.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
درمان گرمازدگی با نوشیدن آب فراوان
یک کارشناس ارشد تغذیه نشانه‌های گرمازدگی را بالا رفتن درجه حرارت بدن برشمرد و گفت: افراد بدون توجه به تشنگی باید آب بنوشند.(ادامه)
زندگی در روستاهای شهرستان ساری(خبر)
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
هوای صاف در مازندران
آسمان مازندران امروز دوشنبه ۸ مرداد ماه صاف تا نیمه ابری پیش شده است .(ادامه)
شمال نیوز: فاطمه مقیمی اولین پرزیدنت سازمان جهانی تبلیغات IAA در ایران، عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی و صنعت و معدن تهران است. او دارای مدرک تحصیلی دکترای (DBA) مارکتینگ و دانشجوی دکتری تخصصی کارآفرینی بین‌الملل می‌باشد. یک زن گزينه جديد تصدي شهرداري مرکز استان
شمال نیوز: فاطمه مقیمی اولین پرزیدنت سازمان جهانی تبلیغات IAA در ایران، عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی و صنعت و معدن تهران است. او دارای مدرک تحصیلی دکترای (DBA) مارکتینگ و دانشجوی دکتری تخصصی کارآفرینی بین‌الملل می‌باشد.(ادامه)
پیام توئیتری احمدی نژاد خطاب به آمریکایی ها
محمود احمدی نژاد در پیامی توئیتری نسبت به سیاست های تحریمی آمریکا علیه ایران انتقاد کرد.(ادامه)
عضو هیأت رئیسه مجلس یادآور شد: کمیسیون‌های اقتصادی و اجتماعی نیز جلساتی برای بررسی طرح استیضاح وزرای اقتصاد و رفاه برگزار کردند اما آخرین خبرها از استیضاح ۴ وزیر در مجلس/ استیضاح وزیر علوم منتفی شد
عضو هیأت رئیسه مجلس یادآور شد: کمیسیون‌های اقتصادی و اجتماعی نیز جلساتی برای بررسی طرح استیضاح وزرای اقتصاد و رفاه برگزار کردند اما(ادامه)
پیشنهاد رشوه میلیاردی شهرام جزایری برای آزادی
شهرام جزائری یکی از مفسدان اقتصادی که دو سالی هست از زندان آزاد شده است در حین خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شد.(ادامه)
عباس دوزدوزانی اولین فرمانده کل سپاه پاسداران درگذشت. اولین فرمانده کل سپاه پاسداران درگذشت
عباس دوزدوزانی اولین فرمانده کل سپاه پاسداران درگذشت.(ادامه)
درخواست غیر مستقیم زیباکلام از سپاه برای کنترل قیمت ارز
صادق زیبا کلام فعال اصلاحات در صفحه شخصی خود در توییتر درباره بستن تنگه هرمز و تنگه دلار نوشت و در ادامه یک کاربر فضای مجازی در پی توییتی پاسخ وی را داد.(ادامه)
عکس/ بازیکن آلمانی استقلال از راه رسید
مارکوس نیومایر هافبک آلمانی مد نظر کادرفنی استقلال ظهر روز یکشنبه وارد فرودگاه امام خمینی شد. این بازیکن قرار است در تست های پزشکی شرکت کند و در صورت موفقیت در این تست ها قرارداد ببندد.(ادامه)
دستگیری ۲۹ نفر در خصوص اخلال در اقتصاد کشور
سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری ۲۹ نفر در خصوص اخلال در اقتصاد کشور خبر داد و گفت:​ عنوان اتهامی بسیاری از این‌ها افساد فی الارض است.(ادامه)
اطلاعیه بانک مرکزی درباره دلار ۱۰ هزار تومانی
به دنبال نوسان شدید بازار ارز و سکه و عبور قیمت دلار از مرز ۱۰ هزار تومان، بانک مرکزی به این موضوع واکنش نشان داد. (ادامه)
معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: شهرام جزایری در حالی که قصد خروج غیرمجاز از مرز را داشت، در گمرک بازرگان دستگیر شد. بنابر اعلام گمرک، این تریلر ترکیه‌ای حامل بار عدس بود و از مبدا ترکمنستان عدس بارگیری کرده و قرار بود از کشورمان خارج شود. شهرام جزایری حین خروج غیرمجاز از کشور دستگیر شد + عکس / اجزایری: نزدیک مرزیم، کباب می خوریم
معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: شهرام جزایری در حالی که قصد خروج غیرمجاز از مرز را داشت، در گمرک بازرگان دستگیر شد. بنابر اعلام گمرک، این تریلر ترکیه‌ای حامل بار عدس بود و از مبدا ترکمنستان عدس بارگیری کرده و قرار بود از کشورمان خارج شود. (ادامه)
عدم نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت بر روند ثبت سفارش‌ها به گونه‌ای که وزیر صنعت، معدن و تجارت در تاریخ ۲۴/۴/۱۳۹۶ اعلام خطر کرده و ممنوعیت ورود خودرو‌های خارجی را پیشنهاد داد و حتی پس از این تاریخ و تا ۲۸/۴/۱۳۹۶ ثبت سفارش‌ها ادامه یافت، که زمینه‌ساز تخلفات واردکنندگان خودرو بوده است. در دوره زمانی ۱۰ روزه اول که سامانه ثبت سفارش به جای مسدود شدن هم‌چنان باز مانده ۳۴ هزار سفارش ثبت می‌شود و در بازه زمانی ۴ روزه دوم نیز همین اتفاق می‌افتد به گونه‌ای که برخی از متهمان که روز چهارشنبه (۳۱/۵/۹۷) در دادستانی حضور یافته و از آن‌ها تحقیق شد، اقرار دارند که تا ۲۷ تیر ماه سال ۹۶ یعنی ۳ روز پس از توقف اعلامی توسط وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت، برخی افراد و شرکت‌ها در حال ثبت سفارش واردات خودرو به کشور بوده‌اند. منبع خرید سکه توسط ۳۰ نفر اول که بالاترین شمار سکه را خریداری کرده‌اند، سپرده‌های خارج شده از ۶ بانک است/ بازداشت ۹ نفر در پرونده واردات خودرو‌های خارجی/ بازداشت ۱۲ نفر در پرونده‌های ارزی/ ورود ۱۰۵۰۰ گوشی تلفن همراه به نام فردی که در قید حیات نبوده است(خبر)
عدم نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت بر روند ثبت سفارش‌ها به گونه‌ای که وزیر صنعت، معدن و تجارت در تاریخ ۲۴/۴/۱۳۹۶ اعلام خطر کرده و ممنوعیت ورود خودرو‌های خارجی را پیشنهاد داد و حتی پس از این تاریخ و تا ۲۸/۴/۱۳۹۶ ثبت سفارش‌ها ادامه یافت، که زمینه‌ساز تخلفات واردکنندگان خودرو بوده است. در دوره زمانی ۱۰ روزه اول که سامانه ثبت سفارش به جای مسدود شدن هم‌چنان باز مانده ۳۴ هزار سفارش ثبت می‌شود و در بازه زمانی ۴ روزه دوم نیز همین اتفاق می‌افتد به گونه‌ای که برخی از متهمان که روز چهارشنبه (۳۱/۵/۹۷) در دادستانی حضور یافته و از آن‌ها تحقیق شد، اقرار دارند که تا ۲۷ تیر ماه سال ۹۶ یعنی ۳ روز پس از توقف اعلامی توسط وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت، برخی افراد و شرکت‌ها در حال ثبت سفارش واردات خودرو به کشور بوده‌اند. (ادامه)
سکه طرح جدید از ۴ میلیون تومان گذشت
قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران با افزایش شدیدی نسبت به روز گذشته مواجه شد به طوری که قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون تومان را نیز رد کرد.(ادامه)
احتمال تجدید نظر دادستانی کل درباره فیلترینگ تلگرام
وزیر ارتباطات گفت: اگر پیام رسان‌های داخلی بتوانند ظرفیت موجود در کشور را جذب کنند، این احتمال وجود دارد که دادستانی کل در فیلترینگ تلگرام تجدید نظر کند.(ادامه)
آخرین قیمت سکه و طلا امروز ۷ مرداد + جدول
(ادامه)
بهترین نوع "نمک" کدام است؟
بهترین نوع نمک‌، نمک طبیعی است که هیچ‌گونه ید و املاح به آن اضافه نشده باشد.(ادامه)
کشف جسد مردی عراقی در ساحل چالوس
رئیس هیئت نجات غریق مازندران از کشف جسد مردی عراقی در ساحل چالوس خبر داد.(ادامه)
ارز مسافرتی قطع می‌شود؟
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: موضوع قطع ارز مسافرتی مطرح نیست.(ادامه)
عکس/ حمل یخچال با موتور!
(ادامه)
دو مهاجم آلمانی مدنظر استقلال
یکی از گزینه‌های باشگاه استقلال برای خط حمله مهاجم آلمانی تیم اسپارتا روتردام هلند است.(ادامه)
قیمت انواع محصولات ایران خودرو در نمایندگی و بازار
قیمت انواع محصولات ایران خودرو در نمایندگی و بازار اعلام شد.(ادامه)
افزایش صادرات کالا از بندر امیرآباد
صادرات کالا ۴ ماه نخست امسال در بندرامیرآباد نسبت به مشابه پارسال ۲۲ درصد افزایش داشت.(ادامه)
معرفی شهرام جزایری به دادگاه پس از فرار ناموفق از کشور +اسناد
گمرک بازرگان پس از کشف شهرام جزایری در بار عدس که قصد فرار از کشور را داشت وی را جهت اخذ سوابق کیفری به اداره آگاهی ماکو معرفی کرد.(ادامه)
عکس/ درخواست رحمتی از هواداران نگران استقلال
مهدی رحمتی پس از دیدار شب گذشته استقلال مقابل پیکان در اینستاگرام از هواداران درخواست کرد با حمایت اوضاع آشفته آنها را برطرف کنند.(ادامه)
شفر دستمزدش را گرفته است؟
در حالی که مسئولان استقلال نتوانستند قرارداد تیام و جپاروف را تمدید کنند، شفر بدون هیچ اعتراضی کارش را با این تیم ادامه می‌دهد.(ادامه)
رئیس جمهور دو قانون جدید را ابلاغ کرد
حسن روحانی دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.(ادامه)
عینک آفتابی؛ محافظی در برابر بیماری‌های چشم
بزرگترین خطری که قرار گرفتن در معرض خورشید می تواند برای چشم های انسان به همراه داشته باشد ابتلا به آب مروارید است که در این شرایط عدسی چشم کدر شده و قدرت بینایی فرد کاهش می یابد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.