.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دوم خرداد 1401 نیز پلاسکوی دیگری در آبادان فروریخت و جان دهها تن از هموطنان آبادانی را گرفت. در این ماجرا نیز شهرداری این شهر اعلام کرده که بارها به مالک این ساختمان اخطار و هشدار داده است ، یعنی باز هم شهرداری وظیفه اش را که گویا جز هشدار دادن نیست انجام داده است! و این چرخه ادامه دارد!...(يادداشت)
دوم خرداد 1401 نیز پلاسکوی دیگری در آبادان فروریخت و جان دهها تن از هموطنان آبادانی را گرفت. در این ماجرا نیز شهرداری این شهر اعلام کرده که بارها به مالک این ساختمان اخطار و هشدار داده است ، یعنی باز هم شهرداری وظیفه اش را که گویا جز هشدار دادن نیست انجام داده است! (ادامه)
ریزش مرگبار کانال آب در قائمشهر
یک کارگر در حادثه ریزش کانال آب در قائمشهر جان باخت.(ادامه)
شمال نیوز : مجمع نمایندگان مازندران با ارائه نامه‌ای به رئیس‌جمهوری و تشریح دلایل فنی و علمی خواستار صدور دستور توقف اجرای پروژه مهار و انتقال نشتی سد لار به تهران شد. مجمع نمایندگان مازندران با ارائه نامه‌ای به رئیس‌جمهوری و تشریح دلایل فنی و علمی خواستار صدور دستور توقف اجرای پروژه مهار و انتقال نشتی سد لار به تهران شد
شمال نیوز : مجمع نمایندگان مازندران با ارائه نامه‌ای به رئیس‌جمهوری و تشریح دلایل فنی و علمی خواستار صدور دستور توقف اجرای پروژه مهار و انتقال نشتی سد لار به تهران شد. (ادامه)
عضو هیئت رئیسه مجلس : همگرایی مجلس و دولت برای رفع مشکلات کشور
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به همگرایی مجلس و دولت برای رفع مشکلات کشور گفت: با استقرار دولت جدید فصل نوینی از کارو جهاد شبانه روزی برای توسعه همه جانبه کشور آغاز شد. (ادامه)

رئیس ستاد مدیریت بحران آمل گفت درپی این ریزش سنگ ازکوه در دو طرف تونلی در جاده هراز، تعداد ۸ دستگاه خودروی عبوری با ۲۲ سرنشین که در میان آنها چند زن وکودک نیز حضور داشتند. به علت ریزش کوه، ۸ خودرو با ۲۲ مسافر در تونلی در جاده هراز محبوس شده بودند / پلیس راه مازندران: محبوس نشده بودند؛ خودمان به داخل تونل هدایتشان کردیم تا سیلاب فروکش کند
رئیس ستاد مدیریت بحران آمل گفت درپی این ریزش سنگ ازکوه در دو طرف تونلی در جاده هراز، تعداد ۸ دستگاه خودروی عبوری با ۲۲ سرنشین که در میان آنها چند زن وکودک نیز حضور داشتند.(ادامه)
امدادرسانی به ۲۲ مسافر محبوس در تونل هراز
رئیس ستاد مدیریت بحران آمل، از تلاش‌های عوامل خدمات رسان برای کمک به ۲۲ مسافری که درپی ریزش سنگ درجاده هراز در داخل یکی ازتونل های این جاده محبوس شدند، خبر داد.(ادامه)
به قلم : فریدون امیریان شهسوار ملک سخن (يادداشت)
به قلم : فریدون امیریان(ادامه)
ریزش مرگبار تونل در آزادراه تهران - شمال/دو کشته و یک مصدوم+ عکس
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر از ریزش تونل در شهرستانک جاده چالوس با دو کشته و یک مصدوم خبر داد.(ادامه)
ریزش آوار جان کارگر جوان را گرفت
ریزش دیوار بر روی کارگر ساختمان در ساری موجب مرگ وی شد.(ادامه)
وظیفه بر زمین مانده انقلاب! (يادداشت)
(ادامه)
وزیر بهداشت: شناسایی هفتمین مورد کرونای جهش یافته در کشور
وزیر بهداشت آخرین اقدامات انجام شده جهت خرید واکسن کرونا از منابع معتبر و واکسیناسیون گروه‌های آسیب پذیر کشور را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : ربیعی گفت : مدریت اقتصادی درست در زمانی اتفاق افتاد که بحران غیرمنتظره ویروس کرونا بار مضاعفی بر گرده دولت تحمیل کرده بود .... ربیعی : کسانی به نام انتقاد ، دولت را تخریب کردند / مردم ما امروز و فردا می توانند منصفانه قضاوت کنند !
شمال نیوز : ربیعی گفت : مدریت اقتصادی درست در زمانی اتفاق افتاد که بحران غیرمنتظره ویروس کرونا بار مضاعفی بر گرده دولت تحمیل کرده بود ....(ادامه)
حالا تصاویری را به اصطلاح نشان می‌دهیم، که شما این‌ها را پخش کنید، تقریبا در کل پایگاه‌های آمریکا آماده باش بود و آن‌ها نمی‌دانستند که ما کجا را می‌خواهیم بزنیم، ولی خوب نگران بودند از خلیج فارس، به اصطلاح تنگه هرمز تا کویت، از کویت تا عراق و تا اردن، همه جا احتمال می‌دادند که ما جواب بدهیم، آن روز دیگه، یعنی بعد از شهادت حاج قاسم، این‌ها همه تا ۵۰۰ کیلومتر از سواحل مکران فاصله گرفتند، یعنی بیرون تنگه هرمز رفتند... قدرت نابودکردن کل پایگاه‌های آمریکا در منطقه را داریم/ جزئیات تصمیم ایران برای حمله به پایگاه‌های آمریکایی/ انتقام شهادت سردار سلیمانی از آمریکایی‌ها تمام نشده است/ آمران و عاملان تحت تعقیب هستند(خبر)
حالا تصاویری را به اصطلاح نشان می‌دهیم، که شما این‌ها را پخش کنید، تقریبا در کل پایگاه‌های آمریکا آماده باش بود و آن‌ها نمی‌دانستند که ما کجا را می‌خواهیم بزنیم، ولی خوب نگران بودند از خلیج فارس، به اصطلاح تنگه هرمز تا کویت، از کویت تا عراق و تا اردن، همه جا احتمال می‌دادند که ما جواب بدهیم، آن روز دیگه، یعنی بعد از شهادت حاج قاسم، این‌ها همه تا ۵۰۰ کیلومتر از سواحل مکران فاصله گرفتند، یعنی بیرون تنگه هرمز رفتند...(ادامه)
شمال نیوز : رییس اتحادیه آرایشگران مرکز استان مازندران به وجود طیف گسترده‌ای از بانوان زحمتکش در این بخش اشاره و خاطرنشان کرد:  برخی کارآفرینان بانو در سالن‌های خود  ٢٥ الى٣٠ پرسنل دارند و نگران از پرداخت هزینه های انباشته شده هستند و مشکلات دیگری .... آسيب‌هاى جدی به صنف آرايشگران زنانه مرکز مازندران وارد شد / ورشكستگى غالب بانوان كارآفرين و بیکاری زنان سرپرست‌خانوار در ساری
شمال نیوز : رییس اتحادیه آرایشگران مرکز استان مازندران به وجود طیف گسترده‌ای از بانوان زحمتکش در این بخش اشاره و خاطرنشان کرد: برخی کارآفرینان بانو در سالن‌های خود ٢٥ الى٣٠ پرسنل دارند و نگران از پرداخت هزینه های انباشته شده هستند و مشکلات دیگری ....(ادامه)
شمال نیوز : در حالیکه کارگران بیشترین زیان مالی و خسارت روحی و روانی را در این مدت متحمل شدند ، حدود سه هفته قبل یکی از مدیران کل ستاد مرکزی تامین اجتماعی کشور بخشنامه ای به استان ها ابلاغ کرد که .... ابلاغیه نسنجیده تامین اجتماعی و جیب خالی کَسَبه و کارگران / فشار تامین اجتماعی با یک بخشنامه به کارگران و سکوت مدیران دولتی/بانک ها کار خود را می کنند و با کرونا کاری ندارند / ساری هم جزئی از ایران است
شمال نیوز : در حالیکه کارگران بیشترین زیان مالی و خسارت روحی و روانی را در این مدت متحمل شدند ، حدود سه هفته قبل یکی از مدیران کل ستاد مرکزی تامین اجتماعی کشور بخشنامه ای به استان ها ابلاغ کرد که ....(ادامه)
عکس/ تصویری از زلزله ترکیه که در فضای مجازی پُربازدید شد
تصویری از لحظه پیدا شدن یک مجروح در زیر آوار زلزله مهیب ازمیر ترکیه توسط یک سگ زنده یاب در فضای مجازی پربازدید شده است.(ادامه)

یا زینب (س) تو بودي که در اربعین کتاب سرخ شهادت را تفسير کردي نامت بلند و جاودانه باد ای دخت گرامی و ستم کشیده امیر مومنان تو در آن روز خون به تماشاي زيباترين جلوه هاي هستي ايستادي و با صلابت و استواريت در برابر فريبکاران تاريخ جلوه ي زيبا و ماندگاري خلق کردي. صدای قدم هاي زینب (س) ضرب آهنگ قيام سرخ ماست(يادداشت)
یا زینب (س) تو بودي که در اربعین کتاب سرخ شهادت را تفسير کردي نامت بلند و جاودانه باد ای دخت گرامی و ستم کشیده امیر مومنان تو در آن روز خون به تماشاي زيباترين جلوه هاي هستي ايستادي و با صلابت و استواريت در برابر فريبکاران تاريخ جلوه ي زيبا و ماندگاري خلق کردي.(ادامه)
شمال نیوز : توجه به تیم‌های مطرح ورزشی از جمله نساجی مازندران که مورد علاقه وافر جمعیت چند میلیونی مردم شمال کشور است، یکی از مصادیق این رفتار هوشمندانه است که حتی با زندگی بسیاری از جوانان استان درآمیخته و با موفقیت‌هایش شاد و با ناکامی‌ها غمگین می‌شوند .... طلایی بودی؛ طلایی بمان!(يادداشت)
شمال نیوز : توجه به تیم‌های مطرح ورزشی از جمله نساجی مازندران که مورد علاقه وافر جمعیت چند میلیونی مردم شمال کشور است، یکی از مصادیق این رفتار هوشمندانه است که حتی با زندگی بسیاری از جوانان استان درآمیخته و با موفقیت‌هایش شاد و با ناکامی‌ها غمگین می‌شوند ....(ادامه)
آخرین جزئیات از زلزله گلستان
زمین لرزه رامیان به واحدهای مسکونی روستایی این شهرستان خسارت زده و شماری از شهروندان به دلیل ترس و فرار ناشی از این زلزله مصدوم شدند.(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۱۶ مرداد
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
خانواده دو پسر بچه روستایی که هنگام بازی بر اثر ریزش دیوار روی سرشان جان باخته‌اند این ماجرای تلخ را فقط یک حادثه دانسته و اظهار داشتند شکایتی در این باره ندارند.
جزئیات مرگ دو پسرخاله ساروی در روستا+ عکس
خانواده دو پسر بچه روستایی که هنگام بازی بر اثر ریزش دیوار روی سرشان جان باخته‌اند این ماجرای تلخ را فقط یک حادثه دانسته و اظهار داشتند شکایتی در این باره ندارند. (ادامه)

سقوط دیوار و فروریختن آن جان دو پسربچه در روستای ولیک چال دودانگه ساری را گرفت. پسرخاله‌هایی که مرگشان در یک روز رقم خورد
سقوط دیوار و فروریختن آن جان دو پسربچه در روستای ولیک چال دودانگه ساری را گرفت.(ادامه)
پنجمین جلسه محاکمه روح الله زم در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد. ردپای هنگامه شهیدی و شادی صدر در پرونده زم | ماجرای زدن پایگاه سپاه درازای۵۰۰ هزاردلار | از عربستان و امارات درخواست ملاقات با من داشتند
پنجمین جلسه محاکمه روح الله زم در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.(ادامه)
اجازه شوهر برای آزمون دستیاری دندانپزشکی!+ جزئیات
(ادامه)
تمام بدبیاری‌هایِ بدشانس‌‌ترین «روحانیِ» ایران
آخرين چالش تمام رؤساي دولت‌هاي جهان در حال حاضر يک موضوع است؛ «کرونا». (ادامه)
اینک که افکارعمومی ایرانیان، تلاش‌های خالصانه کادر درمانی کشورمان در هفته‌های اخیر و ایام تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ را با روحیه جهادی رزمندگان در عملیات‌های دفاع مقدس ازجمله عملیات فتح المبین در تعطیلات نوروز ۱۳۶۱ مقایسه می‌کند و جان باختگان جبهه دفاع از سلامت را صادقانه و از صمیم قلب "شهید" می‌داند و می‌نامد، به روشنی می‌بینیم که مکتب مدیریتی دفاع مقدس ... سفیدپوشان مدافع سلامت؛ فروردین ۱۳۹۹ یادآور فروردین ۱۳۶۱(يادداشت)
اینک که افکارعمومی ایرانیان، تلاش‌های خالصانه کادر درمانی کشورمان در هفته‌های اخیر و ایام تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ را با روحیه جهادی رزمندگان در عملیات‌های دفاع مقدس ازجمله عملیات فتح المبین در تعطیلات نوروز ۱۳۶۱ مقایسه می‌کند و جان باختگان جبهه دفاع از سلامت را صادقانه و از صمیم قلب "شهید" می‌داند و می‌نامد، به روشنی می‌بینیم که مکتب مدیریتی دفاع مقدس ...(ادامه)
شمال نیوز : عزم راسخ برای دفاع از مردم در برابر این بیماری ، چنان در دل آنان ریشه زده و حسی را به آنها داده  که پیشتر سربازان مدافع وطن در خط مقدم دفاع از مرزهای سرزمین مان  داشتند و دارند ..... طلایه داران عرصه سلامت مازندران ، دفاع مقدس را بازآفرینی می کنند
شمال نیوز : عزم راسخ برای دفاع از مردم در برابر این بیماری ، چنان در دل آنان ریشه زده و حسی را به آنها داده که پیشتر سربازان مدافع وطن در خط مقدم دفاع از مرزهای سرزمین مان داشتند و دارند .....(ادامه)
امدادرسانی نجاتگران هلال احمر مازندران در ۶۰۰۰ حادثه
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در بیش از شش هزار حادثه در ۹ ماهه سال جاری امدادرسانی کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.