.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
توصیه یک مهندس زلزله: از تهران بروید، زلزله بیاید، فاجعه سه‌قرن اخیر رخ می‌دهد
استاد پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی از پایتخت نشینان خواست که این شهر را ترک کنند. (ادامه)
42 مصدوم در زمین لرزه استان البرز
رییس سازمان مدیربت بحران کشور آخرین آمار مصدودمان زمین لرزه اخیر را اعلام و تاکید کرد مصدومیت‌ها ناشی از ریزش آوارو تخریبی نبوده‌ است. (ادامه)
زلزله‌‌ای به قدرت ۵.۲ ریشتر تهران را لرزاند. این زلزله در استان‌های البرز، قزوین، گیلان، قم و استان مرکزی نیز احساس شده‌است.


زلزله ۵.۲ ریشتری تهران را لرزاند + جزییات/ تکرار پس لرزها/ مردم خونسرد باشند و احتیاط کنند
زلزله‌‌ای به قدرت ۵.۲ ریشتر تهران را لرزاند. این زلزله در استان‌های البرز، قزوین، گیلان، قم و استان مرکزی نیز احساس شده‌است. (ادامه)
«تا ساعت یک نصفه شب طول کشید، می‌لرزیدیم، از سرما از بی‌پناهی از بی کسی، هیچ کسی نیومد برای کمک خودمون بودیم؛ تنها بودیم.» مرد سیاه پوشیده اصراری ندارد که هق هق گریه‌هایش را بین حرف‌هایش وقتی آن شب را بخاطر می‌آورد پنهان کند... مردی که ۹ عزیزش را دفن کرد +عکس
«تا ساعت یک نصفه شب طول کشید، می‌لرزیدیم، از سرما از بی‌پناهی از بی کسی، هیچ کسی نیومد برای کمک خودمون بودیم؛ تنها بودیم.» مرد سیاه پوشیده اصراری ندارد که هق هق گریه‌هایش را بین حرف‌هایش وقتی آن شب را بخاطر می‌آورد پنهان کند...(ادامه)
هنر ما این بود که نگذاشتیم تورم به ۵۰ درصد برسد/ قیمت دلار را ما بالا نبردیم/ بنای افزایش یارانه نقدی را نداریم/ مشکل بانکها فقط مربوط به برجام(خبر)
(ادامه)
روایت پیرمردی که ۱۷نفر از اعضای خانواده و جمعی از هم ولایتی هایش را در روستاهای زلزله زده کوییک به خاک سپرد ۱۰۵نفر را با دست‌های خودم خاک‌کردم
روایت پیرمردی که ۱۷نفر از اعضای خانواده و جمعی از هم ولایتی هایش را در روستاهای زلزله زده کوییک به خاک سپرد(ادامه)
عکسی احساسی از تشکر نیروی هلال احمر از سگ زنده‌یاب در سرپل ذهاب/عکس
سگ های زنده یاب هلال احمر تا کنون 6 نفر را از زیر آوار نجات داده اند(ادامه)
مدیریت بحران قبل از بحران(يادداشت)
(ادامه)
سخنان حسن روحانی در بدو ورود به کرمانشاه
رئیس‌جمهور در بدو ورود به کرمانشاه جهت بازدید از مناطق زلزله زده اعلام کرد: من به تمام آسیب دیدگان این حادثه می‌گویم که دولت با تمام توان برای کمک به شما وارد عمل شده است و تلاش بر این است که در کوتاه ترین مدت زمانی ممکن مشکلات و معضل به وجود آمده را حل کند.(ادامه)
پیدا شدن نوزاد زنده از زیر آوار زلزله دیشب (عکس)
(ادامه)
تصاویر/ به دنبال اعضای خانواده از زیر آوار
به دنبال اعضای خانواده از زیر آوار زلزله در حومه سلیمانیه عراق.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی ضمن تسلیت به ملّت ایران تأکید کردند که همه دستگاه‌های لشکری و کشوری با همه همت و امکانات به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند و با بهره‌گیری سریع از همه‌ امکانات از افزایش تلفات جلوگیری کنند.

رهبر معظم انقلاب همه دستگاه‌های لشکری و کشوری را برای کمک به آسیب دیدگان زلزله فراخواندند
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی ضمن تسلیت به ملّت ایران تأکید کردند که همه دستگاه‌های لشکری و کشوری با همه همت و امکانات به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند و با بهره‌گیری سریع از همه‌ امکانات از افزایش تلفات جلوگیری کنند. (ادامه)
۱۵۵ کشته و ۱۵۰۰ نفر مصدوم در زلزله غرب کشور
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۱۵۵ نفر از مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی به‌دلیل وقوع زلزله کشته و بیش از ۱۵۰۰ نفر زخمی شدند. (ادامه)
شمال نیوز : با ادامه عملیات جست‌وجو در میان خرابه‌های مکزیکوسیتی، تعداد قربانیان زمین‌لرزه ۷.۱ ریشتریِ اخیر اکنون به ۲۷۳ نفر رسیده است.
آمار قربانیان زلزله مکزیک به ۲۷۳ نفر رسید
شمال نیوز : با ادامه عملیات جست‌وجو در میان خرابه‌های مکزیکوسیتی، تعداد قربانیان زمین‌لرزه ۷.۱ ریشتریِ اخیر اکنون به ۲۷۳ نفر رسیده است. (ادامه)
شمال نیوز : اما ناکامی این کارخانه که زمانی بهترین تکنولوژی های صنعت نساجی خاورمیانه را در خود می دید، به اینجا ختم نشد بلکه با بارش برف، شرکت خصوصی فوق اقدام به فروش آهن آلات سقف ها و دستگاه های موجود در کارخانه نیز کرد..... « کارخانه نساجی » که به خرابه تبدیل شد !
شمال نیوز : اما ناکامی این کارخانه که زمانی بهترین تکنولوژی های صنعت نساجی خاورمیانه را در خود می دید، به اینجا ختم نشد بلکه با بارش برف، شرکت خصوصی فوق اقدام به فروش آهن آلات سقف ها و دستگاه های موجود در کارخانه نیز کرد.....(ادامه)
شمال نیوز :  او درباره اینکه چه میزانی درآمد نصیب دولت می‌شود هم گفت که «به نظر من اگر معبر خوب کار کند، بین ٧٠٠، ٨٠٠‌ میلیون تومان تا یک‌میلیارد تومان در روز درآمدزایی دارد» درآمد روزانه 800 میلیون تومانی دولت از معابر کولبری / فعالیت 68 هزار کولبر در ایران
شمال نیوز : او درباره اینکه چه میزانی درآمد نصیب دولت می‌شود هم گفت که «به نظر من اگر معبر خوب کار کند، بین ٧٠٠، ٨٠٠‌ میلیون تومان تا یک‌میلیارد تومان در روز درآمدزایی دارد»(ادامه)
نگرانی برنج‌کاران با نزدیک شدن به خان پایانی برداشت
کشاورزان با وجود اینکه به خان پایانی برداشت محصول رسیدند باز هم نگران هستند که نکند شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که متضرر شوند؛ چرا که آنان همواره نگران هستند و می‌دانند در لحظات پایانی همه آرزوها بر سرشان آوار می‌شود.(ادامه)
«شیخ نور» سیاست ایران، نه عزلت نشین شده نه بازنشسته سیاسی، او با سکوت نصفه و نیمه اش، بازهم در متن سیاست ایران است، خاصه این روزها که آیت الله هاشمی نیست و در بزنگاه مهم یک تصمیم سیاسی قرار گرفته است. «نقشه سیاسی» ناطق نوری در دوران پساهاشمی /پشت‌پرده استعفا دادن‌های پی‌درپی شیخ نور /بازگشت هوشمندانه به سیاست
«شیخ نور» سیاست ایران، نه عزلت نشین شده نه بازنشسته سیاسی، او با سکوت نصفه و نیمه اش، بازهم در متن سیاست ایران است، خاصه این روزها که آیت الله هاشمی نیست و در بزنگاه مهم یک تصمیم سیاسی قرار گرفته است.(ادامه)
در هفتم تیر سال ۶۰ چه گذشت؟
حدود ساعت 21 و7 دقیقه هفتم تیرماه 1360، دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، در حالی که جمعی از بلندپایه ترین و دل سوزترین مسؤولان نظام در آن جلسه حضور داشتند، با بغض منافقان منفجر شد.(ادامه)
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از مرگ راننده ۴۷ ساله بولدوزر بر اثر ریزش آوار از کوه در جاده هراز منطقه پل بلده خبر داد.

مرگ وحشتناک راننده بولدوزر زیر آوار کوه در آمل + عکس
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از مرگ راننده ۴۷ ساله بولدوزر بر اثر ریزش آوار از کوه در جاده هراز منطقه پل بلده خبر داد. (ادامه)
ریزش کوه بر روی بولدوزر در بلده سبب مرگ راننده شد
ریزش آوار از کوه بر روی بولدوزر سبب مرگ راننده آن در منطقه پل بلده جاده هراز شد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان از کشف جسد آخرین بازمانده حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزادشهر خبر داد.

کشف جسد آخرین بازمانده حادثه انفجار معدن آزادشهر/ آمار جانباختگان به 43 نفر رسید
شمال نیوز: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان از کشف جسد آخرین بازمانده حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزادشهر خبر داد. (ادامه)
کشف جسد آخرین بازمانده حادثه انفجار معدن
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان از کشف جسد آخرین بازمانده حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزادشهر خبر داد.(ادامه)
آخرین وضعیت مصدومان معدن گلستان
سرپرست سازمان اورژانس کشور از ترخیص غالب مصدومان معدن گلستان از بیمارستان خبر داد.(ادامه)
محسن تنابنده در نقش لباس و گریم کارگر معدن+عکس
محسن تنابنده در پست تازه اینستاگرامش درباره کارگران معدن و کار طاقت فرسال آنها نوشت. (ادامه)
مرگ کارگر30ساله در بابل + تصاویر
کارگر30ساله بابلی به دلیل ریزش آوار جان خود را از دست داد.(ادامه)
۹۰ هزار آسیب دیده حوادث سال قبل در مازندران امدادرسانی شدند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی به پنج هزار و ۲۴۷ حادثه و ۹۰ هزار آسیب دیده سال قبل در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی رئیس مجلس پس از قرائت گزارش وزیر کشور، شهردار تهران و همچنین کمیسیون های تخصصی در مورد حادثه پلاسکو در جلسه علنی چهارشنبه-13 بهمن- به بیان نکاتی در رابطه با گزارش‌های مذکور پرداخت ..... لاریجانی خطاب به قالیباف: برج‌سازی‌های وسیع در تهران قطعا برای آینده شما مشکلاتی ایجاد می‌کند
شمال نیوز : علی لاریجانی رئیس مجلس پس از قرائت گزارش وزیر کشور، شهردار تهران و همچنین کمیسیون های تخصصی در مورد حادثه پلاسکو در جلسه علنی چهارشنبه-13 بهمن- به بیان نکاتی در رابطه با گزارش‌های مذکور پرداخت .....(ادامه)
سئوالم از رئیس جمهور و اعضای هیات دولت این است که با این نوع برخورد تبعیض آمیز با خسارت دیدگان چگونه آنها را تشویق کنیم که در روستا بمانند و نباید هرگز ! زمین های کشاورزی خود را بفروشند و به کلانشهرها و تهران بیایند؟
کدام آوار سنگین تر بود ؟ پلاسکو یا مرکبات یخ زده !(ديدگاه)
سئوالم از رئیس جمهور و اعضای هیات دولت این است که با این نوع برخورد تبعیض آمیز با خسارت دیدگان چگونه آنها را تشویق کنیم که در روستا بمانند و نباید هرگز ! زمین های کشاورزی خود را بفروشند و به کلانشهرها و تهران بیایند؟ (ادامه)
همه ملت ایران به این عزم و شهامت برخاسته از ایمان ببالند/ این شهیدان یک بار دیگر خاطرات فداکاریهای دوران دفاع مقدس را زنده کردند(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.