.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: در پی انتشار سخنان رئیس قوه قضائیه مبنی بر عدم حمایت از برادرش، و دستور رسیدگی عادلانه به پرونده او، فاضل لاریجانی با انتشار نامه ای علاوه بر ارائه توضیحاتی درباره جلسه خود با سعید مرتضوی.... همزمان دارائی های من ، نزدیکان محمود احمدی نژاد و ناطق نوری را بررسی کنید
شمال نیوز: در پی انتشار سخنان رئیس قوه قضائیه مبنی بر عدم حمایت از برادرش، و دستور رسیدگی عادلانه به پرونده او، فاضل لاریجانی با انتشار نامه ای علاوه بر ارائه توضیحاتی درباره جلسه خود با سعید مرتضوی....(ادامه)
پیام تسلیت مقام معظم رهبری برای درگذشت حجت‌الاسلام فاضل
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل‌القدر مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد فاضل استرآبادی را تسلیت گفتند.(ادامه)
آیت ا... فاضل (ره) مجهز به سلاحهُ البُکاء(يادداشت)
(ادامه)
پیام تسلیت لاریجانی برای درگذشت آیت‌الله فاضل
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله محمد فاضل استرآبادی نماینده دوره اول مجلس را تسلیت گفت.(ادامه)
شمال نیوز: پیکر آیت الله حاج شیخ محمد فاضل رئیس حوزه علمیه فیضیه مازندران همزمان با رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در بابل تشییع شد.


پیکر آیت‌الله فاضل در بابل تشییع شد‌
شمال نیوز: پیکر آیت الله حاج شیخ محمد فاضل رئیس حوزه علمیه فیضیه مازندران همزمان با رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در بابل تشییع شد. (ادامه)
آیت‌الله ‌نوری‌همدانی ‌درگذشت حاج شیخ محمد فاضل را تسلیت گفت‌
شمال نیوز: آیت‌الله حسین نوری همدانی در پیامی درگذشت حاج شیخ محمد فاضل را تسلیت گفت. (ادامه)
پیکر آیت‌الله فاضل در بابل تشییع می‌شود
شمال نیوز: پیکر عالم جلیل‌القدر آیت‌الله محمد فاضل مدیر حوزه علمیه فیضیه استان مازندران بر روی دستان مردم قدرشناس بابل تشییع می‌شود. (ادامه)
مجمع نمایندگان مازندران ارتحال آیت‌الله فاضل را تسلیت گفت
شمال نیوز: مجمع نمایندگان استان مازندران با ابراز تاسف از فقدان این عالم مجاهد و متقی که عمرشریفش را صرف خدمتگزاری به مومنین نموده است علو درجات و غفران الهی برای این روحانی پارسا مسئلت می‌نماید.(ادامه)
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران درپی درگذشت آیت الله فاضل
شمال نیوز: به مناسبت درگذشت حضرت آیت‌الله فاضل استرآبادی پیام تسلیتی از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران صادر شد. (ادامه)
شمال نیوز: آیت اله حاج شیخ محمد فاضل استرآبادی معروف به حاج آقا فاضل از عالمان برجسته و مدیر حوزه علمیه فیضیه مازندران روز شنبه در سن 81 سالگی دارفانی را وداع کرد. آیت‌الله فاضل به دیار باقی شتافت+ زمان و مكان تشییع
شمال نیوز: آیت اله حاج شیخ محمد فاضل استرآبادی معروف به حاج آقا فاضل از عالمان برجسته و مدیر حوزه علمیه فیضیه مازندران روز شنبه در سن 81 سالگی دارفانی را وداع کرد.(ادامه)
سرنوشت دانشجویان اشغال‌کننده سفارت آمریکا
شاید بعد از گذشت بیش از سه دهه نگاهی به ترکیب گروه دانشجویان پیرو خط امام و آن چه نهایتا بعد از ماجرای اشغال سفارت آمریکا بر آنها گذشت و نیز این موضوع که حاضران در آن رویداد، امروز چه فعالیتی دارند، خالی از لطف نباشد. (ادامه)
دومین سالگرد مرحوم آیت الله شجاعی برگزار شد
شمال نیوز: دومین سالگرد آیت الله سید حسن شجاعی کیاسری، نماینده ادوار مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور فضلا و شخصیت‌های ملی و استانی در ساری برگزار شد. (ادامه)
لاریجانی درگذشت والده‌شهید صیادشیرازی را تسلیت گفت
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامهایی جداگانه‌ درگذشت والده شهید صیادشیرازی و بانو مهدیه الهی قمشه‌ای را تسلیت گفت.(ادامه)
تسلیت رهبرانقلاب درپی درگذشت بانو الهی قمشه‌ای
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت بانو مهدیه الهی قمشه‌ای را تسلیت گفتند.(ادامه)
مدیر حوزه علمیه قم منصوب شد
آیت‌الله علیرضا اعرافی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه قم منصوب شد.(ادامه)
در 6 تیرماه 1360 چه گذشت؟
اقدامات مسلحانه‌ منافقین از ۳۰ خرداد 1360 شروع شده بود و در آن مقطع زمانی خطر ترور توسط عناصر کوردل منافق، اکثر مسئولان و مقامات نظام را تهدید می‌کرد. (ادامه)
حضرت آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم در سال 2004 به تاسیس مجلس علمایی اسلامی در بحرین پرداختند این مجلس مسائل زیادی را دنبال میکند
شیخ عیسی قاسم کیست؟
حضرت آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم در سال 2004 به تاسیس مجلس علمایی اسلامی در بحرین پرداختند این مجلس مسائل زیادی را دنبال میکند (ادامه)
«14 خرداد» سال 68 و «اصل صد و هفتم» قانون اساسی، در برهه‌ای از تاریخ سیاسی کشورمان، چنان به یکدیگر گره خورده‌اند که با وجود گذشت سال‌ها هنوز هم ناگفته‌هایی از آن روز و آن اصل باقی است. محرمانه‌های انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر‌/وقتی خاطره‌گویی هاشمی فضای خبرگان را آرام کرد
«14 خرداد» سال 68 و «اصل صد و هفتم» قانون اساسی، در برهه‌ای از تاریخ سیاسی کشورمان، چنان به یکدیگر گره خورده‌اند که با وجود گذشت سال‌ها هنوز هم ناگفته‌هایی از آن روز و آن اصل باقی است.(ادامه)
نگاهی به خانواده امام خمینی بعد از رحلت امام
«نکته جالب در خانواده امام این است که تنها نوادگان پسری مشهور نیستند و زهرا و نعیمه اشراقی هم چهره‌های رسانه‌ای به حساب می آیند؛ هر چند که نماد و سخنگوی همه خانواده سیدحسن است؛ یادآور نیای خود که داییِ‌ دایی‌اش امام موسی صدر را نیز الگو قرار داده...»(ادامه)
عکس/ کودکی آیت‌الله بهجت در فومن
آیت‌الله العظمی حاج شیخ محمدتقی بهجت 2 شهریور 1295 در فومن چشم به دنیا گشود این عالم بزرگوار از شاگردان آیت‌الله محمدحسین غروی اصفهانی (مشهور به کمپانی) و آیت‌الله سید علی قاضی بود. و از آیت‌الله سید علی قاضی لقب فاضل گیلانی گرفته بود. این عارف بزرگوار در 27 اردیبهشت 1388 در قم در 92 سالگی به علت ایست قلبی چشم از دنیا فرو بست و در حرم فاطمه معصومه به خاک سپرده شد.(ادامه)
آیت‌الله طاهری‌شیرازی به کما رفت
مسئول دفتر آیت‌الله طاهری شیرازی،‌ گفت: آیت الله سیدنورالدین طاهری شیرازی تولیت حوزه علمیه حجت بن الحسن (ع)صبح روز دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه دچار عارضه مغزی شد و به کما رفت.(ادامه)
توضیح دفتر مقام معظم رهبری درباره یک خبر
مدیر روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری گفت: گزارش‌های مخدوش و غيررسمی از جلسه درس خارج فقه رهبر معظم انقلاب که به برداشت‌های ناقص افراد از مباحث برمی‌گردد فاقد اعتبار و استناد است. (ادامه)
شمال نیوز: رئيس بنياد بين المللي علوم وحياني اسراء از افتتاح دفتر ارتباطات مردمي آيت الله عبدالله جوادي آملي در زادگاهش شهرستان آمل خبر داد .
راه انداز دفتر ارتباطات مردمي آيت الله جوادي آملي در آمل
شمال نیوز: رئيس بنياد بين المللي علوم وحياني اسراء از افتتاح دفتر ارتباطات مردمي آيت الله عبدالله جوادي آملي در زادگاهش شهرستان آمل خبر داد . (ادامه)
تقدیر نمایندگان مجلس از انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به تولیت آستان قدس رضوی
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به سمت تولیت آستان قدس رضوی تقدیر و تشکر کردند.(ادامه)
جزییات درگذشت سید احمد‌ خمینی به روایت محافظش
(ادامه)
امام جمعه جدید جویبار معرفی شد
حجت الاسلام محمدتقی نادعلی زاده روز جمعه با حضور معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه جدید جویبار معرفی شد. (ادامه)
در برنامه ای که تقدیم مردم شریف بابل شده است، ایفای نقش نمایندگی در تراز ملی بعنوان اصلی ترین نگاه اینجانب مطرح بوده و استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود شهرستان  و بهره گیری از نقطه نظرات و دیدگاههای همه گروههای سیاسی و. از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود شهرستان استفاده خواهیم کرد
در برنامه ای که تقدیم مردم شریف بابل شده است، ایفای نقش نمایندگی در تراز ملی بعنوان اصلی ترین نگاه اینجانب مطرح بوده و استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود شهرستان و بهره گیری از نقطه نظرات و دیدگاههای همه گروههای سیاسی و.(ادامه)
وضعیت جسمی علامه حسن‌زاده‌آملی مطلوب است
یکی از نزدیکان علامه حسن‌زاده‌آملی وضعیت جسمانی ایشان را مطلوب توصیف کرد و گفت: نگرانی درباره شرایط جسمانی ایشان وجود ندارد. (ادامه)
چه کسانی در این چهار دوره بر صندلی‌های قرمز مجلس خبرگان تکیه زده‌اند؟
مجلس خبرگان رهبری در آستانه برگزاری پنجمین انتخابات خود است، اما تاکنون چه کسانی بر صندلی‌های قرمز این مجلس تکیه زده‌اند؟ (ادامه)
یادداشت ضرغامی درباره سید حسن خمینی (+عکس)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.