.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آخرین قیمت طلا، سکه و ارز
هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت دومیلیون و ۳۴ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۱۸۸هزار تومان فروخته می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: شهردار نوشهر در آستانه 9 ماهگی فعالیتش از این سمت استعفا داد. شهردار نوشهر در آستانه 9 ماهگی استعفا داد !
شمال نیوز: شهردار نوشهر در آستانه 9 ماهگی فعالیتش از این سمت استعفا داد.(ادامه)
۹ میوه و سبزی برای رفع تشنگی و عطش روزه‌داران
خیار بیش از هر خوراکی دیگری در خود آب دارد. خیلی‌ها هم از این میوه برای تسکین پف چشم و آفتاب‌سوختگی استفاده می‌کنند. این به این خاطر است که خیار کافئیک اسید دارد که درمانی برای پف و آسیب‌های پوستی است.(ادامه)
عکس/ مهمانی زنانه دربار قاجار
تصویری جالب از یک مهمانی زنانه درباری در عهد قاجار(ادامه)
قیمت انواع محصولات تویوتا در نمایندگی و بازار (جدول)
قیمت انواع محصولات تویوتا در نمایندگی و بازار اعلام شد.(ادامه)
کندوان و هراز مه‌آلود است/ بارانی و لغزنده بودن مقطعی محورهای مازندران
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: برخی از محورهای مازندران به‌دلیل بارش باران لغزنده است که لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند.(ادامه)
برای فرزندتان در دوره دبستان موبایل نخرید
یک روانشناس بالینی گفت: استفاده زیاد از ابزار‌های رسانه‌ای باعث کاهش مهارت‌های ارتباطی در کودکان می‌شود.(ادامه)
موج‌های ۴ متری در راه هستند
هواشناسی مازندران با هشدار به فعالان دریایی اعلام کرد موج‌های چهار متری در راه سواحل مازندران هستند.(ادامه)
آغاز خرید تضمینی گندم
خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان از امروز ۶ خرداد ماه در مازندران آغاز شد.(ادامه)
نرخ ۳۹ ارز بانکی ثابت ماند +جدول
(ادامه)
بارش سیل‌آسای باران در ساری/ادامه بارندگی تا روزهای آینده
شصت و هشتمین روز بهاری شاهد بارش سیل‌آسای باران در مرکز مازندران هستیم امروز درحالی شاهد بارش باران هستیم که روز گذشته شهروندان مازندرانی هوای تقریبا تابستانی را تجربه کرده بودند.(ادامه)
فواید جویدن آدامس هنگام پیاده روی
جویدن آدامس هنگام راه رفتن برای سلامتی فوائدی به همراه دارد.(ادامه)
کاهش ۶ درصدی تلفات رانندگی فروردین ماه امسال در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، شمار تلفات ناشی از تصادفات رانندگی طی فروردین ماه سال جاری در استان را ۴۴ نفر اعلام کرد و گفت: با کاهش شش درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم.(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت: مطمئن باشید علی لاریجانی تا زمانیکه در مجلس است هر گروه، ‌ایده و هر قشری بیاید او رئیس مجلس است. اگر تمام نمایندگان مجلس اصولگرا باشند، علی لاریجانی رئیس است و اگر تمام نمایندگان مجلس اصلاح‌طلب هم باشند باز هم لاریجانی رئیس مجلس است، چون مقبولیت پیدا کرده است..... علی لاریجانی تا زمانیکه در مجلس است رئیس خواهد ماند
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت: مطمئن باشید علی لاریجانی تا زمانیکه در مجلس است هر گروه، ‌ایده و هر قشری بیاید او رئیس مجلس است. اگر تمام نمایندگان مجلس اصولگرا باشند، علی لاریجانی رئیس است و اگر تمام نمایندگان مجلس اصلاح‌طلب هم باشند باز هم لاریجانی رئیس مجلس است، چون مقبولیت پیدا کرده است.....(ادامه)
دلایل مصرف خوراکی‌های شیرین
برای بیشتر ما فرقی نمی‌کند چقدر غذا خورده و سیر هستیم، همیشه برای خوردن یک خوراکی شیرین بعد از وعده غذایی‌مان، اشتیاق و جا داریم. اما واقعا چه چیزی باعث می‌شود تا این‌گونه به خوردن خوراکی‌های شیرین تمایل نشان دهیم. یکی از محققان روانشناس و همچنین یک کارشناس تغذیه دلایل اشتیاق به خوراکی‌های شیرین و همچنین روش‌های کنترل آن را توضیح داده‌اند.(ادامه)
آپشن‌های قرارداد شفر لو رفت
وینفرد شفر در قرارداد جدیدش با استقلال آپشن‌هایی قرارداده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ های مازندران یکشنبه ۶ خرداد
(ادامه)
چرا مدیریت مصرف آب؟(يادداشت)
(ادامه)
تصویرهوایی زیبا از بین الحرمین
تصویر هوایی زیبا از طلوع آفتاب در بین الحرمین کربلا را مشاهده می کنید.(ادامه)
گوش سنگین برخی مسئولان مقابل هشدارهای رهبر انقلاب نسبت به موضوع اقتصاد و معیشت، باعث شده است تا ایشان یک بار دیگر خودشان به میدان بیایند. رهبر انقلاب باز هم خود به میدان آمد/ حالا نوبت مسئولان است(خبر)
گوش سنگین برخی مسئولان مقابل هشدارهای رهبر انقلاب نسبت به موضوع اقتصاد و معیشت، باعث شده است تا ایشان یک بار دیگر خودشان به میدان بیایند.(ادامه)
شمال نیوز : پس از این باشگاه خونه به خونه به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق شکایت و باشگاه نساجی را به تبانی متهم کرد. حتی این مساله پای نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه بابل را هم باز کرده است.... فدراسیون فوتبال وارد می‌شود؛ دخالت سیاست در فوتبال مازندران؟
شمال نیوز : پس از این باشگاه خونه به خونه به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق شکایت و باشگاه نساجی را به تبانی متهم کرد. حتی این مساله پای نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه بابل را هم باز کرده است....(ادامه)
آب مورد نیاز برای کشت این محصول به نسبت کشت برنج بسیار پایین است، به‌گونه‌ای که هر کیلو توت‌فرنگی ۶۰ لیتر آب مصرف می‌کند و دارای توجیه اقتصادی نیز هست. کشت توت ‌فرنگی به جای برنج؟!
آب مورد نیاز برای کشت این محصول به نسبت کشت برنج بسیار پایین است، به‌گونه‌ای که هر کیلو توت‌فرنگی ۶۰ لیتر آب مصرف می‌کند و دارای توجیه اقتصادی نیز هست.(ادامه)
عکس/ خودروی لوکس خاص در ایران
تصویری از خودروی مینی کوپر S با پلاک ملی.(ادامه)
آسمان نیمه ابری همراه با کاهش دما در مازندران
آسمان مازندران امروز یکشنبه ۶ خرداد نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: تصمیم عصرروز شنبه شورای شهر ساری که در جلسه بیست و سوم  شورای پنجم در شرایطی به تصویب رسید که براساس اعلام نرخ تورم 9 درصدی از سوی دولت ، ابلاغی از سوی معاون اول رئیس جمهور ، کالا و خدمات برای سال جاری می بایست صرفا در حد نرخ تورم افزایش یابد ..... مصوبه شورای ساری؛ گرانی 15 درصدی کرایه تاکسی و 50 درصدی پارکینگ ها!
شمال نیوز: تصمیم عصرروز شنبه شورای شهر ساری که در جلسه بیست و سوم شورای پنجم در شرایطی به تصویب رسید که براساس اعلام نرخ تورم 9 درصدی از سوی دولت ، ابلاغی از سوی معاون اول رئیس جمهور ، کالا و خدمات برای سال جاری می بایست صرفا در حد نرخ تورم افزایش یابد .....(ادامه)
لو رفتن سوال امتحانات نهایی هر سال تکرار می‌شود
عضو کمیسیون آموزش‌وتحقیقات مجلس گفت: امتحانات نهایی ناموس آموزش‌وپرورش و اگر به این شکل لو برود به اعتبار آن لطمه می‌خورد.(ادامه)
شمال نویز : فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران اظهار کرد: فصل خشکی است و باتوجه به  وزش بادهای شدید کوچک‌ترین جرقه می‌تواند تبدیل به آتش‌سوزی‌های گسترده شود..... 11 هکتار از اراضی میانکاله طی 2 روز در آتش سوخت
شمال نویز : فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران اظهار کرد: فصل خشکی است و باتوجه به وزش بادهای شدید کوچک‌ترین جرقه می‌تواند تبدیل به آتش‌سوزی‌های گسترده شود.....(ادامه)
شمال نیوز : این تجمع که با حضور دهها نفر از رانندگان به همراه خودروهای سنگین برگزار شد ، رانندگان نسبت به کرایه خودروهای سنگین، گرانی ملزومات و لوازم یدکی کامیون و تریلی، وضعیت بیمه، پایانه ها، سوخت و ... اعتراض کردند..... کامیونداران مازنی هم خواستار رسیدگی به مشکلات صنفی شدند
شمال نیوز : این تجمع که با حضور دهها نفر از رانندگان به همراه خودروهای سنگین برگزار شد ، رانندگان نسبت به کرایه خودروهای سنگین، گرانی ملزومات و لوازم یدکی کامیون و تریلی، وضعیت بیمه، پایانه ها، سوخت و ... اعتراض کردند.....(ادامه)
هیچ کمبودی برای عرضه بنزین در کشور وجود ندارد/ستاره خلیج فارس تا پایان سال ۳۶ میلیون لیتر تولید می کند
هیچ کمبودی برای عرضه بنزین در کشور وجود ندارد/ستاره خلیج فارس تا پایان سال ۳۶ میلیون لیتر تولید می کند(ادامه)
فوائد معنوی روزه‌داری در نهج‌البلاغه
امیرالمؤمنین(ع) در روایاتی به برخی از فوائد معنوی روزه اشاره فرمودند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.