.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فضیلت پیامبر اعظم، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله بر سایر انبیای بزرگ خدا با دلایل مختلف قرآنی، روایی و عقلی ثابت می‌شود. ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه مردم مازندران از ابتدای نظام پای انقلاب بوده و هستند، ادامه داد: مردم استان مازندران ولایتمدار بوده و در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور داشتند..... آیت الله لائینی: در کنار مستضعفان خواهم بود/ به دنبال « مازندران سالم و رشد یافته» هستم + سخنرانی ها و تصاویر
شمال نیوز : محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه مردم مازندران از ابتدای نظام پای انقلاب بوده و هستند، ادامه داد: مردم استان مازندران ولایتمدار بوده و در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور داشتند.....(ادامه)
زندگینامه نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه جدید ساری
رئیس دفتر مقام معظم رهبری برای شرکت در مراسم معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان به مازندران سفر کرد.(ادامه)
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی گفت: در نمایندگی جدید ولی فقیه در استان مازندران نیز امام جمعه فعلی نکاء نصب می شوند و همان راه را ادامه خواهند داد؛ ایشان نیز چهره ای شناخته شده و متدین و متعبد و فاضل هستند.
«محمدی لائینی» چهره ای شناخته شده و متدین و متعبد و فاضل هستند
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی گفت: در نمایندگی جدید ولی فقیه در استان مازندران نیز امام جمعه فعلی نکاء نصب می شوند و همان راه را ادامه خواهند داد؛ ایشان نیز چهره ای شناخته شده و متدین و متعبد و فاضل هستند. (ادامه)
بر اساس گزارشات رسیده روز پنجشنبه آئین تکریم از آیت الله طبرسی و تقدیر از سال ها مجاهدت سیاسی و مذهبی این عالم بزرگوار در ساری برگزار خواهد شد .... نماینده ولی فقیه در مازندران استعفا داد/ گزینه جایگزین آیت الله طبرسی +گذری بر زندگی
بر اساس گزارشات رسیده روز پنجشنبه آئین تکریم از آیت الله طبرسی و تقدیر از سال ها مجاهدت سیاسی و مذهبی این عالم بزرگوار در ساری برگزار خواهد شد ....(ادامه)
عکسی کمتر دیده شده از سید مصطفی خمینی
جماران: عکسی دیده نشده از آیت الله شهید سید مصطفی خمینی که متعلق به دهه 1330 است، در قم گرفته شده است. (ادامه)
شمال نیوز : فاضل لاریجانی پس از هفت سال وشش ماه از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیات آیت‌الله آملی کنار رفت و سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معارفه شد..... «فاضل لاریجانی» از دانشگاه آزاد آمل رفت + معرفی سرپرست
شمال نیوز : فاضل لاریجانی پس از هفت سال وشش ماه از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیات آیت‌الله آملی کنار رفت و سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معارفه شد.....(ادامه)
شمال نیوز : احمدی نژاد گفت: در همین اتاق کار من برنامه ریزی و برنامه های خوبی تدوین شده که اساتید به نامی آن را نوشتند و آماده ارائه به دولت و مجلس است..... سازمان برنامه جایی برای زد و بند است / با روحانی و خاتمی قهر نیستم و می‎خواهم تفاهم داشته باشیم/ اصولگرایان و اصلاح طلبان مخالف من بودند
شمال نیوز : احمدی نژاد گفت: در همین اتاق کار من برنامه ریزی و برنامه های خوبی تدوین شده که اساتید به نامی آن را نوشتند و آماده ارائه به دولت و مجلس است.....(ادامه)
واکنش‌ها به اختلافات آیت‌الله یزدی و آملی
(ادامه)
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به آیت الله محمد یزدی ضمن واکنش به سخنان منتشر شده از وی به برخی ادعاهای مطرح شده در رسانه‌ها پاسخ داد.
از هیچ متخلف و فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد/هیچگاه نگفته ام نجف می روم / اگر در شورای‌نگهبان سکوت می‌کنند بخاطر پیرمرد بودن شماست/مگر ساختمان‌های شما از ارث پدرتان ساخته شده؟(خبر)
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به آیت الله محمد یزدی ضمن واکنش به سخنان منتشر شده از وی به برخی ادعاهای مطرح شده در رسانه‌ها پاسخ داد. (ادامه)
شمال نیوز : اوایل همین دولت آقای روحانی از مردم خواستند که در صورت تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهند. این درخواست در اوایل انتخاب شدن و اوج محبوبیت ایشان بود اما ۷۲ میلیون جمعیت داشتیم، ۷۴ میلیون ثبت نام کردند!!
.... توکلی : مردم وضعیت را می‌بینند و می‌فهمند که ما صادق نیستیم و انقلاب و اسلام را پله قرار داده‌ایم
شمال نیوز : اوایل همین دولت آقای روحانی از مردم خواستند که در صورت تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف دهند. این درخواست در اوایل انتخاب شدن و اوج محبوبیت ایشان بود اما ۷۲ میلیون جمعیت داشتیم، ۷۴ میلیون ثبت نام کردند!! ....(ادامه)


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله‌ آملی اعلام کرد که در حال خدمت در دانشگاه هستم و اخبار منتشرشده در رسانه‌ها و فضای مجازی درباره بنده کذب است. واکنش فاضل لاریجانی به شایعه دستگیری‌اش: در حال خدمت در دانشگاه هستم
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله‌ آملی اعلام کرد که در حال خدمت در دانشگاه هستم و اخبار منتشرشده در رسانه‌ها و فضای مجازی درباره بنده کذب است. (ادامه)
شمال نیوز :  به گفته وی  رای ورشکستگی صادر شده در مورد بدهی فرد به یک بانک نباید برای دیگر بانک‌ها لازم اجرا باشد و انتظار داریم احکام صادر شده ورشکستگی مورد بازنگری قرار گیرد..... بیش از ۵۰۰هزار میلیارد تومان میزان مطالبات معوق بانکی/ بانک‌ها بستر فساد اقتصادی در کشور هستند/ ماجرای زن و مردی که یک شب ۶۰۰ خودور ثبت سفارش کردند
شمال نیوز : به گفته وی رای ورشکستگی صادر شده در مورد بدهی فرد به یک بانک نباید برای دیگر بانک‌ها لازم اجرا باشد و انتظار داریم احکام صادر شده ورشکستگی مورد بازنگری قرار گیرد.....(ادامه)
عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از نکته ای عجیب در موضوع معوقات بانکی پرده داشت. به گفته وی محاکم قضایی گاهی برای راستی آزمایی اعلام ورشکستگی بدهکاران کلان بانکی، خود فرد بدهکار را به عنوان مدیر تسویه انتخاب می‌کنند! رویه عجیب برخی محاکم قضایی در بر خورد با بدهکاران کلان بانکی
عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از نکته ای عجیب در موضوع معوقات بانکی پرده داشت. به گفته وی محاکم قضایی گاهی برای راستی آزمایی اعلام ورشکستگی بدهکاران کلان بانکی، خود فرد بدهکار را به عنوان مدیر تسویه انتخاب می‌کنند!(ادامه)
برنامه تعدادی از هیأت‌های مهم کشور در میلاد امام رضا(ع)
(ادامه)
آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی درگذشت+ زندگینامه
آیت الله العظمی سید محمد حسینی شاهرودی از مراجع بزرگ شیعی و فرزند آیت الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی لحظاتی قبل دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن  .... آمار نمایندگان مازندران در 10 دوره مجلس شورای اسلامی
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن ....(ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته..... محرمانه های علی لاریجانی : همسر ، برادران ، فرزندان و انتخابات ۱۴۰۰
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته.....(ادامه)
رهبر معظم انقلاب، وظیفه حوزه های علمیه را نسبت به گذشته سنگین تر دانستند و گفتند: در داخل کشور توجهی که امروز نسبت به مسائل دینی و روحانیت وجود دارد، با گذشته و قبل از انقلاب اسلامی، قابل مقایسه نیست. رهبر انقلاب: سیاه نمایی ها درباره ایمان و دینداری مردم و یا رویگردانی آنها از روحانیت، خلاف واقع و بدون معیار علمی است/ امروز وظیفه‌ حوزه‌ها از گذشته سنگین‌تر است(خبر)
رهبر معظم انقلاب، وظیفه حوزه های علمیه را نسبت به گذشته سنگین تر دانستند و گفتند: در داخل کشور توجهی که امروز نسبت به مسائل دینی و روحانیت وجود دارد، با گذشته و قبل از انقلاب اسلامی، قابل مقایسه نیست.(ادامه)
شمال نیوز: علی لاریجانی در واکنش به اشاره استاندار خراسان رضوی مبنی بر حضور لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، گفت: استاندار با مطلبی که بیان کردند، قصد جان ما را دارند، ما در این وادی نیستیم. در وادی انتخابات نیستم/ استاندار، قصد جان ما را دارند
شمال نیوز: علی لاریجانی در واکنش به اشاره استاندار خراسان رضوی مبنی بر حضور لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، گفت: استاندار با مطلبی که بیان کردند، قصد جان ما را دارند، ما در این وادی نیستیم.(ادامه)
شمال نیوز: در پی در گذشت مرحوم حاج محمد علی اسکندر نیا، پدر مهندس بهروز اسکندر نیا مدیر عامل شرکت پگاه رزم آوران ، سردار مرتضی سردار مرتضی قربانی فرمانده لشگر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس پیام تسلیت صادر کردند. پیام تسلیت سردار مرتضی قربانی بمناسبت درگذشت مرحوم اسکندر نیا
شمال نیوز: در پی در گذشت مرحوم حاج محمد علی اسکندر نیا، پدر مهندس بهروز اسکندر نیا مدیر عامل شرکت پگاه رزم آوران ، سردار مرتضی سردار مرتضی قربانی فرمانده لشگر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس پیام تسلیت صادر کردند.(ادامه)
آیت‌الله رئیسی نایب رئیس مجلس خبرگان شد
سید ابراهیم رئیسی با ۴۲ رای به عنوان نایب رئیس نخست مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.(ادامه)
 طلبه، استاد و مرجع ما اگر معتقد به انقلاب نباشد، به درد کشور نمی‌خورد / اینکه بنده میگویم حوزه‌ی انقلابی، معنایش این نیست که حالا حتماً در مثلاً فلان‌ جا شعار بدهد / با فلسفه‌ خواندن، نه فقط مخالف نیستم بلکه کاملاً تأیید میکنم / اینکه دوره اصول در حوزه ۱۵ سال است، برای من تعجب(خبر)
(ادامه)
آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تکمیل تحقیقات خود در حوزه فقه و حقوق، موفق به اخذ مدرک عالی ترین سطح آموزشی حوزه (سطح چهار) شد و در نهایت رساله دکترای خود را با عنوان «تعارض اصل و ظاهر در فقه و حقوق» دفاع کرد. «قاضی‌القضات» جدید را بیشتر بشناسیم
آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تکمیل تحقیقات خود در حوزه فقه و حقوق، موفق به اخذ مدرک عالی ترین سطح آموزشی حوزه (سطح چهار) شد و در نهایت رساله دکترای خود را با عنوان «تعارض اصل و ظاهر در فقه و حقوق» دفاع کرد.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه‌ی قضائیه منصوب کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به ریاست قوه قضائیه منصوب شد
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه‌ی قضائیه منصوب کردند. (ادامه)
اقامه نماز بر پیکر آیت الله مؤمن توسط آیت الله سبحانی
مراسم تشییع پیکر آیت الله مومن دقایقی پیش با حضور گسترده اقشار مختلف مردم از مسجد امام حسن عسکری قم آغاز شد و آیت ‌الله سبحانی بر پیکر ایشان نماز خواند.(ادامه)
آیت الله توکل : آیت‌الله مومن نمونه‌ای از فقهای مجاهد تراز انقلاب اسلامی است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ضایعه ارتحال فقیه ربانی آیت‌الله مومن را ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه اسلامی و وی را نمونه ای از فقهای مجاهد تراز انقلاب دانست.(ادامه)
اسامی شهدای اصفهانی حمله تروریستی زاهدان+جزئیات تشییع
اسامی شهدای حمله تروریستی حمله به اتوبوس کارکنان سپاه پاسداران که مربوط به لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان بودند اعلام شد.(ادامه)
نام هاشمی رفسنجانی با عزت ایران گره خورده است وبا وجود شلاقهایی که بر روح او زدند اما بدرقه پرشکوه هاشمی توسط مردم نشان داد که نمی توان خادمان ملت را با تهمت و دروغ حذف کرد. نه شلاق ساواک و نه شلاق بر آبرو، نتوانست هاشمی را به زانو درآورد/ به موشک های دفاعی و علمی خود فخر می کنیم؛ بزودی دو ماهواره به فضا خواهیم فرستاد
نام هاشمی رفسنجانی با عزت ایران گره خورده است وبا وجود شلاقهایی که بر روح او زدند اما بدرقه پرشکوه هاشمی توسط مردم نشان داد که نمی توان خادمان ملت را با تهمت و دروغ حذف کرد. (ادامه)
به کارگیری عبارات توصیف آمیز توسط رهبرانقلاب، حکایت کننده شناخت خوب و دقیق ایشان از روحیات و عملکرد این افراد است که جامعه در آن زمان از فیض حضورشان محروم شده است. مروری بر عبارات حکیمانه رهبرانقلاب در پیام‌های تسلیت/ از هاشمی و منتظری تا آیت الله بهجت و مهدوی‌کنی(خبر)
به کارگیری عبارات توصیف آمیز توسط رهبرانقلاب، حکایت کننده شناخت خوب و دقیق ایشان از روحیات و عملکرد این افراد است که جامعه در آن زمان از فیض حضورشان محروم شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.