.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیام آیت‌الله جنتی برای ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی
آیت الله جنتی در پیام تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: هرگز منافع شخصی و جناحی نتوانست ایشان را از مسیر انقلاب، نظام و رهبری دور کند.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه با اشاره به محاکمه متهمان اقتصادی و با بیان اینکه برخی کمپین‌ها که با پول دشمن اداره می‌شوند مدعی شده‌اند نحوه محاکمه متهمان برای ما معلوم نبوده است، خطاب به آنها گفت: مگر جزییات این محاکمه‌ها باید برای شما معلوم باشد؟ کشور، قانون و قاضی دارد و در چارچوب موازین قانونی و شرعی به پرونده‌ها رسیدگی می‌کنیم. اینکه شما نسبت به روند محاکمات جهل دارید دلیل بر نادرست بودن رسیدگی‌ها نیست. مسئولان نباید سخنانی به زبان بیاورند که مانند خنجر به قلب نظام فرو برود/ جهل به روند محاکمات، دلیل بر نادرست بودن رسیدگی‌ها نیست(خبر)
رئیس قوه قضاییه با اشاره به محاکمه متهمان اقتصادی و با بیان اینکه برخی کمپین‌ها که با پول دشمن اداره می‌شوند مدعی شده‌اند نحوه محاکمه متهمان برای ما معلوم نبوده است، خطاب به آنها گفت: مگر جزییات این محاکمه‌ها باید برای شما معلوم باشد؟ کشور، قانون و قاضی دارد و در چارچوب موازین قانونی و شرعی به پرونده‌ها رسیدگی می‌کنیم. اینکه شما نسبت به روند محاکمات جهل دارید دلیل بر نادرست بودن رسیدگی‌ها نیست.(ادامه)
سرلشکر جعفری درگذشت حاج محمد تقی حاجی زاده پدر فرمانده نیروی هوافضای سپاه را تسلیت گفت. فرمانده کل سپاه درگذشت پدر سردار حاجی زاده را تسلیت گفت
سرلشکر جعفری درگذشت حاج محمد تقی حاجی زاده پدر فرمانده نیروی هوافضای سپاه را تسلیت گفت.(ادامه)
فیش حقوقی مدیری که حاشیه‌ساز شد +عکس
در حالی که اخیرا بسیاری از پزشکان و اعضای کادر بهداشت و درمان کشور به دلیل تاخیر در حقوق با مشکلات جدی مواجه‌اند مدیران سازمانی که قرار بوده مطالبات آنها را پیگیر باشند حقوق‌هایی نجومی دریافت می‌کنند.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه در پاسخ به اظهارات اخیر برخی از بزرگان حوزه گفت : دستگاه قضایی نسبت به هر انتقادی باید روی گشاده داشته باشد...در پاره‌ای از موارد که برخی فقهای بزرگوار اشکالاتی را مطرح کرده اند از دادستان محترم کل خواسته ام که به محضر این بزرگواران برسند و برای رفع ابهام به ارائه توضیح بپردازند
در جلسه مسئولان عالی قضایی مطرح شد پاسخ رئیس قوه قضائیه به اظهارات اخیر برخی از بزرگان حوزه/ از انتقاد‌های دلسوزانه استقبال می‌کنیم (خبر)
رئیس قوه قضائیه در پاسخ به اظهارات اخیر برخی از بزرگان حوزه گفت : دستگاه قضایی نسبت به هر انتقادی باید روی گشاده داشته باشد...در پاره‌ای از موارد که برخی فقهای بزرگوار اشکالاتی را مطرح کرده اند از دادستان محترم کل خواسته ام که به محضر این بزرگواران برسند و برای رفع ابهام به ارائه توضیح بپردازند (ادامه)
نامه‌ی ۱۵۰ دانشجو و دانش‌آموخته اصلاح طلب به خاتمی
در نامه‌ای با عنوان «نامه بیش از صد و پنجاه دانشجو و دانش‌آموخته اصلاح طلب و خط امامی به خاتمی» از لیدر اصلاحات خواسته شده تا اصلاح طلبان با «کار تئوریک و عمیق» به «ماهیت و سابقه‌ی عدالتخواهانه‌ی خود» بازگردند.(ادامه)






رهبر معظم انقلاب در رهنمود‌های‌شان به مسئولان قضایی کشور به نکات مهمی از جمله برخورد جدی با مفسدان اقتصادی، پرهیز قوای سه‌گانه از مسائل حاشیه‌ای و اختلافی و کاهش مدت زمان دادرسی‌ها اشاره فرموده‌اند.
کاهش مدت زمان دادرسی‌ها اولویت‌ قوه قضائیه باشد/ ایستادگی در مقابل تهدید و تطمیع(خبر)
رهبر معظم انقلاب در رهنمود‌های‌شان به مسئولان قضایی کشور به نکات مهمی از جمله برخورد جدی با مفسدان اقتصادی، پرهیز قوای سه‌گانه از مسائل حاشیه‌ای و اختلافی و کاهش مدت زمان دادرسی‌ها اشاره فرموده‌اند. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی، حجت‌الاسلام حاج شیخ رسول فلاحتی را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت منصوب کردند. 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام‌ جمعه جدید رشت منصوب شد/جزئیات مراسم تکریم و معارفه
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی، حجت‌الاسلام حاج شیخ رسول فلاحتی را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت منصوب کردند. (ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام‌جمعه جدید و نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان منصوب و معرفی خواهد شد. نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام‌جمعه رشت معرفی می‌شود
شمال نیوز: طی حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام‌جمعه جدید و نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان منصوب و معرفی خواهد شد.(ادامه)
عضو هیئت رئیسه مجلس که هنگام سخنرانی در جلسه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی، موفق نشد نام «لوور» را به خوبی تلفظ کند، توضیحاتی در این باره ارائه کرد. بیانیه نماینده‌ای که نام موزه لوور را اشتباهی تلفظ کرد‌
عضو هیئت رئیسه مجلس که هنگام سخنرانی در جلسه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی، موفق نشد نام «لوور» را به خوبی تلفظ کند، توضیحاتی در این باره ارائه کرد.(ادامه)
ابقای رئیسی و آیت‌الله بوشهری در هیئت رئیسه خبرگان
حجت‌الاسلام رئیسی و آیت‌اآیت‌الله حسینی بوشهری و حجت‌الاسلام رئیسی در سمت کارپردازی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ابقا شدند(ادامه)
اتحاد حوزه و دانشگاه ناشی از بلوغ سیاسی انقلاب است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اتحاد بین حوزه و دانشگاه ناشی از بلوغ سیاسی انقلاب اسلامی است.(ادامه)
پیام آیت الله طبرسی برای در گذشت مرحوم احمدی اتوئی
حضرت آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران به مناسبت در گذشت حجت الاسلام و المسلمین احمدی اتوئی پیامی صادر کردند. (ادامه)
چه مصلحتی است که کاری با احمدی‌نژاد ندارند؟/ادعای مرعشی درباره کشف مواد خاص در خون خانواده هاشمی/کنایه علی مطهری به قالیباف و رئیسی
غیر از معدودی منافق، سلطنت‌طلب و ضدانقلاب بقیه مردم بسیجی‌اند/معنی ندارد بگوییم آستان قدس معاف از مالیات است/هشدار عضو جامعه روحانیت به جبهه پایداری: ساز جداگانه نزنید و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.(ادامه)
محسنی اژه‌ای که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف به این دانشگاه رفته بود در مدت بیش از ۱۸۰ دقیقه به سوالات متنوع دانشجویان پاسخ داد. مصوبه شواری‌عالی امنیت ملی پابرجاست/ اجازه برگزاری دادگاه علنی نداریم/ دختر رئيس قوه قضائیه با هيچ سرويس جاسوسی در ارتباط نيست، بازداشت نشد(خبر)
محسنی اژه‌ای که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف به این دانشگاه رفته بود در مدت بیش از ۱۸۰ دقیقه به سوالات متنوع دانشجویان پاسخ داد.(ادامه)
آغاز سخنرانی روحانی در همایش بزرگداشت سیدمصطفی خمینی
سخنرانی رییس‌جمهور در همایش بزرگداشت سیدمصطفی خمینی آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
شمال نیوز : اولاً ما به توطئه بودن و دشمنانه بودن این نوع تهاجم های ناروا و غیرمتعارف یقین پیدا کنیم و ثانیاً بدانیم که هرگونه همراهی و یا سکوت با این رفتارهای ضدانقلابی، احتمال افزایش قربانیان بعدی و اوتاد نظام و .... پشت پرده استراتژی تخریب لاریجانی ها چیست؟
شمال نیوز : اولاً ما به توطئه بودن و دشمنانه بودن این نوع تهاجم های ناروا و غیرمتعارف یقین پیدا کنیم و ثانیاً بدانیم که هرگونه همراهی و یا سکوت با این رفتارهای ضدانقلابی، احتمال افزایش قربانیان بعدی و اوتاد نظام و ....(ادامه)
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است. کدام دولت‌ها بیشترین و کمترین تغییر را در کابینه‌های دوم خود اعمال کردند+ جداول
رؤسای جمهور اغلب در دومین دوره ریاست جمهوری خود، بر پایه برنامه ها و تغییرات معادلات سیاسی در چیدمان کابینه دوم خود نیز دست به تغییراتی زده اند که گاه این تغییرات، یک تغییر فنی در ساختار دولت بوده و گاه به تغییر توازن نیروهای دولت از لحاظ خاستگاه سیاسی منجر شده است.(ادامه)
مضای تفاهم نامه همکاری علمی و فرهنگی با منافع مشترک
تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی و پترل کانادا امضا شد .(ادامه)
شمال نیوز: باید منتظر ماند و دید در این سفر کدام گروه می تواند بیشترین نفع را از حضور وزیر ارشاد در این سفر ببرد ، اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه یا سهم خواهان و زیاده خواهان و این قصه همچنان ادامه خواهد داشت ...
از بی اطلاعی اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه تا معرفی گزینه های احتمالی برای مدیر کل !
شمال نیوز: باید منتظر ماند و دید در این سفر کدام گروه می تواند بیشترین نفع را از حضور وزیر ارشاد در این سفر ببرد ، اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه یا سهم خواهان و زیاده خواهان و این قصه همچنان ادامه خواهد داشت ... (ادامه)
شمال نیوز : آقای احمدی‌نژاد زمانی قهر کرده بود و خانه‌اش نشسته بود. من به خانه‌اش رفتم و گفتم آقای احمدی‌نژاد می‌دانید معنای این کارت چیست؟ این است که رودرروی رهبری ایستاده‌ای. یعنی چه خانه نشسته‌ای؟ این اواخر که ناراحت شده بودم .... ناگفته‌های آیت‌الله یزدی از هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی‌نژاد
شمال نیوز : آقای احمدی‌نژاد زمانی قهر کرده بود و خانه‌اش نشسته بود. من به خانه‌اش رفتم و گفتم آقای احمدی‌نژاد می‌دانید معنای این کارت چیست؟ این است که رودرروی رهبری ایستاده‌ای. یعنی چه خانه نشسته‌ای؟ این اواخر که ناراحت شده بودم ....(ادامه)
شمال نیوز: هفته گذشته اعضای هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست این هیات، پیشنهاد کرد نام بندر امیرآباد در شرق مازندران به بندر بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر یابد. و  اعلام این خبر واکنش‌های فراوانی را در فضای مجازی به همراه داشت .
واکنش مازندرانی ها به تغییر نام«بندر امیر آباد»
شمال نیوز: هفته گذشته اعضای هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست این هیات، پیشنهاد کرد نام بندر امیرآباد در شرق مازندران به بندر بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر یابد. و اعلام این خبر واکنش‌های فراوانی را در فضای مجازی به همراه داشت . (ادامه)
شمال نیوز: علمای استان مازندران در ایام مبارزات علیه رژیم طاغوت، بیانیه 14 ماده ای را منتشر کردند که حاوی مطالب بسیار مهمی علیه رژیم پهلوی و شخص شاه بود، متن این بیانیه از سوی آیت الله ... بیانیه چهارده ماده ای علمای مازندران علیه رژیم طاغوت
شمال نیوز: علمای استان مازندران در ایام مبارزات علیه رژیم طاغوت، بیانیه 14 ماده ای را منتشر کردند که حاوی مطالب بسیار مهمی علیه رژیم پهلوی و شخص شاه بود، متن این بیانیه از سوی آیت الله ...(ادامه)
(تصویر) روحانیون اصلاح‌طلب در خانه آیت‌الله هاشمی
اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در منزل آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حاضر شدند. (ادامه)
قديمي‌ترين و جديدترين عکس‌هاي مراجع تقليد
(ادامه)
علی اکبر هاشمی رفسنجانی (2017 – 1934 میلادی) از جمله سیاستمداران برجسته تاریخ معاصر ایران است که روز گذشته به علت عارضه قلبی درگذشت. اما تحلیل و واکنش رسانه‌های مهم خارجی از درگذشت یار دیرین امام خمینی (ره) چه بود؟
تحلیل رسانه‌های خارجی از درگذشت هاشمی رفسنجانی(خبر)
علی اکبر هاشمی رفسنجانی (2017 – 1934 میلادی) از جمله سیاستمداران برجسته تاریخ معاصر ایران است که روز گذشته به علت عارضه قلبی درگذشت. اما تحلیل و واکنش رسانه‌های مهم خارجی از درگذشت یار دیرین امام خمینی (ره) چه بود؟ (ادامه)
آیا گرفتن سود بانکی حرام است؟ +نظر مراجع تقلید
اگرچه بانک‌ها در تلاشند تا دادن سود بانکی را شرعی نشان دهند؛ ولی نگاهی به نظر مراجع محترم تقلید، ظرافت‌های دیگری را در این موضوع گوشزد می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(علیه السلام) ، پست ویژه این روز سراسر شادی و سرور ، به کاربران عزیز تقدیم می شود ..... بسته ویژه سالروز میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(علیه السلام)
شمال نیوز : همزمان با میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(علیه السلام) ، پست ویژه این روز سراسر شادی و سرور ، به کاربران عزیز تقدیم می شود .....(ادامه)
شمال نیوز : برف و باران و کاهش شدید دما در هفته نخست آذرماه خسارت سنگینی را به باغداران وارد کرده است و معیشت یکساله این سربازان خط مقدم اقتصاد مقاومتی به خطر افتاده است..... معیشت یکساله باغداران مازندرانی به خطر افتاده است
شمال نیوز : برف و باران و کاهش شدید دما در هفته نخست آذرماه خسارت سنگینی را به باغداران وارد کرده است و معیشت یکساله این سربازان خط مقدم اقتصاد مقاومتی به خطر افتاده است.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.