.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند.با توجه به جمع‌آوری مدارک و اسناد کافی درباره اقدامات خلافکارانه این کارمند، با هماهنگی قضایی وی دستگیر شد..... دستگیری کارمند متخلف بانک که وام های کلان می داد+توصیه رئیس پلیس استان
شمال نیوز : کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند.با توجه به جمع‌آوری مدارک و اسناد کافی درباره اقدامات خلافکارانه این کارمند، با هماهنگی قضایی وی دستگیر شد.....(ادامه)
فوتبالیست ساروی، در یک قدمی تمدید قرارداد با استقلال
(ادامه)
جدول/ مظنه خودروهای گازسوز بازار
(ادامه)
افزایش 550 هزار تومانی حقوق رانندگان بازنشسته/سختی کار رانندگان به مجلس می‌رود
عضو هیأت مدیره تعاونی حمل و نقل بار کشور گفت: دولت با افزایش 550 هزار تومانی بازنشستگان حمل و نقل به ویژه کامیون‌داران موافقت کرده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ های مازندران سه شنبه ۲ مرداد
(ادامه)
محسن رضایی به ترامپ: شما که بیش از 50 هزار نیرو زیر تیغ ایران دارید باید مراقب باشید
محسن رضایی خطاب به ترامپ گفت: شما که بیش از پنجاه هزار نیرو زیر تیغ ایران دارید و اینگونه دیوانه وار تهدید می کنید، باید مراقب باشید.(ادامه)
عکسی خیره‌کننده از ایران در سایت آمریکایی
مسعود غدیری، عکسی را از آسمان محلات به مسابقه انتخاب عکاس نجوم سال 2018 ارسال کرده است. این عکس زیبا که کهکشان راه شیری را در میان چهار ستون سنگی نشان می‌دهد در فهرست آثار برگزیده این رقابت‌ قرار گرفته و در سایت آمریکایی MSN منتشر شده است.(ادامه)
سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: ۱۴ باند قاچاق اشیاء عتیقه در استان منهدم و ۲۰۰ دستگاه فلزیاب از قاچاقچیان کشف شده است. انهدام ۱۴ باند قاچاق اشیای عتیقه در مازندران
سرپرست یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: ۱۴ باند قاچاق اشیاء عتیقه در استان منهدم و ۲۰۰ دستگاه فلزیاب از قاچاقچیان کشف شده است.(ادامه)
استعفای دبیرکل بانک مرکزی
(ادامه)
هزار و ۴۶۲ طرح اشتغال روستایی به ارزش ۴۷۹ میلیارد تومان امسال در گروه‌های فنی استانداری مازندران بررسی و به بانک‌های عامل ارسال شد. تسهیلات ۱۶۵ میلیاردی برای اجرای طرح‌های اشتغال روستایی مازندران
هزار و ۴۶۲ طرح اشتغال روستایی به ارزش ۴۷۹ میلیارد تومان امسال در گروه‌های فنی استانداری مازندران بررسی و به بانک‌های عامل ارسال شد.(ادامه)
مهدی تاج: سال فوتبالی خوبی داشتیم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در سال گذشته اتفاقات فوتبالی خوبی رخ داد که اوج آن که مایه مباهات و افتخار است پیام مقام معظم رهبری بود.(ادامه)
H. ۳۰ CROSS جایگزین تندر ۹۰ شد
ایران‌خودرو با انتشار بخشنامه‌ای به نمایندگان خود در سراسر کشور، محصول جایگزین برای خودروی تندر۹۰ را مشخص کرد. (ادامه)
عکس: گرانترین خودروی ایران!
عکس زیر تنها خودروی "Ferrari 458 " با پلاک ملی در ایران را نشان می‌دهد که ارزشی بیش از ده میلیارد تومان دارد.(ادامه)
بازداشت چهار مدیر وزارت صنعت در ماجرای ثبت سفارش خودرو
(ادامه)
سانحه رانندگی مرگبار در آمل با دو کشته و مصدوم
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از واژگونی یک دستگاه وانت پیکان با یک کشته و یک مصدوم در جاده هراز خبر داد.(ادامه)
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی گفت: باید معلوم شود که اموال بابک زنجانی در کجا و در اختیار چه کسانی است. چرا حکم اعدام بابک زنجانی اجرا نمی‌شود؟
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی گفت: باید معلوم شود که اموال بابک زنجانی در کجا و در اختیار چه کسانی است.(ادامه)
در کنار درس هایی مانند«مباحث و چالش هاي مدیریت دولتی»، «مبانی مدیریت دولتی»، «سازماندهی و اصلاح تشکیلات و روش ها» و ... این واژه کلیدی را هم بایدیاد بگیرید! اگر می خواهید مدیر شوید این واژه را یاد بگیرید!
در کنار درس هایی مانند«مباحث و چالش هاي مدیریت دولتی»، «مبانی مدیریت دولتی»، «سازماندهی و اصلاح تشکیلات و روش ها» و ... این واژه کلیدی را هم بایدیاد بگیرید!(ادامه)
 احمدی نژاد در واکنش به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر اینکه دلایل دیگری در خصوص رد صلاحیت رییس دولت نهم و دهم در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 وجود دارد تصریح کرد: نه والا؛ واکنش احمدی نژاد به دلایل رد صلاحیتش در انتخابات ریاست جمهوری 96
احمدی نژاد در واکنش به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر اینکه دلایل دیگری در خصوص رد صلاحیت رییس دولت نهم و دهم در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 وجود دارد تصریح کرد: نه والا؛ (ادامه)
فواید ورزش صبحگاهی
ورزش باعث افزایش آمادگی جسمانی و سلامت عمومی می‌شود، بسیاری از افراد به دلیل این که زمان کافی ندارند، ورزش نمی‌کنند. ورزش صبحگاهی فواید زیادی دارد که دانستن آن‌ها می‌تواند برای افراد ایجاد انگیزه کند تا صبح‌ها پیش از شروع فعالیت‌های روزانه ورزش کنند.(ادامه)
چرا ترامپ تهدید خود علیه ایران را با حروف بزرگ توییت کرد!؟
پس از آنکه حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان، خطاب به آمریکایی ها اعلام کرد با دم شیر بازی نکنید وگرنه پشیمان خواهید شد، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نیز روز یکشنبه با انتشار توییتی به سخنان حسن روحانی، همتای ایرانی خود واکنش نشان داد. (ادامه)
پرسپولیس‌جوایزبرترین‌هارادروکرد/امیری‌مردسال‌شد
برترین‌های لیگ برتر ایران در فصل ۹۷ – ۹۶ دیشب در مراسمی پرحاشیه و بی نظم در سالن برج میلاد معرفی شدند. (ادامه)
واکنش ظریف به تهدید ترامپ: مراقب باش!
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در پیامی توئیتری به اظهارات تند دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی پاسخ داد. (ادامه)
در پی درج خبری با عنوان «ارزش افزوده» قیمت تمام شده تولید را افزایش می دهد به نقل از، رئیس اتاق بازرگانی مازندران در پایگاه خبری شمال نیوز،  اداره کل امور مالیاتی مازندران با اررسال جوابیه ای به این مطلب واکنش نشان داد.
پاسخ اداره کل امور مالیاتی مازندران به یک خبر شمال نیوز
در پی درج خبری با عنوان «ارزش افزوده» قیمت تمام شده تولید را افزایش می دهد به نقل از، رئیس اتاق بازرگانی مازندران در پایگاه خبری شمال نیوز، اداره کل امور مالیاتی مازندران با اررسال جوابیه ای به این مطلب واکنش نشان داد. (ادامه)
عکس/ قدیمی ترین کافه جهان!
کافه پروکوپ در پاریس، قدیمی ترین کافه جهان شمرده می‌شود که در سال ۱۶۸۶ تاسیس شد.(ادامه)
۸ راه حل برای داشتن یک قلب سالم
بیماری‌های قلبی و عروقی یکی از دلایل رایج مرگ در دنیا است؛ اما راه‌های زیادی برای جلوگیری از بیماری قلبی و داشتن قلبی سالم وجود دارد.(ادامه)
برانکو و شفر با چه تیپی به مراسم برترین‌های لیگ برتر رفتند؟
مراسم برترین‌های لیگ هفدهم در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه: تحریم ایران کاملا بی معنا است!
رئیس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادی و روانی دشمن علیه ایران، تصریح کرد: مدتی است که هیات حاکمه آمریکا با توهمات ناشی از مشاوره‌های غلط عوامل ضد انقلاب گمان می‌کند که وضعیت اقتصادی کشورمان را بر هم زده است. البته فشار‌های دشمن بی تاثیر نیست، اما در پیش آمدن برخی شرایط، مطمئنا سوء مدیریت‌ها اثرگذار بوده است. کشور ما دارای امکانات و استعداد‌های فراوان از نظر ثروت‌های خدادادی و منابع انسانی است و فقط لازم است با تدبیر صحیح از این امکانات استفاده شود(ادامه)
رفیعی به فولاد خوزستان پیوست +عکس
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با قراردادی یک ساله در فولاد خوزستان توپ خواهد زد.(ادامه)
لیگ برتر چشم انتظار دلنوازی ببرهای مازندران
با صعود شیرین قرمزپوشان مازندرانی به لیگ برتر، فوتبال کشور منتظر چشم‌نوازی ببرهای مازندران در سطح نخست فوتبال کشور است.(ادامه)
۹ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در نوشهر کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۹ دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان نوشهر خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.