.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تازه ترین آمار کرونا در جهان+جدول
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته ۲۹۸۶ نفر در کشور برزیل بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده و همچنین ۷۰ هزار نفر مبتلا شدند.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل حزب موتلفه اسلامی  و عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: نگاه من این است که اگر من نماینده مجلس شدم نباید بروم به دنبال انتخابات دیگری؛ خوب نیست که آدم می‌بیند در هیات رئیسه مجلس چند نفر کاندیدا هستند. انتقاد تند بادامچیان از کاندیدا شدن هیات رئیسه مجلس در انتخابات ۱۴۰۰ /خاتمی و احمدی نژاد ظرفیتی برای نظام بودند اما...
شمال نیوز : دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: نگاه من این است که اگر من نماینده مجلس شدم نباید بروم به دنبال انتخابات دیگری؛ خوب نیست که آدم می‌بیند در هیات رئیسه مجلس چند نفر کاندیدا هستند.(ادامه)
فکر واکسن خصوصی هم خطرناک است
عضو کمیته ملی واکسن کووید ۱۹ به بیان توضیحاتی در خصوص پولی شدن این واکسن و ورود بخش خصوصی به خرید و توزیع آن پرداخت.(ادامه)
نگاهی حقوقی به ماجرای غمناک آزار کودک استقلالی
بر اساس قانون حمایت از کودکان و نوجوانان و با استناد به قانون مجازات اسلامی رفتار زننده افراد خاطی با کودک استقلالی، قابل پیگرد قانونی و دارای مجازات حبس و شلاق است.(ادامه)
کدام کشورها ۲ تا ۶ برابر جمعیت خود واکسن خریده‌اند؟+اینفو
در حالی که در ایران مردم همچنان منتظرند تا دولت درباره خرید واکسن کرونا تصمیم بگیرد و بالاخره واکسن وارد کند، برخی از کشورها سه تا چهار برابر جمعیت خود واکسن کرونا خریده‌اند و مدت‌هاست که واکسیناسیون گسترده را آغاز کرده‌اند.(ادامه)
وزیر امور خارجه نامه‌ای به رهبری نوشته که در آن درخواست کرده جلوی فشارها بر تیم مذاکره کنندگان هسته‌ای گرفته شود تا مذاکرات وین به سرانجام برساند. او در این نامه تأکید کرده که کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نخواهد شد. ظریف رسماً از کاندیداتوری ۱۴۰۰ انصراف داد/ نامه ظریف به رهبری: مذاکرات را به ثمر می‌رسانم
وزیر امور خارجه نامه‌ای به رهبری نوشته که در آن درخواست کرده جلوی فشارها بر تیم مذاکره کنندگان هسته‌ای گرفته شود تا مذاکرات وین به سرانجام برساند. او در این نامه تأکید کرده که کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نخواهد شد.(ادامه)
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: از نظر این حزب، آقای دکتر ظریف شاید تنها شخصیتی باشد که نسبت به چهره‌های هم‌عرض خود و یا در سطوحی بالاتر از او که می‌توانند صلاحیت اداره کشور را داشته باشند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : با اعمال محدودیت‌های تردد کرونایی و خلوت شدن جاده‌ها آمار فوتی های تصادفات رانندگی در مازندران افزیشی یافته است. افزایش فوتی های رانندگی دردسر جدید برای استان مازندران
شمال نیوز : با اعمال محدودیت‌های تردد کرونایی و خلوت شدن جاده‌ها آمار فوتی های تصادفات رانندگی در مازندران افزیشی یافته است.(ادامه)
مرگ ۷۵ مازندرانی بر اثر مسمومیت با قرص برنج
۷۵ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج پارسال در مازندران جان خود را از دست دادند.(ادامه)
داور اجازه می‌داد، استقلال پیروز میدان بود
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان مقابل الدحیل قطر به نسبت بازی رفت هوشمندانه‌تر بازی کردند.(ادامه)
آیت الله توکل :اقتدار کشور مرهون مجاهدت خستگی ناپذیر نیروهای انقلاب است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: سربلندی و اقتدار کشور مرهون مجاهدت شبانه روزی و خستگی ناپذیر نیروهای انقلاب به ویژه سپاه پاسداران است.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
شکایت باشگاه استقلال از داور بازی با الدحیل
باشگاه استقلال اعلام کرد شکایت از داور بازی مقابل الدحیل به ای اف سی ارسال شده است.(ادامه)
اگر دچار علائم خفیف کرونا شدیم چه کنیم؟
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: اگر دچار علائمی شبیه سرماخوردگی شدید، حتی اگر این علائم بسیار خفیف هم باشند، حتما باید اصول جدا سازی را به درستی انجام دهید و خود را قرنطینه کنید.(ادامه)
زمان برگشت پرسپولیس مشخص شد
پرسپولیس تا چند روز آینده و در پایان مرحله برگشت بازی‌های آسیایی، به کشور بازمی گردد.(ادامه)
آیا کرونا دروغ است؟
بسیاری از مردم هنوز هم فکر می‌کنند که کرونا دروغ است و با سهل انگاری جان خود و اطرافیان را به خطر می‌اندازند.(ادامه)
تصویری دیده نشده از سردار سلیمانی در قرچک ورامین
در این خبر می‌توانید تصویری قدیمی و دیده نشده از فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مشاهده کنید.(ادامه)
گرم شدن دوباره هوا در مازندران
مازندرانی‌ها امروز شاهد افزایش دمای هوا خواهند بود.(ادامه)
حاجی میرزایی: «کنکور» نظام تعلیم و تربیت را منهدم کرده است
وزیر آموزش و پرورش گفت: نظام تعلیم و تربیت اهدافی دارد که باید محقق شود و کنکور به‌گونه‌ای در آن مداخله کرده که نظام تعلیم و تربیت را منهدم کرده است. (ادامه)
مراجعه روزانه ۲ هزار مازندرانی به بیمارستان‌ها
حدود ۲ هزار مازندرانی روزانه برای تشخیص یا درمان کووید ۱۹ به مراکز درمانی مازندران مراجعه می‌کنند.(ادامه)
ابتلای 193 بیمار جدید کرونایی در مازندران
طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۹۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۴۸۹ نفر رسید.(ادامه)
عکس/ وضعیت استقلال در گروه مرگ
تیم فوتبال استقلال با تساوی مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا به رده دوم صعود کرد.(ادامه)
مصرف کدام گروه‌های غذایی برای روزه‌داران لازم است؟
تغذیه صحیح تاثیر مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن برای مقابله با عفونت ها به خصوص کووید ۱۹ دارد.(ادامه)
بهترین بازیکن دیدار استقلال و الدحیل
مایکل اولونگا به عنوان بهترین بازیکن دیدار استقلال و الدحیل انتخاب شد.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
دعاى روز دوازدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
در همین راستا شورای‌عالی وحدت متشکل از 5 نفر نماینده احزاب، 3 نفر نماینده روحانیت مبارز و 7 نفر نماینده اقشار تشکیل شد. نکته حائز اهمیت در این همسویی و مشارکت جبهه روحانیت مبارز با سایر احزاب، بسترسازی برای شکوفایی و نقش‌آفرینی احزاب در عرصه انتخابات است. گزینه شورای وحدت بعد از تأیید صلاحیت ‌شورای نگهبان معرفی می‌شود
در همین راستا شورای‌عالی وحدت متشکل از 5 نفر نماینده احزاب، 3 نفر نماینده روحانیت مبارز و 7 نفر نماینده اقشار تشکیل شد. نکته حائز اهمیت در این همسویی و مشارکت جبهه روحانیت مبارز با سایر احزاب، بسترسازی برای شکوفایی و نقش‌آفرینی احزاب در عرصه انتخابات است.(ادامه)
پیش‌بینی باهنر درباره کاندیداتوری رئیسی
باهنر گفت: می‌توانم پیش‌بینی کنم در مجموعه شورای وحدت، شورای ائتلاف و مجموعه اصولگرایان اگر رئیسی وارد رقابت شود، تقریبا همه جریان‌ها از وی حمایت می‌کنند.(ادامه)
پیش‌بینی باهنر درباره کاندیداتوری رئیسی
باهنر گفت: می‌توانم پیش‌بینی کنم در مجموعه شورای وحدت، شورای ائتلاف و مجموعه اصولگرایان اگر رئیسی وارد رقابت شود، تقریبا همه جریان‌ها از وی حمایت می‌کنند.(ادامه)
یک استاد ژئوپلتیک معتقد است که حمله به تاسیسات هسته‌ای دیمونا در اسراییل یک هشدار جدی برای مقامات این کشور بود تا اسراییل بداند که اگر به این رفتارش ادامه بدهد، باید منتظر پاسخ‌های جدی‌تر و بدتری باشد..

پیام های موشکی که به سمت دیمونا شلیک شد
یک استاد ژئوپلتیک معتقد است که حمله به تاسیسات هسته‌ای دیمونا در اسراییل یک هشدار جدی برای مقامات این کشور بود تا اسراییل بداند که اگر به این رفتارش ادامه بدهد، باید منتظر پاسخ‌های جدی‌تر و بدتری باشد.. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.