.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : همه پرسی اقلیم کردستان عراق در حالی قرار است که در روز سوم مهر ماه جاری برگزار شود که با مخالفت های منطقه ای، داخلی و بین المللی روبرو است.
همه پرسی اقلیم کردستان عراق؛ اهداف و تبعات
شمال نیوز : همه پرسی اقلیم کردستان عراق در حالی قرار است که در روز سوم مهر ماه جاری برگزار شود که با مخالفت های منطقه ای، داخلی و بین المللی روبرو است. (ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی وزارت کشور با اشاره به انتخاب پنج استاندار جدید در جلسه هیات وزیران گفت: مصطفی سالاری به عنوان استاندار گیلان انتخاب شد.
انتخاب استاندار گیلان و چهار استان دیگر
شمال نیوز: سخنگوی وزارت کشور با اشاره به انتخاب پنج استاندار جدید در جلسه هیات وزیران گفت: مصطفی سالاری به عنوان استاندار گیلان انتخاب شد. (ادامه)
شمال نیوز : فرزند مهدی کروبی گفت: پدرم بر مواضع قبلی خود پایبند بوده و به برگزاری فرزند مهدی کروبی: پدرم به برگزاری دادگاه علنی تاکید دارددادگاه علنی تاکید دارد. فرزند مهدی کروبی: پدرم به برگزاری دادگاه علنی تاکید دارد
شمال نیوز : فرزند مهدی کروبی گفت: پدرم بر مواضع قبلی خود پایبند بوده و به برگزاری فرزند مهدی کروبی: پدرم به برگزاری دادگاه علنی تاکید دارددادگاه علنی تاکید دارد.(ادامه)
شمال نیوز : مراسم تودیع و معارفه محمدتقی عباسپور و قربانعلی ولی‌زاده بورا دوشنبه ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات فرمانداری بابل برگزار می‌شود.....
« بخشدار گتاب » فرماندار ویژه شهرستان بابل شد!
شمال نیوز : مراسم تودیع و معارفه محمدتقی عباسپور و قربانعلی ولی‌زاده بورا دوشنبه ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات فرمانداری بابل برگزار می‌شود..... (ادامه)
پایگاه خبری دولت بهار وابسته به دولت نهم و دهم نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، نامه مهمی را خطاب به آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه ارسال کرده است.

نامه احمدی نژاد خطاب به آیت الله آملی لاریجانی
پایگاه خبری دولت بهار وابسته به دولت نهم و دهم نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، نامه مهمی را خطاب به آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه ارسال کرده است. (ادامه)
مرزهای هوایی ایران با اقلیم کردستان مسدود شد
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: به درخواست دولت مرکزی عراق ،کلیه پروازها ی ایران به مقصد فرودگاههای سلیمانیه و اربیل و همچنین پروازهای عبوری ازفضای کشورمان از مبداءاقلیم کردستان متوقف شد.(ادامه)
هوای مازندران سرد و بارانی می شود
رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی مازندران گفت که با ورود سامانه جدید بارشی ، هوای مازندران از فردا دوشنبه با کاهش هشت درجه ای دما ، تا پایان هفته بارانی می شود.(ادامه)
زمان واریز حقوق شهریورماه بازنشستگان
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق شهریورماه بازنشستگان کشوری امشب (یکشنبه) به حساب این افراد واریز شده و قابل برداشت خواهد بود.(ادامه)
مدیران مازندران برنامه کاری چهارساله را ارائه کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا نسبت به تهیه برنامه کاری چهارساله اقدام داشته باشند.(ادامه)
یک میلیون و 100 هزار مازندرانی تاکنون موفق به دریافت کارت ملی هوشمند شدند
مدیرکل اداره ثبت احوال استان مازندران با اعلام اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در استان به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه داشتند، گفت: حدود یک میلیون و 100 هزار مازندرانی تاکنون موفق به دریافت کارت ملی هوشمند شدند.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
از کوتاه شدن فصل‌های اعتدالی تا کاهش 36 درصدی بارش در مازندران
جنگل‌های مازندران به‌دلیل گرما و تنش آبی روز به روز تشنه‌تر و پژمرده‌تر شده ولی ردپایی از باران نیست و این مشکل در قالب کوتاه شدن فصل‌های اعتدالی و کاهش 36 درصدی بارش باران خودنمایی کرده است.(ادامه)
کشف کالای قاچاق از خودروهای وارداتی
ماموران گمرک موفق شدند از داخل خودروهای سواری وارداتی که با کامیون‌های خودروبر وارد شده بود، کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند.(ادامه)
این ۴ علامت ناشی از کمبود کلسیم است!
اصرار همه ما برای مصرف کلسیم در سن رشد کودکان‌مان برای تقویت و سلامت استخوان‌ها و دندان‌هایشان امری بدیهی است، اما در واقع همه ما هر روز نیاز به مصرف مقدار کافی کلسیم برای قوی نگه داشتن بدنمان تا حد ممکن داریم.(ادامه)
دلیل ممنوع‌الخروجی فائزه هاشمی چیست؟
وکیل مدافع خانواده مرحوم هاشمی رفسنجانی می‌گوید برخلاف آنچه که فائزه هاشمی عنوان کرده، ممنوع‌الخروجی وی ارتباطی با پرونده‌ قضایی ندارد.(ادامه)
بیش از 5 هزار نفر از غرق شدن در دریای مازندران نجات یافتند
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه در 120 روز گذشته 5 هزار و 49 تن از هموطنان نیز از مرگ حتمی نجات یافتند،گفت: سال گذشته آمار نجات‌یافتگان از غرق‌شدگی 2 هزار و 832 نفر بوده که رشد خوبی داشته است.(ادامه)
محجوب: قاچاقچی کالا با یک جاسوس هیچ فرقی ندارد
شمال نیوز : علیرضا محجوب نماینده مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با رادیو در خصوص مشکلات تولید گفت: رویکرد اقتصادی کشور متوجه تجارت خارجی است و با سهل انگاری و تسامح و گذشت از گناه قاچاقچیان نمی توان زمینه را برای رشد و رونق داخل فراهم ساخت. (ادامه)
مطهری: روحانی "تخلف" کرده است
شمال نیوز : نایب رئیس مجلس گفت: دولت در معرفی نکردن گزینه پیشنهادی وزارت علوم به مجلس تخلف کرده است. (ادامه)
عوارض‌ریختن‌مواد‌داغ در ظروف‌پلاستيكي یک‌بار‌مصرف
شمال نیوز : استفاده نامناسب از ظروف پلاستيكي یک بار مصرف براي سلامتي برای سلامتی زیانبار است. (ادامه)
آغاز ثبت‌نام آزمون وکالت سال 96 از امروز
شمال نیوز : ثبت‌نام آزمون کارآموزی وکالت سال 96 آغاز شد. (ادامه)
وضعیت اقتصادی کشور خجالت‌آور است
عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به لزوم ساماندهی اقتصادی جامعه، گفت: دلسوزان نظام از وضعیت موجود اقتصادی خجالت می‌کشند.(ادامه)
عادت کردیم همه چیز را گردن خطای انسانی بیاندازیم/ پیشرفت صنعت خودرو، کاهش 50درصدی تلفات جاده‌ای
شمال نیوز : همواره سهم خطای انسانی در تلفات جاده ای کشور را بین 60 تا 80 درصد اعلام کرده اند اما شریعتمداری وزیر صنعت، در دستور تازه ای اعلام کرده که کمیته ای برای بررسی سهم خودرو در تلفات جاده ای تشکیل شود. (ادامه)
شمال نیوز : بیشترین کالایی که در 5 ماهه اول امسال به کشور وارد شده، برنج بوده است. در واقع 5 درصد کل واردات دولت و بازرگانان بخش خصوصی، برنج با ارزش 963 میلیون دلار بوده است..... از فروردین تا مرداد امسال تا توانستیم برنجِ هندی وارد کردیم!
شمال نیوز : بیشترین کالایی که در 5 ماهه اول امسال به کشور وارد شده، برنج بوده است. در واقع 5 درصد کل واردات دولت و بازرگانان بخش خصوصی، برنج با ارزش 963 میلیون دلار بوده است.....(ادامه)
اولین عکس واقعی امیر کبیر
اولین عکس واقعی از صدر اعظم فقید و محبوب ایرانی میرزا تقى خان فراهانی امیر نظام (امیرکبیر) که امروز منتشر شد(ادامه)
عکس: مراسم عزاداری سینه دوری در اصفهان قدیم
مراسم عزاداری سینه دوری در اوائل پهلوی در منطقه فریدن اصفهان که مربوط به سال ۱۳۰۶ ش می باشد .(ادامه)
ورود زنان عربستانی به استادیوم برای نخستین بار (+عکس)
شمال نیوز : زنان عربستان برای نخستین بار در تاریخ این کشور در مراسم روز ملی این کشور که در استادیوم ورزشی ملک فهد در ریاض شرکت کردند. (ادامه)
شمال نیوز : این پلت فرم به دلیل تطابق کامل با استانداردهای روز جهانی، سرآغاز تحولی بی سابقه در صنعت خودرو سازی ایران و گروه خودرو سازی سایپا خواهد بود. ساخت اولین خودروهای سایپا با پلت فرم روز دنیا
شمال نیوز : این پلت فرم به دلیل تطابق کامل با استانداردهای روز جهانی، سرآغاز تحولی بی سابقه در صنعت خودرو سازی ایران و گروه خودرو سازی سایپا خواهد بود.(ادامه)
انتشار عکس تمسخر پادشاه در کتاب درسی عربستان
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش عربستان ناچار شده به علت انتشار یک عکس اشتباه در کتب درسی عذرخواهی کند. (ادامه)
عکس/ حاشیه‌های جلسه امروز مجلس
صحن علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه با ریاست علی لاریجانی برگزار شد.(ادامه)
بدهی 15 ‌میلیونی زن 74 ساله را راهی زندان کرد
شمال نیوز : حالا یک هفته می‌شود که سکینه خاتون با یک ساک کوچک خودش را به زندان قرچک رسانده و شب و روزش را آنجا سپری می‌کند. از همان روزی که سکینه ‌خاتون خسته شد و به قول خودش برید تا امروز، مسئولان زندان زنان قرچک برای ادای دین او تلاش کرده‌اند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.