.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است. بحث داغ فامیل‌بازی و انتصاب آقازاده ها و ژن های خوب /از داماد روحانی تا پسر عارف و وزیر کشور /همه انتصابات فامیلی مصداق رانت است؟(خبر)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است.(ادامه)
۵ سال زندان در انتظار مشایی
رییس کل دادگستری استان تهران از تایید محکومیت‌های صادره در مورد «اسفندیار رحیم مشایی» خبر داد.(ادامه)
رییس کل دادگستری استان تهران از تایید محکومیت‌های صادره در مورد «اسفندیار رحیم مشایی» خبر داد.

محکومیت‌های مشایی تأیید شد
رییس کل دادگستری استان تهران از تایید محکومیت‌های صادره در مورد «اسفندیار رحیم مشایی» خبر داد. (ادامه)
مشایی در دادگاه تجدید نظر حاضر نشد/ ختم جلسه رسیدگی
رئیس دفتر رئیس جمهور سابق، در دادگاه تجدید نظر حاضر نشد و دادگاه با حضور وکلا برگزار شد.(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای معین همسوی با آقای خاتمی بود و آمد، آقای ناطق نوری همسوی با آقای هاشمی رفسنجانی بود و آمد. در دوره کنونی هم به همین شکل خواهد بود.
الله کرم: روحانی به ۱۴۰۰ نمی‌رسد!
فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای معین همسوی با آقای خاتمی بود و آمد، آقای ناطق نوری همسوی با آقای هاشمی رفسنجانی بود و آمد. در دوره کنونی هم به همین شکل خواهد بود. (ادامه)
حکم مشایی ابلاغ شد
رییس کل دادگستری استان تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده مشایی گفت: حکم ابلاغ شده و مهلت اعتراض به پایان نرسیده و تا این لحظه به حکم اعتراضی نشده است.(ادامه)
  
با رای شعبه اول دادگاه انقلاب اسفندیار مشایی مجموعا به ۶ و نیم سال حبس برای سه اتهام محکوم شد. مشایی برای اتهام خود مبنی بر اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی کشور مشایی به ۶.۵ سال حبس محکوم شد / محکومیت جوانفکر به ۴ سال حبس/ اعلام حکم جدید برای بقایی
با رای شعبه اول دادگاه انقلاب اسفندیار مشایی مجموعا به ۶ و نیم سال حبس برای سه اتهام محکوم شد. مشایی برای اتهام خود مبنی بر اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی کشور (ادامه)
جلسه دوم دادگاه "اسفندیار رحیم مشایی" رییس دفتر رییس جمهور سابق از دقایقی پیش با حضور وی در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی غضنفرآبادی آغاز شد. تجمع احمدی‌نژادی‌ها مقابل دادگاه مشایی
جلسه دوم دادگاه "اسفندیار رحیم مشایی" رییس دفتر رییس جمهور سابق از دقایقی پیش با حضور وی در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی غضنفرآبادی آغاز شد. (ادامه)
تصاویر: دومین جلسه دادگاه اسفندیار رحیم مشایی
دومین جلسه دادگاه اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور سابق کشور در دادگاه انقلاب در حال برگزاری است.(ادامه)
مشایی به دادگاه انقلاب منتقل شد
رئیس دفتر رئیس جمهور سابق لحظاتی قبل برای برگزاری جلسه دوم رسیدگی به اتهاماتش به دادگاه انقلاب منتقل شد.(ادامه)
مشایی فردا به دادگاه می رود
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور سابق فردا(یکشنبه) برگزار می‌شود.(ادامه)
کانال تلگرامی احمدی‌نژاد مدعی شد؛ خون‌ریزی دو چشم مشایی در اوین
کانال تلگرامی محمود احمدی‌نژاد، رئیس پیشین دولت، تصویر نامه‌ای را منتشر کرده که می‌گوید نامه‌ اسفندیار رحیم مشایی از داخل زندان است.(ادامه)
دستخط مشایی برای عزل وکلایش خطاب به رئیس دادگاه+ عکس
از سوی قوه قضاییه عکس از جلسه امروز سخنگوی قوه قضاییه منتشر شد که همان نامه مشایی به قاضی شعبه اول دادگاه انقلاب درخصوص عزل وکلایش است. (ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به ماجرای فیضیه و تهدید به قتل رئیس جمهور گفت: دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم این موضوع را در دستور کار قرار داد و دادسرای ویژه روحانیت پرونده تشکیل داد و به دنبال روشن کردن ابعاد مختلف قضیه است و سیستم های اطلاعاتی و امنیتی هم دنبال روشن کردن موضوع هستند.
ورود قوه‌قضاییه به ماجرای‌فیضیه/ ماجرای دادگاه‌رحیم‌مشایی و...توضیح درباره به خبر رفع‌حصر | چرا احمدی‌نژاد حاشیه‌امن دارد؟ | اتهام مفسد فی‌الارض برای مفسدان(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به ماجرای فیضیه و تهدید به قتل رئیس جمهور گفت: دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم این موضوع را در دستور کار قرار داد و دادسرای ویژه روحانیت پرونده تشکیل داد و به دنبال روشن کردن ابعاد مختلف قضیه است و سیستم های اطلاعاتی و امنیتی هم دنبال روشن کردن موضوع هستند. (ادامه)
تصاویری از دادگاه اسفندیار رحیم مشایی
خبرگزاری نوشت: اولین جلسه رسیدگی علنی به اتهامات الف. ر.م رئیس دفتر رئیس جمهور سابق برگزار شد.(ادامه)
هم اکنون کیفرخواست در حال قرائت است و دادگاه با حضور متهم و وکیل مدافع آن در حال برگزاری است.

مشایی به دادگاه رفت/ اولین جلسه علنی رسیدگی به پرونده آغاز شد
هم اکنون کیفرخواست در حال قرائت است و دادگاه با حضور متهم و وکیل مدافع آن در حال برگزاری است. (ادامه)
چرا اولین جلسه دادگاه مشایی لغو شد؟
اولین جلسه دادگاه اسفندیار رحیم مشایی به علت حضور نیافتن متهم در دادگاه لغو شد.(ادامه)
شمال نیوز : دلم برای اندیشه های بلند و آسمانی، قلب سرشار از عشق به انسانها، طنین پر صلابت ودلنشین کلامت و ایمان پولادینت به پیروزی انسان بر شیطان و روح عظیم بهاریت تنگ شده است..... انتقاد شدید و تعرض چندباره احمدی نژاد به نهادهای نظام
شمال نیوز : دلم برای اندیشه های بلند و آسمانی، قلب سرشار از عشق به انسانها، طنین پر صلابت ودلنشین کلامت و ایمان پولادینت به پیروزی انسان بر شیطان و روح عظیم بهاریت تنگ شده است.....(ادامه)
خبرنگاری درباره موضع قوه قضاییه درباره وحدت ملی سئوال کرد. سخنگوی قوه قضاییه گفت: حول محور انقلاب کسی اختلاف ندارد و همه وحدت نظر داریم.

واکنش‌ محسنی‌اژه‌ای به شکنجه مشایی در زندان، فیلترتلگرام و.../ ماجرای تخریب ویلای یکی از وزرا چه بود؟ / موضع قوه‌قضاییه درباره وحدت ملی(خبر)
خبرنگاری درباره موضع قوه قضاییه درباره وحدت ملی سئوال کرد. سخنگوی قوه قضاییه گفت: حول محور انقلاب کسی اختلاف ندارد و همه وحدت نظر داریم. (ادامه)
سعید مرتضوی هم‌بند کدام زندانیان مشهور است؟
روز گذشته سعید مرتضوی در مازندران دستگیر و به تهران منتقل و در اوین زندانی شد. شنیده‌ها حاکی است هم‌بندی‌های او مهدی هاشمی، اسفندیار رحیم مشایی، بقایی و چندین و چند شخصیت مشهور هستند.(ادامه)
قرار بازداشت موقت اسفندیار رحیم مشایی برای یک ماه دیگر تمدید شد. تمدید بازداشت موقت مشایی
قرار بازداشت موقت اسفندیار رحیم مشایی برای یک ماه دیگر تمدید شد.(ادامه)
ناگفته‌هایی از جلسات محرمانه احمدی نژادی‌ها
حمیدرضا موسوی، مسئول ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد، با اشاره به رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد و حامیان او به ذکر ناگفته‌هایی از فعالیت‌های محرمانه مشایی و احمدی‌نژاد پرداخته است.(ادامه)
ادعای جدید احمدی نژادی‌ها درباره مشایی
اواخر اسفند ۹۶ بود که یاران نزدیک احمدی‌نژاد، اسفندیار رحیم‌مشایی و حمید بقایی، بازداشت و زندانی شدند؛ اولی بازداشت است و دوره رسیدگی به پرونده و بازپرسی را می‌گذراند و دومی ۱۵ سال محکومیت خود را در زندان سپری می‌کند.(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد برای سال 96 گویی به خود قول داده بود که سنگ تمام بگذارد. او به خیال خود پروژه بازگشت به پاستور را در سر می‎پروراند و وقتی که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد، پروژه‌های دیگری را مهندسی کرد تا بتواند چهره اصلی‌اش را به نمایش بگذارد.


چهار فصل طوفانی احمدی‌نژاد / رئیس‌جمهور سابق پروژه افشاگری را مهندسی می‌کند | رفقای احمدی‌نژاد پشت میله‌های زندان
محمود احمدی‌نژاد برای سال 96 گویی به خود قول داده بود که سنگ تمام بگذارد. او به خیال خود پروژه بازگشت به پاستور را در سر می‎پروراند و وقتی که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد، پروژه‌های دیگری را مهندسی کرد تا بتواند چهره اصلی‌اش را به نمایش بگذارد. (ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه اتهامات بقایی و مشایی عمدتا مالی است گفت: احمدی‌نژادی که مصوبه مجلس را قبول نداشت نباید از آزادی بیان سخن بگوید. اتهامات بقایی و مشایی مالی است و ربطی به آزادی بیان ندارد/ احمدی‌نژادی که مصوبه مجلس را قبول نداشت نباید از قانون سخن بگوید
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه اتهامات بقایی و مشایی عمدتا مالی است گفت: احمدی‌نژادی که مصوبه مجلس را قبول نداشت نباید از آزادی بیان سخن بگوید.(ادامه)
حجت الاسلام محمدتقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز در واکنش به بازداشت اسفندیار رحیم مشایی و ارتباط آن با محمود احمدی نژاد گفت: هرکسی مدیون کار و اعمال خودش است. بازداشت مشایی ربطی به مسئله احمدی‌نژاد ندارد/ احمدی‌نژاد دقت کند و سرنوشتش را به این و آن گره نزند
حجت الاسلام محمدتقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز در واکنش به بازداشت اسفندیار رحیم مشایی و ارتباط آن با محمود احمدی نژاد گفت: هرکسی مدیون کار و اعمال خودش است.(ادامه)
هواداران احمدی نژاد در پی تجمع
سایت نزدیک احمدی نژاد به نام «دولت بهار» به هواداران او توصیه کرده است که از برگزاری هر گونه تجمعی «خودسرانه و احساسی» پرهیز کنند.(ادامه)
واکنش به خبر ارتباط مشایی و همسر دکتر فاطمی
سفیر ایران در لندن با اشاره به دستگیری اسفندیار رحیم‌مشایی و همزمان انتشار خبری از سوی یکی از خبرگزاری‌ها درباره وجود رابطه میان همسر وزیر خارجه دولت مصدق با رییس دفتر رییس دولت دهم نوشت: به حسب وظیفه و جهت روشنگری برای افکار عمومی مطالبی را به اطلاع می‌رسانم.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
بگومگوی جالب مشایی با پیک موتوری
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.