.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
واكنش لاریجانی به تغيير سيف
رئیس مجلس تأکید کرد، برخی مدیران در بخش های اجرایی باید تغییر می‌کردند حتی باید زودتر تغییرات انجام می‌شد تا نیروهای توانمند و با انگیزه کارها را انجام دهند.(ادامه)
رژیم غذایی رونالدو برای حفظ عضلاتش + تصاویر
کریس رونالدو ستاره پرتغالی را همه می‌شناسند اما از رژیم غذایی فوتبالیست محبوب جهان برای حفظ فیزیک بدنش کمتر کسی اطلاع دارد.(ادامه)
تیراندازی به خودروی عضو شورای شهر
فرماندار شادگان با اشاره به حادثه تیراندازی به خودروی عضو شورای شهر گفت: قطعا علت این حادثه سیاسی نبوده است. (ادامه)
سخنگوی دولت گفت: من از باب اینکه دست آقای رئیس جمهور باز باشد و حتی اگر یک در هزار وضعیت با تغییر من بهتر می شود آمادگی دارم که از دولت کنار بروم . نوبخت ادامه داد: من نتوانستم اقای رئیس جمهور را برای این کار قانع کنم و امیدوارم که ایشان تصمیم مقتضی را بگیرند و البته از طرفی اصرار بر ترک مسئولیت آن هم در شرایط فعلی یک جور فرصت طلبی به نظر می رسد و ممکن است عده‌ای بگویند افرادی به دنبال عافیت طلبی هستند.
نوبخت: آمادگی داشتم از دولت کنار بروم اما نتوانستم رئیس‌جمهور را برای استعفایم قانع کنم! خیلی به من محبت دارند / اصرار بر ترک مسئولیت در شرایط فعلی یک جور فرصت‌طلبی به نظر می‌رسد(خبر)
سخنگوی دولت گفت: من از باب اینکه دست آقای رئیس جمهور باز باشد و حتی اگر یک در هزار وضعیت با تغییر من بهتر می شود آمادگی دارم که از دولت کنار بروم . نوبخت ادامه داد: من نتوانستم اقای رئیس جمهور را برای این کار قانع کنم و امیدوارم که ایشان تصمیم مقتضی را بگیرند و البته از طرفی اصرار بر ترک مسئولیت آن هم در شرایط فعلی یک جور فرصت طلبی به نظر می رسد و ممکن است عده‌ای بگویند افرادی به دنبال عافیت طلبی هستند. (ادامه)
شمال نیوز: معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تعداد رسمی مدیران بازنشسته دولت را اعلام کرد.....

"۱۵ استاندار" جزو بازنشسته‌ها هستند
شمال نیوز: معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تعداد رسمی مدیران بازنشسته دولت را اعلام کرد..... (ادامه)
"احمدی‌نژاد" شهردار کرج شد
(ادامه)
شمال نیوز: همسر شهید نوروزعلی و مادر چهار شهید یزدان خواه امروز به همسر و فرزندان شهیدش پیوست.

مادر 4 شهیدان یزدان‌خواه به همسر و 4 فرزند شهیدش پیوست
شمال نیوز: همسر شهید نوروزعلی و مادر چهار شهید یزدان خواه امروز به همسر و فرزندان شهیدش پیوست. (ادامه)
قیمت‌های اولیه از بازار طلا و ارز نشان میدهد که واکنش بازار به تغییر رئیس کل بانک مرکزی مثبت بوده است. قیمت دلار قاچاق و سایر ارز‌ها در بازار آزاد در ساعات نخست بازار با کاهش نسبت به روز قبل همراه بود. همچنین قیمت سکه بهار آزادی که روز قبل از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عبور کرد به دامنه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان سقوط کرده است.

واکنش بازار به برکناری سیف از بانک مرکزی
قیمت‌های اولیه از بازار طلا و ارز نشان میدهد که واکنش بازار به تغییر رئیس کل بانک مرکزی مثبت بوده است. قیمت دلار قاچاق و سایر ارز‌ها در بازار آزاد در ساعات نخست بازار با کاهش نسبت به روز قبل همراه بود. همچنین قیمت سکه بهار آزادی که روز قبل از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عبور کرد به دامنه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان سقوط کرده است. (ادامه)
لیست مدیرانی که باید از شهرداری خداحافظی کنند
بعد از تصویب قانون منع به کار گیری شهرداری تهران تعدادی از معاونان و مدیران باید از شهرداری تهران خداحافظی کنند. (ادامه)
اولین حضور رئیس جدید بانک مرکزی در جلسه هیئت دولت +عکس
جلسه هیئت دولت روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.(ادامه)
اولین توییت سیف بعد از برکناری‌اش
(ادامه)
غرق شدن مرد 35 ساله در دریای نوشهر/مردم به پرچم‌ها توجه کنند
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: امروز مردی حدود 35 ساله که در منطقه حادثه‌خیز انارور نوشهر اقدام به شنا کرد، غرق شد.(ادامه)
ام‌الشهدا یزدان‌خواه دارفانی را وداع گفت/ میزبانی 5 شهید از یک بانو
سرانجام انتظار به سرآمد و مادر و همسر شهیدان یزدان‌خواه امروز در سن 78 سالگی دارفانی را وداع گفت و به شهیدانش پیوست.(ادامه)
شهیدی فر:مازندران دومین تولیدکننده کلزا در کشور
مازندران با تولید ۳۲ هزارتن کلزا رتبه دوم برتر در کشور دارد.(ادامه)
عکس/ توپ طلا به وحید امیری اهدا شد
توپ طلا و جایزه وحید امیری بازیکن سابق پرسپولیس در لیگ هفدهم که به تازگی به ترابزون اسپور ترکیه پیوست از سوی سازمان لیگ به مرد سال فوتبال ایران اهدا شد.(ادامه)
جدال نفس‌گیر 2 مربی در نخستین تجربه لیگ‌برتری شدن/جدال نکونام و نمازی در وطنی
نمازی در تیم ذوب‌آهن به خوبی آگاه است بازی سختی در جهنم وطنی مقابل هزاران هوادار عاشق این تیم که با تشویق‌های خود اجازه نفس کشیدن به هیچ تیمی را نمی‌دهند و شاگردان نکونام که روحیه جنگندگی و شکست ناپذیری را از مربی خود درس گرفته اند، دارد.(ادامه)
جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز
هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت ۳ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۲۶۸ هزار تومان فروخته می‌شود.(ادامه)
10 خرید شبانه شائبه دار استقلال
تیم فوتبال استقلال به هیچ وجه عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات نداشت تا جایی که هنوز فصل شروع نشده اکثر خریدهای این تیم در آستانه جدایی قرار گرفته‌اند.(ادامه)
تصاویر هوایی از حرم امام رضا(ع) در شب میلاد
در شب میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام رضا(ع) زائران از شهرهای مختلف خود را به مشهد مقدس رسانده تا میلاد آن حضرت را باشکوه‎ و پرشورتر از سال‌های قبل جشن بگیرند.(ادامه)
هواداران نساجی مازندران فردا وطنی را پر کنید
سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال نساجی که به خوبی می‌دانند حضور تماشاگران فهیم و پرشور می‌تواند وزنه سنگینی برای پیروزی تیم باشد از همه آنان خواستند تا به ورزشگاه بیایند و نساجی را تشویق کنند.(ادامه)
نوبخت از همه مسئولیت هایش استعفا داد
محمد باقر نوبخت از همه مسئولیت های خود استعفا داد.(ادامه)
عکس: فروش قبر به قیمت آپارتمان!
یک قطعه قبر سه طبقه در بهشت زهرا در سایت دیوار برای فروش به قیمت یک آپارتمان قیمت گذاری شد!(ادامه)
اثبات بی گناهی نساجی در پرونده شکایت تیم خونه به خونه
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی‌های مختلف، تیم نساجی مازندران را بی گناه شناخت و تقصیری را متوجه این تیم ندانست. +(ادامه)
خودکشی توافقی زوج جوان با شلیک گلوله
سرپرست آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر کشف جسد یک آقا و خانم جوان داخل یک‌دستگاه خودرو زانتیا سفید اعلام کرد در همان بررسی اولیه مشخص شد این دو نفر با اسلحه کمری اقدام خودکشی کرده و با برجای گذاشتن دست نوشته‌ای این موضوع را اعلام کردند.(ادامه)
5 قانون چربی سوزی
برنامه های چربی سوزی کمک می کنند انتخاب های غذایی و انرژی دریافتی خود را کنترل کنید.(ادامه)
آغاز یک رؤیای بزرگ/نگاهی به بازی پیش‎روی نساجی و ذوب‌آهن
هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود و نساجی‌چی‌های مازندرانی که 24 سال رؤیای لیگ برتر را در سر داشتند، حالا دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازمی‌گردند.(ادامه)
مراسم اختتامیه جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) در ساری(خبر)
(ادامه)
مراسم ترحیم حاج برار جان مجیدی پدر فرهاد و فرزاد مجیدی بازیکنان سابق تیم استقلال بعد از ظهر سه شنبدر مسجد نور تهران برگزار شد. عکس/ مراسم ختم پدر فرهاد مجیدی(خبر)
مراسم ترحیم حاج برار جان مجیدی پدر فرهاد و فرزاد مجیدی بازیکنان سابق تیم استقلال بعد از ظهر سه شنبدر مسجد نور تهران برگزار شد.(ادامه)
ورود ذوب آهنی‌ها به قائمشهر برای مصاف با نساجی
اعضای تیم ذوب آهن اصفهان شامل کادر فنی و بازیکنان برای تقابل با نساجی، بعد از ظهر دیروز وارد قائمشهر شدند.(ادامه)
شمال نیوز : هیات دولت جمهوری اسلامی ایران در جلسه روز چهارشنبه خود به عبدالناصر همتی به عنوان رئیس کل جدید بانک مرکزی رای اعتماد داد..... « عبدا‌لناصر همتی » رئیس کل بانک مرکزی شد
شمال نیوز : هیات دولت جمهوری اسلامی ایران در جلسه روز چهارشنبه خود به عبدالناصر همتی به عنوان رئیس کل جدید بانک مرکزی رای اعتماد داد.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.202 seconds.