.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پیشنهاد علی مطهری برای پایان حصر کروبی
«علی مطهری» نایب رییس مجلس شورای اسلامی با توجه به وضعیت کنونی حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی در توییتی پیشنهاد کرد به حصر خانگی او پایان داده شود. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های استان چهارشنبه ۴ مرداد
(ادامه)
آخرین خبر از پرونده‌های انتخاباتی
دادستان کل کشور از جمع‌بندی پرونده‌های مربوط به انتخابات تا یکی دو ماه آینده خبر داد. (ادامه)
مهلت 10 روزه شرکت غله به کشاورزان مازندران
سید محمد جعفری روز سه شنبه گفت که برای خرید گندم باقی مانده از کشاورزان استان بویژه در مناطق کوهستانی سه مرکز خرید در شهرهای گلوگاه ، بهشهر و کیاسر فعال هستند . (ادامه)
اصلاح طلبان از جان ناطق چه مي‌خواهند؟!
در چند سال اخير اصلاح‌طلبان – خصوصاً در رسانه - زياد به ناطق نوري مي‌پردازند. اگر يك نفس عميق بكشد يا يك سرفه بكند عكس يك مي‌شود. (ادامه)
صدور کیفرخواست برای ۵ استاندار
(ادامه)
شمال نیوز : قلی‌پور طی دو دهه ریاست بر دانشگاه آزاد که به دلیل روابط نزدیک با آیت الله هاشمی رفسنجانی صورت گرفته بود، ریاست واحدهای مختلف  این دانشگاه را بر عهده داشت ...... اولین حکم «رهبر»؛ رئیس دانشگاه آزاد بابل برکنارشد
شمال نیوز : قلی‌پور طی دو دهه ریاست بر دانشگاه آزاد که به دلیل روابط نزدیک با آیت الله هاشمی رفسنجانی صورت گرفته بود، ریاست واحدهای مختلف این دانشگاه را بر عهده داشت ......(ادامه)
شمال نیوز: مجلس نمایندگان آمریکا عصر سه شنبه (به وقت واشینگتن) طرح تحریم های ایران، روسیه و کره شمالی را با 419 رای موافق و 3 رای مخالف تصویب کرد.
تصویب طرح تحریم های گسترده عليه ایران و روسیه در مجلس نمایندگان آمریکا / ترامپ: ایران در صورت عدم پايبندي به توافق هسته اي با ...(خبر)
شمال نیوز: مجلس نمایندگان آمریکا عصر سه شنبه (به وقت واشینگتن) طرح تحریم های ایران، روسیه و کره شمالی را با 419 رای موافق و 3 رای مخالف تصویب کرد. (ادامه)
 یک پارتی مختلط شبانه توسط تعدادی از دختران و پسران در یکی از مناطق ساحلی استان به بهانه جشن تولد یکی از آقازاده های این دیار برگزار شد که با حضور…

بازداشت پسران و دختران نیمه عریان در یک پارتی مختلط شبانه در شمال
یک پارتی مختلط شبانه توسط تعدادی از دختران و پسران در یکی از مناطق ساحلی استان به بهانه جشن تولد یکی از آقازاده های این دیار برگزار شد که با حضور… (ادامه)
کمتر از دو هفته به معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم مانده و بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها دراین‌باره داغ است. رو گذشته اسامی زیادی برای وزارتخانه‌ها مطرح شد و به نظر می‌رسد جز پنج یا شش وزارتخانه؛ دیگر وزارتخانه‌ها دستخوش تغییر قرار بگیرند و بخشی از جابه‌جایی‌ها درونی باشد. شش وزیری که احتمال تغییر آنها کم است/ آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره هشت وزارتخانه دولت دوم روحانی
کمتر از دو هفته به معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم مانده و بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها دراین‌باره داغ است. رو گذشته اسامی زیادی برای وزارتخانه‌ها مطرح شد و به نظر می‌رسد جز پنج یا شش وزارتخانه؛ دیگر وزارتخانه‌ها دستخوش تغییر قرار بگیرند و بخشی از جابه‌جایی‌ها درونی باشد.(ادامه)
ترامپ: حزب الله، تهدیدی برای منطقه است
رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر لبنان در نشست خبری مشترک در کاخ سفید شرکت کردند. (ادامه)
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد با حضور در مقابل بیمارستان بقیه الله برای عیادت از حمید بقایی که بستری است اقدام کرد و ماموران حراست در حالی که درب ها ...

جنجال احمدی نژاد در مقابل بیمارستان بقیه الله برای عیادت از بقایی
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد با حضور در مقابل بیمارستان بقیه الله برای عیادت از حمید بقایی که بستری است اقدام کرد و ماموران حراست در حالی که درب ها ... (ادامه)
دستگیری قاتل در کمتر از نیم ساعت
قاتل در کمتر از نیم ساعت با حضور به موقع پلیس شهرستان تنکابن دستگیر شد.(ادامه)
۱۱۰ پلاک سکونتگاهی حاشیه نکارود در معرض سیل قرار دارند
شهردار نکا با اشاره به واگذاری سکونتگاه های در معرض سیل افزود: ۱۱۰ پلاک سکونتگاه حاشیه نکا رود درمعرض سیل قرار دارند که باید شدیدا به این موضوع پرداخته شود.(ادامه)
شلیک اخطار ناو آمریکایی به سمت قایق ایرانی
«سی‌ان‌ان» مدعی شده ناو نیروی دریایی آمریکا در کرانه شمالی خلیج فارس اقدام به شلیک اخطار به سمت یک قایق ایرانی کرده است. (ادامه)
آخرین وضعیت مهدی کروبی از زبان پسرش
حسین کروبی گفت: وضعیت سلامت پدرم پس از پیاده کردن اطلاعات دستگاه هولتر مشخص می‌شود. (ادامه)
«حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی» رئیس جمهور روز دوشنبه و در دیدار فرماندهان عالیرتبه سپاه، با قدردانی از تلاش های نیروهای مخلص سپاه، بر ضرورت وحدت و انسجام همه نیروها و نهادهای نظام و تلاش برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و خدمت خالصانه به مردم تاکید کرد.
در دیدار رئیس‌جمهور با فرماندهان عالیرتبه سپاه چه گذشت؟ (خبر)
«حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی» رئیس جمهور روز دوشنبه و در دیدار فرماندهان عالیرتبه سپاه، با قدردانی از تلاش های نیروهای مخلص سپاه، بر ضرورت وحدت و انسجام همه نیروها و نهادهای نظام و تلاش برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و خدمت خالصانه به مردم تاکید کرد. (ادامه)
زمان برگزاری جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان
دومین جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با کمیسیون های داخلی پنج شنبه برگزار می شود.(ادامه)
تصاویر/ اعطای حکم ریاست دانشگاه آزاد به فرهاد رهبر
ظهر امروز (۳ مرداد ) حکم ریاست دانشگاه آزاد اسلامی توسط علی اکبر ولایتی به فرهاد رهبر رئیس جدید این دانشگاه اعطا شد . (ادامه)
دستگیری صیادان غیرمجاز ماهی در آمل
۴ صیاد غیرمجاز ماهی در آمل دستگیر شد.(ادامه)
احتمال وقوع سیلاب در ارتفاعات مازندران
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: احتمال جاری شدن روان‌آب، سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه‌های استان با توجه به بارش‌های رگباری شدید و نقطه‌ای محلی در برخی از مناطق استان از امروز تا روز پنج‌شنبه وجود دارد.(ادامه)
حسن‌ خمینی و ناطق استعفا دادند؟
رئیس هیئت موسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد گفت: آقای ناطق‌نوری از عضویت در هیئت موسس این دانشگاه استعفا داده، اما هنوز استعفای وی پذیرفته نشده است. (ادامه)
سوپرایز آقای مجری توسط مادرش!
داریوش فرضیایی مجری محبوب تلویزیون تصویری از تولد سورپرایزی مادرش را دراینستاگرام منتشر کرد.(ادامه)
شناگاههای آلوده مازندران معرفی شد
در 10 شناگاه مازندران شامل نمک‌آبرود چالوس، رادیو دریای چالوس، سیترای چالوس، ساحل باغ ملی رامسر، ساحل طلایی رامسر، جمشیدآباد تنکابن، شهید رزاقی تنکابن، خشت‌سر محمودآباد، خط آهی محمودآباد و ساحل پشت سپاه محمودآباد پرچم زرد نصب می‌شود که نشانه آلوده بودن شناگاه است.(ادامه)
ببرها امروز در ورزشگاه شهیدوطنی قائم‌شهر تمرین می‌کنند/ معاون سابق باشگاه استقلال، قائم مقام باشگاه نساجی شد
علاقه‌مندان به فوتبال و تیم محبوب نساجی که از مدت‌ها قبل برای این لحظه ثانیه‌شماری می‌کردند و کمی هم از دوری تیم ناراحت بودند، امروز می‌توانند از نزدیک شاهد هنرنمایی ببرهای خسته خود باشند که با یارگیری‌های جدید، جانی دوباره در کالبدش دمیده شده است.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
تصویری قدیمی از آرامگاه حضرت معصومه (س)
یکى از قدیمى‌ترین تصاویر ثبت شده از حرم حضرت معصومه (س) در قم سال ۱۳۱۳ را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
نتیجه نهایی انتخابات نظام پزشکی ساری پایان هفته جاری اعلام می شود
رئیس هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی شهرستان ساری گفت: نتیجه نهایی انتخابات نظام پزشکی ساری پایان هفته جاری اعلام می شود. (ادامه)
۵ دلیل ورم پا که باید جدی بگیرید
اگر زیاد نشستن و ایستادن و خستگی دلیل ورم کردن پاهای شما باشد، با استراحت کردن می‌توانید به کاهش تورم کمک کنید.(ادامه)
این خوراکی‌ها باعث تپش قلب می‌شوند
آووکادو علاوه بر پتاسیم دارای چربی‌های مفید هم هست. با مصرف این خوراکی می‌توانید ضربان قلب تان را در حالت عادی و منظم حفظ کنید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.