.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
فرماندار شهرستان آمل گفت: در ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در این شهرستان آمل ۲۰۶ نفر به عنوان نامزد شورای اسلامی در ۶ منطقه شهری ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۱۷ نفر صلاحیت‌شان محرز و ۷۵ نفر رد صلاحیت شدند. نتایج اولیه تایید یا رد صلاحیت داوطلبان شهرستان آمل مشخص شد
فرماندار شهرستان آمل گفت: در ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در این شهرستان آمل ۲۰۶ نفر به عنوان نامزد شورای اسلامی در ۶ منطقه شهری ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۱۷ نفر صلاحیت‌شان محرز و ۷۵ نفر رد صلاحیت شدند.(ادامه)
با این شرایط مشخص نیست فایل صوتی ناقص مصاحبه ظریف چگونه از این شورا به بیرون درز كرده است. بدون شك در حال حاضر وظیفه دولت است تا در این باره پاسخگو باشد. جنجال انتشار فایل صوتی ظریف (يادداشت)
با این شرایط مشخص نیست فایل صوتی ناقص مصاحبه ظریف چگونه از این شورا به بیرون درز كرده است. بدون شك در حال حاضر وظیفه دولت است تا در این باره پاسخگو باشد. (ادامه)
۲ نفر از اعضای شورای شهر، ۲ نفر از معاونان شهردار، شهردار سابق به همراه تعدادی از کارکنان شهرداری و سه نفر از پیمانکاران بازداشت و روانه زندان شدند.. بازداشت ۹ نفر از کارکنان شهرداری به اتهام رشوه / نام شهردار و اعضای شورا در لیست متهمین
۲ نفر از اعضای شورای شهر، ۲ نفر از معاونان شهردار، شهردار سابق به همراه تعدادی از کارکنان شهرداری و سه نفر از پیمانکاران بازداشت و روانه زندان شدند..(ادامه)
واکنش محسن رضایی به متهم گردانی در مشهد
(ادامه)
دستور روحانی به وزیر اطلاعات درباره فایل صوتی
حسن روحانی طی دستوری به وزیر اطلاعات خواهان بررسی چگونگی انتشار نوار مصاحبه جنجالی ظریف شد.(ادامه)
دعاى روز چهاردهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
واکنش قالیباف به انتشار فایل صوتی ظریف
محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس در توئیتی به سخنان ظریف در فایل صوتی درباره سردار سلیمانی واکنش نشان داد.(ادامه)
فشار خون بالا را در ۵ دقیقه کاهش دهیم
متخصصان می‌گویند با انجام یک ورزش، می‌توان در پنج دقیقه فشار خون بالا را بدون استفاده از دارو کاهش داد.(ادامه)
احمدی‌نژاد با کامیون می‌آید؟
کانال دولت بهار با انتشار تصویری از یک کامیون که پشت آن نوشته است «احمدی نژاد می آید» از اصرار حامیان احمدی نژاد برای ثبت نام او در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.(ادامه)
توئیت خبرنگار سعودی: قائدی را مصدوم کنید!
خبرنگار سعودی در توئیتی سوال برانگیز بازیکنان الاهلی را به رفتاری غیرورزشی تحریک کرد. این حرکت جنگ روانی هواداران دو تیم را در پی داشته است. (ادامه)

با تساوی تراکتور مقابل پاختاکور، صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد. صعود پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد
با تساوی تراکتور مقابل پاختاکور، صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد.(ادامه)
رکوردزنی فوتی کرونایی در مازندران
کرونا در مازندران رکورد زد و طی شبانه روز گذشته ۱۸ نفر براثر ابتلای به این بیماری جان خود را از دست دادند.(ادامه)
ثبت‌نام ۱۱۰۰ نفر برای شرکت در کارآزمایی بالینی واکسن کرونا در بابل
هزار و 100 نفر برای شرکت در کارآزمایی بالینی واکسن کرونا در بابل ثبت نام کردند.(ادامه)
گزارشگر بازی امشب پرسپولیس و الوحده امارات
علیرضا دهقانی بازی پرسپولیس و الوحده را گزارش می کند.(ادامه)
۵۱ کرونایی بدحال در بابل
۵۱ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.(ادامه)
شمال نیوز:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۴۹۶ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، رکورد جدیدی ثبت شد. تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۰ هزار و ۷۰ نفر رسید.... رکوردزنی تلفات روزانه کرونا در ایران/۴۹۶ نفر دیگر جان باختند/تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۰ هزار و ۷۰ نفر رسید
شمال نیوز:وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۴۹۶ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، رکورد جدیدی ثبت شد. تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۰ هزار و ۷۰ نفر رسید....(ادامه)
شمال نیوز : مدیر کل کمیته امداد مازندران در مفتاح الجنه مجازی که با حضور امام جمعه چمستان، خیران و مسئولان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: در طول ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شده تا طرح مفتاح الجنه مجازی در تمامی شهرستان ها اجرا شود. طرح مفتاح الجنه مجازی در طول ماه مبارک رمضان برگزار می شود/ ۶۷هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد مازندران،معیشت بگیر هستند
شمال نیوز : مدیر کل کمیته امداد مازندران در مفتاح الجنه مجازی که با حضور امام جمعه چمستان، خیران و مسئولان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: در طول ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شده تا طرح مفتاح الجنه مجازی در تمامی شهرستان ها اجرا شود. (ادامه)
۳۸۰۰ تیم بهداشتی ناظران سلامت در مازندران فعال است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از فعالیت سه هزار و ۸۰۰ تیم بهداشتی ناظران سلامت در قالب طرح ملی مهار کرونا دراین استان خبرداد.(ادامه)
عکس/ پیشکسوتان پرسپولیس در مراسم خاکسپاری جاسمیان
ظهر امروز برخی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برای برگزاری مراسم تشییع پیکر مرحوم حمید جاسمیان در بهشت زهرا حضور یافتند. علی پروین، محمد پنجعلی، رحیم یوسفی، سعید عزیزیان، اردلان آشتیانی، رضا ریاضتی و تعدادی از اعضای کانون هواداران باشگاه پرسپولیس برای حضور در این مراسم به بهشت زهرا رفتند. حمید جاسمیان که اولین کاپیتان تیم پرسپولیس است روز گذشته در سن ۸۴ سالگی جان خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داد.(ادامه)
نرخ سکه و طلا اندکی تغییر کرد + جدول
سکه ۱۰ میلیون و ۸۰ هزار تومان قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۰ میلیون و ۸۰ هزار تومان است.(ادامه)
بازی پرسپولیس و سپاهان به تعویق می‌افتد؟
باوجود مطرح شدن بحث قرنطینه تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا، دیدار این تیم با سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر به تعویق نمی‌افتد.(ادامه)
تعطیلی مراکز تعویض پلاک تا نارنجی شدن شهرهای قرمز
معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد مراکز تعویض پلاک در شهرهای قرمز به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا تا نارنجی شدن این شهرها تعطیل است.(ادامه)
آغاز مرحله سوم آزمایش انسانی واکسن کرونای پاستور
مرحله سوم آزمایش انسانی واکسن کرونای مشترک انستیتو پاستور ایران و انستیتو فینلای کوبا در ۷استان آغاز شد.(ادامه)
دربی شمال در رشت
تیم فوتبال رایکا بابل فردا شب در رشت به مصاف چوکا تالش خواهد رفت.(ادامه)
نمکی: علمی ترین شیوه مدیریت کرونا را با تحریم ها داشتیم
وزیر بهداشت گفت: علمی ترین شیوه های مدیریت کرونا را با دستان بسته و چشمان باز با وجود همه فشارها و تحریم ها داشتیم.(ادامه)
رسیدگی به ۴۷۲ تخلف در حوزه حمل و نقل جاده‌ای
۴۷۲ فقره تخلف در حوزه حمل و نقل جاده‌ای مازندران در پارسال رسیدگی شد.(ادامه)
دلار و یورو در صرافی ملی چند؟
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی اعلام شد(ادامه)
قیمت روز خودرو در 6 اردیبهشت 1400
قیمت خودرو، روز دوشنبه 6 اردیبهشت در بازار آزاد نسبت به دیروز با تغییر یک میلیون تومانی همراه است.(ادامه)
برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم در تمام مناطق
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم در تمام مناطق آبی، زرد، نارنجی و قرمز کرونایی، حضوری است و سایر پایه‌ها در شرایط زرد، نارنجی و قرمز غیر حضوری است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.