.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو

تدارکاتچی ؛ و این همه خواستگار ؟!(يادداشت)
(ادامه)
داوطلب کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: کشور را نمی‌توان بدون مذاکره هدایت کرد؛ اصلاً! کشوری که ۱۵ همسایه بزرگ تمدن جهانی دارد مگر می تواند بدون دنیا زندگی کند؟ نه دنیا بدون ایران و نه ما بدون دنیا می توانیم به حیات ادامه دهیم. ایران ....(خبر)
(ادامه)
هشدار جدی پیشکسوت محبوب استقلال به آبی پوشان
استقلال بامداد یکشنبه در دیداری حساس به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت. محمد مومنی معتقد است این دیدار برای آبی پوشان حکم فینال را دارد و بازیکنان باید با آمادگی کامل سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.(ادامه)
باد و باران در مازندران
مازندرانی‌ها امروز شاهد وزش باد و بارش پراکنده باران خواهند بود.(ادامه)
واکنش باشگاه استقلال به «آزار» یک کودک هوادار آبی‌پوشان
باشگاه استقلال به انتشار کلیپی که طی آن یک کودک طرفدار این تیم مورد آزار قرار گرفته بود واکنش نشان داد.(ادامه)
اما و اگرهای روزه‌داری برای بیماران کرونایی
متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: افرادی که بیماری کرونا را پشت سر گذاشته اند و دوره بروز علائم و نقاهتشان هم به پایان رسیده است می توانند روزه بگیرند و هیچ مشکلی برایشان پیش نمی آید.(ادامه)
استوری جنجالی سوشا مکانی بعد از دعوا با پرسپولیس
سوشا مکانی بعد از دعوای حقوقی شدید با باشگاه پرسپولیس و حواشی متعددی که در سالهای اخیر ایجاد کرده است، حالا در استوری خود عنوان کرد که از بچگی عاشق استقلال بوده است تا خشم هواداران سرخپوش را برانگیزد.(ادامه)
خوردن این غذا برای روزه داران ممنوع است
متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه روزه‌داران باید در ایام کرونا از مصرف شیرینی پرهیز کنند، گفت: با مصرف نان، غلات و کربوهیدرات‌های پیچیده، بدن نیازمند استفاده از کربوهیدرات‌های ساده از جمله شیرینی و شکر نخواهد بود.(ادامه)
عکس/ کتاب ریاضی اول دبستان در دهه ۳۰
تصویری قدیمی از کتاب ریاضی اول دبستان که متعلق به سال ۱۳۳۹ است را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
تولید بیش از 100 عنوان برنامه در رادیو مازندران/ اولین رادیوی 24 ساعته در کشور
معاون صدای مازندران با بیان اینکه رادیو مازندران ۲۴ ساعته فعال است و اولین رادیویی بود که ۲۴ ساعته شد، گفت: در رادیو مازندران بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه رادیویی داریم.(ادامه)
بستری هزار و ۴۸۷ بیمار کرونایی در مازندران
طی شبانه‌روز گذشته تعداد بستری شدگان بیماران کرونایی در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۴۸۷ نفر رسید.(ادامه)
واکنش AFC به برد پرگل پرسپولیس مقابل گوا
کنفدراسیون فوتبال آسیا صعود پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی را تاحدودی قطعی دانست.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
ماه رمضان؛ فرصتی برای تمرین نوع دوستی و اخلاقی زیستن(يادداشت)
(ادامه)
ماه ها در سرما و گرما بر روی زمین کار می کنیم و زحمت می کشیم. با افزایش قیمت کود، سم و بذر و مشکلات دیگر کنار می آییم به امیدی که دست آخر محصولاتمان را بفروشیم و سودی عایدمان شود و از آن طریق معیشت خود و خانواده هایمان را تامین کنیم، ولی در نهایت با تصمیمات نادرست از جمله پایین بودن قیمت خرید تضمینی متحمل ضرر و زیان می شویم؛ به طوری که برخی کشاورزان یا محصولاتشان را از روی زمین برداشت نمی کنند چون صرفه اقتصادی ندارد و برخی دیگر نیز با ضرر بسیارآنها را می فروشند... اینها بخشی از صحبت های پیازکاران جنوب کرمان است. به داد پیازکاران برسید
ماه ها در سرما و گرما بر روی زمین کار می کنیم و زحمت می کشیم. با افزایش قیمت کود، سم و بذر و مشکلات دیگر کنار می آییم به امیدی که دست آخر محصولاتمان را بفروشیم و سودی عایدمان شود و از آن طریق معیشت خود و خانواده هایمان را تامین کنیم، ولی در نهایت با تصمیمات نادرست از جمله پایین بودن قیمت خرید تضمینی متحمل ضرر و زیان می شویم؛ به طوری که برخی کشاورزان یا محصولاتشان را از روی زمین برداشت نمی کنند چون صرفه اقتصادی ندارد و برخی دیگر نیز با ضرر بسیارآنها را می فروشند... اینها بخشی از صحبت های پیازکاران جنوب کرمان است.(ادامه)
تبریک دکتر رضایی به سردار فلاح زاده
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی، انتصاب سردار فلاح زاده را به جانشینی فرماندهی نیروی قدس سپاه به وی تبریک گفت.(ادامه)
رئیس شورای سیاستگذاری جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه مسأله تمکین حاج حسن آقا به نظر رهبری جای تشکر دارد، گفت: حاج حسن آقا فردی صادق، سالم، پاک، متدیّن، تابع ولی فقیه و نوه امام است و بالأخره ژن امام در وجودش هست. یک آدم صالح اینچنینی هستند و انتظاری هم از ایشان غیر از این نیست. تشکر آیت الله موحدی کرمانی از سیدحسن خمینی
رئیس شورای سیاستگذاری جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه مسأله تمکین حاج حسن آقا به نظر رهبری جای تشکر دارد، گفت: حاج حسن آقا فردی صادق، سالم، پاک، متدیّن، تابع ولی فقیه و نوه امام است و بالأخره ژن امام در وجودش هست. یک آدم صالح اینچنینی هستند و انتظاری هم از ایشان غیر از این نیست.(ادامه)
وضعیت فعالیت مشاغل از شنبه
رئیس اتاق اصناف تهران درباره تمدید محدودیت‌های ضد کرونایی در تهران گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغ استاندار تهران مبنی بر تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های ضد کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی، در شهر تهران گروه شغلی ۱ همچنان میتوانند هفته آینده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند اما گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ و بازار بزرگ تهران همچنان تعطیل هستند.(ادامه)
خودکشی نافرجام یک خانم در بابل
خانم ۳۲ ساله بابلی که با حلق‌آویز کردن خود با طناب قصد خودکشی داشت با هوشیاری همسایه‌ها و کمک ماموران اورژانس از مرگ نجات یافت.(ادامه)
دست‌خط رهبر انقلاب برای سردار حجازی+عکس
شمال نیوز: نشریه خط حزب‌الله در آخرین شماره خود دست خطی از رهبر انقلاب برای سردار حجازی منتشر کرد.(ادامه)
مهدی کروبی دچار حادثه شد
مهدی کروبی برای دومین‌بار در ماه‌های اخیر دچار آسیب‌دیدگی ستون فقرات شد. (ادامه)
سلمان سریال «نون.خ» در کنار همسر و دخترانش (عکس)
کاظم نوربخش (بازیگر نون خ) در کنار همسرش و دخترانش/ همگردی(ادامه)
نکات کلیدی برای مبتلا نشدن کارمندان به کرونا
رئیس کمیته کنترل عفونت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به اهمیت قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در محیط اداری، تاکید کرد که افراد با رعایت نکاتی ساده احتمال انتقال بیاری را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند.(ادامه)
شروط محسن هاشمی برای نامزدی در انتخابات
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران، درباره حضور احتمالی محسن هاشمی در انتخابات ۲۸ خرداد ریاست‌جمهوری، گفت: ظاهرا هاشمی برای حضور در انتخابات دو شرط اطمینان از احراز صلاحیت و معرفی به عنوان گزینه جبهه اصلاحات را مطرح کرده است. (ادامه)
تنها راه استقلال مقابل الدحیل
نشریه قطری به دیدار برگشت استقلال و الدحیل و عملکرد خط حمله آبی ها پرداخت.(ادامه)
نشست مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات ایثارگران بررسی گردید. نشست مدیر کل بنیاد شهید مازندران با نماینده بابل
نشست مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات ایثارگران بررسی گردید.(ادامه)
این اشتباهات مانع کاهش وزن شما می شود
بطور کلی با استفاده از پیاده روی می توان به کاهش وزن اقدام کرد که اگر این روش را برای تناسب اندام انتخاب کرده اید، باید یک سری اصول را نیز رعایت کنید.(ادامه)
توضیحات حاجی‌میرزایی درباره امتحانات حضوری
وزیر آموزش و پرورش درباره واکسیناسیون معلمانِ بیمار بیان کرد: طبق اولویت‌هایی که به ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌کنند، واکسیناسیون انجام خواهد شد و ما نیز متقاضی قرار گرفتن فرهنگیان در اولویت واکسیناسیون هستیم.(ادامه)
کرونا حال ۴۸ بابلی را وخیم کرد
۴۸ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.