.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مایلی‌کهن به رئیس‌جمهور نامه نوشت
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در نامه‌ای سرگشاده به حسن روحانی، رئیس جمهوری به بیان مشکلات این روزهای کشور و مردم پرداخت.(ادامه)
عکس/ پدر داغدار در محل فوت دخترش زیر آوار زلزله
تصویری دردناک از حاشیه زلزله اخیر در تبریز و شهرهای اطراف آن را می بینید.(ادامه)
ناگفته‌های جنگ ۳۳ روزه به روایت سرلشکر سلیمانی
سردار قاسم سلیمانی در نخستین گفت‌وگوی تلویزیونی خود ناگفته‌هایی از جنگ 33 روزه و پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم صهیونیستی را بازگو کرد. (ادامه)
ریزش کوه در دوهزار تنکابن 2کشته و مجروح برجای گذاشت
معاون امداد و نجات هلال احمر استان مازندران گفت: ریزش کوه در دوهزار تنکابن یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.(ادامه)
ریزش آوار کارگری را در ساری به کام مرگ کشاند
مدیر روابط عمومی آتش نشانی ساری از مرگ کارگرجوان در یک پروژه ساختمانی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز :  مدیرکل امور بانوان و خانواده  استانداری مازندران گفت : بسیاری موارد اتفاق افتاد که زنی مورد ضرب و شتم قرار گرفت اما بعد از اقدام به شکایت، از سوی همسر تهدید به طلاق یا خشونت‌های بیشتر می‌شود و از ترس و ناچاری، شکایت خود را پس می‌گیرد. این قانون بعد از .... اغلب طلاق ها در استان به خاطر «اعتیاد»، «فقدان مهارت‌های زندگی» و «ایجاد حس تعهد به زندگی خانوادگی»است / با «آگاهی‌بخشی» ، جامعه‌ از نگاه مردسالار به نگاه منصفانه و قانونی می رسد
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت : بسیاری موارد اتفاق افتاد که زنی مورد ضرب و شتم قرار گرفت اما بعد از اقدام به شکایت، از سوی همسر تهدید به طلاق یا خشونت‌های بیشتر می‌شود و از ترس و ناچاری، شکایت خود را پس می‌گیرد. این قانون بعد از ....(ادامه)
شمال نیوز : مجموعاً ۷۵ نماینده در ده دوره مجلس به دلیل شهادت یا درگذشت، موفق به پایان دوره خود نشدند. از این میزان ۳۱ نماینده در حوادث تروریستی و ۱۰ نماینده در جنگ به شهادت رسیدند و ۱۴ نماینده در .... از خانه ملت تا خانه ابدی / مازندران و 5 نماینده سفر کرده
شمال نیوز : مجموعاً ۷۵ نماینده در ده دوره مجلس به دلیل شهادت یا درگذشت، موفق به پایان دوره خود نشدند. از این میزان ۳۱ نماینده در حوادث تروریستی و ۱۰ نماینده در جنگ به شهادت رسیدند و ۱۴ نماینده در ....(ادامه)
وقتی وارد جلسه شدیم آقای بهشتی مقداری از صحبت‌هایشان را كرده بودند. جمله‌ای كه من بعد از نشستن در جلسه از آقای بهشتی شنیدم این بود كه گفتند: «این بار ما باید كاری كنیم كه یك مهره آمریكا رئیس‌جمهور ما نباشد.» همين جمله را كه گفتند آنجا منفجر شد. در همان مرحله اول هم به شهادت رسیدند و كار اصلی كه بمب كرد در واقع به شهادت رساندن ایشان بود. روایتی از لحظه انفجار دفتر حزب جمهوری/ آخرین جمله شهید بهشتی چه بود؟(خبر)
وقتی وارد جلسه شدیم آقای بهشتی مقداری از صحبت‌هایشان را كرده بودند. جمله‌ای كه من بعد از نشستن در جلسه از آقای بهشتی شنیدم این بود كه گفتند: «این بار ما باید كاری كنیم كه یك مهره آمریكا رئیس‌جمهور ما نباشد.» همين جمله را كه گفتند آنجا منفجر شد. در همان مرحله اول هم به شهادت رسیدند و كار اصلی كه بمب كرد در واقع به شهادت رساندن ایشان بود.(ادامه)
ریزش معدن در آمل یک فوتی داشت
ریزش آوار سبب مرگ‌ یک کارگر معدن در شهرستان آمل شد.(ادامه)
سخنگوی اورژانس استان مازندران از وقوع حادثه آتش سوزی در معدن زغالسنگ در سوادکوه خبرداد و گفت که در این حادثه ۱۱ معدنکار که مشغول کار در این معدن بودند دچار مسمومیت ناشی از دود شدند آتش‌سوزی معدن سوادکوه ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
سخنگوی اورژانس استان مازندران از وقوع حادثه آتش سوزی در معدن زغالسنگ در سوادکوه خبرداد و گفت که در این حادثه ۱۱ معدنکار که مشغول کار در این معدن بودند دچار مسمومیت ناشی از دود شدند(ادامه)
اعلام اسامی ۳۰ جان‌باخته حادثه سیل در کشور
جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور، مرگ ۳۰ نفر در پی بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور را تأیید کرد.(ادامه)
در حالی که این روزها سیل در مازندران و گلستان رخ داده، خاطره‌ای از شهید مهدی باکری در زمان شهرداریش و نحوه برخورد با سیل شنیدنی است تا مسوولان آن را الگوی خود قرار دهند. خاطره شنیدنی از شهید مهدی باکری و سیل ارومیه
در حالی که این روزها سیل در مازندران و گلستان رخ داده، خاطره‌ای از شهید مهدی باکری در زمان شهرداریش و نحوه برخورد با سیل شنیدنی است تا مسوولان آن را الگوی خود قرار دهند.(ادامه)
رئیس سازمان "صمت" مازندران با تاکید بر اینکه مسائل "چوب و کاغذ مازندران" ریشه‌ای است، گفت: باید از مسئولان بابت تغییر مکرر مدیریتی در این کارخانه سوال کرد.

پای چوب وکاعذ مازندران خواهیم ایستاد/ بهره‌برداران بی‌شناسنامه و بی‌رحم قاتل منابع جنگلی
رئیس سازمان "صمت" مازندران با تاکید بر اینکه مسائل "چوب و کاغذ مازندران" ریشه‌ای است، گفت: باید از مسئولان بابت تغییر مکرر مدیریتی در این کارخانه سوال کرد. (ادامه)
عکس/ ریزش آوار ساختمان قدیمی در بازار تهران
عصر روز سه شنبه (۲۰ آذر) یک ساختمان قدیمی دو طبقه در سبزه میدان تهران ریزش کرد؛ در این حادثه خوشبختانه کسی آسیب ندید.(ادامه)
امدادرسانی به ۵ هزار حادثه در مازندران
امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران ۸ ماه نخست امسال به ۵ هزار حادثه امدادرسانی کردند.(ادامه)
اجرای طرح امدادرسانی زمستانه در 7 محور مازندران
عاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اجرای طرح امدادرسانی زمستان پیش از این فصل گفت: طرح زمستانه در محورهای گدوک، فیروزکوه، هراز، کندوان و چالوس و محورهای کیاسر به سمنان و گلوگاه به دامغان به‌همراه تجهیزات رهاسازی خودرو، امدادرسانی و اسکان اضطراری مسافران اجرا می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : جمشیدی با ابراز تاسف از اینکه پس از برف دیگر هیچ فرد، نهاد و گروهی سراغی از این شرکت مهم تولیدی کشور نگرفت، افزود: تنها بانک ملی ایران با تقاضای استمهال تسهیلات به مدت سه سال موافقت کرد که این زمان نیز در مهر سال جاری به پایان خواهد رسید، اما هنوز آواربرداری از کارخانه و سوله تولید آن انجام نشده است..... بزرگترین شرکت تولید حوله کشور در مازندران زیر آوار !+ تصاویر
شمال نیوز : جمشیدی با ابراز تاسف از اینکه پس از برف دیگر هیچ فرد، نهاد و گروهی سراغی از این شرکت مهم تولیدی کشور نگرفت، افزود: تنها بانک ملی ایران با تقاضای استمهال تسهیلات به مدت سه سال موافقت کرد که این زمان نیز در مهر سال جاری به پایان خواهد رسید، اما هنوز آواربرداری از کارخانه و سوله تولید آن انجام نشده است.....(ادامه)
این همه بی‌تدبیری(يادداشت)
(ادامه)
شهردار ساری: حریق مسجد جامع ساری پس از ۸ ساعت کامل مهار شد
شهردار ساری با بیان اینکه حریق مسجد جامع ساری پس از هشت ساعت کامل اطفا شد گفت: پاکسازی و آواربرداری مسجد جامع ادامه دارد.(ادامه)
خسارت بخش قاجاری مسجد جامع ساری جبران ناپذیر است
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: خسارت ناشی از آتش سوزی به ابنیه دوره قاجاریه مسجد تاریخی ساری جبران ناپذیر است.(ادامه)
داغ مهاجرت در روستاهای پشت کوه
ایوان هایی که پر بود از هیاهوی بچه ها، حالا ویرانه هایی است پر از فریاد سکوت. دیوارهای نیمه آوار، طاقچه های خالی، پله هایی که به تلنگری بند هستند، سقف هایی که فروریخته و اتاق هایی که پر شده اند از علف های هرز، تصاویر دردناکی هستند از خانه های کاه گلی روستاهای خشک شهرستان کیاسر که روزی پر بود از صدای زندگی. خشکسالی، نبود ابتدایی ترین امکانات زندگی، دور بودن از شهر و قرار گرفتن در پشت کوه ها، جوانها را از روستاها رانده و راهی شهرهای اطراف کرده است تا " مهاجرت " تلخ ترین کابوسی شود که بر روستاهای تفتیده شهرستان کیاسر سایه انداخته است.جوان ها رفتن و سالمندان ماندن را ترجیح داده اند. آنها زندگی در شهرهای دور و دور ماندن از اصل و ریشه شان را انتخاب کرده اند و اینها به ناچار تن به تنهایی داده اند بلکه حریف ناملایمتی های زندگی شوند.خشکسالی و مهاجرت سالمندان روستا را تنها کرده است. آنها که روزگاری با فرزندان شان دور سفره های پرمهر می نشستند حالا مانده اند و دنیایی از غصه که بر قلب شان سنگینی می کند، در عوض توریست ها و شهرنشین ها جای جای این روستاها را برای تعطیلات آخر هفته انتخاب می کنند تا دنیایی از تضادها را بسازند.(ادامه)
گودبرداری غیر اصولی در ساری حادثه آفرید + تصاویر
قسمتی از ساختمان ۲ طبقه مسکونی به دلیل گودبرداری ناایمن در کمربندی غربی ساری ریزش کرد.(ادامه)
انتقال جسد حفار غیر‌مجاز پس از 26 ساعت تلاش امدادی در سوادکوه + تصاویر
رئیس جمعیت هلال‌ احمر سوادکوه از انتقال جسد حفار غیر‌مجاز پس از 26 ساعت تلاش امدادی در سوادکوه خبر‌ داد.(ادامه)
2 کشته و مصدوم و 3 بازداشتی حاصل حفاری غیر‌مجاز در جوارم سوادکوه
یک‌کشته، یک‌مصدوم و 3 بازداشتی حاصل حفاری غیر‌مجاز در منطقه جنگلی جوارم سوادکوه بود که تلاش برای نجات مصدوم حادثه حفاری غیر‌مجاز تا بامداد روز سه‌شنبه ادامه دارد.(ادامه)
فوت یک نفر براثر ریزش چاه در آمل
رئیس جمعیت هلال احمر آمل از فوت یک نفر براثر ریزش چاه در بخش لاریجان خبر داد.(ادامه)
طوفان در بابل یک مصدوم بر جای گذاشت
سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: طوفان در بابل منجر به ریزش سقف یک خانه و مصدومیت زن سالمند شد.(ادامه)
ریزش ساختمانی ناایمن در ساری/ 2 نفر از مرگ حتمی نجات یافتند
معاون عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: حادثه ریزش ساختمان در روستای آخورسر ساری با اسکلت فلزی در منطقه‌ای از خارج بافت رخ داد که دلیل ریزش این بود که ساختمان از مقاومت و ایمنی کامل برخوردار نبود.(ادامه)
برای «آقا رضا» که کبوتر حرم بود!(يادداشت)
(ادامه)
ریزش آوار در ساری حادثه آفرید
سخنگوی اورژانس کشور از ریزش آوار به دلیل نشت گاز در ساری خبر داد و گفت: در اثر این حادثه ۵ نفر مصدوم شده‌اند.(ادامه)
امدادرسانی به ۷۱۲ حادثه دریایی و ساحلی در مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: سال جاری در ۷۱۲ حادثه دریایی و ساحلی در استان و هزار و ۷۲۲ سانحه جاده ای امدادرسانی شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.