.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: دادستانی تهران اعلام کرد که رحیم مشایی دستگیر و بازداشت شده است.

مشایی بازداشت شد/ اولین واکنش احمدی‌نژاد به دستگیری / بازداشت مشایی، هشداری به احمدی نژاد است که حواسش را جمع کند
شمال نیوز: دادستانی تهران اعلام کرد که رحیم مشایی دستگیر و بازداشت شده است. (ادامه)
در پی بازداشت محکوم‌علیه حمید بقایی و معرفی وی به زندان جهت اجرای حکم محکومیت، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در خصوص روند رسیدگی به پرونده اتهامی نامبرده اطلاعیه‌ای صادر نمود. جزئیات حکم محکومیت حمید بقایی/ از ۳ اختلاس تا تبانی و تصرف غیر قانونی
در پی بازداشت محکوم‌علیه حمید بقایی و معرفی وی به زندان جهت اجرای حکم محکومیت، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در خصوص روند رسیدگی به پرونده اتهامی نامبرده اطلاعیه‌ای صادر نمود.(ادامه)
افشاگری تازه معاون احمدی نژاد: مشایی گفت مدارک را معدوم کنید!
شاید بتوان اختلاس 3 هزار میلیاردی را نخستین اختلاس کلان رسانه‌ای شده سال‌های اخیر دانست. اتفاق تلخی که در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد به وقوع پیوست و حواشی آن حتی تا به امروز هم ادامه دارد.(ادامه)
اقدام عجیب مشایی؛ آتش زدن حکم بقایی در مقابل سفارت انگلیس
(ادامه)
«اسفندیار رحیم مشایی» نزدیک‌ترین شخصیت سیاسی نزدیک به احمدی نژاد از عصر روز جمعه چندین توییت بسیار تند درباره‌ی قوه قضاییه کرده است. توییت‌های بسیار تند مشایی درباره‌ی قوه قضاییه
«اسفندیار رحیم مشایی» نزدیک‌ترین شخصیت سیاسی نزدیک به احمدی نژاد از عصر روز جمعه چندین توییت بسیار تند درباره‌ی قوه قضاییه کرده است.(ادامه)

به دنبال رفتارهای اخیر محمود احمدی نژاد، عباس عبدی در یادداشتی عنوان کرد که او به پیش بینی يكی از صوفي‌هاي ‏شناخته‌شده هند به نام عبدالقادر دل بسته است.‏ کنعانی مقدم اما می گوید: احمدی نژاد تا کنون به اندازه کافی عملیات انتحاری انجام داده و با ادامه این اقدامات، سرنوشتی جز سقوط پرهزینه نخواهد داشت.‏ ماجراهای احمدی‌نژاد و «جادو جنبل»؛ از عباس غفاری تا عبدالقادر هندی
به دنبال رفتارهای اخیر محمود احمدی نژاد، عباس عبدی در یادداشتی عنوان کرد که او به پیش بینی يكی از صوفي‌هاي ‏شناخته‌شده هند به نام عبدالقادر دل بسته است.‏ کنعانی مقدم اما می گوید: احمدی نژاد تا کنون به اندازه کافی عملیات انتحاری انجام داده و با ادامه این اقدامات، سرنوشتی جز سقوط پرهزینه نخواهد داشت.‏(ادامه)
رییس دفتر رییس دولت دهم پیش از حضور در دادسرا با بیان اینکه از هر نوع محکومیتی استقبال می کنم، گفت: به هیچ وجه‌ نه نگرانیم و نه می‌ترسیم. اگر چوبه دار هم بزنند خودم راحت از خانه بیرون می‌آیم و می‌روم بالا. اگر شلاق بزنند هم من‌ آماده هستم.
مشایی: اگر چوبه‌دار هم بزنند راحت از‌ آن بالا می‌روم!
رییس دفتر رییس دولت دهم پیش از حضور در دادسرا با بیان اینکه از هر نوع محکومیتی استقبال می کنم، گفت: به هیچ وجه‌ نه نگرانیم و نه می‌ترسیم. اگر چوبه دار هم بزنند خودم راحت از خانه بیرون می‌آیم و می‌روم بالا. اگر شلاق بزنند هم من‌ آماده هستم. (ادامه)
حضور بقایی در دادگاه/ آغاز پنجمین جلسه دادگاه تجدیدنظر
حمید بقایی به همراه مهران عبدالله پور وکیل‌مدافع‌اش برای حضور در پنجمین جلسه رسیدگی به اتهاماتش، وارد دادگاه تجدیدنظر استان تهران شد.(ادامه)
احمدی‌نژاد و مشایی اجازه ورود به دادگاه را نیافتند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به دلیل عدم اجازه برای حضور در جلسه دادگاه بقایی، محل دادگاه تجدیدنظر استان تهران را ترک کرد.(ادامه)
شمال نیوز : جمعی از مقامات دولت دکتر احمدی نژاد با ارسال نامه به وزیر کشور خواستار صدور مجوز تجمع مردمی برای اعتراض به برخی روندهای جاری در کشور و انتقاد از شرایط بد اقتصادی شدند..... درخواست احمدی نژادی ها برای برگزاری تجمع قانونی و اعتراض مردمی
شمال نیوز : جمعی از مقامات دولت دکتر احمدی نژاد با ارسال نامه به وزیر کشور خواستار صدور مجوز تجمع مردمی برای اعتراض به برخی روندهای جاری در کشور و انتقاد از شرایط بد اقتصادی شدند.....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده تهران در مجلس می‌گوید که محمود احمدی‌نژاد باید درباره «تخلفات» و «اقدامات غیر قانونی» خود در دوره ریاست‌جمهوری پاسخگو باشد..... دفاع مطهری از محاکمه علنی احمدی‌نژاد و یارانش!
شمال نیوز : نماینده تهران در مجلس می‌گوید که محمود احمدی‌نژاد باید درباره «تخلفات» و «اقدامات غیر قانونی» خود در دوره ریاست‌جمهوری پاسخگو باشد.....(ادامه)
دفاع مطهری از محاکمه علنی محمود احمدی‌نژاد!
نماینده تهران در مجلس می‌گوید که محمود احمدی‌نژاد باید درباره «تخلفات» و «اقدامات غیر قانونی» خود در دوره ریاست‌جمهوری پاسخگو باشد. (ادامه)
احمدی نژاد و رفقا را نمی توان جدی نگرفت
روزنامه همدلی نوشت: اسفندیار رحیم‌مشایی در کلیپی که آن را در کانال شخصی تلگرامی‌اش منتشر کرد، 48 دقیقه و 35 ثانیه حرف‌های سیاسی غیر متعارف و تهدیدآمیز زد. اما آنچه مسلم است او دارد دیکته محمود احمدی‌نژاد ار از رو می‌خواند. (ادامه)
حضور مجدد «رحیم‌مشایی» در دادسرا
اسفندیار رحیم مشایی در دومین جلسه بازپرسی در شعبه 4 دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.(ادامه)
احمدی نژاد و حلقه نزدیکانش که این روز‌ها با حرکات عجیب و غریب به فرقه زنبیلیه مشهور شده اند با صحنه سازی‌های مختلف مثل برخی گروهک‌ها در اوایل دهه شصت نقاط شلوغ شهر را شناسایی و از آن برای معرکه گیری‌های خود استفاده می‌کنند یعنی کپی برداری از راه باطل رفته جریان نفاق در ابتدای انقلاب.

معرکه‌گیری با ژست "خود مردم انگاری" برای فرار از محکمه!/ احمدی‌نژاد و حلقه‌اش در مسیر خلاف شرع، قانون و اخلاق به کجا می‌روند؟!(خبر)
احمدی نژاد و حلقه نزدیکانش که این روز‌ها با حرکات عجیب و غریب به فرقه زنبیلیه مشهور شده اند با صحنه سازی‌های مختلف مثل برخی گروهک‌ها در اوایل دهه شصت نقاط شلوغ شهر را شناسایی و از آن برای معرکه گیری‌های خود استفاده می‌کنند یعنی کپی برداری از راه باطل رفته جریان نفاق در ابتدای انقلاب. (ادامه)
«بست‌نشینی یاران احمدی‌نژاد با اظهارات تند رییس دولت‌های نهم و دهم آغاز شد.» از انتشار بخشی از سخنان احمدی‌نژاد معذوریم!
«بست‌نشینی یاران احمدی‌نژاد با اظهارات تند رییس دولت‌های نهم و دهم آغاز شد.»(ادامه)
اسفندیار رحیم مشایی به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.
اسفندیار رحیم مشایی به دادسرا احضار شد
اسفندیار رحیم مشایی به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد. (ادامه)
اسفندیار رحیم‌مشایی کجاست؟
«بقایی جلسات دادگاه خود را می‌گذراند. تخلفات احمدی‌نژاد هم که افشا شده است و تنها ضلع مثلث بهاری که خبری از او نیست، مشایی یا همان پدر عروس احمدی‌نژاد است.» (ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
روایتی از درگیری فیزیکی داوود احمدی‌نژاد با مشایی
(ادامه)
روسای جمهور از آیت الله مرحوم تا حسن روحانی همه در دوره ای از حضورشان در پاستور ترجیح را بر آن قرار دادند که برادران خود را هم به این ساختمان سفید بیاورند و دست راست خودشان در عالم سیاست کنند.
زنجیره «سیاست‌ورزی‌های برادرانه» روسای‌جمهور؛ از یارِ غار آیت‌الله سیاست تا حب و بغض‌های محمود و داوود
روسای جمهور از آیت الله مرحوم تا حسن روحانی همه در دوره ای از حضورشان در پاستور ترجیح را بر آن قرار دادند که برادران خود را هم به این ساختمان سفید بیاورند و دست راست خودشان در عالم سیاست کنند. (ادامه)
احمدی‌نژاد در مراسم تشییع پیکر برادرش (عکس)
مراسم تشییع پیکر داوود احمدی‌نژاد برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : بعد از بازداشت ‌حمید بقایی، ارگان رسمی طرفداران احمدی‌نژاد، با نشر مصاحبه‌ای از علی‌اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای دکتر احمدی‌نژاد، این اتفاق را پوشش داد.

از سردرگمی احمدی نژادی ها پس از بازداشت بقایی تا نامه اعتراضی رئیس جمهور سابق
شمال نیوز : بعد از بازداشت ‌حمید بقایی، ارگان رسمی طرفداران احمدی‌نژاد، با نشر مصاحبه‌ای از علی‌اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای دکتر احمدی‌نژاد، این اتفاق را پوشش داد. (ادامه)
مشایی باز هم حاشیه ساز شد
(ادامه)
این روزهای آخر شایعاتی از بازگشتش به صحنه مدیریت اجرایی و یا پست شهرداری رشت نیز شنیده می شد. اما حال که همه چیز به پایان رسیده است تنها نکته تاریکی برای کسانی باقی مانده است در عرصه های مختلف اجازه فعالیت به کسی را ندادند که مردم ... محبوب مردم و مغضوب دیگران؛ افسوسی بر این تناقض!(خبر)
این روزهای آخر شایعاتی از بازگشتش به صحنه مدیریت اجرایی و یا پست شهرداری رشت نیز شنیده می شد. اما حال که همه چیز به پایان رسیده است تنها نکته تاریکی برای کسانی باقی مانده است در عرصه های مختلف اجازه فعالیت به کسی را ندادند که مردم ...(ادامه)
همه ردشدگان؛ از بازرگان و هاشمی تا احمدی نژاد
شاید برایتان جالب باشد که بدانید در دوازده دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران در مجموع پنج هزار و 364 نفر به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند که از این میان پنج هزار و 207 نفر از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده اند. (ادامه)
شمال نیوز: پس از ثبت نام محمود  احمدى نژاد، اغلب چهره های سیاسی و رسانه ها به این اقدام وی واکنش نشان دادند. استاندار سابق مازندران ....

واکنش استاندار سابق مازندران به ثبت نام محمود احمدی‌نژاد در انتخابات
شمال نیوز: پس از ثبت نام محمود احمدى نژاد، اغلب چهره های سیاسی و رسانه ها به این اقدام وی واکنش نشان دادند. استاندار سابق مازندران .... (ادامه)
بازی جدید «محمود احمدی نژاد» چیست؟!
در حقیقت شاید به نظر برسد که احمدی نژاد می خواست از همه رفتارها و کنش ها و سخنان امروزش این طور برداشت شود که او به عنوان ضامن تایید صلاحیت «حمید بقایی» دوشادوش او وارد کارزار رقابت ها شده است و عزمش این است که این پیغام را بگوش بزرگان نظام برساند که در صورت به فعل رسیدن زمزمه هایی که درباره رد صلاحیت بقایی مطرح است، خودش میدان دار انتخابات خواهد شد و به هیچ توصیه و اخطاری توجه نخواهد کرد.(ادامه)
واکنش ها به کاندیداتوری احمدی نژاد/از ردصلاحیت و بوریس یلتسین ایران تا عرض اندام مقابل ترامپ
(ادامه)
(عکس) احمدی نژاد، بقایی و مشایی آمدند!
بقایی براي ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به همراه احمدی نژاد و مشایی وارد وزارت كشور شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.