.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: انفجار در یک خانه ۳ طبقه در محله جوانمرد قصاب، باعث تخریب این خانه و خانه‌های اطراف شد. انفجار یک خانه ۳ طبقه در محله جوانمرد قصاب
سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: انفجار در یک خانه ۳ طبقه در محله جوانمرد قصاب، باعث تخریب این خانه و خانه‌های اطراف شد.(ادامه)
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ریزش آوار در منطقه ۱۹ تهران خبر داد. فرو ریختن ۴ ساختمان در حال احداث در منطقه ۱۹/ ۲ پیکر از زیر آوار خارج شد
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ریزش آوار در منطقه ۱۹ تهران خبر داد.(ادامه)
ازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلوهای کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است در بحث حجاب، نمی‌شود بگوییم ما باید فقط برای افراد حرف بزنیم، کار فرهنگی کنیم و دلیل بیاوریم تا جذب کنیم / نباید تماشاچی باشیم و ساکت بنشینیم درحالی که ادعای عاشورایی بودن داریم / مقابله با این حرمت‌شکنان، باید خواسته مردم باشد(خبر)
ازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلوهای کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است(ادامه)
تابستان است و نمود مصیبت عظیمی که بر سر سیستان و بلوچستان آوار شده؛ کم‌آبی در اوج خود در حال رسیدن به نقطه‌ای است که نمی‌توان با نسخه‌های تکراری گذشته نیازهای استان را تامین کرد. باید طرحی نو درانداخت و منابع‌جدیدی را روانه استان کرد و در دسترس‌ترین آن چیزی نیست جز هیرمند که ایران بهره چندانی از آن نمی‌برد. منتظریم آقای رئیس‌جمهور ...(يادداشت)
تابستان است و نمود مصیبت عظیمی که بر سر سیستان و بلوچستان آوار شده؛ کم‌آبی در اوج خود در حال رسیدن به نقطه‌ای است که نمی‌توان با نسخه‌های تکراری گذشته نیازهای استان را تامین کرد. باید طرحی نو درانداخت و منابع‌جدیدی را روانه استان کرد و در دسترس‌ترین آن چیزی نیست جز هیرمند که ایران بهره چندانی از آن نمی‌برد.(ادامه)
ماجرای دختری که بعد از کارتن خوابی با حمایت‌های پدرش پزشک شد. کارتن خوابی که خانم دکتر شد
ماجرای دختری که بعد از کارتن خوابی با حمایت‌های پدرش پزشک شد.(ادامه)
منابع خبری از دست‌کم ۴۰۰ مجروح بر اثر خروج ۲ قطار مسافربری از ریل و تصادف با یک قطار باری دیگر در این کشور خبر دادند. دست‌کم ۷۰ کشته و صد‌ها زخمی بر اثر خروج قطار از ریل در هند
منابع خبری از دست‌کم ۴۰۰ مجروح بر اثر خروج ۲ قطار مسافربری از ریل و تصادف با یک قطار باری دیگر در این کشور خبر دادند.(ادامه)
انفجار شدید منزل مسکونی در خیابان فلاح تهران + تصاویر
در پی انفجاری که در یک منزل مسکونی در خیابان فلاح تهران رخ داد تاکنون ۳ زن، یک کودک و ۳ مرد مجروح شدند.(ادامه)
سازمان زمین شناسی آمریکا اعلام کرد زلزله‌ای به بزرگی ۶.۸ ریشتر سواحل اکوادور را لرزاند. زلزله شدید اکوادور را تکان داد
سازمان زمین شناسی آمریکا اعلام کرد زلزله‌ای به بزرگی ۶.۸ ریشتر سواحل اکوادور را لرزاند.(ادامه)
انفجار در تبریز باعث تخریب ۳ منزل مسکونی شد
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز گفت: حادثه انفجار در تبریز باعث تخریب سه منزل مسکونی و جان باختن پنج نفر و مصدوم شدن چهار نفر شد.(ادامه)
براساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز ۲ نفر از اعضای این شورا برای عبرت آموزی و کسب تجربه از مدیریت بحران زلزله ترکیه به این کشور سفر خواهند کرد. سفر ۲ عضو شورای شهر به ترکیه برای عبرت آموزی!
براساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز ۲ نفر از اعضای این شورا برای عبرت آموزی و کسب تجربه از مدیریت بحران زلزله ترکیه به این کشور سفر خواهند کرد.(ادامه)
شمار جان باختگان زلزله ترکیه در این کشور و شمال سوریه به بیش از ۴۳ هزار تن رسیده است. عبور شمار جان باختگان زمین لرزه در ترکیه و سوریه از مرز ۴۳ هزار نفر
شمار جان باختگان زلزله ترکیه در این کشور و شمال سوریه به بیش از ۴۳ هزار تن رسیده است.(ادامه)
زلزله از آن‌دست اتفاقاتی است که به طور غیرمنتظره و در هر زمانی ممکن است رخ دهد، از همین‌رو می‌بایست از برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم جهت کاهش صدمات احتمالی زمین‌لرزه آگاه بود و آنها را قبل، حین و بعد از شروع زلزله اعمال کرد. هنگام بروز زلزله و بعد از آن چه باید کرد؟
زلزله از آن‌دست اتفاقاتی است که به طور غیرمنتظره و در هر زمانی ممکن است رخ دهد، از همین‌رو می‌بایست از برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم جهت کاهش صدمات احتمالی زمین‌لرزه آگاه بود و آنها را قبل، حین و بعد از شروع زلزله اعمال کرد.(ادامه)
روایتی از یک تصویر در جنوب ترکیه که دنیا را تکان داد. چرا اين عکس دنیا را تکان داد؟
روایتی از یک تصویر در جنوب ترکیه که دنیا را تکان داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۴ بهمن
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بارش برف و باران در سراسر کشور و آخرین آمار جان باختگان زلزله در ترکیه و سوریه پرداخته اند.(ادامه)
ترکیه از افزایش جانباختگان زلزله این کشور به ۲۲۳۲۷ نفر خبر داد. آخرین آمار جان باختگان زلزله ترکیه
ترکیه از افزایش جانباختگان زلزله این کشور به ۲۲۳۲۷ نفر خبر داد.(ادامه)
کارشناس ترکیه ای ادعا می کند که یک زلزله بزرگ به زودی در نزدیکی بندر چاناکاله رخ خواهد داد. ادعای زلزله شناس ترکی نسبت به زلزله مهیب بعدی
کارشناس ترکیه ای ادعا می کند که یک زلزله بزرگ به زودی در نزدیکی بندر چاناکاله رخ خواهد داد.(ادامه)
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در سوریه فقط سه کشور از جمله ایران در حال کمک و امدادرسانی‌ هستند ، اما در ترکیه بیش از ۸۰ کشور در حال کمک و امدادرسانی هستند. فقط ۳ کشور جهت امدادرسانی در سوریه حضور دارند
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در سوریه فقط سه کشور از جمله ایران در حال کمک و امدادرسانی‌ هستند ، اما در ترکیه بیش از ۸۰ کشور در حال کمک و امدادرسانی هستند.(ادامه)

رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی‌پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند،‌ پیدا شده است. درگذشت سه ملی‌پوش ایرانی در زلزله ترکیه
رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی‌پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند،‌ پیدا شده است.(ادامه)
عکسی دردناک از زلزله ترکیه که دنیا را تکان داد
یکی از تصاویر دردناکی که طی روزهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفت، مربوط به عکس پدری است که با وجود سرمای شدید، دستِ یخ‌زده دختر جان‌باخته‌اش را که در شهر قهرمان مرعش زیر آوارها جان داده، رها نکرده است؛ دختری که همچنان روی تختش زیر تکه‌های بزرگ بتنی و پنجره‌ها و آجرهای شکسته که زمانی خانه بوده‌اند، دراز کشیده و پدری که در بهتِ مرگ دخترش چنان مچاله شده که انگار نمی‌تواند باور کند تنها سهم او از فرزندش تنها همین انگشتانی است که از زیر آوار بیرون زده است.(ادامه)
تنها راه کاهش خسارت جانی و مالی ناشی از زلزله رعایت اصول ایمنی است. هنگام زلزله و پس لرزه های بعد از آن چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟
تنها راه کاهش خسارت جانی و مالی ناشی از زلزله رعایت اصول ایمنی است.(ادامه)
سخنرانی آخر وی کار دست هادیان سیاسی او داده و بیان برخی آمارهای کذب و بزرگ‌نمایی‌های غیرواقعی باعث شد کل پروژه محرمانه بازگشت وی به صحنه سیاسی سوخته و از بین برود! در پشت‌ صحنه پروژه استعفای دولت رئیسی چه کسی ایستاده است؟
سخنرانی آخر وی کار دست هادیان سیاسی او داده و بیان برخی آمارهای کذب و بزرگ‌نمایی‌های غیرواقعی باعث شد کل پروژه محرمانه بازگشت وی به صحنه سیاسی سوخته و از بین برود!(ادامه)
آوار شعار زن زندگی آزادی بر زندگی زوج‌ها!
باید بپذیریم که در پس شعار زن زندگی آزادی، چیز‌هایی نهفته است که بسیاری از مردم ما امروز به سبب فضای احساسی حاکم بر جامعه، آن‌ها را نمی‌بینند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند:« انقلاب اسلامی برای امپراطوری نظام سلطه یک تهدید بود کودتا، تحریک اقوام برای تجزیه و سرانجام جنگ تحمیلی واکنش استکبار جهانی به تهدید انقلاب اسلامی بود». رهبری همچنین فرمودند:«قدرت انقلاب،‌رهبری امام(ره) و خصوصیات برجسته ملت ایران تهدید بزرگ جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد.»بازخوانی حماسه دفاع مقدس به ویژه مقایسه آن با حمله استکبار جهانی در شهریور ماه سال 1320 از باب ارزیابی احساس امنیت و امنیت ملی خالی از لطف نیست. احساس امنیت(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند:« انقلاب اسلامی برای امپراطوری نظام سلطه یک تهدید بود کودتا، تحریک اقوام برای تجزیه و سرانجام جنگ تحمیلی واکنش استکبار جهانی به تهدید انقلاب اسلامی بود». رهبری همچنین فرمودند:«قدرت انقلاب،‌رهبری امام(ره) و خصوصیات برجسته ملت ایران تهدید بزرگ جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد.»بازخوانی حماسه دفاع مقدس به ویژه مقایسه آن با حمله استکبار جهانی در شهریور ماه سال 1320 از باب ارزیابی احساس امنیت و امنیت ملی خالی از لطف نیست.(ادامه)
با ریزش بقایای متروپل نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند. بقایای متروپل ریزش کرد
با ریزش بقایای متروپل نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.(ادامه)
سیل مرگبار در چالوس
سرپرست مدیریت بحران مازندران از پیدا شدن ۳ جنازه در جریان سیل اخیر در چالوس خبر داد.(ادامه)
آواربرداری از ساختمان فروریخته متروپل به روزهای پایانی نزدیک می‌شود و بسیاری از کسانی که از نزدیک شاهد روندآواربرداری بودند معتقدند دولت، نیروهای امدادی و مسئولان عملکرد بسیار خوبی را طی روزهای آواربرداری از خود نشان دادند....(خبر)
(ادامه)
استاندار اسبق خوزستان در پستی اینستاگرامی به حواشی اخیر مربوط به خروجش از کشور واکنش نشان داد. واکنش تند استاندار دولت روحانی به شایعه فرارش از کشور بعد از ریزش متروپل
استاندار اسبق خوزستان در پستی اینستاگرامی به حواشی اخیر مربوط به خروجش از کشور واکنش نشان داد.(ادامه)
تعداد جانباختگان متروپل به ۳۴ نفر رسید
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: با پیدا شدن پیکر یکی دیگر از شهروندان آبادانی از زیر آوار تعداد جانباختگان متروپل به ۳۴ نفر رسید.(ادامه)
مراسم یادبود جان باختگان حادثه متروپل در ساری برگزار شد
مراسم یادبود جان باختگان حادثه آوار و ریزش ساختمان متروپل آبادان به همت دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران و باحضور مردم ولایتمدار در ساری برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : عزت‌الله یوسفیان‌ملا گفت: یک سخن منظمی ارائه نمی‌شود که چرا آواربرداری به سرعت انجام نشد. مسئولان می‌گویند مالک ساختمان زیر آوار فوت کرده اما مردم باور نمی‌کنند زیرا بی‌اعتمادی بسیار گسترده است. یوسفیان ملا : باید به فکر برنامه ششم و هفتم باشیم / برنامه‌های پنج‌ساله قبلی هیچ یک محقق نشد / بی برنامگی مردم را به مسئولان بی اعتماد می کند
شمال نیوز : عزت‌الله یوسفیان‌ملا گفت: یک سخن منظمی ارائه نمی‌شود که چرا آواربرداری به سرعت انجام نشد. مسئولان می‌گویند مالک ساختمان زیر آوار فوت کرده اما مردم باور نمی‌کنند زیرا بی‌اعتمادی بسیار گسترده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.