.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اجرای محدودیت یک‌طرفه شدن کندوان درصورت بروز ترافیک
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر فردا آغاز می‌شود که درصورت بروز ترافیک محدودیت یک‌طرفه شدن محور کندوان اجرا می‌شود.(ادامه)
ایران در جایگاه ششم جهان و اول آسیا
رده‌بندی برترین تیم‌های ملی فوتسال جهان اعلام شد.(ادامه)
 شمال نیوز :برخی از اعضای شوراهای اسلامی که در انتخابات اتاق های اصناف روز دوشنبه انتخاب شدند ، باید امروز بین شورا و اتاق اصناف یکی را انتخاب کنند و حضور این افراد در هر دو مجموعه تخلف آشکار بشمار می رود ..... عضویت همزمان در اتاق اصناف و شوراها ممنوع است
شمال نیوز :برخی از اعضای شوراهای اسلامی که در انتخابات اتاق های اصناف روز دوشنبه انتخاب شدند ، باید امروز بین شورا و اتاق اصناف یکی را انتخاب کنند و حضور این افراد در هر دو مجموعه تخلف آشکار بشمار می رود .....(ادامه)
آغاز دور دوم اعزام عتبات عالیات از 12 خرداد در مازندران
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: دور دوم اعزام عتبات عالیات از 12 خرداد ماه در مازندران شروع شده و تا 15 تیر ماه امسال ادامه دارد.(ادامه)
روزه‌داران این غذا‌ها را در وعده سحری نخورند
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: هر نوع غذای فریز شده، کهنه و کنسروی و فرآوری شده مانند سوسیس، کالباس، همبرگر، رب گوجه فرنگی، کنسرو‌ها و تن ماهی در وعده سحری ممنوع است.(ادامه)
توازن بین سنت و صنعت راهی برای اجرای طرح سه شنبه های سبز در مازندران
مدیرسازمان مردم نهاد جوانان وارث زمین گفت: توازن بین سنت و صنعت راهی برای اجرای طرح سه شنبه های سبزدر مازندران است.(ادامه)
۸۵۰۰ تن کلزا در مازندران خریداری شده است
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ اظهار داشت: از ابتدای فصل خرید سال جاری تاکنون ۸ هزار و ۵۰۰ تن کلزا به ارزش ۲۳۰ میلیارد ریال در استان خریداری شد.(ادامه)
عکس/ رودخانه‌ای پر از شکوفه‌های گیلاس
رودخانه ای در ژاپن که سطح آن با شکوفه های گیلاس پر شده است.(ادامه)
کشف 2 میلیاردی کالای قاچاق در شهرستان قائمشهر
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 54 دستگاه کولر خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد و 16 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران سه شنبه یکم خرداد
(ادامه)
فقط 7 درصد شالیزارهای مازندران بیمه شد
رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران گفت: تنها هفت درصد شالیزارهای مازندران زیرپوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفته است.(ادامه)
زمان برگزاری کنکور تغییر خواهد کرد؟
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به ۵ ساله شدن دوران تحصیل هنرستان‌ها گفت:‌از سال‌های آینده زمان برگزاری کنکور تغییر خواهد کرد.(ادامه)
عکس/ رونمایی از سدان زیبای آلمانی
خودروساز آلمانی آئودی از نسخه جدید محصول پرطرفدار خود (Audi A6 2019) رونمایی کرد.(ادامه)
پست اینستاگرامی رئیس جمهور برای ملی پوشان عازم روسیه
حسن روحانی، رئیس جمهور در پستی اینستاگرامی برای تیم ملی در مسابقات جام جهانی روسیه آرزوی موفقیت کرد.(ادامه)
خواص خرما
برخی از متخصصان بر این باورند که خوردن یک عدد خرما در روز برای داشتن رژیم غذایی متعادل و سالم ضروری است.(ادامه)
ویژه برنامه افطار صداو سیمای مازندران در بوستان ولایت ساری
(ادامه)
شمال نیوز : دبیر ستاد حقوق بشر تصریح کرد: به نظرم برجام مرده است و اروپایی‌ها مشغول مرده‌خوری هستند؛ ما هرگز نباید معطل شویم، باید بحث کنیم و بدانیم راجع به چه چیزی صحبت می‌کنیم؛ باید تفکر استیصالی را دور بریزیم. برجام مرده است و اروپایی‌ها مشغول مرده‌خوری هستند/ FATF با وجود برجام لازم به امضا نبود(خبر)
شمال نیوز : دبیر ستاد حقوق بشر تصریح کرد: به نظرم برجام مرده است و اروپایی‌ها مشغول مرده‌خوری هستند؛ ما هرگز نباید معطل شویم، باید بحث کنیم و بدانیم راجع به چه چیزی صحبت می‌کنیم؛ باید تفکر استیصالی را دور بریزیم.(ادامه)
شعار حج تمتع 97 اعلام شد
در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، «حج، تحول روحی و اخلاقی، سبک زندگی دینی، عزت و کرامت اسلامی» به عنوان شعار حج تمتع سال 97 انتخاب و اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه آنچه امروز در کشور ما به نام مناطق حفاظت شده مشهور شده است، بیشتر به پرورشگاه هایی مبدل شده اند که در آنجا، ابتدا یک گونه جانوری تکثیر می شوند تا لحظه ای که برای متعادل کردن مصنوعی آن محیط، مجوزهای شکار صادر شود.... شکار را ممنوع کنید ؛ از شکارچیان محلی تا توریست های پولدار!
شمال نیوز : متاسفانه آنچه امروز در کشور ما به نام مناطق حفاظت شده مشهور شده است، بیشتر به پرورشگاه هایی مبدل شده اند که در آنجا، ابتدا یک گونه جانوری تکثیر می شوند تا لحظه ای که برای متعادل کردن مصنوعی آن محیط، مجوزهای شکار صادر شود....(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آسمان مازندران نیمه ابری همراه با وزش باد
آسمان مازندران امروز سه شنبه یکم خرداد نیمه ابری در ارتفاعات با وزش باد پیش بینی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : رضوانی تاکید کرد : به منظور جلوگیری از شیوع بیماری تب کنگو با مصرف جگر آلوده , با واردات هرگونه جگر از استانهای دیگر به مازندران خارج از شبکه نظارت های دامپزشکی بشدت برخورد می شود ..... واردات جگر بدون مجوز از دیگر استانها به مازندران؛ ممنوع
شمال نیوز : رضوانی تاکید کرد : به منظور جلوگیری از شیوع بیماری تب کنگو با مصرف جگر آلوده , با واردات هرگونه جگر از استانهای دیگر به مازندران خارج از شبکه نظارت های دامپزشکی بشدت برخورد می شود .....(ادامه)
گلزار، امین حیایی و سحر دولتشاهی در لباس سربازی + عکس
سحر دولتشاهی عکس متفاوتی از خود، محمدرضا گلزار و امین حیایی را به اشتراک گذاشت.(ادامه)
آیا فعالیت صنفی در تلگرام جرم است؟
وی گفت: هیچ نهادی نمی‌تواند بیش از 40 میلیون نفر را موظف کند که از تلگرام استفاده نکنند. ممنوعیت و جرم بودن استفاده از تلگرام باید مسیر قانونی را طی کند. هیچ نهادی نمی‌تواند موردی را جرم یا ممنوع اعلام کند چون باید از طریق مجلس این کار صورت بگیرد.(ادامه)
با این ترفند‌ها ۱۲۰ سال عمر کنید!
محققان دریافته‌اند الگوی غذایی سالم در کاهش روند پیری و سلامت افراد حتی در دوران سالمندی بسیار نقش دارد و بهترین زمان آغاز سبک تغذیه سالم و البته زندگی سالم، دوران جنینی است. (ادامه)
ارائه طرح کلان شهر مازندران در شورای عالی شهرسازی
استاندار مازندران گفت: به زودی در شورای عالی شهرسازی ومعماری برای تصویب طرح کلانشهر و یکپارچه مازندران حضور می یابیم.(ادامه)
محسن رضایی: ترامپ نمی‌تواند جنگ نظامی راه بیندازد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ترامپ، جنگ اقتصادی را دوباره به راه انداخته در حالی که نمی تواند جنگ نظامی راه بیندازد. وی در مقابل اروپا، چین و روسیه و همه یک تنه ایستاده و از برجام خارج شده و به توصیه های آنها هم گوش نمی دهد. می گویند ترامپ می خواهد پلیس اقتصادی دنیا شود اما ما اجازه این کار را نمی دهیم.(ادامه)
واکنش ظریف به اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه آمریکا
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه ایالات متحده تصریح کرد «دیپلماسی دغلکارانه آمریکا بازگشت به عادات قدیمی است».(ادامه)
ضرب و شتم «سیف» توسط نمایندگان مجلس!
(ادامه)
واکنش مسکو به اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه آمریکا
وزارت خارجه روسیه به اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه آمریکا که خواستار اعمال تحریم‌های سخت‌گیرانه علیه ایران شد، واکنش نشان داد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.