.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در مازندران + تصاویر
۵۴۰ هزار دانش آموز مازندرانی امروز سر کلاس‌های درس حاضر شدند.(ادامه)
زنگ مهر توسط روحانی نواخته شد +عکس
زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور رییس‌جمهور نواخته شد.(ادامه)
جزئیات حکم محرومیت چهار ماهه مهدی طارمی
بهترین گلزن پرسپولیس که حالا با محرومیت چهار ماهه از همراهی این تیم محکوم شده است به تحریک یک بازیکن راهی تیم ترکیه ای شد و به تحریه باشگاهش به تهران برگشت!(ادامه)
دست‌نوشته شهید حججی برای محرم+عکس
تصویری از دست‌نوشته شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم به مناسبت ماه محرم را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های مازندران شنبه یکم مهر
(ادامه)
پروژه ناامید کردن شالیکاران برای کاهش تولید برنج
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: واردات برنج به دستور وزارت صنعت و معدن انجام می‌شود و وزرات جهاد کشاورزی دخالتی در این موضوع ندارد.(ادامه)
عکس/ روزنامه های ورزشی شنبه اول مهر
(ادامه)
پایان طرح‌های سالمسازی دریا در مازندران /نجات 4 هزار و 959 نفر از غرق‌شدن در دریا
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران از پایان طرح‎های سالمسازی دریا در این استان از امروز خبر داد و گفت: این موضوع را به تمام شهرستان‎های دارای طرح‌های دریا ابلاغ کرده‌ایم.(ادامه)
آتش‌سوزی در منطقه «اناری» امیرآباد بهشهر
آتش‎سوزی در بخشی از باغات مرکبات روستای امیرآباد بهشهر سبب خسارت 50 میلیون تومانی به 2 باغدار در فصل باردهی محصولات شد و با توجه به وقوع آتش‎سوزی‎های پی در پی و فاصله حدود 30 کیلومتری آن با مرکز شهر، این روستا نیازمند سیستم اتفای حریق است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
هوای مازندران در نخستین روز مهر صاف تا نیمه ابری
آسمان مازندران در نخستین روز مهرمان صاف و نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
نکاتی درباره آسم کودکان
شمال نیوز : پزشکان معتقدند کودکان سالمی که در سنین پایین در معرض عوامل آلرژی‌زا نظیر گرد و غبار، آفات و حشرات خانگی مانند سوسک قرار می‌گیرند در واقع در برابر آسم مقاوم می‌شوند. (ادامه)
ژاپن خواستار کمک ایران برای مهار کره شمالی شد
شمال نیوز : وزیر خارجه ژاپن در دیدار با همتای ایرانی خود خواستار کمک تهران برای مهار کره شمالی شد. (ادامه)
فعلا نگران تشعشعات موبایلی نباشید
شمال نیوز : اگر چه ضرر تشعشعات رادیویی هنوز به اثبات نرسیده‌ اما برخی همچنان نگران تاثیرات آن بر بیماری‌ها و خصوصا سرطان‌های مختلف هستند. با وجود این، با اعلام رگولاتوری، نتایج اندازه‌گیری دوره‌ای تشعشعات پرتوهای رادیویی در کشور کمتر از حد استاندارد ملی است که می‌تواند نگرانی‌ها را در این باره کاهش دهد. (ادامه)
شمال نیوز : اعلامیه پایانی نشست وزیران گروه ۷۷ و چین در نیویورک که با اجماع کلیه کشورهای عضو تصویب شد، برحمایت از برجام و لزوم رفع تحریم های یک جانبه علیه ایران تاکید دارد.
تاکید قاطع ۱۳۴ کشور جهان برحفظ برجام
شمال نیوز : اعلامیه پایانی نشست وزیران گروه ۷۷ و چین در نیویورک که با اجماع کلیه کشورهای عضو تصویب شد، برحمایت از برجام و لزوم رفع تحریم های یک جانبه علیه ایران تاکید دارد. (ادامه)
سیستم تشخیص چهره در بانک‌های چین
شمال نیوز : در بانک ABC چین دیگر نیازی به کارت برای برداشت پول از حساب نیست و این عملیات فقط با اسکن چهره انجام می شود. (ادامه)
شمال نیوز : خرابکارانی هستند که در شبکه‌های اینترنت عمومی، مانند وای‌فای‌های عمومی، مشغول دزدیدن بسته‌های شبکه هستند. به همین دلیل لازم است حتی‌المقدور از وصل شدن به شبکه‌های عمومی و باز پرهیز کرده و در صورت استفاده از آنها به حساب‌های بانکی، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی خود وارد نشوید. به وای‌فای‌های عمومی متصل نشوید!
شمال نیوز : خرابکارانی هستند که در شبکه‌های اینترنت عمومی، مانند وای‌فای‌های عمومی، مشغول دزدیدن بسته‌های شبکه هستند. به همین دلیل لازم است حتی‌المقدور از وصل شدن به شبکه‌های عمومی و باز پرهیز کرده و در صورت استفاده از آنها به حساب‌های بانکی، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی خود وارد نشوید.(ادامه)
با مصرف آبغوره بدنتان را بیمه کنید
سال های زیادی است بخصوص ۳۰ تا ۴۰ سال اخیر غرب به طب سنتی جوامع شرقی از جمله ایران گرایش زیادی پیدا کرده است و با بررسی و تحقیق در باره آن تلاش دارد تا هر چه بیشتر از مزایای درمان های گیاهی بهره گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : وی که به عنوان یکی از اصلی ترین مسببان انتصاب ربیع فلاح جلودار به عنوان استاندار در دولت یازدهم بوده است بدنبال چکش کاری در تثبیت استاندار مازندران است و قصد دارد دیدارهایی با جمعی از چهره های شاخص اصلاح طلب و نیروهای موثر در این انتصاب ، داشته باشد ...... از چکش کاری برای تثبیت ربیع فلاح تا افتتاح یک مدرسه در مازندران!
شمال نیوز : وی که به عنوان یکی از اصلی ترین مسببان انتصاب ربیع فلاح جلودار به عنوان استاندار در دولت یازدهم بوده است بدنبال چکش کاری در تثبیت استاندار مازندران است و قصد دارد دیدارهایی با جمعی از چهره های شاخص اصلاح طلب و نیروهای موثر در این انتصاب ، داشته باشد ......(ادامه)
عکس/ همسر سابق و فعلی رامبد جوان در کنار هم
عکس زیر از سحر دولتشاهی (سمت چپ) و نگار جواهریان، همسر سابق و فعلی رامبد جوان در فیلم طلا و مس است.(ادامه)
در لحظه مرگ چه می بینیم؟
قبل از مرگ حالاتی برای انسان رخ می دهد و انسان صحنه ها و چیزهایی را مشاهده می کند که تا قبل از آن توانایی دیدن و صحبت کردن با آنها را نداشت. (ادامه)
اینکه استاندار گیلان چه فردی باشد ؟ پاسخ این سوال یعنی انتخاب ایشان ، حق اولیه دولت هست .اما حق اولیه مردم چیست؟
استاندار بومی یا استاندار غیر بومی ؟(يادداشت)
اینکه استاندار گیلان چه فردی باشد ؟ پاسخ این سوال یعنی انتخاب ایشان ، حق اولیه دولت هست .اما حق اولیه مردم چیست؟ (ادامه)
رییس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت دفاعی و نیروهای مسلح ما همواره برای تامین صلح و امنیت بوده‌اند و ما هیچ‌گاه خود را برای تجاوز به کشوری آماده نکرده‌ایم اما همواره برای دفاع و تامین امنیت مرزها آماده بوده‌ایم.

قدرت دفاعی ایران همواره برای تحکیم عزت و صلح در این سرزمین است/ حاکمان واشنگتن و تل آویو از خاورمیانه امن ابراز نگرانی می‌کنند(خبر)
رییس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت دفاعی و نیروهای مسلح ما همواره برای تامین صلح و امنیت بوده‌اند و ما هیچ‌گاه خود را برای تجاوز به کشوری آماده نکرده‌ایم اما همواره برای دفاع و تامین امنیت مرزها آماده بوده‌ایم. (ادامه)
همایش شیرخوارگان حسینی صبح امروز جمعه با حضور گسترده مردم در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. همایش شیرخوارگان حسینی(خبر)
همایش شیرخوارگان حسینی صبح امروز جمعه با حضور گسترده مردم در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.(ادامه)
اس ام اس هفته دفاع مقدس
(ادامه)
خبر شوک‌آور برای پرسپولیس/ محرومیت ۴ ماهه طارمی و پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی و مهدی طارمی به مدت ۴ ماه، محروم شده‌اند. (ادامه)
حضور سردار سلیمانی در منزل شهید مدافع حرم در گیلان+ عکس
سردار قاسم سلیمانی با ورود به استان گیلان، در منزل پدری شهید مدافع حرم، مرتضی حسین‌پور در لنگرود حضور یافت. (ادامه)
عکس/ اجتماع بزرگ در کردستان عراق و اعلام موضع نهایی بارزانی
مسعود بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق روز جمعه در اجتماع بزرگ مردم اربیل در ورزشگاه فرانسوا حریری این شهر موضع نهایی خود درباره برگزاری همه پرسی در کردستان را اعلام کرد و گفت همه پرسی را نه عقب می‌اندازیم، نه کنسل می‌کنیم.(ادامه)
قبلي 1 ... 41 42 43 44 45 46

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.