامی بازهم نگاه‌ها را به سمت این ابزار نظارتی شورای نگهبان برای نزدیکترین انتخابات پیش رو یعنی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم جلب کرد.
چراغ سبز شورای نگهبان برای بازگشت ردصلاحیت‌ شده‌ها ؟!
سخنان عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در مورد تایید صلاحیت‌ها در انتخابات‌های گوناگون جمهوری اسلامی بازهم نگاه‌ها را به سمت این ابزار نظارتی شورای نگهبان برای نزدیکترین انتخابات پیش رو یعنی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم جلب کرد. (ادامه)
تصاویر/ مشایی ظاهر شد!
پس از مدت ها سکوت خبری اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر دولت سابق در مراسم ترحیم بانو "الحاجیه شعر دوست" والده علی اصغر شعر دوست ظاهر شد!(ادامه)
شمال نیوز: از دوران هاشمی‌رفسنجانی به بعد، حضور برادران رئیس‌ دولت در نهاد ریاست‌جمهوری یک رویه معمول شد. تا قبل از آن و در دوره ریاست‌جمهوری مقام معظم‌رهبری، برادران وی در ریاست‌جمهوری حضور نداشتند

برادران روسای جمهور چه نقشی در تصمیمات داشته‌اند؟
شمال نیوز: از دوران هاشمی‌رفسنجانی به بعد، حضور برادران رئیس‌ دولت در نهاد ریاست‌جمهوری یک رویه معمول شد. تا قبل از آن و در دوره ریاست‌جمهوری مقام معظم‌رهبری، برادران وی در ریاست‌جمهوری حضور نداشتند (ادامه)
شمال نیوز: بسیاری بر این باور هستند که حسین فریدون در دولت یازدهم دقیقا همان نقشی را بازی می‌کند که اسفندیار رحیم مشایی در دولت احمدی نژاد بازی می‌کرد.

حسین فریدون، برادر رئیس جمهور یا مشایی ثانی؟/ برادری که پاشنه آشیل روحانی است
شمال نیوز: بسیاری بر این باور هستند که حسین فریدون در دولت یازدهم دقیقا همان نقشی را بازی می‌کند که اسفندیار رحیم مشایی در دولت احمدی نژاد بازی می‌کرد. (ادامه)
شمال نیوز : در حالی که یک خبرگزاری از دخالت یم مقام ارشد دولتی در تبلیغات انتخاباتی یکی از نامزدهای اصلاح طلب در شهرستان بابل انتقاد کرد که با واکنش دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان روبرو شد . از انتقاد یک خبرگزاری به دخالت معاون وزیر در تبلیغات یک نامزد تا واکنش صریح دبیر حزب کارگزاران مازندران
شمال نیوز : در حالی که یک خبرگزاری از دخالت یم مقام ارشد دولتی در تبلیغات انتخاباتی یکی از نامزدهای اصلاح طلب در شهرستان بابل انتقاد کرد که با واکنش دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان روبرو شد .(ادامه)
احسان تقدسی چرا روز خوش اصولگرایان خراب شد؟(يادداشت)
احسان تقدسی(ادامه)
احمدی‌نژاد: من انقلاب را از دست سکولارها نجات دادم
در حالی که محمود احمدی‌نژاد همچنان ترجیح می‌دهد مقابل رسانه‌ها سکوت پیشه کند اما بعضا نقل‌هایی از او در فضای رسانه‌ای و سیاسی مطرح می‌شود که در صورت درستی می‌تواند حاکی از نوع نگاه او به فضای سیاست داخلی ایران باشد(ادامه)
شمال نیوز: انتصابات خانوادگی در پست‌های دولتی؛ موضوعی که همواره با سوالاتی پیرامون خود روبرو بوده است. از داود، منتقد سرسخت محمود تا حسین فریدون، همراه همیشگی !!!
شمال نیوز: انتصابات خانوادگی در پست‌های دولتی؛ موضوعی که همواره با سوالاتی پیرامون خود روبرو بوده است.(ادامه)
همسران روسای جمهور ایران را بشناسید / عکس
باشگاه خبرنگاران: در کشورهای غربی همسران روسای جمهور، بانوی اول کشور به حساب می‌آیند و فعالیت‌های گوناگون سیاسی و غیرسیاسی در سطوح بالا انجام می‌دهند. (ادامه)
دلیل نقش آفرینی همسران روسای‌جمهور در صحنه‌های سیاسی
بر خلاف غرب در ایران تاکنون هیچ یک از همسران روسای جمهور مسئولیتی رسمی را برعهده نگرفته‌اند.(ادامه)
تاریخ نشان داده است که پشت تمام سکوت‌های احمدی نژاد طی سال‌های گذشته حاشیه‌های فراوانی نهفته است و قطعا سکوت این روزهای او و مشایی، آتش زیر خاکستری است که در اسفند 94 شعله ور می‌شود.

سکوت احمدی نژاد و خداحافظی مشایی؛ عزلت نشینی یا استراتژی رونالدینیویی ؟
تاریخ نشان داده است که پشت تمام سکوت‌های احمدی نژاد طی سال‌های گذشته حاشیه‌های فراوانی نهفته است و قطعا سکوت این روزهای او و مشایی، آتش زیر خاکستری است که در اسفند 94 شعله ور می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین از خداحافظی اسفندیار رحیم مشایی از فعالیت های سیاسی خبر داده است.
احمدی نژاد از خداحافظی مشایی از دنیای سیاست خبر داد
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین از خداحافظی اسفندیار رحیم مشایی از فعالیت های سیاسی خبر داده است. (ادامه)
آفتابی شدن مشایی این‌بار در تعاونی گل و گیاه/عکس
اسفندیار رحیم‌مشایی این‌بار در یک تعاونی گل و گیاه در شهرستان رامسر رویت شد. (ادامه)
حضور انتخاباتی یار مشایی در لاهیجان!
مشاور استاندار اسبق گیلان افزود: بنده هنوز هم از آقاي مهندس مشايي دفاع ميكنم و ايشان را نيرويي ولايي و مومن ميدانم! بنده آرزو دارم اين دولت در كار موفق باشد هر چند كارهايي كه ميكنند نشان از موفقيت نيست! (ادامه)
عید مبارکی احمدی‌نژاد با مردم+تصاویر
زمانی که مراسم به پایان خود نزدیک می‌شد و به عنوان حسن ختام برنامه، احمدی‌نژاد خطاب به حاضران گفت که چند دعا می‌کنم و شما آمین بگویید. احمدی‌نژاد این‌گونه دست به دعا برداشت: "انشاالله ظلم، نامردی و مال مردم‌خوری ریشه‌کن شود. " (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.