.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ پیکر شهید حججی در پاویون فرودگاه مشهد
پیکر شهید حججی لحظاتی قبل برای طواف در حرم رضوی وارد مشهد شد.(ادامه)
اقامت ۸۴ هزرار و ۵۴۰ خانوار گردشگر درمدارس مازندران
۸۴ هزار و ۵۴۰ خانوار گردشگر تابستان امسال در مراکز اقامتی مدارس مازندران اسکان یافتند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران سه شنبه ۴ مهر
(ادامه)
افزایش ابر‌های باران زا در مازندران
نخستین بارش‌های پاییزی و استقرار هوای خنک از روز‌های آینده در مازندران آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : داشتن وعده‌های غذایی سالم که حاوی تمام انواع مواد مغذی باشند امری طبیعی و البته ضروری در زندگی هر فردی است اما بر اساس یک مطالعه جهانی که اخیرا انجام شده بسیاری از مردم جهان با این ایده‌آل فاصله قابل توجهی دارند.

عامل یک پنجم مرگ‌ومیرها در جهان
شمال نیوز : داشتن وعده‌های غذایی سالم که حاوی تمام انواع مواد مغذی باشند امری طبیعی و البته ضروری در زندگی هر فردی است اما بر اساس یک مطالعه جهانی که اخیرا انجام شده بسیاری از مردم جهان با این ایده‌آل فاصله قابل توجهی دارند. (ادامه)
شمال نیوز : در حالی که مدیران سازمان خصوصی سازی اصرار بر تقسیم بخشی از سود سهام عدالت میان دو دهک اول مشمولان را تا پایان شهریور و نیز ابتدای مهرماه داشتند، اعضای شورای اصل ۴۴ قانون اساسی در جلسه امروز خود به تقسیم سود در ابتدای مهرماه رای منفی دادند.
توزیع سود سهام عدالت فعلا منتفی شد
شمال نیوز : در حالی که مدیران سازمان خصوصی سازی اصرار بر تقسیم بخشی از سود سهام عدالت میان دو دهک اول مشمولان را تا پایان شهریور و نیز ابتدای مهرماه داشتند، اعضای شورای اصل ۴۴ قانون اساسی در جلسه امروز خود به تقسیم سود در ابتدای مهرماه رای منفی دادند. (ادامه)
محسن چاوشی: مرا چه به سریال و تلویزیون...
شمال نیوز : محسن چاوشی همکاری اش با تلویزیون در قالب خوانندگی تیتراژ یک سریال را تکذیب کرد. (ادامه)
سالانه چند میلیون توریست خارجی به تهران می آید؟
شمال نیوز : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: رشد گردشگری در دولت یازدهم مطلوب بوده و طبق برنامه پنجم و ششم توسعه سالانه یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر خارجی به تهران سفر کردند. (ادامه)
شمال نیوز : آنچه در این آمارها مشخص است دو مساله را مشخص می کند .استانداران کشور جوان نشده اند بلکه اکثرا از استانی به استان دیگر منتقل شده اند. همچنین اکثر استانداران بومی به مناطقی خارج از زادگاه خود منتقل شده اند. در این میان بعضی استانداران به مانند.... تغییر رویکرد بومی گرایی به جابجایی استانداران
شمال نیوز : آنچه در این آمارها مشخص است دو مساله را مشخص می کند .استانداران کشور جوان نشده اند بلکه اکثرا از استانی به استان دیگر منتقل شده اند. همچنین اکثر استانداران بومی به مناطقی خارج از زادگاه خود منتقل شده اند. در این میان بعضی استانداران به مانند....(ادامه)
عصر امروز؛ جلسه تودیع و معارفه استاندار گیلان با حضور وزیر کشور
این مراسم با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان،نمایندگان گیلان در مجلس و مدیران اجرایی استان در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و .... از نجف آباد اصفهان تا بيت‌الشهداي كياپي در مازندران
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و ....(ادامه)
جابجایی ساختمان مجلس سابق ومجمع تشخیص
قرار است مرکز پژوهش‌های مجلس از خیابان شهید قرنی نقل مکان کرده و به ساختمان مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در نیاوران برود و ساختمان مجلس سابق تحویل مجمع تشخیص مصلحت نظام شود. (ادامه)
شمال نیوز: اعضای شورای اسلامی بخش رودپی جنوبی شهرستان ساری در نشستی انتخاب شدند.

اعضای شورای اسلامی بخش رودپی جنوبی ساری مشخص شدند
شمال نیوز: اعضای شورای اسلامی بخش رودپی جنوبی شهرستان ساری در نشستی انتخاب شدند. (ادامه)
پیشتازی موافقان استقلال کردستان در نتایج اولیه همه پرسی
نتایج اولیه شمارش آرای همه پرسی استقلال در اقلیم کردستان عراق، از پیشتازی قابل توجه موافقان استقلال حکایت دارند.(ادامه)
علائم «کبد چرب» چیست + رژیم غذایی درمانی
در این مطلب ضمن اشاره به علائم «کبد چرب»، رژیم غذایی ویژه بر اساس مبانی طب سنتی برای درمان کبد چرب ارائه شده است. (ادامه)
شمال نیوز : سالاری در سال ۱۳۸۱ جذب وزارت نفت شد و تا سال ۸۴ مدیر حقوقی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس‌جنوبی و از سال ۸۴ تا ۸۷ نیز به عنوان قائم‌مقام این سازمان مشغول به کار بوده است..... شانزدهمین استاندار گیلان را بهتر بشناسیم+ تصاویر
شمال نیوز : سالاری در سال ۱۳۸۱ جذب وزارت نفت شد و تا سال ۸۴ مدیر حقوقی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس‌جنوبی و از سال ۸۴ تا ۸۷ نیز به عنوان قائم‌مقام این سازمان مشغول به کار بوده است.....(ادامه)
پیکر مطهر شهید محسن حججی از طریق پایگاه هوایی قدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد تهران شد.


جزئیات مراسم تشییع و تدفین شهید محسن حججی
پیکر مطهر شهید محسن حججی از طریق پایگاه هوایی قدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد تهران شد. (ادامه)
شمال نیوز : آیا از لمس کردن صفحه گوشی هوشمند خود برای جستجو در اینترنت خسته شده اید؟ نگران نباشید، فناوری جدید «مغز نت» می تواند کمک تان کند. تیمی از محققان دانشگاه ویتس ژوهانسبورگ توانسته اند مغز انسان را برای نخستین بار به اینترنت وصل کنند.
اتصال مغز انسان به اینترنت برای نخستین بار
شمال نیوز : آیا از لمس کردن صفحه گوشی هوشمند خود برای جستجو در اینترنت خسته شده اید؟ نگران نباشید، فناوری جدید «مغز نت» می تواند کمک تان کند. تیمی از محققان دانشگاه ویتس ژوهانسبورگ توانسته اند مغز انسان را برای نخستین بار به اینترنت وصل کنند. (ادامه)
شمال نیوز : معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه جلوی فساد اداری در جامعه باید گرفته شود، گفت: مردم دچار مشکلات اقتصادی، معیشتی، شکاف طبقاتی و آسیب اجتماعی هستند. مردم دچار مشکلات اقتصادی و شکاف طبقاتی هستند
شمال نیوز : معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه جلوی فساد اداری در جامعه باید گرفته شود، گفت: مردم دچار مشکلات اقتصادی، معیشتی، شکاف طبقاتی و آسیب اجتماعی هستند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اداره حفاظت از محیط زیست انزلی با اشاره به آتش سوزی در چهار نقطه از تالاب انزلی ، گفت: سه نفر از عاملان این آتش سوزی شناسایی و برای سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. آتش سوزی در تالاب انزلی/سه نفر از عاملان دستگیر شدند
شمال نیوز : رئیس اداره حفاظت از محیط زیست انزلی با اشاره به آتش سوزی در چهار نقطه از تالاب انزلی ، گفت: سه نفر از عاملان این آتش سوزی شناسایی و برای سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.(ادامه)
تلاش احمدی‌نژاد برای تبرئه از یک پرونده و آغاز رقابت برای انتخابات 1400
شمال نیوز : در واقع نامه احمدی نژاد به رئیس قوه قضائیه، نه برای حمایت از اطرافیانش است و نه برای یادآوری و تأکید بر موضوع حقوق شهروندی. او می خواهد خود را از آنچه به عنوان پرونده اش در دادسرا عنوان شده از هم اکنون تبرئه کند و موضوع را سیاسی جلوه دهد.(ادامه)
دستگیری زوج آدم‌خوار پس از خوردن 30 آدم! (+عکس)
شمال نیوز : پلیس روسیه از دستگیری یک زوج به اتهام آدم‌خواری خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شورای صنفی نمایش روزهای تعطیلی سینماها را به مناسبت عزاداری‌های دهه اول محرم اعلام کرد.
سینماها 5 روز تعطیل شدند
شمال نیوز : سخنگوی شورای صنفی نمایش روزهای تعطیلی سینماها را به مناسبت عزاداری‌های دهه اول محرم اعلام کرد. (ادامه)
جهانگیری: دولت متعهد به پرداخت سود سهام عدالت به مردم است
شمال نیوز : معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: دولت متعهد به پرداخت سود سهام عدالت به مردم است و قطعا به این تعهد خود عمل خواهد کرد. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری استان مرکزی علت بازداشت مدیرعامل شرکت آذراب اراک به دستور دادستان این شهر را تشریح کرد.
جزئیات بازداشت مدیرعامل شرکت آذراب اراک
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری استان مرکزی علت بازداشت مدیرعامل شرکت آذراب اراک به دستور دادستان این شهر را تشریح کرد. (ادامه)
رتبه‌بندی استان‌ها بر اساس تعداد دانشجویان / مازندران در رده ششم جدول
(ادامه)
10 نکته درباره همه پرسی استقلال کردستان عراق
شمال نیوز : در تاریخ معاصر هیچ موردی نداشته ایم که منطقه ای، همه پرسی استقلال برگزار کند و هیچ قدرت منطقه ای یا جهانی از آن حمایت نکند. (ادامه)
قطر: تحریم های عربستان ما را به ایران نزدیک تر کرده است
شمال نیوز : وزیر امور خارجه قطر: آیا هدف آنها این بود که یک کشور عضو شورای همکاری خلیج (فارس) رابه سمت ایران هل دهند؟ این هدف عاقلانه ای نبود." (ادامه)
تداوم بارش‌های رگباری در آسمان مازندران و کاهش دمای هوا
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز تا فردا علاوه بر تداوم بارش‌های رگباری و رعدوبرق در غرب استان در مناطق مرکزی و شرقی نیز رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)
امر به معروف و نهی از منکر به مطالبه عمومی تبدیل شود
فرمانده انتظامی مازندران تازمانیکه امربه‌معروف و نهی از منکر به گفتمان همگانی در جامعه تبدیل نشود، به نتیجه نخواهیم رسید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.459 seconds.