.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بیماران دیابتی روزه داری را به عنوان رژیم غذایی ندانند
مدیر گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت :بیماران دیابتی بدانند روزه گرفتن به عنوان رژیم غذایی برای کاهش قند خون آنها به شمار نمی رود .(ادامه)
یافته‌های جدید نشان می‌دهد خوابیدن در روزهای تعطیل آخر هفته به عمر انسان می‌افزاید. خوابیدن در تعطیلات آخر هفته عمر شما را زیاد می‌کند
یافته‌های جدید نشان می‌دهد خوابیدن در روزهای تعطیل آخر هفته به عمر انسان می‌افزاید.(ادامه)
بازار داغ افطاری‌های سیاسی در هتل‎های پنج ستاره
علیرضا رحیمی با اشاره به نزدیک‌بودن انتخابات سال سوم هیأت رئیسه مجلس دهم در توئیتی نوشت: در آستانه انتخابات هیأت رئیسه مجلس افطاری‌های سیاسی برخی نمایندگان در هتل‌های پنج ستاره نشان از انگیزه آنها برای خدمت به مردم دارد. (ادامه)
محمدپور عمران مدیر معین اقتصاد مقاومتی مرکز استان منصوب شد
با حکم محمد اسلامی استاندار مازندران محمد محمدپور عمران رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مازندران به عنوان مدیر معین اقتصاد مقاومتی شهرستان ساری منصوب شد.(ادامه)
واکنش کره شمالی به لغو دیدار ترامپ و کیم جونگ اون
پس از اعلام رئیس‌جمهوری آمریکا مبنی بر لغو مذاکرات با رهبر کره شمالی، پیونگ یانگ به این مساله اشاره کرد که این تصمیم در راستای خواسته‌های جهانی نیست و هنوز به دنبال حل این مساله با آمریکاست.(ادامه)
رئیس‌جمهوری روسیه در جریان دیدار با همتای فرانسوی خود گفت، کره شمالی به تمامی وعده‌هایش پیش از نشست لغو شده با آمریکا پایبند بوده و تمامی آنها را انجام داده است. واکنش پوتین به لغو دیدار ترامپ و رهبر کره‌شمالی
رئیس‌جمهوری روسیه در جریان دیدار با همتای فرانسوی خود گفت، کره شمالی به تمامی وعده‌هایش پیش از نشست لغو شده با آمریکا پایبند بوده و تمامی آنها را انجام داده است.(ادامه)
تیپ بازیگر زن پرحاشیه در مونیخ +عکس
بهنوش بختیاری این روزها برای نمایش «زبان اصلی» در اروپا است. استوری او را در مونیخ مشاهده می کنید. (ادامه)
حسین‌الله کرم، استاد دانشگاه، کارشناس مسائل سیاسی و از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس دیشب در حادثه تصادف به شدت مصدوم شد. حسین‌ الله‌کرم تصادف کرد
حسین‌الله کرم، استاد دانشگاه، کارشناس مسائل سیاسی و از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس دیشب در حادثه تصادف به شدت مصدوم شد.(ادامه)
کره شمالی سایت هسته‌ای خود را نابود کرد
کره شمالی در حضور ده‌ها خبرنگار خارجی، سایت آزمایش‌های هسته‌ای خود را تخریب کرد. (ادامه)
شمال نیوز : حرف و حدیث‌ها پیرامون بازی‌های هفته آخر لیگ یک پایان ندارد. در یکی دو روز گذشته شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از محرز بودن تبانی در بازی راه‌آهن و نساجی داشت و گفته می‌شد با حکم کمیته اخلاق، خونه‌‎به‎خونه به لیگ برتر راه خواهد یافت اطلاعیه کمیته اخلاق درباره دیدار نساجی-راه آهن
شمال نیوز : حرف و حدیث‌ها پیرامون بازی‌های هفته آخر لیگ یک پایان ندارد. در یکی دو روز گذشته شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از محرز بودن تبانی در بازی راه‌آهن و نساجی داشت و گفته می‌شد با حکم کمیته اخلاق، خونه‌‎به‎خونه به لیگ برتر راه خواهد یافت (ادامه)
خبر مهم برای استقلال؛ ژاوی دوساله تمدید کرد
(ادامه)
نامه ترامپ به رهبر کره شمالی برای لغو دیدار مثل نامه یک دانش آموز 13 ساله‌ است!
نژاد ، سفیر ایران در لندن، در صفحه توئیتر خود نوشت: «وندی شرمن معاون وزیرخارجه سابق آمریکا در گفتگو با شبکه آمریکایی: نامه ترامپ به رهبر کره شمالی برای لغو دیدار در سنگاپور مثل نامه دانش آموز 13 ساله‌ای است که می خواهد از رفتن به اردوی مدرسه انصراف دهد!»(ادامه)
او از مسیر اصلی انقلاب اسلامی هیچگاه خارج نشد و در عین حال رضایتمندی توده های مردمی را هم بسیار اهمیت می داد و معتقد بود که پشتوانه اصلی انقلاب، همین مردم هستند و نباید با رفتارهای ناصحیح و یا توجیه سوءعملکرد مسئولان، آنها را نسبت به اصل نظام و انقلاب بدبین کنیم. استاد طباطبایی؛ نمونه بارز یک روحانی مردمی(يادداشت)
او از مسیر اصلی انقلاب اسلامی هیچگاه خارج نشد و در عین حال رضایتمندی توده های مردمی را هم بسیار اهمیت می داد و معتقد بود که پشتوانه اصلی انقلاب، همین مردم هستند و نباید با رفتارهای ناصحیح و یا توجیه سوءعملکرد مسئولان، آنها را نسبت به اصل نظام و انقلاب بدبین کنیم.(ادامه)
روایت نماینده رشت از وضعیت احمدی نژاد هنگام دیدار کارگزاران نظام با رهبر انقلاب
نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس روایتی از حضور احمدی نژاد در دیدار کارگزاران و مسئولین نظام با رهبر معظم انقلاب اسلامی در توییتر خود منتشر کرد (ادامه)
قرص برنج جان 88 تن را در مازندران گرفت
بر اساس این آمار بیشترین آمار فوتی در دی‌ماه با ۱۱ مورد و کمترین در فروردین‌ماه باچهار مورد ثبت شده است.(ادامه)
عکس آیت الله مصباح یزدی و نوه هایش
آیت‌الله مصباح‌یزدی در صفحه اینستاگرام خود عکسی در کنار نوه‌هایش منتشر کرد.(ادامه)
عکس معنادار برای اصلاح طلبان
عکسی جالب از گفت و گوی اسحاق جهانگیری با مقام معظم رهبری در دیدار اخیر مسئولان نظام منتشر شده است. انتشار این عکس به نوبه خود تاثیر مثبتی در فضای سیاسی کشور می گذارد. (ادامه)
دعای روز نهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
جواد نکونام با وجود داشتن پیشنهادهای مالی از تیم‌های دیگر، به عشق هواداران با رقم پایین‌تر در نساجی ماندگار شد. جوادنکونام سرمربی نساجی باقی ماند
جواد نکونام با وجود داشتن پیشنهادهای مالی از تیم‌های دیگر، به عشق هواداران با رقم پایین‌تر در نساجی ماندگار شد.(ادامه)
انتشار اولین تصویر رسمی از بن‌سلمان پس از غیبتی طولانی
خبرگزاری رسمی سعودی خبر و تصویری از محمد بن سلمان برای اولین بار پس از ابهاماتی که درباره حادثه تیراندازی در منطقه الخزامی ریاض در آوریل گذشته به وجود آمده بود، منتشر کرد. (ادامه)
جمله امیدبخش رهبر انقلاب +عکس
صفحه اینستاگرام دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با انتشار بخشی از سخنان ایشان به روزرسانی شد. (ادامه)
سرمربی جدید الهلال عربستان انتخاب شد +عکس
سرمربی اسپورتینگ لیسبون برای هدایت الهلال با سعودی به توافق رسید.(ادامه)
خواص عجیب «باقالا»/ لک‌های پوستی را با این گیاه از بین ببرید
باقلا در درمان کم خونی موثر بوده، علاوه بر این حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین‌های «آ»، «ب» و «ث» است و حتی این گیاه دارای مقدار قابل توجهی آهن، آهک و فسفر نیز هست.(ادامه)
مرگ تلخ دانش‌آموز تیزهوش مازندرانی بر اثر ایست قلبی
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با تأیید فوت دانش‌آموز تیزهوش مازندرانی در مدرسه دخترانه فرزانگان ساری بر اثر ایست قلبی گفت: این دانش‌آموز در مدرسه فوت نکرده است.(ادامه)
عکس: سفره سحری در نیم قرن پیش!
تصویری جالب از یک سفره سحری دهه ۴۰ که در یکی از روزنامه‌های آن دوران چاپ شده است.(ادامه)
مراسم یادبود عضو فقید شورای نگهبان در ساری برگزار شد
مراسم یادبود محمدرضا علیزاده سوادکوهی عضو و حقوقدان فقید شورای نگهبان در ساری برگزار شد.(ادامه)
تمرین تیم ملی در ترکیه (عکس)
تیم ملی فوتبال ایران عصر چهارشنبه در باشگاه بشیکتاش به تمرینات آماده سازی خود ادامه داد.(ادامه)
استقرار 900 نجات غریق در طرح دریا
رئیس هیئت نجات غریق مازندران با اشاره به آغاز طرح دریا گفت: 900نجات غریق در طرحدریا مستقر شده اند.(ادامه)
شمال نیوز : تعداد کانال‌های فروش سوالات کم هم نیست، قیمت‌ها نیز متفاوت است از 30 هزار تومان برای درس دینی تا 70 هزار تومان برای دروس عمومی و 90 هزار تومان برای دروس تخصصی..... سوالات امتحانات نهایی باز هم لو رفت + نمونه سوال
شمال نیوز : تعداد کانال‌های فروش سوالات کم هم نیست، قیمت‌ها نیز متفاوت است از 30 هزار تومان برای درس دینی تا 70 هزار تومان برای دروس عمومی و 90 هزار تومان برای دروس تخصصی.....(ادامه)
استاندار :پایداری تولید و اشتغال هدف اصلی است
استاندار مازندران پایدار سازی تولید و اشتغال را هدف مهم بیان کرد و از ثبت هفت هزار و ۵۰۰ تقاضا برای اشتغال روستایی در استان خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.