.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ طولانی‌ترین خسوف قرن
امشب طولانی ترین ماه گرفتگی قرن رخ داد و تا پایان عمر دیگر نمی‌توان خسوفی به این طولانی مدتی را تماشا کرد...(ادامه)
عکس/ جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته اول
در پایان هفته اول لیگ برتر ۱۰ گل رد و بدل شد و سایپا با تفاضل گل بهتر در صدر قرار گرفت.(ادامه)
رصد ماه‌گرفتگی قرن و اقامه نماز جماعت آيات در نكا
در نخستين شب نجومی نكا، با حضور كارشناسان نجوم و تلسكوپ، رصد ماه‌گرفتگی قرن و همچنین نماز جماعت آیات در پارک مادر برگزار شد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
صید هزار و ۴۶۱ تن ماهی کیلکا در مدت ۷۳۷ شب دریاروی
صیادان مازندرانی در مدت ۷۳۷ شب دریاروی هزار و ۴۶۱ تن ماهی کیلکا صید و روانه بازار مصرف کردند.(ادامه)
تصویر/ بیرانوند در حرم امام رضا(ع)
(ادامه)
مجری تلویزیون پدر شد + تصویر
(ادامه)
آخرین وضعیت نرخ بيکاري در مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: مالک باشگاه خونه به خونه بابل طی اظهار نظری آتشین خیلی از دست های پشت پرده را رو کرد. / پس از اتهامات قاسم حسن زاده به باشگاه نساجی مازندران ، واکنش این باشگاه را در پی داشت.....
حسن زاده : آه مردم بابل نکونام و تاج را تنبیه خواهد کرد / باشگاه نساجی: به امید روزی که لمپنیسم از فوتبال حذف شود
شمال نیوز: مالک باشگاه خونه به خونه بابل طی اظهار نظری آتشین خیلی از دست های پشت پرده را رو کرد. / پس از اتهامات قاسم حسن زاده به باشگاه نساجی مازندران ، واکنش این باشگاه را در پی داشت..... (ادامه)
علی پروین درگذشت
(ادامه)
شمال نیوز: مسجد علی بن موسی الرضا (ع) مرکز مازندران شامگاه جمعه با حضور مسئولان استانی در ساری افتتاح شد. مسجد علی بن موسی الرضا (ع) ساری افتتاح شد / امام جمعه موقت ساری ، امام جماعت این مسجد شد
شمال نیوز: مسجد علی بن موسی الرضا (ع) مرکز مازندران شامگاه جمعه با حضور مسئولان استانی در ساری افتتاح شد.(ادامه)
امام جمعه بابل با انتقاد از اینکه بسیاری از مدیران براساس معیارهای سیاسی جابجا می‌شوند و صلاحیت مطرح نیست، گفت: هر نماینده‌ای در مازندران یک نفر را برای مدیریت دستگاه‌های اجرایی دارد و مسئوولان را در رده‌های بالا تحت فشار می‌گذارند. انتقاد چندباره امام جمعه بابل از انتصاب مدیران ناکارآمد در مازندران
امام جمعه بابل با انتقاد از اینکه بسیاری از مدیران براساس معیارهای سیاسی جابجا می‌شوند و صلاحیت مطرح نیست، گفت: هر نماینده‌ای در مازندران یک نفر را برای مدیریت دستگاه‌های اجرایی دارد و مسئوولان را در رده‌های بالا تحت فشار می‌گذارند.(ادامه)
پژو ۳۰۱ در آستانه تولید
(ادامه)
یک عکس متفاوت و خاص از دونالد ترامپ
عکسی از ترامپ در جریان بازدید از نمایشگاه محصولات ساخت آمریکا (ادامه)

«ای‌بی‌سی نیوز» در مطلبی به نقل از منابع بلندپایه دولت کانبرا مدعی شد آمریکا آماده بمباران تاسیسات هسته‎ای ایران است و در این راه از حمایت اطلاعاتی استرالیا برخوردار خواهد بود.
آمریکا آماده حمله به تاسیسات هسته‎ای ایران است؟!
«ای‌بی‌سی نیوز» در مطلبی به نقل از منابع بلندپایه دولت کانبرا مدعی شد آمریکا آماده بمباران تاسیسات هسته‎ای ایران است و در این راه از حمایت اطلاعاتی استرالیا برخوردار خواهد بود. (ادامه)
نامه مجلس به مقام معظم رهبری برای تعیین تکلیف «لایحه پالرمو»
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به دیدگاه های مختلف درخصوص نظر رهبر معظم انقلاب نسبت به لوایح چهارگانه مرتبط با همکاری ایران با گروه ویژه اقدام مالی (FATF) نامه ای به ایشان ارسال شد تا تکلیف مجلس در این خصوص مشخص شود.(ادامه)
بازتاب سخنان «سردار سلیمانی» در خارج از کشور
بازتاب سخنان سرلشکر سلیمانی در رسانه‌های خارجی؛ ایران تهدید توییتری ترامپ را نادیده گرفت (ادامه)
چرا «بنی‌صدر» و «داریوش همایون» از جمهوری اسلامی دفاع کردند؟!
تلاش آمریکایی‌ها برای براندازی و تجزیه ایران و فشاری که به مردم وارد می‌شود؛ روز گذشته نقل قول هایی از یک مقام ارشد رژیم پهلوی و همچنین «ابوالحسن بنی صدر» اولین رئیس جمهور معزول جمهوری اسلامی ایران ـ که پس از عزل به جرگه مخالفان جمهوری اسلامی پیوست ـ منتشر شد که آنها در خصوص رویکرد آمریکایی ها در قبال ایران هشدار داده و ضمن انتقاد از رئیس جمهور آمریکا، هرگونه تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی را با خطر تجزیه و محو نام ایران معادل دانسته اند. (ادامه)
واکنش روحانی به خبر استعفای نوبخت
یک منبع آگاه در دولت، روایت جالبی از تکذیب دفتر رئیس جمهوری در خصوص خبر استعفای نوبخت را ارائه کرد.(ادامه)
خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول
(ادامه)
ترکیب تیم پرسپولیس مقابل پدیده مشخص شد
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با پدیده مشخص شد.(ادامه)
عکس/ نمایی از رختکن تیم پرسپولیس
نمایی از رختکن تیم پرسپولیس پیش از شروع دیدار مقابل پدیده در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال(ادامه)
تصاویر آرشیوی: سیل مرگبار تجریش در سال ۱۳۶۶
۴ مرداد ۱۳۶۶ در اثر بارش شدید باران و جاری‌شدن سیلاب در دره‌های دربند و گلاب‌دره در شمال تهران، ۱۴۱ نفر کشته و ۳۴۶ تن مصدوم شدند.(ادامه)
هواداران پرشور نساجی امشب کار مهمی دارند/از نساجی توقعات معقول داریم
مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: امشب هواداران پرشور نساجی کار مهمی دارند چراکه چشم تمام فوتبال ایران به تماشاگران نساجی است و آنها باردیگر باید ثابت کنند نه تنها بهترین تماشاگران لیگ‌ یک، بلکه برترین هواداران لیگ‌ برتر هم هستند.(ادامه)
حضور دستفروشان مقابل ورزشگاه وطنی در فاصله 5 ساعت به بازی+تصاویر
در فاصله 5 ساعت به آغاز بازی نساجی مقابل ذوب‌آهن از حالا مقابل ورزشگاه وطنی شلوغ شده است.(ادامه)
پیکر مطهر ام الشهدای مازندران در فریدونکنار تشییع شد
آیین تشییع پیکر مطهر همسر شهید یزدانخواه و مادر چهار شهید فریدونکناری با حضور مردم شهید پرور مازندران برگزار شد.(ادامه)

فرمانده سپاه قدس گفت: رئیس جمهور آمریکا در جواب رئیس جمهور ما مطالب سخیفی در توئیت خود بیان کرد، شأن رئیس جمهور ما نیست که جواب تو را بدهد. دریای سرخ که امن بود، امروز دیگر برای حضور آمریکایی‌ها امن نیست. نیروی قدس حریف نظامیان آمریکایی است؛ به ترامپ توصیه می‌کنم که از روسای جمهوری قبل از خود عبرت گرفته و از تجارب انها استفاده کند. شما تا به امروز چه غلطی کردید که برای ما خط و نشان می‌کشید؟/ شان رئیس جمهور نیست که جواب تو را بدهد؛ من به عنوان یک سرباز جواب تو را می دهم/ من حریف تو هستم، نیروی قدس حریف شماست/ هیچ شبی نیست که ما بخوابیم و به شما فکر نکنیم/ (خبر)
فرمانده سپاه قدس گفت: رئیس جمهور آمریکا در جواب رئیس جمهور ما مطالب سخیفی در توئیت خود بیان کرد، شأن رئیس جمهور ما نیست که جواب تو را بدهد. دریای سرخ که امن بود، امروز دیگر برای حضور آمریکایی‌ها امن نیست. نیروی قدس حریف نظامیان آمریکایی است؛ به ترامپ توصیه می‌کنم که از روسای جمهوری قبل از خود عبرت گرفته و از تجارب انها استفاده کند.(ادامه)
تصاویر پیراهن فصل جدید تیم فوتبال پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس که قهرمان هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شده است، از پیراهن اول و دوم خود برای فصل هجدهم لیگ برتر رونمایی کرد.(ادامه)
گوگل اشتباهات کاربران را اصلاح می‌کند
گوگل مشغول آزمایش فناوری است که با کمک الگوریتم های ماشین یادگیری غلط های کاربران در «گوگل داک» را ردیابی و اصلاح می کند.(ادامه)
چگونه وزن خود را سریع و سالم افزایش دهیم؟
کمبود وزن با شاخص توده بدنی زیر 18.5 تعریف می شود. این کمترین میزان ارزیابی شده مورد نیاز برای حفظ سلامت مطلوب انسان است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.