.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون دو میلیون و ۳۵۸ هزار و ۸۰۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۸۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۸ هزار و ۷۴۶ نفر رسیده است... فوت ۳۸۰ نفر در شبانه روز گذشته/تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۸ هزار و ۷۴۶ نفر رسید
شمال نیوز:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون دو میلیون و ۳۵۸ هزار و ۸۰۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۸۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۸ هزار و ۷۴۶ نفر رسیده است...(ادامه)
نوجوان 13 ساله بابلی ناگهان خشک شد
نوجوان بابلی بر اثر برق‌گرفتگی به کام مرگ فرو رفت.(ادامه)
ترکیب متفاوت پرسپولیس مقابل گوا
پرسپولیس با ترکیبی متفاوت از همیشه به مصاف گوای هند می‌رود و حتی شاید سنگربان این تیم هم تغییر کند.(ادامه)
عکس/ بوسه مادر مهرداد میناوند بر‌ مزار فرزندش
تصویری از حضور مادر مرحوم مهرداد میناوند و بوسه او بر مزار فرزندش را ببینید.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به درپیش بودن انتخابات گفت: شوراهای اسلامی جای فامیل بازی نیست وباید افراد اصلح را به این نهاد وارد کنیم.

شوراهای اسلامی جای فامیل بازی نیست/تاکید بر انتخاب اصلح
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به درپیش بودن انتخابات گفت: شوراهای اسلامی جای فامیل بازی نیست وباید افراد اصلح را به این نهاد وارد کنیم. (ادامه)
قطعا شورای اسلامی شهر تهران در دوره بعد در صورت تغییر و در اختیار گرفتن سکّان آن توسط اصولگرایان، به احیای اداره کل ایثارگران اقدام خواهد نمود و این امر فقط و فقط موجب ثبت لکه ننگ انحلال و...
اعتراض شدید مدیرکل امورایثارگران شهرداری به اقدام شورای شهر تهران
قطعا شورای اسلامی شهر تهران در دوره بعد در صورت تغییر و در اختیار گرفتن سکّان آن توسط اصولگرایان، به احیای اداره کل ایثارگران اقدام خواهد نمود و این امر فقط و فقط موجب ثبت لکه ننگ انحلال و... (ادامه)
 محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه "هر دو به دنبال کنار گذاشتن مردم از عرصه تصمیم گیری هستند"، مدعی شد: «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!» 


احمدی‌نژاد: مسئولان جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!
محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه "هر دو به دنبال کنار گذاشتن مردم از عرصه تصمیم گیری هستند"، مدعی شد: «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!» (ادامه)
اطلاعیه جدید احمدی نژاد برای انتخابات 1400
سایت دولت بهار، پایگاه اطلاع رسانی مواضع محمود احمدی نژاد تازه ترین اطلاعیه انتخاباتی رئیس جمهور سابق ایران را منتشر کرد.(ادامه)
اختصاص اعتبار ویژه برای رزمندگان فاقد شغل
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از اختصاص بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان برای رزمندگان فاقد شغل و درآمد در کشور خبر داد.(ادامه)
محمود احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم ودهم ادعاهایی عجیب را علیه مسئولان نظام مطرح کرده است. سخنان جنجالی احمدی‌نژاد علیه مسئولان
محمود احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم ودهم ادعاهایی عجیب را علیه مسئولان نظام مطرح کرده است.(ادامه)
قوانین ما درباره جرایم ناشی از ترک فعل اشخاص حقوقی دولتی و غیر دولتی به طور کلی بیان شده اند و متاسفانه دارای برخی از ابهامات هستند که در مرحله اجرا با مشکلاتی مواجه می‌شوند؛ و آخر هم اینکه اهمیت دادن به اصل نظارت بر اعمال دستگاه‌ها باید هم در مرحله اجرا و هم در مرحله اعمال و دادرسی قضایی محترم شمرده شود، چرا تشکیل دادسرای «کارنکنان» اهمیت دارد؟(يادداشت)
قوانین ما درباره جرایم ناشی از ترک فعل اشخاص حقوقی دولتی و غیر دولتی به طور کلی بیان شده اند و متاسفانه دارای برخی از ابهامات هستند که در مرحله اجرا با مشکلاتی مواجه می‌شوند؛ و آخر هم اینکه اهمیت دادن به اصل نظارت بر اعمال دستگاه‌ها باید هم در مرحله اجرا و هم در مرحله اعمال و دادرسی قضایی محترم شمرده شود،(ادامه)
پایانی بر جولان متخلفان شکار و صید در مازندران
ماموران محیط زیست متخلفان شکار و صید را در ۴ شهر مازندران دستگیر کردند.(ادامه)
جدول/ خرید لپ تاپ چقدر هزینه دارد؟‌
بیش از یک سال است که میزان خرید و مصرف لپ تاپ به دلیل شیوع کرونا ،دورکاری و آموزش های مجازی در بازار داخلی افزایش یافته است.(ادامه)
زنگ خطر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مازندران
میانگین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مازندران در بازه زمانی ۱۸-۲۵ فروردین امسال بین۳۳ تا ۵۵ درصد اعلام شد.(ادامه)
نگاهی به موشک فاتح ۱۱۰
مشرق: یک کانال تخصصی دفاعی با انتشار طرحی گرافیکی و نگاهی کلی به موشک فاتح ۱۱۰ نوشت: برخی کارشناسان معتقد هستند که حمله به دیمونای رژیم صهیونیستی توسط این موشک انجام شده است(ادامه)
تلاش محمود احمدی نژاد برای دیدار با مصطفی تاجزاده فاش شد
پس از انتشار منشور بهار در بهمن ۹۷، از طرف احمدی نژاد ماموریت یافتم با مصطفی تاج زاده گفتگو کنم تا ضمن دعوت از او برای ملاقات و همکاری با احمدی نژاد، برایش توضیح دهم که چگونه از نظریه مهدویت در منشور بهار، میتوان به مدل بومی دمکراسی خواهی برای مهار نهاد «ولایت فقیه» دست یافت.(ادامه)
عکس/ جانشین جدید سردار قاآنی در کنار حاج قاسم
در پی شهادت سردار سید محمد حسین‌زاده حجازی سردار محمدرضا فلاح زاده به سمت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه منصوب شد.(ادامه)
بانویی که پشت به شهرتش کرد و مسلمان شد!
(ادامه)
دکتر موحد ابطحی درباره زوایای ناشنیده‌ای از زندگی و سیره خدیجه کبری (س) و نقش ایشان در سازمان‌دهی امور اقتصادی مسلمانان نکاتی را بیان کرد. نقش حضرت خدیجه (س) در شکل‌گیری نهضت اسلامی چیست؟
دکتر موحد ابطحی درباره زوایای ناشنیده‌ای از زندگی و سیره خدیجه کبری (س) و نقش ایشان در سازمان‌دهی امور اقتصادی مسلمانان نکاتی را بیان کرد.(ادامه)
برخی منابع خبری از قطعی شدن کاندیداتوری آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داده اند. آیا رئیسی قطعا نامزد انتخابات 1400 می شود؟
برخی منابع خبری از قطعی شدن کاندیداتوری آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داده اند.(ادامه)
لیست ۲۱ نفره اصلاحات برای انتخابات شورای شهر
دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: ۲۱ نفر به صورت نهایی در فهرست جبهه اصلاحات برای انتخابات شورای شهر تهران قرار خواهند گرفت.(ادامه)
استوری جدید سوشا مکانی درباره حواشی اخیر
(ادامه)
محصولات ایران‌خودرو گران شد/ قیمت‌های جدید
شرکت ایران خودرو قیمت جدید محصولات خود را اعلام کرد که به علت نرخ جدید بیمه، افزایش قیمت ۸۳۰ هزار تا ۸۵۰ هزار تومانی داشته است.(ادامه)
 رتبه‌بندی آخرین وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان‌های کشور در بازه زمانی ۲۵ ـ ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ ‌اعلام شد. اعلام جدیدترین رتبه‌بندی استان‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی‌ / استانهای شمالی بین بین ۳۳ تا ۵۵ درصد + جدول
رتبه‌بندی آخرین وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان‌های کشور در بازه زمانی ۲۵ ـ ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ ‌اعلام شد. (ادامه)
تردد در راه های مازندران عادی و روان است
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در محورهای استان عادی و روان بیان کرد.(ادامه)
تهدید جدی باشگاه نساجی به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال
مدیر اطلاع رسانی باشگاه نساجی مازندران از قول مدیریت این باشگاه گفت: این باشگاه تا همزمان نشدن همه بازی‌های لیگ برتر، از بازی بعدی برابر حریفان خود بازی نخواهد کرد.(ادامه)
اضافه شدن ۲۹۲ بیمار جدید کرونایی در مازندران
شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۲۹۲ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۵۹۳ نفر رسید.(ادامه)
افزایش ۱۰۱ درصدی مصرف بنزین در مازندران
مصرف بنزین در تعطیلات نوروز امسال در مازندران ۱۰۱ درصد افزایش داشت.(ادامه)
وزش باد نسبتا شدید در مازندران
مازندرانی‌ها امروز شاهد وزش باد نسبتا شدید و رگبار باران خواهند بود.(ادامه)
شمال نیوز :  آئین تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران  عصر چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه با حضور مدیر کل  و روسای ادارات ستادی برگزار گردید. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید مازندران منصوب شد
شمال نیوز : آئین تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران عصر چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه با حضور مدیر کل و روسای ادارات ستادی برگزار گردید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.311 seconds.