.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ادامه گرانی دلار در بازار ارز بین بانکی +جدول
(ادامه)
عکس: ساعت رهبر انقلاب
ساعت رهبر انقلاب را در این عکس مشاهده می کنید. (ادامه)
دو تصویر خاص از دیدار روحانی با رهبر انقلاب
در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. (ادامه)
ریزش کوه در جاده چالوس ۴ مصدوم برجای گذاشت
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از مصدوم شدن چهار نفر بر اثر ریزش کوه در جاده چالوس خبر داد.(ادامه)
جانشین رفیعی از پرسپولیس می‌آید!
روزنامه قطری از جدایی سروش رفیعی از الخور در تابستان سخن به میان آورد و فرشاد احمدزاده را جایگزین این بازیکن دانست.(ادامه)
۲۵ نقطه پرحادثه جاده ای مازندران آشکارسازی شد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران از آشکارسازی ۲۵ نقطه پرحادثه استان در قالب احداث روشنایی با صرف اعتبار دو میلیارد تومان خبر داد.(ادامه)
گیاه فوق العاده برای کاهش درد و ورم معده
شوید یک گیاه فوق العاده معطر و طعم دهنده است که از آن برای طعم دهی ماست نیز استفاده می شود،اما تخم شوید دارای خواص درمانی است و می تواند باعث کاهش درد معده و ورم معده شود. (ادامه)
اقتدارآفرینی خرمشهر ....(يادداشت)
(ادامه)
حضور احمدی نژاد در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب + عکس
شب گذشته در دیدار رهبر انقلاب با مسوولان نظام، عکسی از حضور محمود احمدی نژاد در سایت رسمی آیت‌الله خامنه‌ای منتشر شده است. این دیدار در حسینه امام خمینی واقع در بیت رهبر معظم انقلاب برگزار شده است. (ادامه)
شمال نیوز : در راستای معرفی برترین ها با توجه بر تولید محتوا، اطلاع رسانی مناسب و پوشش اخبار و فعالیت های دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم شهر علیرضا محمودپور به عنوان مدیر روابط عمومی برتر معرفی شد..... مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر برتر شد
شمال نیوز : در راستای معرفی برترین ها با توجه بر تولید محتوا، اطلاع رسانی مناسب و پوشش اخبار و فعالیت های دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم شهر علیرضا محمودپور به عنوان مدیر روابط عمومی برتر معرفی شد.....(ادامه)
نشانه‌ها و علائم کمبود مس در بدن
مس برای جذب آهن از روده ضروری است. زمانی که سطوح مس کم است، بدن آهن کمتری جذب می کند. این می تواند موجب کم خونی ناشی از فقر آهن شود که در این شرایط بدن قادر به حمل اکسیژن کافی به بافت های خود نیست. کمبود اکسیژن می تواند شما را تضعیف کرده و به سادگی احساس خستگی در شما شکل بگیرد.(ادامه)
احتمال نقض تعهدات دیگر کشورهای 1+5 از برجام
معاون استاندار و فرماندار شهرستان تنکابن گفت: احتمال این که سایر کشورها هم سو با سیاست های آمریکا به نوعی از حمایت مستقیم خود نسبت به تعهدات خود در برجام پرهیز کنند، وجود دارد.(ادامه)
عکس/ابراهیم حاتمی‌کیا در دیدار با رهبر انقلاب
(ادامه)
اعلام علت فوت 3 بیمار که پرونده آنها به پزشکی قانونی ارجاع شد
سه پرونده اشتباهات پزشکی در یک مرکز درمانی مازندران به‌روی رسانه‌ها باز شد که تزریق خون اشتباه، تزریق سریع سرم و خون‌ریزی ناشی از بارداری علت مرگ سه نفر توسط پزشکی قانونی مازندران تشخیص داده شده است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
استاندار:ضرورت تسریع در اجرای راه آهن برقی نوار ساحلی خزر
استاندار مازندران خواهان تسریع در اجرای راه‌آهن برقی تهران - شمال و نوار ساحلی خزر شد.(ادامه)
ممنوعیت آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین در جاده چالوس و هراز
آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین (انواع تریلر، کامیون و کامیونت) امروز در جاده چالوس و هراز ممنوع شد.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری
آسمان مازندران امروز صاف تا نیمه ابری در ارتفاعات از بعدازظهر با بارش پراکنده باران همراه خواهد بود.(ادامه)
کوچ دام‌ها در طی سالیان دراز تغییرات زیادی در استان مازندران داشته، اما در منطقه «چلاو» دامدارهایی هستند که به شیوه سنتی این کار را انجام می‌دهند.
در زبان طبری به گاوداران سنتی «گالش» می‌گویند این پیشه از سالیان گذشته نسل به نسل انتقال پیدا کرده به همین منوال سنتی ادامه داشته است. اما امروزه جمعیت گالش ها رو به پیری است. زیرا جوانان به دلایل کمبود امکانات رفاهی در ییلاق و زمان زیادی که باید به دور از شهر باشند میل زیادی به انجام این شغل ندارند. گالش‌ها دام‌های خود را در اوایل فصل بهار به ارتفاعات می‌برند (ییلاق) و تا پایان نیمه اول سال در ارتفاعات می‌مانند و نیمه دوم سال را در مراتع پایین تر (قشلاق) می‌روند. عکاس: نازنین کاظمی نوا/ایسنا ییلاق گاوداران سنتی مازنداران(خبر)
کوچ دام‌ها در طی سالیان دراز تغییرات زیادی در استان مازندران داشته، اما در منطقه «چلاو» دامدارهایی هستند که به شیوه سنتی این کار را انجام می‌دهند. در زبان طبری به گاوداران سنتی «گالش» می‌گویند این پیشه از سالیان گذشته نسل به نسل انتقال پیدا کرده به همین منوال سنتی ادامه داشته است. اما امروزه جمعیت گالش ها رو به پیری است. زیرا جوانان به دلایل کمبود امکانات رفاهی در ییلاق و زمان زیادی که باید به دور از شهر باشند میل زیادی به انجام این شغل ندارند. گالش‌ها دام‌های خود را در اوایل فصل بهار به ارتفاعات می‌برند (ییلاق) و تا پایان نیمه اول سال در ارتفاعات می‌مانند و نیمه دوم سال را در مراتع پایین تر (قشلاق) می‌روند. عکاس: نازنین کاظمی نوا/ایسنا(ادامه)
با خواندن این سوره 70هزار فرشته در شب و روز بر شما درود می فرستند
هرکس سوره انعام را قرائت نماید، برای او پاداشی از درّ، به وزن همه چهارپایانی که خداوند در دار دنیا آن را آفریده است، خواهد بود و به تعداد تمام درّها، صد هزار حسنه و صدهزار درجه به او عنایت می شود...»(ادامه)
تایید حکم زندان یکی از مقامات ارشد انتظامی سابق
دیوان عالی کشور حکم زندان یکی از مقامات ارشد سابق ناجا را تایید کرد.(ادامه)
انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ۹ خرداد برگزار خواهد شد؛ اخبار اولیه از قوت‌گرفتن کاندیداتوری عارف و رقابت وی با لاریجانی برای ریاست بر سال سوم مجلس حکایت دارد. دورخیز عارف و لاریجانی برای ریاست مجلس؟
انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ۹ خرداد برگزار خواهد شد؛ اخبار اولیه از قوت‌گرفتن کاندیداتوری عارف و رقابت وی با لاریجانی برای ریاست بر سال سوم مجلس حکایت دارد.(ادامه)
تصویری جعلی که این روزها به امام منتسب می‌کنند + سند
برخی از ضدانقلاب در آستانه سالگرد امام خمینی(ره) از هیچ وسیله‌ای برای تخریب ایشان دریغ نمی‌کنند. (ادامه)
در حالی که حدود پنج ماه از وعده مدیرکل دامپزشکی استان تهران برای برخورد با سایت عرضه فروش گوشت‌های لاکچری می‌گذرد اما کماکان این سایت بدون مشکل در حال فعالیت و فروش محصولات خود است. دل‌ و جگر لاکچری 720 هزار تومانی در تهران
در حالی که حدود پنج ماه از وعده مدیرکل دامپزشکی استان تهران برای برخورد با سایت عرضه فروش گوشت‌های لاکچری می‌گذرد اما کماکان این سایت بدون مشکل در حال فعالیت و فروش محصولات خود است.(ادامه)
در هفته گذشته نرخ لبنیات ۰.۲ درصد، برنج ۱.۶ درصد، حبوب ۰.۳ درصد، میوه‌های تازه ۷ درصد، سبزی‌های تازه ۱.۵ درصد، گوشت قرمز ۰.۲ درصد، گوشت مرغ ۱.۲ درصد و چای ۰.۹ درصد افزایش یافته است. کدام کالاها یک هفته ای گران شدند؟
در هفته گذشته نرخ لبنیات ۰.۲ درصد، برنج ۱.۶ درصد، حبوب ۰.۳ درصد، میوه‌های تازه ۷ درصد، سبزی‌های تازه ۱.۵ درصد، گوشت قرمز ۰.۲ درصد، گوشت مرغ ۱.۲ درصد و چای ۰.۹ درصد افزایش یافته است.(ادامه)
هدف همه کارهای آمریکا براندازی است/ ما در شکست دشمن شک نداریم/ نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شویم/ اینکه حق غنی‌سازی ما را به رسمیت شناختند، منشأش مذاکره نیست/ بنای دعوا با اروپا نداریم اما نشان دادند با آمریکا همراهند/ مگر مذاکره کردیم که آمریکا بی‌آبرو شود؟ شروط ادامه برجام با اروپا /اقتصاد با برجام اروپایی درست نمی‌شود/اگر اروپایی‌ها تعلل کنند حق ایران برای آغاز فعالیت‌های هسته‌ای محفوظ است(خبر)
هدف همه کارهای آمریکا براندازی است/ ما در شکست دشمن شک نداریم/ نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شویم/ اینکه حق غنی‌سازی ما را به رسمیت شناختند، منشأش مذاکره نیست/ بنای دعوا با اروپا نداریم اما نشان دادند با آمریکا همراهند/ مگر مذاکره کردیم که آمریکا بی‌آبرو شود؟(ادامه)
مجری و مدیحه سرای برنامه‌های معارف صدا و سیما عصر امروز به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. مجری معروف صدا وسیما درگذشت +عکس
مجری و مدیحه سرای برنامه‌های معارف صدا و سیما عصر امروز به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
جزئیات هواپیما ربایی در آسمان ایران
شخصی در آسمان ایران اقدام به هواپیما ربایی در آسمان کرد اما ناکام ماند.(ادامه)
نشا کاری یکی از مراحل کشت برنج است. در این مرحله نشا (جوانه برنج) که پیش از این در خزانه آماده شده را به زمین اصلی انتقال می دهند. نشاکاری معمولا توسط زنان کشاورز انجام می شود.
عکس های گزارش از شالیزارهای پله ای منطقه سوادکوه  می باشد. نشاء برنج در شالیزارهای پله ای سوادکوه(خبر)
نشا کاری یکی از مراحل کشت برنج است. در این مرحله نشا (جوانه برنج) که پیش از این در خزانه آماده شده را به زمین اصلی انتقال می دهند. نشاکاری معمولا توسط زنان کشاورز انجام می شود. عکس های گزارش از شالیزارهای پله ای منطقه سوادکوه می باشد.(ادامه)
معاون جدید امور عمرانی فرمانداری تنکابن منصوب شد
طی حکمی از سوی استاندار مازندران؛ حسن باقری گرمارودی به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تنکابن منصوب شد. ‎(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.