.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
افزایش مسمومیت ناشی از سرب تریاک در مازندران
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه اخیرا مشاهده شده برای افزایش وزن تریاک به آن سرب اضافه می‌شود، گفت: تعداد بیماران بستری با مسمومیت سرب در مراکز درمانی مازندران رو به افزایش است.(ادامه)
۹ کتاب عاشورایی و دفاع مقدس در مازندران رونمایی شد
همزمان با هفته دفاع مقدس ۹ کتاب عاشورایی و دفاع مقدس در مازندران رونمایی شد.(ادامه)
پرسرعت‌ترین اینترنت جهان متعلق به کدام کشور است؟
موسسه آکامای تکنولوژی فهرستی از ۱۰ کشور پیشگام و برتر در سرعت اینترنت ارائه داده که در این رده‌بندی، کره جنوبی رتبه نخست را کسب کرده است.(ادامه)
شمال نیوز :  گندم‌کاران مازندرانی با چشم‌پوشی از بدعهدی سال‌های قبل دولت‌‌‌ها ثمره تلاش چند ماهه خود را به مراکز خرید تضمینی گندم تحویل دادند تا حاصل دست‌‌رنجشان در اسرع وقت دریافت شود. اما عدم پرداخت هزینه خرید تضمینی گندمکاران در طی چندین سال گذشته تبدیل به دغدغه کشاورزان زحمتکش مازندرانی شده است..... بدعهدی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 و درددل گندم کاران مازنی !
شمال نیوز : گندم‌کاران مازندرانی با چشم‌پوشی از بدعهدی سال‌های قبل دولت‌‌‌ها ثمره تلاش چند ماهه خود را به مراکز خرید تضمینی گندم تحویل دادند تا حاصل دست‌‌رنجشان در اسرع وقت دریافت شود. اما عدم پرداخت هزینه خرید تضمینی گندمکاران در طی چندین سال گذشته تبدیل به دغدغه کشاورزان زحمتکش مازندرانی شده است.....(ادامه)
رونمایی از بلیت بازی الهلال- پرسپولیس (+عکس)
دیدار دو تیم پرسپوليس ايران - الهلال سعودی در نيمه نهايى ليگ قهرمانان آسيا، ساعت 19:30 روز سه شنبه برگزار می شود.(ادامه)
فردا، اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی کشوری
نتایج اولیه چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ تا ساعت ۲۰ روز سه شنبه چهارم مهر بر روی سایت سازمان ‌سنجش آموزش کشور منتشر می شود.(ادامه)
اعلام محدودیت ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاهی در سه جاده ارتباطی مازندران اعمال شد.(ادامه)
رژیم غذایی ویژه برای درمان کبد چرب
در این مطلب ضمن اشاره به علائم «کبد چرب»، رژیم غذایی ویژه بر اساس مبانی طب سنتی برای درمان کبد چرب ارائه شده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران دوشنبه ۳ مهر
(ادامه)
ماه محرم و فرصتی دوباره برای شناختن خود(يادداشت)
(ادامه)
عکس/ روزنامه های ورزشی دوشنبه 3 مهر
(ادامه)
دو کشته و مصدوم در واژگونی خودروی سمند در جاده ساری نکا + تصاویر
واژگونی خودروی سمند در جاده ساری نکا جان راننده آن را گرفت و سرنشین آن را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.(ادامه)
واکنش ظریف به اشک تمساح ترامپ برای ایرانیان +عکس
محمد جواد ظریف ابراز همدردی ترامپ با ایرانیان را دروغین و توهین آمیز خواند.(ادامه)
واردات در فصل دروممنوع شود
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه وظیفه داریم از تولید داخلی حمایت کنیم، گفت: تولید داخلی برنج، نیاز ۹ تا ۱۰ ماه را تأمین می‌کند.(ادامه)
میزان غریق در سواحل مازندران ۲۱ درصد کاهش یافت
معاون استاندار مازندران با اشاره به پایان طرح‌های سالمسازی دریا در سواحل استان، گفت: میزان غریق در سواحل مازندران در تابستان امسال ۲۱.۶ درصد کاهش داشته است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
از فرصت یک‌ماهه برای پرداخت طلب نساجی تا لزوم ارائه گزارش از تعداد خودروها و نیروهای شرکتی سرگردان
تعیین تکلیف پروژه نگین شمال تا پایان امسال، بررسی مشکلات کارخانه نساجی مازندران، تحقیق در مورد استخدام شده‌های بدون گزینش در شهرداری از جمله مباحث بررسی شده در صحن علنی شورای اسلامی قائم‌شهر بود.(ادامه)
شمال نیوز : در هیچ قسمتی از قانون نظر استاندار را در این مورد نمی خواهد حتی در قانون آمده است که اگر استاندار مخالف شهردار منتخب است حق ابطال انتخابات شورا برای انتخاب شهردار را ندارد..... قرار نیست دست های پشت پرده برای بهشهر تصمیم بگیرند
شمال نیوز : در هیچ قسمتی از قانون نظر استاندار را در این مورد نمی خواهد حتی در قانون آمده است که اگر استاندار مخالف شهردار منتخب است حق ابطال انتخابات شورا برای انتخاب شهردار را ندارد.....(ادامه)
کاهش تدریجی دما تا پایان هفته
نخستین بارشهای پاییزی و استقرار هوای خنک از روزهای آینده در مازندران آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران شمار اشتغال ایجاد شده ثبت‌شده در استان را حدود 10 هزار شغل اعلام کرد و گفت: ما در حوزه جذب سرمایه‌گذاری خارجی وضعیت خوبی نداریم و جزو هفت‌ تا هشت استان رده آخر در کشور هستیم..... اتهام دقیقه نودی استاندار : رسانه های استان حاشیه سازی نکنند !
شمال نیوز : استاندار مازندران شمار اشتغال ایجاد شده ثبت‌شده در استان را حدود 10 هزار شغل اعلام کرد و گفت: ما در حوزه جذب سرمایه‌گذاری خارجی وضعیت خوبی نداریم و جزو هفت‌ تا هشت استان رده آخر در کشور هستیم.....(ادامه)
شمال نیوز : معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: روز دوشنبه 3 مهر 96 آسمان مازندران به‌صورت نیمه‌ابری به‌تدریج ابری ابتدا از سمت غرب و سپس مناطق مرکزی و شرقی استان همراه با رگبارباران، رعدوبرق و وزش باد خواهیم بود. .... « مازندران » بارانی و خنک می شود
شمال نیوز : معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: روز دوشنبه 3 مهر 96 آسمان مازندران به‌صورت نیمه‌ابری به‌تدریج ابری ابتدا از سمت غرب و سپس مناطق مرکزی و شرقی استان همراه با رگبارباران، رعدوبرق و وزش باد خواهیم بود. ....(ادامه)
پاسخ مقام معظم رهبری به جدیدترین استفتاءها
مقام معظم رهبری در پاسخ به جدیدترین استفتاءها مربوط به خواندن صیغه نذر، شرط‌بندی در تیراندازی،‌ هک کردن وای فای، پرورش حیوان مجهول المالک و ... نظرشان را اعلام کردند.(ادامه)
صاحب این عکس زنده است
این عکس در منطقه عملیاتی کربلای 5 واقع در خاک عراق، بالای کانال پرورش ماهی که صدام در زمان جنگ به عنوان مانع طبیعی از آن استفاده می‌کرد گرفته شده است.(ادامه)
سومین شوک پرسپولیس در راه است!
مدیران باشگاه پرسپولیس باید خودشان را برای محرومیت جدید از سوی فیفا آماده کنند. (ادامه)
رییس جمهور در تماس تلفنی با رییس جمهور ترکیه و نخست وزیر عراق، درباره مهمترین مسایل دوجانبه و منطقه‌ای و از جمله موضوع همه پرسی در اقلیم کردستان عراق ، رایزنی کردند. باید به برهم زنندگان ثبات و امنیت منطقه پیام روشنی داده شود/ در کنار دولت و ملت عراق هستیم(خبر)
رییس جمهور در تماس تلفنی با رییس جمهور ترکیه و نخست وزیر عراق، درباره مهمترین مسایل دوجانبه و منطقه‌ای و از جمله موضوع همه پرسی در اقلیم کردستان عراق ، رایزنی کردند.(ادامه)
سلفی جنجالی دختر رئیس جمهور در سازمان ملل
دختر رئیس جمهور آذربایجان هنگام سخنرانی پدرش در سازمان ملل در رابطه با قتل‌عام 600 نفر، اقدام به گرفتن سلفی‌های تمسخرآمیز کرد. (ادامه)
«آیت الله سید محمدرضا غروی» یکی از یاران اما‌م خمینی(ره) د ر سالهای مبارزه علیه رژیم پهلوی ساعاتی قبل درگذشت.
«آیت الله سیدمحمدرضا غروی» درگذشت
«آیت الله سید محمدرضا غروی» یکی از یاران اما‌م خمینی(ره) د ر سالهای مبارزه علیه رژیم پهلوی ساعاتی قبل درگذشت. (ادامه)
شمال نیوز : شاگردان پاشازاده که زدن یک گل سیراب‌شان نکرد چندین بار به سوی دروازه ملوانان حمله بردند تا بالاخره توانستند در دقیقه 81 توسط مجتبی ممشلی به گل دوم خود دست یابند.
قوهای انزلی در قائم‌شهر زمین‌گیر شدند!
شمال نیوز : شاگردان پاشازاده که زدن یک گل سیراب‌شان نکرد چندین بار به سوی دروازه ملوانان حمله بردند تا بالاخره توانستند در دقیقه 81 توسط مجتبی ممشلی به گل دوم خود دست یابند. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس شورای شهر قائم‌شهر از تعیین تکلیف پروژه بزرگ فرهنگی نگین شمال، تا پایان سال خبر داد.
پروژه بزرگ فرهنگی قائمشهر تعیین تکلیف می شود
شمال نیوز : رئیس شورای شهر قائم‌شهر از تعیین تکلیف پروژه بزرگ فرهنگی نگین شمال، تا پایان سال خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : مازندرانی‌ها سالانه ۴۰۰ هزار دست لباس نیاز دارند و اکنون تولیدکنندگان ترکیه بازار پوشاک استان را قبضه کرده‌اند و برای لباس مردم استان نقشه می‌ریزند. چنبره ترک‌ها بر بازار البسه مازندران/ تولیدات داخلی مغفول ماند
شمال نیوز : مازندرانی‌ها سالانه ۴۰۰ هزار دست لباس نیاز دارند و اکنون تولیدکنندگان ترکیه بازار پوشاک استان را قبضه کرده‌اند و برای لباس مردم استان نقشه می‌ریزند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.78 seconds.