.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در تصویب تحریم های جدید به دنبال عصبانی کردن ایران است.

امریکا فقط پیاز داغ تحریم ها را زیاد کرده؛ سپاه قدس قبلا هم تحریم بود / نباید در دام تبلیغاتی آمریکایی ها بیافتیم؛ میخواهند ما را عصبانی کنند(خبر)
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در تصویب تحریم های جدید به دنبال عصبانی کردن ایران است. (ادامه)
محسن رضایی: امروز هنگام ناامید کردن آمریکاست
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش رزمندگان اسلام در سالگرد حماسه بزرگ عملیات پیروزمند مرصاد در شهرستان شهریار گفت: امروز هنگام ناامید کردن آمریکا ست .ما باید آمریکا را در نبرد اقتصادی ناامید کنیم و اقتصاد ما باید متحول شود.(ادامه)
سیدحسن خمینی در دانشگاه آزاد می ماند؟
(ادامه)
جریان سوم، علی مطهری‌ها و قالیباف‌ها(يادداشت)
(ادامه)
عکس/ پژو ۳۰۱ ایرانی
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو عنوان کرد: تولید پژو ۳۰۱ از اواخر امسال آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز : مهمترین اخبار هفته جاری به خبر اعطای تسهیلات ۹ درصدی به بعضی مشاغل، آغاز اجرای طرح "ایران مهارت"، سهم ۸۰ درصدی زنان از بازار اشتغال و حذف سهم بیمه کارفرما در کارگاه‌های زیر پنج نفر اختصاص داشت..... کدام مشاغل تسهیلات ۹ درصدی می‌گیرند؟
شمال نیوز : شمال نیوز : مهمترین اخبار هفته جاری به خبر اعطای تسهیلات ۹ درصدی به بعضی مشاغل، آغاز اجرای طرح "ایران مهارت"، سهم ۸۰ درصدی زنان از بازار اشتغال و حذف سهم بیمه کارفرما در کارگاه‌های زیر پنج نفر اختصاص داشت.....(ادامه)
معرفی ۱۷۱ واحد برای دریافت تسهیلات رونق تولید
۱۷۱ واحد برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید به بانک‌های عامل مازندران معرفی شدند. (ادامه)
کشف جسد زن جوان در پارس آباد
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه 5 مرداد ماه
(ادامه)
مرگ دختر 6 ساله با شلیک برادر 8 ساله
(ادامه)
نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی پنجم مرداد
(ادامه)
احتمال اعلام جرم علیه وزیر ارتباطات
معاون دادستان کل کشور می‌گوید داعش تمام هماهنگی‌های خود برای حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی را از طریق تلگرام انجام داده است. او گفته اگر از این به بعد، وزیر ارتباطات دستورهای قضایی را اجرا نکند، اعلام جرم می‌شود. (ادامه)
پاکسازی بدن از تمام سموم با معجون خانگی
(ادامه)
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، با اشاره به خصومت‌های ادامه دار آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران، گفت: مردم ما با این خصومت‌ها آشنا بوده و به آن عادت داشته و راه مقابله‌ با این سیاست ها را نیز به خوبی می دانند. تحریم‌های کنگره علیه ایران تکرار تحریم‌های گذشته بود / برجام دست و پای آمریکا را بسته است / اگر دشمن بخشی از عهد را زیر پا گذاشت ما هم ...(خبر)
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، با اشاره به خصومت‌های ادامه دار آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران، گفت: مردم ما با این خصومت‌ها آشنا بوده و به آن عادت داشته و راه مقابله‌ با این سیاست ها را نیز به خوبی می دانند.(ادامه)
خانم صدر اعظم در لباسی کمتر دیده شده +عکس
صدر اعظم آلمان زن ساده پوشی است و همین ساده پوشی و استفاده از لباس های کت و شلوار یکنواخت در رنگ های مختلف یکی از سوژه های انتقادی از او بوده است. (ادامه)
بنیتا قربانی دیگر/ کودک 8 ماهه درون خودرو، گرسنه و تشنه کنار خیابان جان داد
تمام امید مادر، پدر، مردم و پلیس برای یافتن بنیتای هشت ماهه ناتمام ماند؛‌ امروز اخبار رسانه‌ها پایان زندگی بنیتا را تیتر اول کردند؛ جسد کودک ۸ ماهه پیدا شد و تمام امیدها را به یأس تبدیل کرد.(ادامه)
کلاهبردار میلیاردی تلگرام دستگیر شد
(ادامه)
پیام داعش به مردم ایران به زبان فارسی
گروه تروریستی داعش با انتشار ویدیویی جدید، مردم ایران را به زبان فارسی تهدید کرد. (ادامه)
مشق اول شورای اسلامی شهر در دوره پنجم(يادداشت)
(ادامه)
عکس / دایی" 30 سال پیش وقتی هنوز اردبیل بود
(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: اینکه معاون اول به‌عنوان یک کاندیدای 100درصد پوششی کاندیدا شود، یک بدعتِ بد بود و این یعنی شرایط مساوی نیست و یعنی یک کاندیدا 2برابر بقیه وقت در اختیار خواهد داشت. ما در حزب مؤتلفه بررسی کردیم و در نهایت گفتیم یا رأی می‌آوریم یا.... ناگفته های میرسلیم از انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم
شمال نیوز : وی افزود: اینکه معاون اول به‌عنوان یک کاندیدای 100درصد پوششی کاندیدا شود، یک بدعتِ بد بود و این یعنی شرایط مساوی نیست و یعنی یک کاندیدا 2برابر بقیه وقت در اختیار خواهد داشت. ما در حزب مؤتلفه بررسی کردیم و در نهایت گفتیم یا رأی می‌آوریم یا....(ادامه)
شمال نیوز: وزرای صنعت و ارتباطات در حاشیه جلسه هیات دولت امروز در جمع خبرنگاران به این سوال که آیا در کابینه بعدی حضور دارند یا نه پاسخ دادند.
واعظی رئیس دفتر روحانی می‌شود؟/خداحافظی نعمت‌زاده از وزارت
شمال نیوز: وزرای صنعت و ارتباطات در حاشیه جلسه هیات دولت امروز در جمع خبرنگاران به این سوال که آیا در کابینه بعدی حضور دارند یا نه پاسخ دادند. (ادامه)
شمال نیوز: حمید بقایی پس از هفده روز بازداشت، امروز چهارشنبه ۴ مرداد ماه با تودیع وثیقه آزاد شد.

حمید بقایی آزاد شد
شمال نیوز: حمید بقایی پس از هفده روز بازداشت، امروز چهارشنبه ۴ مرداد ماه با تودیع وثیقه آزاد شد. (ادامه)
غرق شدن پدر و پسر مشهدی در منطقه ممنوعه شنای بابلسر
یک پدر و پسر اهل مشهد در منطقه ممنوعه شنا بابلسر غرق شدند.(ادامه)
(تصاویر) منزل بنیتا 8 ماهه پس از کشف جسد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت از کشف خودرو سرقت شده و جسد دختر ۸ ماهه داخل آن در پاکدشت خبر داد. ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه صبح پنج شنبه ۲۹ تیرماه سال جاری، پدر جوانی همراه دختر ۸ ماهه اش به نام «بنیتا» سوار بر خودروی پراید از داخل پارکینگ خانه در خیابان «مُطلبی» منطقه «مشیریه» خارج شدند. پدر جوان در حالی که خودرو روشن بوده برای بستن درب پارکینگ از خودرو پیاده می شود، اما لحظاتی نگذشته بود که خودرو و نیز دختر ۸ ماهه در مقابل چشمان پدر به سرقت رفت. دو سارق «بنیتا» ۸ ماهه نیز در پاکدشت شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
(تصاویر) اولین تصاویر از ربایندگان "بنیتا"
تصاویر دو عامل ربودن بنیتا، دختر ۸ ماهه که پس از سرقت خودرو و رها کردن کودک و خودرو در خیابان باعث مرگ او شدند، منتشر شد. (ادامه)
چغندر و افزایش طول عمر
افزودن چغندر به رژیم غذایی می تواند تاثیرات متعددی بر سلامت ذهن و جسم داشته باشد و به افزایش طول عمر کمک کند.(ادامه)
۲۵۹۹ عملیات امداد و نجات ساحلی در مازندران انجام شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از انجام دو هزار و ۵۹۹ عملیات امداد و نجات ساحلی در استان خبر داد.(ادامه)
برگزاری یادواره شهدای شمال کشور و مریوان
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: سیزدهمین همایش یاد یاران و یادواره شهدای شمال کشور و مریوان پنج‌شنبه 12 مرداد در دانشگاه آزاد مریوان برگزار می‌شود.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.