.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تحریم جدید واشنگتن علیه 6 شرکت ایرانی
وزارت خزانه داری آمریکا در واکنش به پرتاب موشک ماهواره بر از سوی ایران، 6 نهاد را در فهرست تحریم های مربوط به برنامه موشک بالستیک قرار داد. (ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از نامه اعتراضی این کمیسیون به رئیس‌جمهور برای لغو مصوبه واردات برنج خبر داد.

مصوبه واردات برنج را لغو کنید
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از نامه اعتراضی این کمیسیون به رئیس‌جمهور برای لغو مصوبه واردات برنج خبر داد. (ادامه)
در خصوص منشأ و انگیزه‌های انتشار چنین شایعه‌ای، می‌توان حدس‌هایی زد اما مهمتر از آن، تبیین رویکرد رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دولت‌ها و مباشران ارشدِ رتق و فتق امور مردم در قوه‌مجریه است.

در پی شایعات اخیر منتشر شد؛ رویکرد رهبر معظم انقلاب در قبال انتخاب وزیران(خبر)
در خصوص منشأ و انگیزه‌های انتشار چنین شایعه‌ای، می‌توان حدس‌هایی زد اما مهمتر از آن، تبیین رویکرد رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دولت‌ها و مباشران ارشدِ رتق و فتق امور مردم در قوه‌مجریه است. (ادامه)
شمال نیوز : ایشان همیشه می‌گفتند شما تجربه ندارید و نمی‌دانید چطور با این مسائل برخورد کنید. نتیجه برخورد من بهتر از برخورد تند شما خواهد بود. من همیشه این حس را داشتم که می‌شد برخورد شدیدتری کرد و نتیجه بهتری گرفت..... هم در ۸۴ و هم ۹۲ مخالف نامزدی آیت الله هاشمی بودیم+ مشروح
شمال نیوز : ایشان همیشه می‌گفتند شما تجربه ندارید و نمی‌دانید چطور با این مسائل برخورد کنید. نتیجه برخورد من بهتر از برخورد تند شما خواهد بود. من همیشه این حس را داشتم که می‌شد برخورد شدیدتری کرد و نتیجه بهتری گرفت.....(ادامه)
شمال نیوز : محسن هاشمی‌رفسنجانی در برنامه دست‌خط شبکه پنجم سیما در پاسخ به این پزسش که شما نفر اول انتخابات شورای‌شهر تهران بودید؛ این اعتبار به فعالیت شما در مترو باز می‌گردد یا به اعتبار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: همه اعتبار ما از آیت‌الله هاشمی است..... احمدی‌نژاد سال 84 گفت حاضرم به نفع هاشمی کنار بروم+ مشروح
شمال نیوز : محسن هاشمی‌رفسنجانی در برنامه دست‌خط شبکه پنجم سیما در پاسخ به این پزسش که شما نفر اول انتخابات شورای‌شهر تهران بودید؛ این اعتبار به فعالیت شما در مترو باز می‌گردد یا به اعتبار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: همه اعتبار ما از آیت‌الله هاشمی است.....(ادامه)
شمال نیوز : طرح جامع تحریم‌های ایران، روسیه و کره شمالی که چند روز پیش در قالب طرح واحد در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شده بود، در سنای این کشور هم بررسی و تصویب شد..... طرح جامع تحریم‌های ایران در سنای آمریکا هم تصویب شد (خبر)
شمال نیوز : طرح جامع تحریم‌های ایران، روسیه و کره شمالی که چند روز پیش در قالب طرح واحد در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شده بود، در سنای این کشور هم بررسی و تصویب شد.....(ادامه)
چرا پشه‌ها بعضی‌ها را بیشتر نیش می‌زنند؟
(ادامه)
پوتین : گستاخی آمریکا به روسیه را بی پاسخ نمی گذاریم
(ادامه)
انتقال برخی سرورهای "تلگرام" به ایران قطعی شد
پاول دوروف موسس تلگرام در پیامی اعلام کرد سرورهای تحویل محتوی این شبکه پیام رسان یا «سی دی ان» ها به ایران و تعدادی از کشورهای خاورمیانه منتقل شده است.(ادامه)
عکس/ حضور "رحمانی‌فضلی" در کابینه دوازدهم؟
(ادامه)
عکس/ محافظ اسلحه به دست دکتر لاریجانی
(ادامه)
شمال نیوز :  تجربه میدانی در حوزه های اجرایی ، اجتماعی در سطح ملی از جمله نمایندگی مجلس در دوره پنجم و هفتم و حضوری پر تلاش در فراکسیون های تخصصی و اجتماعی با قدرت تجزیه و تحلیل فنی در مسائل استراتژیک کشور..... سکان وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را به دکتر حسن زمانی بسپارید
شمال نیوز : تجربه میدانی در حوزه های اجرایی ، اجتماعی در سطح ملی از جمله نمایندگی مجلس در دوره پنجم و هفتم و حضوری پر تلاش در فراکسیون های تخصصی و اجتماعی با قدرت تجزیه و تحلیل فنی در مسائل استراتژیک کشور.....(ادامه)
عکس/ بوسه مادر بنیتا بر پیکر فرزندش
تصویری از بوسه مادر بر پیکر بنیتا در دستان پدرش در حاشیه مراسم تشییع فرزندشان.(ادامه)
اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان به وزارت کشور درباره تکرار ادعاهای اخذ رای پس از ساعت 24 در روز انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری پاسخ داد.

پاسخ شورای نگهبان به ادعای وزارت کشور درباره اخذ رأی پس از ساعت 24 روز انتخابات
اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان به وزارت کشور درباره تکرار ادعاهای اخذ رای پس از ساعت 24 در روز انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری پاسخ داد. (ادامه)
عکس/ دردناک ترین نگاه خانواده «بنیتا» به خانه فرزندشان
«بنیتا» دختر 8 ماهه با حضور انبوه مردم و جمع زیادی از هنرمندان به خانه ابدی اش در امامزاده ابراهیم کهریزک بدرقه شد.(ادامه)
تکذیب اظهارات بقایی توسط پزشک بیمارستان بقیه‌الله
جراح عمومی بیمارستان بقیه‌الله گفت: بنده و دکتر تقی‌پور رئیس بیمارستان برای بررسی روند درمانی و مشکل دل درد حمید بقایی به ملاقات وی رفتیم و ما غیر از مسائل درمانی حرف دیگری را مطرح نکردیم. (ادامه)
این نوشیدنی چربی سوز و ضد سرطان است
عملکرد برخى سیستم هاى بدن مانند سیستم گوارش در فصل تابستان ضعیف مى شوداما با مصرف یک نوشیدنى سبز عملکرد مغزتان بهبود پیدا مى کند. (ادامه)
وداع آخر مادر و پدر بنیتا با فرزندشان +عکس
بنیتا، دختر ۸ ماهه با حضور انبوه مردم و جمع زیادی از هنرمندان به خانه ابدی اش در امامزاده ابراهیم کهریزک بدرقه شد. (ادامه)
علائم سکته قلبی؛ قبل از اینکه دیر شود این ۱۱ نشانه را بشناسید
اگر برای قلب شما یا عزیزان‌تان مشکلی پیش بیاید آیا متوجه‌ آن خواهید شد؟ همه‌ی مشکلات قلبی علائم واضحی از خود نشان نمی‌دهند. همیشه مثل فیلم‌ها خبری از نشانه‌ی هشداردهنده‌‌ نیست؛ اینکه فرد از درد قلبش را بگیرد و بعد به زمین بیفتد. برخی علائم سکته قلبی اصلا در قفسه‌ی سینه واقع نمی‌شوند، و همیشه فهمیدن اتفاقی که در حال رخ دادن است آسان نیست. در این نوشته قصد داریم به علائم سکته قلبی که می‌تواند هشداردهنده باشد. اشاره کنیم.(ادامه)
وزیر کشوری می‌خواهیم که در مقابل خودسرها بأیستد
(ادامه)
فرماندهان کل ارتش، از ابتدای انقلاب تاکنون
(ادامه)
مهلت دو هفته‌ای نامزدهای شهرداری پایتخت
رئیس سنی شورای پنجم گفت: اگر از هفت کاندیدای شهرداری تهران فردی از لیست انصراف دهد، افراد جایگزین در نظر گرفته خواهند شد. (ادامه)
واکنش واعظی به‌اظهارات معاون‌دادستان درباره تلگرام
محمود واعظی درپاسخ به اظهارات امروز معاون قضایی دادستان کل کشور در خصوص فضای مجازی و تلگرام گفت: ایشان بالاخره تکلیف خود را مشخص کند که یک روز می‌گوید سرور تلگرام بایستی به کشور بیاید و روز دیگر می گوید ورود سرورها مصداق نفوذ و جاسوسی است. (ادامه)
استقبال احمدی نژاد از معاونش با حلقه گل! + عکس
حمید بقایی معاون اجرایی محمود احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری شب گذشته با تادیه وثیقه ۲۰ میلیارد تومانی آزاد شد.(ادامه)
«شیخ نور» سیاست ایران، نه عزلت نشین شده نه بازنشسته سیاسی، او با سکوت نصفه و نیمه اش، بازهم در متن سیاست ایران است، خاصه این روزها که آیت الله هاشمی نیست و در بزنگاه مهم یک تصمیم سیاسی قرار گرفته است. «نقشه سیاسی» ناطق نوری در دوران پساهاشمی /پشت‌پرده استعفا دادن‌های پی‌درپی شیخ نور /بازگشت هوشمندانه به سیاست
«شیخ نور» سیاست ایران، نه عزلت نشین شده نه بازنشسته سیاسی، او با سکوت نصفه و نیمه اش، بازهم در متن سیاست ایران است، خاصه این روزها که آیت الله هاشمی نیست و در بزنگاه مهم یک تصمیم سیاسی قرار گرفته است.(ادامه)
دبیرکل حزب موتلفه: نواصولگرایی را قبول ندارم
روزنامه اعتماد با محمدنبی حبیبی مصاحبه ای انجام داده است. (ادامه)
سهم ما در وقوع فجايعی مثل فوت بنيتا چيست؟
تعريف رسمي كودك‌آزاري هم انواع آزارهاي فيزيكي و روانشناختي (به صورت توهين، تحقير و طردشدگي) و جنسي را و هم نوعي از آزار به عنوان «غفلت از كودك» را شامل مي‌شود. غفلت از كودك به اين معناست كه والدين براي مراقبت كافي و رشد مناسب و بالندگي كودك‌شان صلاحيت نداشته باشند.(ادامه)
درخواست چند نماینده برای ملاقات با کروبی
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از درخواست چند نفر از اعضای این فراکسیون برای ملاقات با مهدی کروبی خبر داد. (ادامه)
پزشکان عمومی از بحران هویتی رنج می‌برند
(ادامه)
مدل موی عجیب علی انصاریان! +عکس
علی انصاریان خودش را به شکل بسیار عجیبی درآورده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.