.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اعلام نتایج انتخابات شوراهای اسلامی ۶ شهر مازندران
نتایج انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شش شهر مختلف در استان مازندران از سوی فرمانداری ها اعلام شد.(ادامه)
-«آن روز خانم طاقت نیاورد و بی‌حرکت روی تخت افتاد. در حالی که از درد به خود می‌پیچید، برای تسکین درد خانم دو قرص خواب‌آور به ایشان دادند و خانم به خواب رفت. متاسفانه وقتی سحر از خواب بیدار شد که امام رحلت کرده بود». آخرین دقایق زندگی امام خمینی از زبان همسر، فرزندان و نزدیکان/ 10 خاطره
-«آن روز خانم طاقت نیاورد و بی‌حرکت روی تخت افتاد. در حالی که از درد به خود می‌پیچید، برای تسکین درد خانم دو قرص خواب‌آور به ایشان دادند و خانم به خواب رفت. متاسفانه وقتی سحر از خواب بیدار شد که امام رحلت کرده بود». (ادامه)
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود . آیت الله لائینی نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری شد + زندگی نامه
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود .(ادامه)
 با پایان ثبت نام کاندیداهای انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر، 45 نفر داوطلب حضور در انتخابات شدند.
لیست غیررسمی ثبت نام کنندگان انتخابات میان دوره ای مجلس در آستانه اشرفیه
با پایان ثبت نام کاندیداهای انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر، 45 نفر داوطلب حضور در انتخابات شدند. (ادامه)
شمال نیوز : آنچه از فضائل امیرالمؤمنین (سلام خدا بر او) تاکنون بر زبانها و قلمها جاری شده است، همه‌ی فضائل امیرالمؤمنین نیست، بخشی از آن است. صیاد اگر علیست همه با کمان خوشند/ مقایسه امیرالمومنین و حضرت جبرائیل/ ماجرای طلبه‌ای که به لوسترهای حرم مولا اعتراض داشت/ «یعسوب الدین» به چه معناست؟/ زیارت امین الله و صلوات خاصه امیر مومنان
شمال نیوز : آنچه از فضائل امیرالمؤمنین (سلام خدا بر او) تاکنون بر زبانها و قلمها جاری شده است، همه‌ی فضائل امیرالمؤمنین نیست، بخشی از آن است.(ادامه)
اول اسفند، سالروز حمله هوایی جنگنده عراقی به هواپیمای حامل دیپلمات های ایرانی، یادی از شهید روحانی عیسی نیا دیپلمات گمنام مازندرانی در ذهن ها متبادر شد. شهید دیپلمات مازندرانی گمنام خطه علویان(يادداشت)
اول اسفند، سالروز حمله هوایی جنگنده عراقی به هواپیمای حامل دیپلمات های ایرانی، یادی از شهید روحانی عیسی نیا دیپلمات گمنام مازندرانی در ذهن ها متبادر شد. (ادامه)
آیت الله لائینی:احیای معنویت هدف و رسالت بزرگ انقلاب اسلامی است
نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم تحکیم بخشی ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه تاکید کرد و احیای معنویت را هدف و رسالت بزرگ انقلاب برشمرد.(ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
رفیقدوست : موافق ریاست جمهوری نظامی ها هستم / شاید یک نظامی بتوانند به مرکب سرکش دلار افسار بزند / به جای یارانه باید به یک کشاورز تراکتور می دادیم / اگر فتاح از ما سوال می‌کرد آن مطالب را نمی‌گفت / فکر نمی کنم نیاز به اصلاح داشته باشم .... (خبر)
(ادامه)
 مهدی محمودی چراتی بررسی وتحلیل وضعیت بهائیت درعصر پهلوی در مازندران(يادداشت)
مهدی محمودی چراتی(ادامه)
نبویان: لاریجانی می‌گفت آمریکایی‌ها در عمان غنی‌سازی ۲۰ درصد ما را پذیرفته بودند؛ پس چرا اینهمه امتیاز دادیم و چیزی نگرفتیم؟!/ روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کاملا قانونی و رقابتی طی شد/ باید در یک سال باقیمانده، دولت را هُل بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری
حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم مجاهد و زبان گویای اسلام و تشیع حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری را تسلیت گفتند. (ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
شمال نیوز:  وی ۹۴ سال داشت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه تهران بود. آیت الله امینی به ملکوت اعلی پیوست/جزئیات مراسم خاکسپاری+زندگینامه
شمال نیوز: وی ۹۴ سال داشت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه تهران بود.(ادامه)
پیام تسلیت آیت الله محمدی لایینی، در پی درگذشت حجت الاسلام میریان
آیت الله محمدی لایینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران، در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدرسول میریان پیام تسلیتی صادر کرد.(ادامه)
دیدگاه متخصصان دربارۀ "روزه" در زمان شیوع کرونا
دیدگاه متخصصان دینی و پزشکی دربارۀ روزه ماه رمضان در زمان شیوع کرونا/چه کسانی نباید روزه بگیرند؟ (ادامه)
شمال نیوز: مدیر موسسه فقه ائمه اطهار(ع) در پرسش و پاسخ پیرامون روزه داری در ایام کرونا گفت: روزه برای افراد مریض که موجب تشدید بیماری می‌شود و همچنین افراد سالمی که احتمال عقلائی مریض شدن به سبب روزه را می دهند واجب نیست. نظر آیت‌الله فاضل لنکرانی درباره روزه داری در ایام کرونا
شمال نیوز: مدیر موسسه فقه ائمه اطهار(ع) در پرسش و پاسخ پیرامون روزه داری در ایام کرونا گفت: روزه برای افراد مریض که موجب تشدید بیماری می‌شود و همچنین افراد سالمی که احتمال عقلائی مریض شدن به سبب روزه را می دهند واجب نیست.(ادامه)
پیام تسلیت آیت الله توکل درپی درگذشت ۲ تن از علمای مازندران
آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری درگذشت حجت الاسلام کوهستانی و حجت الاسلام شامخی از علمای فاضل استان را تسلیت گفت.(ادامه)
آیت الله نظری خادم الشریعه با صدور پیامی، درگذشت مسئول مدرسه علمیه آیت الله کوهستانی(ره) کوهستان بهشهر را تسلیت گفت. تسلیت آیت الله نظری در پی درگذشت فرزند آیت الله کوهستانی
آیت الله نظری خادم الشریعه با صدور پیامی، درگذشت مسئول مدرسه علمیه آیت الله کوهستانی(ره) کوهستان بهشهر را تسلیت گفت.(ادامه)
شمال نیوز: داود کشاورزیان استاندار اسبق مازندران درگذشت حجت الاسلام شیخ اسماعیل کوهستانی یادگار عالم ربانی حضرت آیت الله العظمی کوهستانی  را تسلیت گفت. پیام تسلیت مهندس کشاورزیان بمناسبت درگذشت مرحوم حجت الاسلام کوهستانی
شمال نیوز: داود کشاورزیان استاندار اسبق مازندران درگذشت حجت الاسلام شیخ اسماعیل کوهستانی یادگار عالم ربانی حضرت آیت الله العظمی کوهستانی را تسلیت گفت.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران درگذشت حجت الاسلام شیخ اسماعیل کوهستانی روحانی فاضل و والامقام را تسلیت گفت. نماینده ولی فقیه در مازندران درگذشت حجت الاسلام کوهستانی را تسلیت گفت
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران درگذشت حجت الاسلام شیخ اسماعیل کوهستانی روحانی فاضل و والامقام را تسلیت گفت.(ادامه)
۵۰ نفر از اقتصاددانان و متخصصان مالی در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور یک بسته سیاستی برای انجام اقدامات عاجل در ۳ ماهه اول امسال به منظور جلوگیری از بروز بحران اقتصادی و اجتماعی را پیشنهاد دادند. نامه ۵۰ اقتصاددان به روحانی برای مدیریت تبعات اقتصادی کرونا
۵۰ نفر از اقتصاددانان و متخصصان مالی در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور یک بسته سیاستی برای انجام اقدامات عاجل در ۳ ماهه اول امسال به منظور جلوگیری از بروز بحران اقتصادی و اجتماعی را پیشنهاد دادند.(ادامه)
لاریجانی در پیامی درگذشت آیت الله کریمی را تسلیت گفت
رئیس مجلس با صدور پیامی، درگذشت آیت الله کریمی را تسلیت گفت.(ادامه)
در پی درگذشت حجت الاسلام  والمسلمین سیف الله سهرابی مدیرکل اسبق اوقاف و امور خیریه استان‌ مازندران، آیت الله محمدی لائینی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در مازندران پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت نماینده مقام معطم رهبری در مازندران بمناسبت درگذشت مرحوم سهرابی
در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیف الله سهرابی مدیرکل اسبق اوقاف و امور خیریه استان‌ مازندران، آیت الله محمدی لائینی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در مازندران پیام تسلیتی صادر کرد. (ادامه)
   شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند. استان‌های شمالی را قرنطینه کنید / کمبود امکانات درمانی‌ داریم+ اسامی
شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند.(ادامه)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند. آمار نمایندگان مازندران در ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی/ از دوره اول مجلس شورای اسلامی تا دوره دهم ۱۴۹ نماینده از استان مازندران، پارلمان را تجربه کردند(خبر)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند.(ادامه)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب.... ۱۰ دوره با نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی (يادداشت)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب....(ادامه)
مقام معظم رهبری فرمودند: می‌بینید تبلیغات آمریکایی‌ها را که چطور می خواهند بین نظام اسلامی و بین مردم فاصله بیندازند؟ دائم مشغول کارند، به قول خودشان اتاق فکر تشکیل می دهند، برنامه‌ریزی می کنند.


انتخابات مایه‌ی تقویت کشور و آبروی نظام است/ آمریکایی‌ها می‌خواهند بین نظام و مردم فاصله بیندازند/ هرچه حضور در پای صندوق‌ها بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است/ رأی دادن وظیفه‌ شرعی، جشن ملّی و حقّ مدنی است(خبر)
مقام معظم رهبری فرمودند: می‌بینید تبلیغات آمریکایی‌ها را که چطور می خواهند بین نظام اسلامی و بین مردم فاصله بیندازند؟ دائم مشغول کارند، به قول خودشان اتاق فکر تشکیل می دهند، برنامه‌ریزی می کنند. (ادامه)
شمال نیوز: نماینده سابق ولی فقیه در استان ماندران پس از عمری مجاهدت در راه اسلام و انقلاب لحظاتی پیش دار فانی را وداع گفت. 
آیت الله طبرسی از آغاز انقلاب در سال ۴۲ به صف مبارزه با دولت وقت پیوسته و با شرکت در تظاهرات مردم قم و تمامی فعالیت‌های سیاسی مرسوم و متداول، از پیشگامان عرصه مبارزه محسوب می‌شود....(خبر)
شمال نیوز: نماینده سابق ولی فقیه در استان ماندران پس از عمری مجاهدت در راه اسلام و انقلاب لحظاتی پیش دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
برادران لاریجانی نقش مهمی در ساختار قدرت دارند. اما حذف یکی از این برادران از یک سمت قضایی در روزهای اخیر، در کنار اتفاقاتی که برای برخی دیگر از برادران رخ داده بود، آینده این خاندان را در هاله‌ای از ابهام فروبرده است. پایان قدرت لاریجانی‌ها یا دورخیز برای شروعی دوباره ؟
برادران لاریجانی نقش مهمی در ساختار قدرت دارند. اما حذف یکی از این برادران از یک سمت قضایی در روزهای اخیر، در کنار اتفاقاتی که برای برخی دیگر از برادران رخ داده بود، آینده این خاندان را در هاله‌ای از ابهام فروبرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.